اخبار روزفناوری

طبق اطلاعاتی که این هفته با توسعه دهندگان به اشتراک گذاشته شده است، پلی استیشن 5 پرو هنوز در راه تاریخ انتشار 2024 است.

طبق اطلاعاتی که این هفته با توسعه دهندگان به اشتراک گذاشته شده است، پلی استیشن 5 پرو هنوز در راه تاریخ انتشار 2024 است.

طبق اطلاعاتی که اوایل این هفته با توسعه دهندگان به اشتراک گذاشته شد، PlayStation 5 Pro هنوز در مسیر سال 2024 است.

گزارش جدیدی که امروز در بازی داخلی پست شده است، توضیحاتی را در مورد توئیتی که دیروز توسط تام هندرسون به اشتراک گذاشته شد، که به نظر می رسید به عرضه احتمالی کنسول رفرش نسل میانی توسط سونی در سال 2025 اشاره کند. به گفته اینسایدر، توسعه دهندگان می توانند برنامه های خود را برای پشتیبانی از پلی استیشن 5 پرو به CertOps (گواهینامه و عملیات پلتفرم) در 30 جولای ارسال کنند، تاریخی که 18 ماه پیش نهایی شد. علاوه بر این، تمام برنامه های PS5 در بازی هایی که پس از 15 سپتامبر منتشر می شوند، باید از PS5 Pro پشتیبانی کنند. این اطلاعات در اوایل این هفته با توسعه‌دهندگان به اشتراک گذاشته شد، بنابراین به نظر می‌رسد این سیستم هنوز در مسیر انتشار در اواخر سال جاری، احتمالاً در نیمه دوم نوامبر 2024 است.

با وجود همه این‌ها، منابع متعددی درباره عرضه پلی‌استیشن 5 پرو در اواخر امسال به دلیل تعداد محدود بازی‌های شخص اول که از ویژگی‌های آن استفاده می‌کنند، نگران هستند. با این حال، هیچ چیز در اسنادی که تام هندرسون مشاهده کرده است، نشان می‌دهد که سیستم به تأخیر افتاده است.

پلی استیشن 5 پرو هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. به محض دریافت اطلاعات بیشتر، شما را در سیستم به‌روزرسانی خواهیم کرد، بنابراین منتظر آخرین اخبار باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا