اخبار روزفناوری

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess – چگونه نوتسوگو را شکست دهیم

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess – چگونه نوتسوگو را شکست دهیم

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess نبردهای شدیدی با دشمنان عظیم Seethe دارد که بازیکنان را مجبور می‌کند به این چالش‌ها متفاوت از مراحل معمولی برخورد کنند. در حالی که موقعیت یابی همچنان کلیدی است، ایجاد تغییرات در حال پرواز و دستور دادن به دهکده ها برای دفاع از یوشیرو یا حمله به رئیس به همان اندازه مهم است.

حتی در بین باس‌های بازی، Notsugo منحصربه‌فرد است، و نه تنها به دلیل اندازه عظیم و حملات گسترده‌اش که می‌تواند صدمات زیادی به روستاییان و Soh وارد کند، بلکه به دلیل نقطه ضعف آن که روی سر قرار دارد. که آسیب رساندن به اکثر نقش ها را دشوار می کند.

از برخی جهات، نبرد با Notsugo در Kunitsu-Gami: Path of the Goddess نسبت به سایر باس‌ها به یک مرحله عادی نزدیک‌تر است، زیرا آماده‌سازی و قرارگیری مناسب روستاییان بسیار مهم‌تر از ایجاد تغییرات در پرواز است. قبل از شروع نبرد، نقش تیرانداز را به چهار نفر از روستاییان خود اختصاص دهید و آنها را در سمت چپ و راست میدان قرار دهید تا بتوانند اکثریت قریب به اتفاق زمین زیر را پوشش دهند. نقش هیزم شکن را به دو روستایی اختصاص دهید و آنها را در نزدیکی Marskmen قرار دهید تا از آنها در برابر Seethe کوچکتر که در طول مبارزه احضار می شود محافظت کنید. دو روستای آخر باید به نقش کشتی گیر سومو منصوب شوند تا بتوانند توجه ناتسوگو را از یوشیرو که در طول این مبارزه در موقعیت بسیار آشکار قرار می گیرد، دور نگه دارند.

هنگامی که مبارزه شروع شد، دو کشتی گیر سومو را در منطقه ای که قبلاً توسط سم اشغال شده بود قرار دهید و در حین فرار از حملات قدرتمند Seethe، روی استفاده از حملات دامنه خود تمرکز کنید. در طول این مبارزه از دستورات حمله و دفاع استفاده نکنید، زیرا استراتژی شما را به هم می زند و تیراندازان را به سمت مرگ سوق می دهد. در صورت نیاز کشتی گیران سومو را شفا دهید و زمانی که رئیس مات و مبهوت شد قدرتمندترین حملات خود را انجام دهید.

یک استراتژی مخاطره آمیز که ممکن است نیاز به کمی شانس داشته باشد این است که واقعاً Notsugo را به Marksmen نزدیک میدان نزدیک کنید تا بتوان به راحتی با حملات غوغاهای Soh به نقطه ضعف آن رسید.  اگر رئیس تقریباً مرده باشد و شما باید به سرعت آسیب وارد کنید، می تواند کار کند. همچنین، گارد Might Tsuba Genbu در این مبارزه بسیار خوب است، زیرا می تواند Notsugo را تحت هر شرایطی مبهوت کند و به شما این شانس را می دهد که بدون هیچ خطری آسیب مناسبی وارد کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا