چطوری میشه

با توییتر ترافیک را به وبلاگ وردپرس خود هدایت کنید

با توییتر ترافیک را به وبلاگ وردپرس خود هدایت کنید

من از طرفداران شدید توییتر هستم – نه به این دلیل که فکر می کنم یک شبکه رسانه اجتماعی عالی برای همگام شدن با دوستانم است، بلکه به این دلیل که (a) مکانی عالی برای برقراری ارتباط با خوانندگان شما است. و وبلاگ نویسان همفکر و (ب) می توانند منبع خوبی برای ارجاعات هدفمند به سایت شما باشند.

در مورد پرنده آبی چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. می توانید از توییتر برای دسترسی سریع و آسان به خوانندگان وبلاگ خود استفاده کنید. اگر هنوز نداشته‌اید، می‌توانید از توییتر برای ایجاد فالوور از هیچ استفاده کنید. و هنگامی که صحبت از استفاده از تکنیک‌ها و افزونه‌های موثر برای افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ‌های وردپرس می‌شود، توییتر تا حد زیادی گزینه ترجیحی من است.

با در نظر گرفتن موارد فوق، در این پست می‌خواهم برخی از راه‌هایی را که از طریق آن از توییتر برای هدایت ترافیک به وبلاگم استفاده می‌کنم، به شما نشان دهم.

مرحله 1: ایجاد موارد زیر

این مرحله اول مختص وردپرس نیست – هر کسی که به دنبال ایجاد فالوور در توییتر است باید آن را دنبال کند. با این حال، قبل از اینکه بتوانید از تکنیک‌ها و افزونه‌های مرحله ۲ استفاده کنید، باید دنبال‌کننده‌های قابل توجهی ایجاد کنید، بنابراین به نظر درست می‌رسد که قبل از پرداختن به چیزهای خوب، شما را در جهت درست راهنمایی کنم. .

من در گذشته مطالب زیادی در مورد ایجاد فالوور در توییتر نوشته‌ام، زیرا این چیزی است که در آن موفقیت‌هایی کسب کرده‌ام – تا سال 2012 نمایه شخصی خود را از حدود 500 دنبال کننده به بیش از 9000 افزایش دادم. این ممکن است در مقایسه با افرادی مانند باراک اوباما یا لیدی گاگا چندان چشمگیر نباشد، اما آنها نام تجاری بزرگی برای ساخت داشتند – من نداشتم.

مرحله 2: هدایت ترافیک به سایت شما

هنگامی که تعدادی فالوور داشتید، می توانید در مورد نحوه هدایت آنها (و دیگران) به سایت خود فکر کنید. من فرض را بر این می‌گذارم که شما چیزهای اساسی را به درستی دریافت کرده‌اید. مانند پیوند دادن به سایت خود از نمایه توییتر و غیره:

Tom Ewer on Twitter

با تمام این موارد، استراتژی شما باید بر اساس دو مفهوم باشد.

مفهوم اول: به اشتراک گذاری محتوای خود به طور موثر

صرفاً فشار دادن Publish در آخرین پست وبلاگ خود و ادامه دادن به روز خود چیزی بیشتر از تعداد بازدیدکنندگان را به همراه نخواهد داشت (مگر اینکه قبلاً یک وبلاگ به خوبی راه اندازی کرده باشید). شما باید برای تبلیغ محتوای خود تلاش کنید. یکی از این راه‌ها برای اشتراک‌گذاری محتوای شما، البته رسانه‌های اجتماعی، و به طور خاص تر، توییتر است.

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که به اشتراک گذاری هر پست وبلاگ جدیدی که بیش از یک بار منتشر می کنید کاملاً قابل قبول است. تا زمانی که شما فقط از نمایه خود برای تبلیغ محتوای خود استفاده نمی کنید، تعداد کمی از دنبال کنندگان شما به این فکر می کنند که پست های جدید را دو یا سه بار تبلیغ کنید و هر توییت با فاصله معقول فاصله داشته باشد. این همچنین به این معنی است که پست شما در چندین منطقه زمانی در معرض دید قرار می گیرد.

WordTwit

WordTwit

من اخیراً شروع به استفاده از یک افزونه عالی وردپرس کرده‌ام که فرآیند توییت کردن پست‌های جدید را بسیار ساده می‌کند (در واقع خودکار) — WordTwit. در حالی که یک نسخه رایگان وجود دارد، من صمیمانه توصیه می کنم که حرفه ای شوید، که به شما امکان می دهد تا به طور خودکار چندین توییت از یک پست را برنامه ریزی کنید. با این افزونه، Publish را فشار می‌دهید و پست جدید شما را به صورت خودکار توییت می‌کند — نیازی به برداشتن انگشت ندارید. همچنین یکسری ویژگی‌های اضافی مانند توییت کردن وجود دارد. به چندین حساب، هشتگ سفارشی، و موارد دیگر.

پس به پست‌های جدید رسیدگی شده است، اما در مورد چیزهای قدیمی شما چطور؟ اگر محتوای همیشه سبز منتشر می کنید، پست هایی که شش ماه پیش منتشر کرده اید باید به همان اندازه که در آن زمان بود امروز مرتبط باشند. توییت کردن دستی محتوای قدیمی می تواند یک کار طاقت فرسا باشد، بنابراین به جای آن به افزونه ای مانند Tweetily، که به طور خودکار و دوره ای محتوای قدیمی را از طریق نمایه توییتر شما توییت می کند.

این دو افزونه هستند که من برای اشتراک‌گذاری مؤثر محتوای شما از طریق توییتر توصیه می‌کنم. هنگامی که این پایگاه ها را تحت پوشش قرار دادید، دنبال کنندگان توییتر شما به طور منظم تشویق می شوند که وبلاگ شما را بررسی کنند. با این حال، مطمئن شوید که همه این خود تبلیغی به طور مداوم با محتوای مفید شخص ثالث و سایر توییت‌های منحصر به فرد در هم آمیخته شده است.

مفهوم دوم: به اشتراک گذاری محتوای شما برای افراد آسان می شود

با اعمال اقدامات فوق، توییتر اکنون باید جریان خوبی از ترافیک را به سایت شما هدایت کند. با این حال، این بازدیدکنندگان شما دنبال کنندگان توییتر هستند — قدم بعدی این است که افرادی را پیدا کنید که در حال حاضر شما را دنبال نمی‌کنند و آنها را به سایت خود هدایت کنید . بهترین راه برای انجام این کار این است که خوانندگان فعلی خود را وادار کنید تا با به اشتراک گذاشتن محتوای شما کار سختی را برای شما انجام دهند.

با در نظر گرفتن این موضوع، نکته کلیدی این است که اشتراک‌گذاری (1) آسان و (2) دعوت‌کننده باشد – از این نظر که افراد می‌توانند محتوا را تنها با چند کلیک به اشتراک بگذارند، به این دلیل که واقعاً احساس می‌کنند که مجبور هستند محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

بیایید با آسان کردن اشتراک‌گذاری شروع کنیم. در حالی که تعداد زیادی از افزونه های اشتراک گذاری اجتماعی محبوب در دسترس هستند (من اکثر آنها را امتحان کرده ام)، توصیه شماره یک من Digg Digg. این برنامه رایگان، دارای ویژگی های خوب، سبک وزن است و توسط افراد عالی در Buffer توسعه یافته است. (اگر نام آن برنامه را نشنیده اید، حتما باید آن را بررسی کنید). با نصب و راه اندازی صحیح Digg Digg، خوانندگان شما همیشه گزینه اشتراک گذاری را خواهند داشت.

Digg Digg on Leaving Work Behind

Digg Digg در حال عمل در وبلاگ من است.

وقتی اشتراک‌گذاری را آسان کردید، می‌خواهید روی دعوت‌کننده کردن آن تمرکز کنید. ایجاد محتوای عالی بدیهی است که یک شروع عالی است، اما این تنها کاری نیست که می توانید انجام دهید. در نهایت مردم می خواهند چیز جالبی توییت کنند و تیتر یک پست همیشه قانع کننده نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، من دوست دارم توییت های از قبل پر شده را در پست های خود جاسازی کنم، مانند این:

Embedded Tweet

پیوند…

Embedded Tweet

…و توییت از پیش پر شده.

یک قطعه جالب از متن به دنبال پیوندی به پست شما – چه چیزی می تواند ساده تر باشد؟

من نتوانستم افزونه‌ای پیدا کنم که به من اجازه دهد چنین پیوندهایی را به راحتی ایجاد کنم، بنابراین من و یکی از دوستانم آن را ایجاد کردیم – به نام Easy Tweet Embed. نکته کلیدی برای بهترین استفاده از افزونه (و در نتیجه افزایش اشتراک‌گذاری محتوای شما) این است که توئیت‌های جالب از قبل جمع‌شده را وارد کنید تا افراد بتوانند تنها با چند کلیک محتوای عالی را برای فالوورهای خود ارسال کنند. من متوجه شده ام که نقل قول های معروف و مرواریدهای خرد خود شما باعث به اشتراک گذاری فعالیت های زیادی می شود. هر زمان که توییت‌های از پیش پر شده را در یک پست اضافه می‌کنم، معمولاً متوجه می‌شوم که تعداد توییت‌ها 20 تا 40 درصد یا حتی بیشتر افزایش می‌یابد.

چهار پلاگین = ترافیک بسیار بیشتر

من چهار افزونه را در بالا ذکر کردم که تنها یکی از آنها پریمیوم است. اینها همه چیزهایی هستند که من برای هدایت ترافیک به سایت خود از توییتر استفاده می کنم و برای من بسیار خوب کار می کنند.

با این حال، اگر پیشنهاد دیگری دارید (چه تکنیک‌ها یا افزونه‌های خاصی) در مورد اینکه چگونه افراد ممکن است ترافیک بیشتری را از طریق توییتر به سایت خود هدایت کنند، لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا