چطوری میشه

مروری بر قالب وردپرس JobEngine Job Board

مروری بر قالب وردپرس JobEngine Job Board

زمینه‌های وردپرس زیادی برای ایجاد و کسب درآمد از سایت‌های هیئت شغلی موجود است، اما JobEngine همه چیزهایی را که کاربران نیاز دارند بدون هیچ یک از موارد اضافی که ندارند در اختیار کاربران قرار می دهد. این چیزی است که آن را منحصر به فرد می کند و ارزش امتحان کردن را دارد.

JobEngine اولین پوسته ممتاز وردپرس از Engine Themes است و طراحی با کاربری آسان، ویژگی‌های بصری و تجربه کاربری ساده را ارائه می‌دهد. برخی از ویژگی‌های ساخته شده JobEngine در زیر توضیح داده شده‌اند تا ایده‌ای درباره آنچه که با موضوع دریافت می‌کنید به شما ارائه دهد.

d985d8b1d988d8b1db8c d8a8d8b1 d982d8a7d984d8a8 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 jobengine job board 6699eb12b4cbb

جادوگر راه اندازی آسان و ابزارهای طراحی هوشمند

اول، JobEngine با یک جادوگر راه‌اندازی ارائه می‌شود که ایجاد یک سایت کاریابی را بسیار آسان می‌کند. فقط جادوگر را دنبال کنید و می توانید یک هیئت شغلی زنده داشته باشید و در عرض چند دقیقه شروع به پذیرش پرداخت کنید. ابزارهای طراحی هوشمند در موضوع ادغام شده اند تا استفاده از طرح های رنگی تطبیقی ​​را بسیار آسان کرده و سایت هیئت شغلی شما را شخصی کنید.

JobEngine WordPress Theme Smart Design Tools

کنترل ها و پیش نمایش های Front-End صرفه جویی در زمان

یکی دیگر از ویژگی های برجسته، قابلیت کنترل جلویی است. پس از راه‌اندازی و راه‌اندازی سایت کاریابی، لازم نیست برای انتشار محتوا یا ویرایش آن به داشبورد وردپرس مراجعه کنید. حتی می‌توانید ارسال‌های پست شغلی را مستقیماً از صفحه اصلی سایت خود تأیید و رد کنید.

JobEngine WordPress Theme Edit Jobs

شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از PayPal، 2Checkout، یا Google Checkout، آگهی‌های شغلی را از طریق قسمت جلویی ارسال کرده و هزینه آن را بپردازند. همچنین می توانید هیئت شغلی خود را برای پذیرش پرداخت های دستی تنظیم کنید. بازدیدکنندگان سایت شما نیز JobEngine را دوست خواهند داشت زیرا تجربه کاربری تمیز و ساده ای را ارائه می دهد. برای مثال، هنگامی که جویندگان کار به دنبال شغل می‌گردند و نتایج را فیلتر می‌کنند، ناامید نخواهند شد زیرا مجبور نیستند بارها و بارها صفحه را بارگیری کنند.

JobEngine WordPress Theme Filter Jobs

محلی سازی با زبان های از پیش نصب شده و مترجم داخلی

JobEngine با شش زبان و همچنین یک مترجم داخلی از پیش نصب شده است، بنابراین تابلوی شغلی شما می تواند برای هر منطقه ای از جهان بومی سازی شود.

JobEngine WordPress Theme Translator

تحرک با طراحی بهینه شده برای موبایل

JobEngine WordPress Theme Mobileبر خلاف بسیاری از تم های دیگر وردپرس که طرح های بهینه شده برای موبایل ارائه نمی دهند یا فقط یک نسخه رومیزی برای دستگاه های تلفن همراه ارائه دهید، JobEngine با طراحی اختصاصی موبایل ارائه می شود تا صفحه کار شما عالی به نظر برسد و در صفحه نمایش های کوچک به درستی کار کند. با توجه به اینکه هر روز تعداد بیشتری از افراد از تلفن هوشمند و تبلت خود برای جستجوی شغل استفاده می کنند، این مسئله بزرگی است.

آرامش با به‌روزرسانی‌های هفتگی، پشتیبانی مادام‌العمر، و مجوزهای نامحدود

یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد JobEngine این است که تیم Engine Themes به‌روزرسانی‌های هفتگی خودکار و با یک کلیک و همچنین پشتیبانی مادام‌العمر را ارائه می‌دهد. این یک مشکل بزرگ است زیرا کاربران می‌دانند که سایت‌هایشان به کار خود ادامه می‌دهد، و اگر سؤالی داشته باشند، می‌توانند در صورت نیاز کمک دریافت کنند. همچنین، هنگام خرید تم JobEngine، مجوز نامحدودی دریافت می‌کنید، بنابراین می‌توانید از این تم در سایت‌هایی که می‌خواهید استفاده کنید.

دمو رایگان JobEngine را امتحان کنید

می‌توانید همه ویژگی‌های موضوع را بررسی کنید و در سایت نمایشی JobEngine آن را آزمایش کنید. اگر آنچه را می‌بینید دوست دارید، Engine Themes 14 روز ضمانت بازگشت پول ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید طرح زمینه را با قیمت 129 دلار خریداری کنید، آن را به مدت دو هفته آزمایش کنید و اگر متوجه شدید که برای شما مناسب نیست، بعداً آن را لغو کنید.

آن را آزمایش کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا