چطوری میشه

تصاویر پس زمینه وردپرس و سواگ: نشان دادن عشق به وردپرس

تصاویر پس زمینه وردپرس و سواگ: نشان دادن عشق به وردپرس

می دانید که ما چقدر وردپرس را دوست داریم. در سرتاسر وبلاگ ما هزاران مقاله مرتبط با وردپرس را خواهید یافت، رسانه های اجتماعی ما همه چیز در مورد وردپرس است، ما تم های وردپرس رایگان را برای جامعه ایجاد می کنیم و البته ما یک پوسته وردپرس پرفروش در Themeforest داریم. اینگونه است که ما عشق خود را به CMS نشان می دهیم. اما شاید شما یک وبلاگ نویس یا توسعه دهنده نباشید. بنابراین چگونه می توانید عشق خود را به وردپرس نشان دهید؟

همانطور که اتفاق می افتد راه های زیادی وجود دارد! در اینجا فقط چند مورد است، اما البته اگر به دیگران فکر می کنید، در نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود تصویر زمینه وردپرس

Download a WordPress Wallpaper

اگر وردپرس الهام بخش شماست (مانند ما) پس چرا یک تصویر زمینه حماسی را برای استفاده در رایانه خود دانلود نکنید؟ کافی است یک جستجوی گوگل برای “WordPress wallpaper” انجام دهید و صدها تصویر را برای انتخاب پیدا خواهید کرد. بیشتر آنها در واقع به اندازه کافی بزرگ هستند که می توانند یک مانیتور 27 اینچی را در خود جای دهند، و از همه بهتر، این یک راه سرگرم کننده (و رایگان) برای ابراز عشق شما به وردپرس است.

دریافت مقداری Swag وردپرس

Get Some WordPress Swag

واقعاً وردپرس را دوست دارید و می خواهید همه بدانند؟ به فروشگاه WordPress Swag بروید (بله، چنین چیزی وجود دارد). آنها هزاران کالای وردپرس – پیراهن، کلاه، کیف، عینک آفتابی و حتی پاپ سوکت خودشان را می فروشند. و به عنوان پشتیبان، همیشه سرویس‌های چاپی اصلی مانند Redbubble، Zazzle و Spreadshirt وجود دارند که تعدادی موارد غیر رسمی وردپرس نیز دارند.

از پست تجاری Wapuu دیدن کنید

Wapuu Trading Post

ما طلسم کوچک وردپرس را دوست داریم، و اگر شما هم دوست دارید، نمی‌خواهید پست تجاری Wapu.us. در اینجا می‌توانید حتی بیشتر وردپرس را که دارای Wapuu شایان ستایش هستند، بیابید. سنجاق، پیراهن، کیف و موارد دیگر را بردارید!

اما Wapu.us فقط یک فروشگاه نیست – همچنین راهنمای قطعی برای همه چیزهای Wapuu است. در مورد تاریخچه طلسم و همه مکان هایی که در آن بوده است بیاموزید. و از آنجایی که این سایت همچنین یک راهنمای میدانی مداوم برای تمام Wapuus های جهان است، می توانید مواردی را که در طبیعت (یا حتی خودتان) پیدا کرده اید، ارسال کنید تا به راهنمای میدانی اضافه شوند.

انجمن را فراموش نکنید

البته اینها راههایی برای نشان دادن عشق خود به وردپرس در خارج هستند، اما بهترین راه برای نشان دادن عشق خود از طریق انجمن است.

اگر وقت دارید برای پاسخ دادن به سؤالات در تالار گفتمان پشتیبانی انجمن وقت بگذارید. و دانش این یک راه عالی برای کمک به حمایت از دیگرانی است که وردپرس را مانند شما دوست دارند اما به کمک کمی نیاز دارند.

یک آخر هفته در سال را برای شرکت در WordCamp کنار بگذارید. این یک راه عالی برای ملاقات با دیگرانی است که به وردپرس علاقه مند هستند، در مورد ایده ها همکاری می کنند و مهارت های جدید را یاد می گیرند (به علاوه در WordCamp های بیشتری یک کیف دستی بسیار عالی دریافت می کنید، معمولاً با یک تی شرت نسخه محدود فقط برای آن رویداد).

به شما – چرا وردپرس را دوست دارید؟

امیدواریم کمی لذت برده باشید، و شاید چند راه برای نشان دادن عشق خود به وردپرس پیدا کرده باشید. اما اکنون ما کنجکاو هستیم – چرا وردپرس را دوست دارید؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا