چطوری میشه

توسعه دهندگان وردپرس: پول را روی میز نگذارید

توسعه دهندگان وردپرس: پول را روی میز نگذارید

در پست امروز می‌خواهم چند ایده را به اشتراک بگذارم که اگر توسعه‌دهنده‌ای هستید که کار مشتری را در داخل و اطراف اکوسیستم وردپرس انجام می‌دهید، ممکن است جالب باشد. پادکست‌های وردپرس در حال افزایش است، چه در آنجا و چه در بسیاری از انجمن‌های آنلاین، گفتگوهای نسبتاً منظمی درباره وردپرس وجود دارد. فریلنسرها / کسب و کارها و اینکه چگونه می توانند کارآمدتر و با سود بیشتر فعالیت کنند. من در مورد این موضوع چیزی برای گفتن دارم، برای نظرات من در مورد درآمد نسبتاً آسانی که می تواند به هر کسب و کار وردپرسی که با مشتری کار می کند اضافه شود، ادامه دهید.

فریلنسری را که ساخت سایت را انجام می دهد، مثال بزنید. آنها روی خلاصه، قاب‌های سیمی، طراحی سایت تمرکز می‌کنند، اما وقتی پروژه به پایان می‌رسد، اغلب با مشتری خداحافظی می‌کنند تا زمانی که به انجام کاری فنی نیاز داشته باشند، شاید یک ویجت جدید نصب شده باشد یا تغییری در طراحی انجام شود.

میزبانی وردپرس یک میوه کم معلق است – آن را انتخاب کنید!

پس چرا پیشنهاد نمی دهید که از میزبانی آن مشتری مراقبت کنید؟ سپس می توانید مقداری درآمد مکرر از همان مشتری کسب کنید، این چیزی است که می دانید آنها به آن نیاز دارند. قبل از اینکه خیلی جلوتر بروم، می‌خواهم به این نکته اشاره کنم. قبل از سرمایه‌گذاری فعلی‌ام، بیش از 10 سال یک کسب‌وکار ثبت دامنه و میزبانی را تأسیس و اداره کردم که در نهایت به یک شرکت بزرگ‌تر فروخته شد که بسیاری از مشاغل مشابه را در آن صنعت ادغام می‌کرد.

مدت کوتاهی پس از این فروش، من کار با وردپرس را شروع کردم و اولین مشاهده من این بود که این افراد به هاست نیاز داشتند، بنابراین تصمیم گرفتم خدماتی را برای این مشتریانی که در حال ساختن سایت برای آنها بودیم، ارائه دهم. اکنون پس از 5 سال، بخش میزبانی کسب و کار بین 5 تا 7 هزار در ماه تولید می کند. این تقریباً میانگین اندازه پروژه وردپرسی است که ما انجام می‌دهیم، بنابراین در واقع درآمد یک پروژه اضافی داریم – که لازم نیست هر ماه آن را انجام دهیم. ارزش فکر کردن را دارد؟

بسیار خوب، در این مرحله شما به این فکر می کنید: “اما شما در مورد میزبانی اطلاعات دارید، بنابراین برای شما خوب است“. خوب بعد از 10 سال در آن بازی می توانم به شما بگویم آخرین چیزی که می خواستم این بود که به صنعت میزبانی وب بازگردم. من بارها توسط سرورهای نیازمند از خواب بیدار شده بودم.

اما لازم نیست اینطور باشد. امکانات هاست وردپرس موجود در حال حاضر بسیار بهتر و کاملتر از همیشه و در زمینه وردپرس به عنوان یک محصول هستند. حتی بیشتر از این. در چند سال گذشته راه حل های میزبانی ویژه وردپرس رشد ثابتی داشته است و استفاده از آنها کلید ارائه خدمات میزبانی به مشتریان وردپرس شما است.

بیایید به اعتراضات نگاه کنیم

“من اطلاعات کافی درباره میزبانی ندارم… نمی‌خواهم از مشتریان میزبان پشتیبانی کنم… ما برای مدیریت میزبانی به اندازه کافی بزرگ نیستیم زیرا مدیریت آن به زمان نیاز دارد.” همه نکات معتبر اما هر کدام راه حل معقولی دارند.

دیگر نیازی نیست که چیز زیادی در مورد میزبانی بدانید، مطمئناً نیازی نیست که با پیکربندی‌های آپاچی کثیف و کثیف شوید یا تنظیمات سرور MySQL را به هم بزنید. از کسی که در این مورد می داند بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. بسیاری از خدمات میزبانی خاص وردپرس (سرویس هایی مانند WP Engine یا Flywheel) همه کارهای سخت را انجام می دهند این مورد نیاز است، حتی تا نصب وردپرس برای شما (به درستی این Cpanel نیست!). آنها همچنین از پشتیبان‌گیری، به‌روزرسانی‌های اصلی وردپرس و امنیت مراقبت می‌کنند.

از طرف پشتیبانی، شما واقعاً نیازی به ارائه پشتیبانی ندارید. اگر در مورد آن فکر کنید، شما توسعه دهنده هستید و الزامات پشتیبانی بین شما و ارائه دهنده خدمات وجود دارد. کلاینت شما به هیچ وجه نیازی به درگیر شدن در سطح FTP ندارد (نکته من در مورد ایمیل را در ادامه ببینید).

در مورد آخرین اعتراض، شما برای مدیریت میزبانی وقت ندارید. خوب، اگر کمی وقت بگذارید و ارزش خود را در آنجا اضافه کنید، درصد زیادی از هفته یا ماه شما را نمی گیرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این به طور مستقیم در زیر بخوانید.

ارزش خود را کجا اضافه می کنید؟

یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس محور با یک سرویس مدیریت وردپرس مانند ManageWP یا Infinitewp و این جایی است که شما ارزش اضافه می کنید. به‌روزرسانی‌های افزونه و تم هنوز باید مراقبت شود و با ابزارهایی مانند این نسبتاً بدون درد است. و، اگر از ابتدا سایت را ساخته باشید، همه افزونه‌های موجود در آن را می‌شناسید، بنابراین به‌روزرسانی آن‌ها به‌سرعت انجام می‌شود.

همچنین برای انجام برخی بررسی‌های ساده روی نسخه‌های پشتیبان سایت، زمان می‌برد، شاید به طور معمول یکی از نسخه‌های پشتیبان را بارگیری مجدد کنید تا مطمئن شوید که کار می‌کنند. شما از میزبانی وردپرس استفاده می‌کنید اما همچنان موارد اضافی خود را در بالا اضافه می‌کنید.

ایمیل را لمس نکنید!

اگر در حال مطالعه هستید و فکر می کنید که من به نکات بسیار خوبی اشاره کرده ام، قبل از اینکه برای کسب و کار خود به آن متعهد شوید، اجازه دهید یک نکته یا حتی یک قانون به شما بدهم – هرگز شکسته نشوید. خدمات میزبانی ایمیل ارائه نکنید.

نیازی ندارید، پیشنهادهای ایمیل اختصاصی زیادی وجود دارد که می توانید مشتریان خود را نیز معرفی کنید. WorkPlace Google انتخاب من است و حتی اگر اخیراً از یک سرویس رایگان به یک سرویس تبدیل شده است. هزینه کاربر ارزش آن را دارد. مشتریان اکنون آن را دریافت می کنند، ایمیل جانوری متفاوت از میزبانی وب آنها است. در سفرهایم، وقتی پیشنهاد می‌کنم که سایت وردپرس و ایمیل نباید با هم میزبانی شوند، به هیچ وجه پاسخ پس نمی‌گیرم.

میزبانی ایمیل جایی است که بیشتر زمان پشتیبانی در آن صرف می شود، پیکربندی سرویس گیرنده های ایمیل دسکتاپ و تلفن های هوشمند کاری طاقت فرسا است – دوری کنید! پشتیبانی آنلاین زیادی برای خدماتی مانند این وجود دارد، اما این گزینه نیز وجود دارد که فقط شرکتی را پیدا کنید که در سرویسی مانند برنامه‌های Google تخصص دارد و مشتریان خود را برای راه‌حل به آن معرفی کنید.

از نظر مالی چگونه کار می کند؟

بیایید با یک مثال سریع کار کنیم. در موتور WP. این برای 10 نصب وردپرس فقط 117 دلار در ماه برای شما هزینه خواهد داشت (1400 دلار در سال، یا حدود 1260 دلار اگر از پیوند تبلیغاتی تخفیف خورده ما استفاده کنید). اگر بخواهید این را با سرویس مدیریتی که در بالا ذکر شده است همراه کنید، می‌توانید سالانه چیزی حدود 500 دلار از مشتری دریافت کنید – با نصب 10 سایت کامل، درآمد کل 5000 دلار به دست آورید و 3600 دلار یا بیشتر سود ایجاد کنید.

WP Engine خدمات خود را با نصب ارائه می‌کند، بنابراین اگر می‌خواهید حتی بهتر انجام دهید، می‌توانید تعدادی سایت با ترافیک کمتر را در WordPress multisite باعث می شود اعداد حتی برای شما بهتر عمل کنند. مطمئنا، چند سایت یک مهارت اضافی است، اما اگر به وردپرس علاقه دارید، این مهارت ارزش یادگیری را دارد.

یک فکر نهایی

باید اعتراف کنم که کمی از میزبانی بدبین هستم. وقتی مشتری با سایت خود در یک ارائه دهنده هاست اشتراکی ارزان و شاد وارد می شود، نمی توانم به اندازه کافی سریع او را از آن خارج کنم. در اینجا یک مزیت کوچک خوب دیگر وجود دارد. شما می توانید کار خود را در تنظیمات میزبانی با کیفیت، تنظیم و بهینه سازی برای وردپرس قرار دهید. این بهتر است و در دراز مدت کار را برای مشتری شما (و شما) آسان تر می کند. اکنون به آنجا بروید و کسب و کار خود را گسترش دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا