فال

چه کریستال هایی می توانند برای ماه کامل جولای بهترین باشند؟ تمام چیزی که باید بدانید

چه کریستال هایی می توانند برای ماه کامل جولای بهترین باشند؟ تمام چیزی که باید بدانید

ماه ژوئیه کامل ماه یا طلوع ماه کامل باک در 21 جولای در ساعت 3:17 بامداد بعد از ظهر. امسال، ماه کامل در برج جدی خواهد بود. به عنوان یک علامت اصلی زمین، برج جدی ما را تشویق می کند تا در پیگیری خود ابتکار عمل داشته باشیم. اهداف و نشان دادن نتایج ملموس. در مقابل سرطان روی چرخ زودیاک قرار دارد و نماد تعادل بین جاه طلبی و امنیت احساسی است.

Full Moon peaks through the clouds in Ely, Cambridgeshire, England.(X - Veronica in the Fens @VeronicaJoPo)
ماه کامل از میان ابرها در Ely، Cambridgeshire، انگلستان به اوج می رسد. (X – Veronica in the Fens @VeronicaJoPo)

همچنین بخوانید ماه کامل جولای 2024: راهنمای طالع بینی برای علامت زودیاک شما

در طول این قمری، ماه به عقب نشینی زحل – بر خلاف ماه کامل ژوئن در برج جدی زمانی که زحل مستقیم بود – به ما فرصتی می دهد تا برنامه ها و ساختارهای خود را دوباره ارزیابی و ارزیابی کنیم. .

همچنین بخوانید بازگشت زحل 2024: تأثیر حرکت سیاره ای بر علامت زودیاک شما

بهترین کریستال هایی که برای ماه کامل جولای نمایش داده می شوند

در اینجا نحوه استفاده از این کریستال ها برای نشان دادن اهداف خود در روز کامل ماه جولای آمده است.

کوارتز دودی. : این سنگ به پاکسازی انرژی منفی کمک می کند و تعادل عاطفی را به ارمغان می آورد و به خوبی با ماهیت عملی برج جدی هماهنگ می شود. همچنین به تمرکز روی اهدافتان کمک می کند. شارژ کردن کوارتز دودی در ماه کامل، توانایی آن را برای حفظ تعادل و تمرکز شما افزایش می‌دهد.

گارنت: گارنت که به خاطر تعهد و اشتیاق خود شناخته می‌شود، با عزم برج جدی طنین‌انداز می‌شود. وضوح ذهنی، تمرکز و انگیزه را افزایش می دهد. شارژ کردن گارنت در ماه کامل این ویژگی ها را تقویت می کند و به شما کمک می کند برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

چشم ببر: این کریستال باعث ایجاد زمین و ثبات می شود. شارژ کردن آن می تواند به شما کمک کند در زندگی شخصی و کاری خود ثابت و مطمئن بمانید. همچنین به غلبه بر ترس کمک می‌کند و به شما جرات می‌دهد تا اهداف بلندمدت را دنبال کنید.

Bloodstone: سنگ خون برای زمین‌گیری و محافظت از انرژی شما عالی است. از ماهیت عملی و منظم برج جدی حمایت می کند و به تصمیم گیری کمک می کند. شارژ کردن سنگ خون در ماه کامل می‌تواند شما را متمرکز و مصمم نگه دارد، حتی در هنگام مواجهه با چالش‌ها.

چرا شارژ کریستال‌ها در ماه کامل مهم است؟

شارژ کردن کریستال‌ها در ماه کامل ضروری است. یک تمرین باستانی بر اساس این ایده که انرژی ماه می تواند قدرت طبیعی کریستال را پاکسازی، تقویت و شارژ کند.

در طول ماه کامل، خورشید و ماه در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و اوج انرژی و انرژی را ایجاد می کنند. وضوح. این کشش قدرتمند بین آنها برای شارژ کردن کریستال‌ها عالی است و توانایی‌های طبیعی آنها را قوی‌تر می‌کند.

نور ماه کامل انرژی کریستال‌ها را افزایش می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های شما بهتر کار کنند.

>

چه زمانی باید کریستال ها را در ماه کامل جولای شارژ کنید؟

بهترین زمان برای شارژ کریستال ها در شب ماه کامل و شب های اطراف آن است. انرژی ماه کامل زمانی قوی است که در کامل ترین حالت خود باشد، اما می تواند تا سه روز ادامه داشته باشد. زمانی که کریستال های خود را شارژ کنید این است:

شب قبل از ماه کامل: ماه تقریباً کامل است و انرژی آن در حال حاضر قوی است.

شب کامل ماه: این بهترین زمان برای شارژ کریستال های خود است زیرا انرژی ماه در اوج خود است.

شب بعد از ماه کامل: ماه در اوج است. انرژی همچنان قوی است، بنابراین اگر اوج را از دست دادید یا می‌خواهید به شارژ کردن کریستال‌هایتان ادامه دهید، می‌توانید از این زمان استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا