فال

تاروتسکوپی ماهانه: در اینجا پیش بینی های تاروت شما برای جولای 2024 آمده است

تاروتسکوپی ماهانه: در اینجا پیش بینی های تاروت شما برای جولای 2024 آمده است

قوچ (21 مارس تا 20 آوریل)

کارت تاروت: The Lovers

کارت تاروت عاشقان یک کارت قدرتمند است که نشان دهنده عشق و انتخاب است. در این ماه به تصمیماتی که باید بگیرید و اینکه چگونه کنترل زندگی خود را در دست خواهید گرفت فکر کنید. سعی کنید از رقبا پیشی بگیرید و به طلا برسید.

Monthly Tarot Card Predictions for July 2024.(Pixabay)
پیش‌بینی‌های ماهانه کارت تاروت برای جولای 2024. (Pixabay)

< /div>

انرژی خود را روی یک مسیر متمرکز کنید تا بدرخشید و چیزی عالی خلق کنید. از پخش شدن بیش از حد خود خودداری کنید. همچنین، به مسائل مالی خود توجه زیادی داشته باشید، زیرا آنها بخش مهمی از این مرحله جدید در زندگی شما هستند.

همچنین بخوانید پیش‌بینی‌های تاروت ۲۰۲۴ بر اساس نشانه‌های خورشید شما

TAURUS (21 آوریل تا 20 مه)

کارت تاروت: سه فنجان

سه فنجان نشان دهنده انرژی شما برای ماه جولای است. این ماه همه چیز درباره عشق، روابط نزدیک و تبادل انرژی مثبت است. چه با دوستان، خانواده یا افراد غریبه، استقبال از رفاقت و گشاده رویی برای شما شادی و موفقیت به ارمغان می آورد.

با این حال، مراقب پرچم های قرمز باشید. این پیام در مورد اجازه دادن به همه افراد در زندگی شما نیست، بلکه تمرکز بر ایجاد یک جامعه قوی و روابط خوب است. وقتی این موهبت ها را در اولویت قرار دهید، همه چیز دیگر سر جای خود قرار می گیرد.

GEMINI (21 مه تا 21 ژوئن)

کارت تاروت: هشت شمشیر

پیام ماه جولای درباره رها کردن بارهای غیر ضروری است. The Eight of Swords نشان می دهد که ممکن است ابتدا لازم باشد چند قدم به عقب بردارید تا به جلو حرکت کنید. خود را از درد و ناراحتی ناخودآگاه که شما را عقب نگه می دارد رها کنید.

اگرچه ممکن است کوچک به نظر برسد، اما نیازمند تعهد و عزم عمیق است. آنچه روح شما را آزار می دهد نادیده نگیرید. کار با یک درمانگر و صرف زمان در درون نگری توصیه می شود. این به شما کمک می کند تا با مشکلاتی که در اعماق خود دارید روبرو شوید و بر آن غلبه کنید.

سرطان (22 ژوئن تا 22 ژوئیه)

کارت تاروت: مرگ

بر اساس کارت تاروت مرگ، ژوئیه بیشترین اوج و پایین ترین پست را برای شما به ارمغان می آورد. این نشان دهنده یک انتقال بزرگ به فصل جدیدی از زندگی شماست. این فراز و نشیب‌ها به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را رها کنید.

داشتن یک دفتر خاطرات در این ماه به شما کمک می‌کند مراقب و هوشیار باشید. شما را در تصمیم گیری در مورد آنچه واقعا مهم است راهنمایی می کند. به یاد داشته باشید، آنچه ممکن است برای شخص دیگری بی اهمیت باشد، می تواند برای شما ارزشمند باشد. به قضاوت درونی خود اعتماد کنید و زیاد به نظرات دیگران اعتماد نکنید. شما قدرت پیمایش در این انتقال را دارید.

LEO (23 ژوئیه تا 23 اوت)

کارت تاروت: پادشاه چوبدستی

همانطور که پادشاه چوبدستی پیشنهاد می‌کند، ماه جولای ماه شما برای جشن گرفتن و فریاد زدن شادی خود از پشت بام است. سخت کوشی و عزم شما نتیجه می دهد و هیچ چیز نمی تواند شما را از دستیابی به آنچه شایسته آن هستید باز دارد.

قوی، مطمئن و صادق باشید. پیروزی از آن شماست زیرا آن را به دست آورده اید. فقط به یاد داشته باشید که بلافاصله به دنبال یک هدف جدید نباشید. برای جشن گرفتن موفقیت خود وقت بگذارید و اجازه دهید آن را در خود غرق کنید. اجازه ندهید اضطراب بر شما غالب شود. عمیق نفس بکشید و از لحظه پیروزی خود لذت ببرید.

باکره (24 اوت تا 23 سپتامبر)

کارت تاروت: پادشاه شمشیرها

ژوئیه شما را به کودک طلایی استعاری تبدیل می کند. پادشاه شمشیرها نشان می دهد که عقل شما تیغ تیز و کارآمد خواهد بود و موفقیت در تمام تلاش های شما را تضمین می کند. با پرورش آرامش درونی، می‌توانید از این قدرت بدون حواس‌پرتی یا شک استفاده کنید.

تمرین مراقبه یا تنفس متمرکز هر روز صبح می‌تواند به حفظ این آرامش درونی کمک کند. این روال همچنین هوش هیجانی شما را تقویت می کند و اثربخشی کلی شما را افزایش می دهد.

Libra (24 سپتامبر تا 23 اکتبر)

کارت تاروت: عدالت

این ماه نمی توانستید کارت تاروت بهتری دریافت کنید! عدالت ذاتاً ترازو است، و نشان می دهد که شما در شرف تبدیل شدن به یک تأثیرگذار بزرگ هستید.

به شک و تردیدها چشم پوشی کنید و کلیشه ها را در مورد عدم تصمیم گیری ترازو نادیده بگیرید. دقیق بودن شما عدم تصمیم گیری نیست. این میل به دیدن کل تصویر است تا کسی نتواند شما را دستکاری کند. عدالت اینجاست تا ترازو را در این ماه متعادل کند. این انرژی را در آغوش بگیرید و به آرامش و آرامش خواهید رسید.

عقرب (24 اکتبر تا 22 نوامبر)

کارت تاروت: هفت شمشیر

هفت شمشیر برای ژوئیه به عنوان هشداری است که باید مراقب کسانی باشید که ممکن است شما را هدایت کنند. بیراهه برخی از روزها ممکن است با یک جریان پنهانی از بی اعتمادی احساس تنش کنید، اما اگر به شهود خود اعتماد کنید و به پرچم قرمز توجه کنید، پیروز خواهید شد.

رویدادهای اجتماعی خود را عاقلانه در این ماه انتخاب کنید. اگر احساس نیاز می کنید، زمانی را برای درون نگری اختصاص دهید. ایجاد فضایی برای بینش های شهودی شما آنها را به خرد ارزشمندی تبدیل می کند.

کارت تاروت: اعتدال

اجازه ندهید کسی به شما بگوید که قادر به دستیابی به اهداف خود نیستید. شما بیش از آن چیزی که آنها می دانند، و حتی بیشتر از آن چیزی که خودتان تصور می کنید، توانایی دارید! رشد و دگرگونی مضامین شما برای این ماه است و صبر به شما کمک می کند تا بر همه چیز غلبه کنید.

احساسات خود را احساس کنید و کارها را با سرعت خود انجام دهید. در عشق و سایر زمینه های زندگی، به صدای درونی خود اعتماد کنید و اجازه ندهید فشار همسالان بیش از حد بر شما تأثیر بگذارد. ایجاد یک تمرین روزانه یا هفتگی تفکر و مراقبه نیز در این ماه برای شما مفید خواهد بود.

کارت تاروت: پادشاه شمشیرها

پادشاه شمشیرها نشان می دهد که شما صاحب فکری هستید. برای رسیدن به اهداف خود قدرت دارید، اما باید از خود خرابکاری اجتناب کنید. بین جمع آوری اطلاعات و غرق شدن در آن تعادل وجود دارد. شجاع باشید و در طول ماه قدم های کوچکی بردارید. هنگامی که شروع می کنید، هر مرحله آسان تر می شود.

اگر با اضطراب دست و پنجه نرم می کنید، آیین ها و تمرین هایی را در نظر بگیرید که به شما کمک می کند بر آن غلبه کنید. تنفس متمرکز می تواند به ویژه موثر باشد. آنچه را که با شما طنین انداز می شود و از رفاه شما حمایت می کند، انتخاب کنید.

کارت تاروت: شوالیه پنتاکلس

ژوئیه ماهی است برای شناخت قدرت خود و استفاده موثر از منابع خود. اگر ثروت قابل توجهی دارید، اکنون زمان مناسبی از نظر نجومی برای دستیابی به اهدافتان و حتی راه اندازی یک کسب و کار جدید است.

به یاد داشته باشید، این فقط به کمیت دارایی شما مربوط نمی شود، بلکه به نحوه استفاده شما نیز مربوط می شود. آی تی. دانستن اینکه چگونه منابع خود را به حداکثر برسانید، کلید موفقیت شما خواهد بود. متمرکز بمانید، سازگار بمانید و خود را در مسیر موفقیت بیابید.

ماهی‌ها (20 فوریه تا 20 مارس)

کارت تاروت: پادشاه فنجان‌ها

به نظر می‌رسد پیام تشویق به خودباوری و تشخیص قدرت شماست. و بالقوه، صرف نظر از ظواهر بیرونی یا نظرات دیگران. پادشاه جام ها نماد بلوغ عاطفی و خلاقیت است و از شما می خواهد که خود یا توانایی های خود را دست کم نگیرید.

اجازه ندهید کسی از هدایا یا استعدادهای شما بکاهد. هر فردی مهارت ها و پتانسیل منحصر به فردی برای رشد دارد. به صدای درونی خود اعتماد کنید و نقاط قوت خود را پرورش دهید. با عزم راسخ و اعتماد به نفس، چیز کمی می تواند مانع شما شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا