فال

15 تا 21 ژوئیه 2024: در اینجا آنچه هر علامت زودیاک می تواند در این ماه کامل نشان دهد آمده است

15 تا 21 ژوئیه 2024: در اینجا آنچه هر علامت زودیاک می تواند در این ماه کامل نشان دهد آمده است

هفته با ماه در Scorpio در 15 ژوئیه، آهنگ را برای ماه کامل تأثیرگذار آینده در اواخر هفته تنظیم می کند. مریخ در 20 ژوئیه وارد برج جوزا می شود و دوره ای را آغاز می کند که در چند هفته آینده با اشتیاق و عطش دانش مشخص شده است. از آنجایی که ماه کامل در برج جدی در 21 ژوئیه به اوج خود می رسد، نوید وضوح یا انگیزه ای برای شروع های بلندپروازانه جدید در سفر زندگی ما می دهد. این چیزی است که می توانید این هفته از 15 تا 21 ژوئیه بر اساس علامت خورشید خود نشان دهید.

A guide to Manifest your goals from July 15 - 21, 2024 based on your zodiac sign.(Unsplash)

همچنین بخوانید تجلی-چیست؟ و چگونه اهداف رویایی خود را نشان دهید؟

قوچ (21 مارس تا 20 آوریل)

کامل ژوئیه ماه در Capricorn این هفته روی شغل و جاه طلبی های شما تمرکز خواهد کرد. . در طول این مرحله قمری، در مورد چگونگی پرورش اهداف خود فکر کنید. به این فکر کنید که چقدر پیشرفت کرده‌اید و هنوز کجا می‌توانید رشد کنید.

با ورود مریخ به نشانه‌ای جدید، زمان بسیار خوبی برای ایده‌یابی راه‌هایی برای رسیدن به خواسته‌هایتان است. این می تواند دوره ای باشد که رویاهای خود را اولویت بندی می کنید زیرا احساس می کنید غیرقابل توقف هستید.

اطلاعیه ژورنالی: آیا اهداف شغلی یا شغلی شما از آخرین ماه کامل تغییر کرده است؟ آیا آمادگی بیشتری برای رویارویی با چالش های جدید دارید؟

Taurus< /a> (21 آوریل تا 20 مه)

ماه کامل برای ارائه بینش‌های جدید بازمی‌گردد، که به طور بالقوه منجر به اکتشافات زیادی در مورد تعاملات شما با دیگران می‌شود. این گذر شما را تشویق می‌کند تا در مورد تجربیات یادگیری خود فکر کنید و مسیری را که می‌خواهید در حرفه یا فعالیت‌های خلاقانه خود انتخاب کنید، در نظر بگیرید. درس هایی که از دیگران آموخته اید و اینکه چگونه می تواند به شما در تغییر فلسفه کمک کند به شما یادآوری می شود. زمان بسیار خوبی برای ارتباط با کلمات و بهبود مهارت های ارتباطی است.

اطلاعیه ژورنال: دیگران چگونه بر فلسفه جدید شما تأثیر گذاشته اند؟ چه موضوعاتی از شما الهام گرفته است و چگونه می‌خواهید پیشرفت کنید و مسیر یادگیری خود را ادامه دهید؟

جوزا (21 مه تا 21 ژوئن)

مریخ در حال ورود به علامت شما است و ماه کامل در برج جدی فرصت های جدیدی را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد. امسال سال شماست تا با برداشتن گام‌های جدید و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهدافتان، کشف کنید که چه چیزی برای شما شادی و شادی به ارمغان می‌آورد. مریخ شجاعت و اعتماد به نفس شما را در انجام مسئولیت‌هایتان افزایش می‌دهد.

در طول این گذر زحل، شما درس‌های ارزشمندی در مورد نحوه کارآمدی یاد می‌گیرید. این آموزه ها ممکن است به شما کمک کند صبورتر شوید. آماده کردن زمینه برای آینده شما در حال حاضر آسانتر می شود زیرا شما برنامه ها و تمرکز برای رسیدن به خواسته های خود را دارید.

اطلاعات ژورنالی: در این گذر از مریخ در مورد امیدها و رویاهای خود بحث کنید. چگونه به اهداف خود خواهید رسید؟ آیا با دوستان و همکارانتان دوستی دارید؟

سرطان (22 ژوئن تا 22 ژوئیه)

فصل شما همچنان به شما کمک می کند تا نسخه جدیدی از خودتان را شکوفا کنید. با یک ماه کامل دیگر در خانه شراکت خود، ممکن است در مورد پویایی روابط خود و جایی که می خواهید انرژی خود را متمرکز کنید، وضوح پیدا کنید. این دوره زمانی برای بهبودی و قدردانی از درس هایی است که آموخته اید.

هنگامی که می خواهید روابط عاشقانه فعلی خود را افزایش دهید یا به دنبال روابط جدید هستید، به قلب خود اعتماد کنید. همانطور که مریخ به بخش‌های عمیق‌تر نمودار شما می‌رود، زمان خوبی است که در مورد برنامه‌ها و اهداف خود فکر کنید.

پیام ژورنالی: چه چیزی را نمی‌خواهید در روابط تحمل کنید؟ ویژگی هایی را فهرست کنید که یک شریک خوب برای شما می سازد. دوست دارید روابط شما چگونه شکوفا شود؟

لئو (23 ژوئیه تا 23 اوت)

ماه کامل جولای زمینه را برای دستاوردهای بزرگتر فراهم می کند و به شما کمک می کند خودتان را بهتر بشناسید و نقاط قوت و استعدادهای خود را بشناسید. این دوره شما را تشویق می کند تا توانایی های خود و آنچه می توانید به دست آورید را دوباره کشف کنید. ممکن است از طرف دیگران حمایت زیادی دریافت کنید، به ویژه با وجود عطارد در علامت خود، که مهارت های رهبری و حل مسئله شما را افزایش می دهد. مردم در حال حاضر به شما توجه می کنند، زیرا با ورود خورشید به علامت شما در هفته آینده به مرحله جدیدی نزدیک می شویم.

پیام ژورنال: فصل سرطان چه درس های مهمی به شما آموخته است؟ آیا این زمان به شما اجازه شارژ مجدد داده است؟ امیدوارید با شروع فصلتان چه چیزی یاد بگیرید؟

همچنین بخوانید پیش بینی های فصل سرطان 2024: در اینجا موقعیت سیاره ممکن است چگونه باشد. روی علامت زودیاک خود تأثیر بگذارید

باکره (24 آگوست تا 23 سپتامبر)

ماه کامل به پیچیدگی های روابط کمک می کند و به شما کمک می کند هم جنبه های خوب و هم جنبه های چالش برانگیز را ببینید. اگر روابط گذشته شما را محتاط کرده است، این گذر شما را تشویق می‌کند تا در تجربیات مختلف فکر کنید و آن‌ها را بهتر درک کنید.

با فیلتر کردن زحل روابط شما و اکنون پس‌رونده، ممکن است احساس کنید با اهداف عاشقانه‌تان هماهنگی بیشتری دارید. شما در حال رشد هستید و در مورد انواع شراکت هایی که می خواهید واضح تر می شوید. این ماه کامل مانند یک بررسی پیشرفت است که به شما نشان می‌دهد در مورد مردم گذشته خود چه آموخته‌اید.

Journal Prompt: آیا اخیراً نسبت به روابط عاشقانه امیدوار بوده‌اید؟ چگونه می توانید در این ماه کامل بر روی یافتن زیبایی درون خود و محیط اطرافتان تمرکز کنید؟

ترازو (24 سپتامبر تا 23 اکتبر)

در طول این ماه کامل در برج جدی، شما در حال بازدید مجدد از داستان‌های آشنای هستید که شما را شکل داده است، با راهنمایی دوستان و خانواده . این گذر، تفکر در مورد شجاعت، بینش و توانایی شما در انتظار برای آشکار شدن چیزها را تشویق می کند. ممکن است تمایل شدیدی به حمایت و حضور دیگران داشته باشید. نفوذ مریخ انگیزه می‌افزاید و شما را به سمت تحول شخصی در این هفته سوق می‌دهد.

Journal Prompt: چگونه روابط شما به رشد و بهبودی شما کمک کرده است؟ آیا در حال حاضر از دیگران حمایت می کنید؟ چگونه در خانواده و محیط خانه خود تغییر کرده اید و رشد کرده اید؟

عقرب (24 اکتبر تا 22 نوامبر)

ماه کامل جولای شما را تشویق می کند که به صدای خود اعتماد کنید و خلاقیت خود را بدون تردید در آغوش بگیرید. این زمانی است که به پروژه های خود جان تازه ای بدهید و به کار خود افتخار کنید. این گذر همچنین می‌تواند شفابخش باشد و به شما کمک کند تا فراتر از آسیب‌های گذشته بروید و وارد مرحله جدیدی شوید که در آن پشتکار و صبر می‌تواند به دستاوردهای مهمی منجر شود.

Journal Prompt: در مورد پروژه‌ای که می‌خواهید فکر کنید. یا آن را رها کرده‌ام یا در فکر شروع کردن هستیم. ایده تکمیل یا پیگیری آن چه احساسی در شما ایجاد می کند؟ آیا فکر می‌کنید این پروژه پتانسیل این را دارد که به شما کمک کند اطلاعات بیشتری درباره خودتان پیدا کنید؟

Sagittarius (23 نوامبر تا 21 دسامبر)

شما ممکن است در استراحت یا سازماندهی مجدد خانه خود آرامش پیدا کنید. عطارد در لئو به شما الهام بخش می‌شود که فلسفه‌ها و ایده‌آل‌های جدید را کشف کنید، و حس توانمندی شما را تقویت می‌کند.

ماه در علامت شما در 16 جولای، حس عشق و پرورش را به ارمغان می‌آورد. از این زمان برای کاشت بذر برای شروع جدیدی که منجر به ماه کامل بعدی می شود استفاده کنید. در طول ماه برج جدی، بر ارزش گذاری برای خود و توانایی های خلاقانه خود تمرکز کنید. برای پرورش و توسعه آنها وقت بگذارید.

Journal Prompt: در حال حاضر روی چه پروژه های خلاقانه ای در خانه کار می کنید؟ چگونه می خواهید در چند هفته آینده خود را پرورش دهید؟ آیا به خودتان فضایی برای ابراز و احساس کامل احساسات خود داده اید؟

برج جدی (22 دسامبر تا 21 ژانویه)

با نزدیک شدن ماه کامل دیگری در علامت شما، زمان برای درون نگری عمیق و صداقت با خودتان است. در اوایل هفته، ماه عقرب توانایی شما را برای ابراز احساسات به شریک زندگی خود و برقراری ارتباط آشکار افزایش می دهد.

در طول این دوره با خود ملایم باشید. ماه کامل آینده در علامت شما به شما کمک می کند ارزش خود را بشناسید و شفا و عشق به خود را در آغوش بگیرید، به خصوص اگر شما فاقد دلسوزی نسبت به خود هستید. زندگی در چند هفته گذشته بوده است؟ آیا برای ملاقات با افراد جدید آماده هستید؟ اگر بله، چه مراحلی را برای ایجاد اتصالات جدید انجام خواهید داد؟

دلو (22 ژانویه تا 19 فوریه)

ماه کامل، مضامین گذر زحل ممکن است دوباره ظاهر شوند و به شما فرصتی می دهند تا در مسیری که انتخاب کرده اید و رشد شخصی خود فکر کنید. در سال‌های اخیر به آن دست یافته‌اید.

با عبور مریخ از جوزا، احتمالاً احساس انرژی می‌کنید و مشتاق درگیر شدن در روابط و تجربیات جدید هستید. این دوره می‌تواند فرصت‌هایی برای شادی و رضایت شخصی از طریق کنجکاوی و یادگیری به ارمغان بیاورد.

اطلاعیه مجله: آیا اخیراً تغییراتی در برنامه خود ایجاد کرده‌اید؟ آیا به گذراندن وقت با دیگران تمایل دارید یا تنهایی را ترجیح می دهید؟ در مورد دلایل انتخاب خود بحث کنید.

ماهی ( 20 فوریه تا 20 مارس)

شما ممکن است در این هفته متوجه افزایش سطح اعتماد به نفس خود شوید. ماه کامل آینده در برج جدی بر ارزیابی اهمیت استقلال شما تمرکز خواهد کرد.

برای تفکر در مورد آنچه می توانید تحمل کنید و چه تغییراتی می خواهید برای بهبود زندگی خود ایجاد کنید، زمانی را اختصاص دهید. ماه کامل باعث شکوفایی و وفادار ماندن به خود می شود و رشدی را که در طول گذر زحل در علامت خود تجربه کرده اید، در بر می گیرد. به یاد داشته باشید که تلاش ها و دستاوردهای خود را قدردانی و تجلیل کنید.

روزنامه: آیا مسئولیت های خود را به طور موثر انجام می دهید؟ اخیراً چه بینش هایی در مورد مدیریت زمان به دست آورده اید؟

(سلب مسئولیت: این داستان توسط هیچ متخصص طالع بینی نوشته نشده است. بنابراین، به صلاحدید خواننده توصیه می شود).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا