چطوری میشه

چرا من در WordCamps توسط Pippin Williamson شرکت می کنم

چرا من در WordCamps توسط Pippin Williamson شرکت می کنم

WordCamps هستند کنفرانس های رسمی وردپرس که چندین بار در سال در سراسر جهان برگزار می شود. هر WordCamp توسط گروهی از داوطلبان سازماندهی می شود که علاقه مند به کمک به بهتر شدن جامعه با برگزاری رویدادی هستند که در آن کاربران از همه سطوح می توانند دور هم جمع شوند و درباره نرم افزاری که همه آنها را دوست دارند بیشتر بیاموزند: WordPress. در سال گذشته، من در شش وردکمپ مختلف شرکت کردم و هر یک از آنها عالی بودند. برخی از آنها ارائه های بهتری نسبت به دیگران داشتند، برخی از آنها شخصاً در آنها صحبت می کردم، و برخی از آنها شرکت کنندگانی داشتند که بیشتر از دیگران به ملاقات آنها علاقه مند بودم، اما هر کدام تقریباً به همان اندازه ارزشمند بودند.

یک WordCamp معمولی به صورت “تراک” تنظیم می شود که معمولاً 3 مورد از آنها وجود دارد: طراحان، ناشران، توسعه دهندگان. به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، من تمایل دارم در بیشتر اردوها به سمت مسیر توسعه‌دهنده مهاجرت کنم، اما همیشه صحبت‌هایی وجود دارد که با علاقه همه شرکت‌کنندگان مطابقت دارد.

برخی از افراد برای یادگیری در مورد وردپرس در WordCamp شرکت می کنند (شاید آنها تازه شروع کرده اند). برخی از افراد برای یادگیری تکنیک های توسعه جدید (مانند ذخیره سازی) شرکت می کنند. و برخی برای یادگیری نحوه دسترسی بهتر با سایت وردپرس خود شرکت می کنند.

من به دلایل (و بسیاری دیگر) که در بالا ذکر شد نیز شرکت می کنم، اما دلیل بسیار بزرگتری برای شرکت در WordCamps وجود دارد. اگرچه تقریباً همیشه ارائه هایی وجود دارند که برای من ارزش قابل توجهی دارند، موضوعات ارائه شده در آنها تقریباً همیشه مواردی هستند که می توانم با خواندن آموزش های ارسال شده در سراسر شبکه یا با درخواست از یک برنامه نویس دیگر برای کمک به من در یادگیری در مورد آنها آموزش دهم، پس آیا ارزش دارد پرواز یا رانندگی در سراسر کشور (یا حتی بین المللی)؟ خوب شاید، اما احتمالاً نه اگر تنها دلیلی که می‌خواهید از ارائه‌ها یاد بگیرید.

دلیل شماره یک حضور من در WordCamp، ایجاد شبکه با سایر اعضای انجمن وردپرس است.

اگر هنوز متوجه نشده اید، این جامعه است که وردپرس را به نرم افزار فوق العاده ای تبدیل کرده است. مطمئناً خود نرم‌افزار فوق‌العاده است، اما واقعاً عالی است، زیرا گروه بزرگ و بین‌المللی افراد به بهبود و بهتر شدن آن هر روز کمک می‌کنند.

Pippin And Jason Bobich

از توسعه دهندگان افزونه تا طراحان تم. از بررسی‌کنندگان تم و افزونه‌ها تا مشارکت‌کنندگان مستندات/کتاب راهنما؛ از مشارکت کنندگان اصلی تا وبلاگ نویسان. همه این افراد هستند که کار در اکوسیستم وردپرس را شگفت‌انگیز می‌کنند، و ملاقات با این افراد زمانی که در یک WordCamp شرکت می‌کنم بیشتر به آن علاقه‌مندم.

با شرکت در WordCamps در سراسر ایالات متحده (و به زودی در سطح بین المللی) من این فرصت را داشتم که با برخی از تأثیرگذارترین افراد در جامعه وردپرس ملاقات کنم. من همچنین این شانس را داشته ام که با ده ها عضو کمتر شناخته شده اما به همان اندازه ارزشمند جامعه ملاقات کنم.

این ارتباط با افراد واقعی برای من بسیار ارزشمند است. از آنجایی که کسب و کار من حول محور اینترنت می چرخد، بیشتر آشنایان من در جامعه در قسمتی از جهان متفاوت از من هستند، بنابراین بیشتر تعامل من با آنها مجازی است. فرصتی برای نشان دادن چهره واقعی برای افرادی که ماه ها یا حتی سال ها می شناسم (حداقل با نام) بسیار ارزشمند است.

منظورم مشتریان، کاربران افزونه‌هایم، توسعه‌دهندگان افزونه‌هایی است که استفاده می‌کنم و دوستشان دارم، طراحان مضامینی که با آنها کار کرده‌ام،  مشترک‌های سایت من، مشارکت کنندگان و توسعه دهندگان اصلی، دوستان، و حتی خود مت.

من شنیده ام که بسیاری از مردم می گویند دلیل رفتنشان به WordCamps یافتن افرادی برای کار یا یافتن کار برای خودشان است. بهترین راه برای انجام این کار که من می شناسم این است که با سایر اعضای این جامعه پر جنب و جوش ارتباط برقرار کنم. یکی از دوستان خوب من مثال کاملی برای این موضوع است: او در صف وردکمپ ایستاده بود و تصمیم گرفت به پسری که در مقابلش بود سلام کند. این مرد در نهایت کارفرمای اصلی او برای بقیه سال بود و آنها هنوز هم روی یک پروژه پلاگین بسیار بسیار محبوب با هم کار می کنند.

آیا در WordCamp شرکت کرده اید؟ آیا شما هم مثل من نسبت به آنها احساسی دارید؟ آیا در مورد شرکت در یکی از آن ها در آستانه هستید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا