پیامک

تمامی خصوصیات متولدین تیر ماه | نکات مثبت و منفی متولدین تیر

تمامی خصوصیات متولدین تیر ماه | نکات مثبت و منفی متولدین تیر

تمامی خصوصیات متولدین تیر ماه | نکات مثبت و منفی متولدین تیر

در اینجا درباره خصوصیات متولدین تیر ماه و نکات مثبت و منفی متولدین تیر صحبت خواهیم نمود.

بسیار مهم است که افراد در مورد خصوصیات ماه تولد خود و اطرافیانشان آگاهی هایی داشته باشند.

نویسنده زهرا امینی : این کار باعث می شود که فرد شناخت بهتری از خود و دوستانش داشته باشد. دانستن خصوصیات اخلاقی متولدین ماه های مختلف بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد. در این مقاله ما سعی کرده ایم خصوصیات بارز متولدین تیر ماه را گردآوری کنیم. دانستن این اطلاعات می تواند نوعی سرگرمی باشد.

نگاهی به خصوصیات متولدین تیر ماه

افرادی که متولد تیر هستند مانند سیاره خود همیشه در حال تغییر می باشند.

سیاره افراد تیرماهی، ماه می باشد. لازم است که به آن ها درون رابطه اعتماد شود. زیرا اگر نتوانید به آن ها اعتماد کنید هرگز رابطه عمیقی با آن ها پیدا نمی کنید. متولدین تیر ماه افرادی هستند که از شوخی معمولا لذت نمی برند. اگر یک فرد تیر ماهی را در اطراف خود دارید هرگز سعی نکنید که او را دست بیندازید.

متولدین تیر ماه افرادی هستند که برای رسیدن به خواسته هایشان به شدت تلاش می کنند.

آن ها طرفداران عشق واقعی و ابدی هستند. هیچ چیز به اندازه هدیه گرفتن یا گل گرفتن از اطرافیان نمی تواند یک فرد تیر ماهی را خوشحال کند. مخاطب خاص شما در زندگی یک فرد متولد تیر ماه می باشد. سعی کنید توجه زیادی به او نشان دهید و ساعت های زیادی را در یک محیط صمیمی با او سپری کنید. زیر آن ها از جمع های صمیمی و محیط های دوستانه بسیار لذت می برند.

نگاهی به خصوصیات متولدین تیر ماه

خصوصیات اخلاقی متولدین تیر ماه

افرادی که متولد تیر ماه هستند بسیار حساس می باشند و کوچک ترین مسئله ای می تواند بر روی آن ها تاثیر عمیقی ایجاد کند.

تیر ماهی ها عاشق خانه و خانواده هستند و جمعهای خانوادگی را به هر جا و هر جمعی ترجیح می دهند. معمولاً رویایی فکر می کنند و در رویاهایشان ایده های بسیار بزرگی دارند. در جمع های بسیار شلوغ منزوی هستند و محیط های غیر عادی را دوست ندارند.

اغلب تیر ماهی ها از نگاه کردن به مهتاب لذت می برند. آن ها اگر بچه دار شوند به فرزندان خود بسیار عشق می ورزند. اغلب افرادی که در تیر ماه به دنیا می آیند سررشته کشاورزی دارند و از انجام دادن کارهای کشاورزی بسیار لذت می برند. اخلاق تیر ماهی ها گاهی اوقات آرام است و گاهی نیز ممکن است بسیار طوفانی و خشن برخورد کنند.

یک تیر ماهی ممکن است در یک جمع بسیار خجالتی باشد و در یک جمع دیگر بسیار گرم و صمیمی برخورد کند. اغلب آن ها دارای سلیقه بسیار خوبی هستند و بهترین لباس ها را می پوشند و به اصطلاح شیک پوش هستند.

 به عنوان یک فامیل یا عضوی از خانواده می توان بر روی فرد تیرماهی کاملاً حساب باز کرد.

زیر آن ها پشتیبان اطرافیان خود هستند و نسبت به سایر ماه ها احساسات قوی تری دارند. آن ها در آشپزی بسیار با استعداد هستند. علاقه بسیار زیادی نیز به پرورش گل و گیاه دارند. حس پدرانه یا مادرانه در تیر ماهی ها بسیار قوی می باشد و به شریک احساسی خود بسیار وفادار می باشند. از اینکه به دیگران کمک کنند بی نهایت لذت می برند.

خصوصیات اخلاقی متولدین تیر ماه

جذاب ترین خصوصیت های افراد تیرماهی

 متولدین تیر ماه معمولا نسبت به سایر ماه ها رفیق بازتر هستند و رفاقت با آن ها می تواند بسیار جذاب باشد.

اغلب آن ها صرفه جو و اقتصادی هستند و مسائل مالی بسیار توجه نشان می دهند. آن ها دوست دارند به دیگران کمک کنند و یک فرد مفید باشند. بسیار پر محبت و احساسی هستند و می توانند مطیع همسر خود باشند. گاهی اوقات جنبه اقتصادی آن ها ممکن است تا خساست نیز پیش رود.

هرگز از یک تیر ماهی انتقاد نکنید زیرا آن ها از انتقاد متنفر هستند. بسیار باهوش می باشند اما در قهر و آشتی ها لجاجت به خرج می دهند و هرگز در آشتی کردن پا پیش نمی گذارند. روزهای ابری برای یک فرد تیر ماهی بسیار غمگین می باشد این افراد به اشیا کهنه و عتیقه بسیار علاقه نشان می دهند و دوستان این سبک از وسایل هستند. اهل تدارک و آذوقه می باشند و بسیار خوش سفرند. گاهی اوقات مادی گرا هستند.

یک فرد تیرماهی کاملاً خودخواه و مغرور است و در مواردی سعی می کند تا نظر خود را به کرسی بنشاند.

تا حدود زیادی سطحی نگر هستند و به صورت عمیق در مسائل دقت نمی کنند. آن ها معمولاً صبورند و می توانند افراد قابل اعتماد و حافظ اسرار باشند. علاقه زیادی به مادرشان دارند. عاشق این هستند که یک نفر از آن ها تعریف و تمجید کند. مهمان نوازان بسیار عالی هستند و هرگز مهمان آن ها دچار سختی و ناراحتی نمی شود. از لحاظ احساسی بسیار ظریف و شکننده هستند. اما صبور و شکیبا نیز می باشند.

اگر با آن ها صمیمی شوید روی دیگری از آن ها را می بینید که بسیار دوست داشتنی می باشد. هرگز اهل ریسک نیستند و سعی می کنند در حالتی محافظه کارانه کارهای خود را پیش ببرند. در هنگام ناراحتی بسیار انتقام جو و کینه ای هستند و سعی نمی کنند که افراد را ببخشند. در کنار همه این ها بسیار رئوف و مهربان می باشند.

جذاب ترین خصوصیت های افراد تیرماهی

خصوصیت اخلاقی مردان متولد تیر ماه

مردان تیر ماهی اغلب اخمو و ترش رو هستند اخلاق بچگانه ای دارند و همبازی بسیار خوبی برای بچه ها می باشند.

بسیار تودار هستند کمی نیز اقتصادی و پول پرست می باشند. بدون شک در هر کاری وارد شوند استاد هستند. می توانند سخت ترین مسائل را در کوتاه ترین جملات بیان و حل کنند. هرگز حواسشان از زندگی و مسائل مهم پرت نمی شود. از افراد پرچانه و حراف بیزار هستند.

اگر آن ها را ناراحت کنید به سرعت احساساتشان جریحه دار می شود و بخشش شما برای آن ها بسیار سخت است. در صورت ناراحتی کاملاً از شما فاصله می گیرند. بسیار در ازدواج زن دوست می باشند. مردان متولد تیر معمولاً بسیار احساسی هستند و مورد محبت پدر و مادر خود قرار می گیرند.

اغلب آن ها شخصیتی کارشناس گونه دارند و کارهایشان را بسیار منظم و با دقت انجام می دهند.

با اینکه اقتصادی و پول پرست هستند اما برخی از مواقع در جاهای غیر ضروری پول های فراوانی خرج می کنند. یک مرد تیر ماهی هرگز نمی تواند دوست و دشمن خود را به خوبی تشخیص دهد. به طور کلی به همین دلیل نیز در زندگی دچار مشکلات بسیاری می شوند.

متولدین تیر ماه دارای دلی پاک اما زبانی تند هستند. آن ها بسیار عاشق پیشه، مهربان و پرشور هستند و به اطرافیان خود علاقه بسیاری نشان می دهند. به بعضی از رنگ ها بیش از حد معمول حساسیت نشان می دهند. مردان متولد تیر در صورتی که فرزند داشته باشند بسیار او را دوست خواهند داشت. روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای یک مرد متولد تیر ماه می تواند بسیار خوش یمن و با برکت باشند.

خصوصیت اخلاقی مردان متولد تیر ماه

خصوصیات اخلاقی زنان متولد تیر ماه

یک زن متولد تیر ماه از هر زن دیگری بسیار باوفاتر می باشد. زنان تیر ماهی بسیار نجیب و آرام هستند.

گاهی اوقات در مسائل مالی بسیار خساست به خرج می دهند. آن ها آشپزهای بسیار قابل و با استعداد می باشند. عاشق شب های مهتابی هستند و در مقام یک مادر بسیار بی نظیر می باشند. یک زن تیر ماهی از اینکه از کسی از او انتقاد کند نفرت دارد. زمانی که مورد تمسخر قرار گیرد یا به اصطلاح با او شوخی شود به شدت ناراحت و آزرده می شود. از اینکه درون جمع تنها باشد و طرد شود بسیار ناراحت می شود. صبر و از خود گذشتگی او برای اطرافیانش بیش از حد تصور است.

زنان متولدین تیر ماه معمولاً بسیار زیبارو صبور و جسور هستند.

این زنان معمولا از دروغ و مال حرام بسیار دوری می کنند. در برخی از مواقع که با مشکل مواجه می شوند سعی می کنند که با صبر و تحمل آن را رفع کنند. به زنان متولد تیر پیشنهاد می شود که مراقب حرف های خود باشند. زیرا هر چه آسیب می بینند از زبان و حرف هایی است که می گویند. این زنان معمولا در مواجهه با هر مشکلی بیش از حد عادی غمگین می شوند. بهتر است که یاد خدا را در دل زنده نگه دارند تا بتوانند از مشکلات و غم ها دور شوند.

خصوصیات اخلاقی زنان متولد تیر ماه

 

مشخصات کلی متولدین تیر ماه

متولدین تیر ماه از گروه آب می باشند.

روز خوش یمن آن ها که برایشان بسیار شانس می آورد روز دوشنبه می باشد.

عدد ۲ برای یک متولد تیر ماه بسیار خوش شانس و خوش یمن است. یاقوت سنگ شانس متولدین این ماه است. به تمام تیر ماهی ها پیشنهاد می شود یک انگشتر یا گردنبند یاقوت همیشه به همراه داشته باشند. رنگ های سفید و نقره ای و خاکستری مایل به سفید برای متولدین این ماه بسیار شانس می آورد.

معمولا تیر ماهی ها به گل های نیلوفر، رز سفید و زنبق علاقه نشان می دهند و این گل ها برایشان بسیار خوش شانس است. بوهای مشک و یاس برای آن ها بسیار خوش یمن است و به آن ها پیشنهاد می شود که همیشه رختخوابشان بوی مشک یا یاس بدهد.

معمولا تیر ماهی ها آهنگ های رمانتیک و عاشقانه گوش می دهند و به این سبک موسیقی بسیار علاقه دارند.

بارزترین و مهم ترین خصوصیات یک فرد تیر ماهی صداقت می باشد. این افراد هم خودشان بسیار صادق هستند. هم دوست دارند اطرافیان در مواجهه با آن ها نهایت صداقت را به خرج دهند.

اطمینان مالی و شرایط خوب مالی بزرگترین و بهترین ایده آل برای این افراد می باشد. بزرگترین اشتباهی که در زندگی انجام می دهند بی دقتی است. یک فرد تیر ماهی همیشه به دنبال پیشرفت اجتماعی می باشد و بزرگترین آرزوی او پیشرفت در این زمینه است.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا