چطوری میشه

دفتر خاطرات عزیز: نامه ای از WordCamp سانفرانسیسکو

دفتر خاطرات عزیز: نامه ای از WordCamp سانفرانسیسکو

دفتر خاطرات عزیز،

این اولین بار بود که به WordCamp سانفرانسیسکو رفتم. من شنیدم که آن “مادر” WordCamps بود و ناامید نشدم. راهروهای مرکز کنفرانس Mission Bay با صدای بلند هیجان و مکالمه خوب بود – تقریباً 800 کمپینگ وردپرس در آنجا بودند!

اما قبل از شروع وردکمپ، اجازه دهید پشتیبان بگیرم و یک چیز را در مورد عصر پنجشنبه به شما بگویم. برگزارکنندگان WordCamp (مشاوران؟) پذیرایی برای سخنرانان در دفاتر Automattic برپا کردند. (آن دفاتر عالی هستند، اما بعداً در مورد آن بیشتر خواهیم شد). بلافاصله با مت مولنوگ ملاقات کردم و از او به خاطر خلق محصولی که به من امکان می دهد زندگی خود را بسازم تشکر کردم. او بسیار ذن مانند و متواضع است. اگر هرگز صحبت های او را نشنیده اید، باید به گفتگوی وضعیت کلمه 2013. البته بعد از اینکه خواندن این را تمام کردید.

بسیار خوب، در ادامه می‌خواهم همه چیز را به شما بگویم:

جلسات

اگر تا به حال به WordCamp رفته اید (خب، البته که نرفته اید – شما یک دفتر خاطرات هستید – اما من شوخی می کنم) … خوب، انتخاب بین سه یا چهار جلسه عالی در یک دوره بسیار سخت است. شکاف زمانی اردوی امسال فقط دو آهنگ داشت: یکی برای توسعه دهندگان و طراحان و دیگری برای کاربران و کارآفرینان.

در نهایت زمانم را تقریباً به طور مساوی بین این دو تقسیم کردم، بسته به موضوع جلسه به عقب و جلو می‌رفتم و گهگاه آرزو می‌کردم که می‌توانستم مکان دوگانه را پیدا کنم (خدا را شکر برای WordPress.tv جایی که جلسات در آن زندگی می کنند)!

WordCamp Session

جلسه مارک جاکویث

مسیر برنامه‌نویس/طراح دارای موضوعاتی مانند بین‌المللی‌سازی، طراحی الهام‌بخش و نکات حرفه‌ای برای توسعه‌دهندگان تم بود. مسیر کاربر/کارآفرین نیز برای ظاهری دلخواه نبود. من در مورد BuddyPress و MultiSite، نکاتی برای کار بر روی یک پروژه با شرکای غیر فنی، و راه‌هایی برای کمک به جامعه وردپرس (موضوعی نزدیک و عزیزم!) یاد گرفتم.

شاید از خود پرسیده باشید که چرا من در آن پذیرایی بلندگو بودم… خب، باید درباره همکاری و رقابت. نکته اصلی اینجاست: خوب باشید، به ارتقاء سطح دیگران کمک کنید و به گونه‌ای رقابت کنید که محصولات بهتری برای مشتریان شما ایجاد کند.

مردم

WordCamp Friends

عکس با اجازه راکل لندفلد

جلسات همه چیز آموزنده بود، اما جادوی واقعی WordCamp در راهروها و اطراف میزهای ناهار اتفاق افتاد. قهرمانان زیادی را در جامعه وردپرس در یک مکان تحسین می کنم. به‌علاوه، دوستان زیادی که حتی نمی‌دانستم می‌خواهم ملاقات کنم، اما خوشحال بودم.

یک مکالمه کوچک در اینجا، یک چرخش بزرگ مکالمه در آنجا. منظورم این است که پردازش آن کمی زمان می برد. فقط با باز نگه داشتن گوش هایم، نکات مهمی را در مورد ابزارهای مورد استفاده (به ویژه برای توسعه و استقرار)، روند گردش کار (من باید از کنترل نسخه استفاده کنم، GIT OFF MY BACK) و چیزهایی که حتی نمی دانستم باید بدانیم، مانند فلسفه اینکه یک طرح زمینه به پایان می رسد و یک افزونه کجا شروع می شود.

اما دیاری، این زمانی نبود که فقط یک مگس روی دیوار باشید و گوش کنید. من درست راهپیمایی کردم و خودم را به افرادی که می‌خواستم ملاقات کنم معرفی کردم، مانند پیپین ویلیامسون< /a>، سیوبهان مک کیون، و Morten Rand-Hendriksen. آنها بزرگتر از زندگی آنلاین به نظر می رسند، اما در زندگی واقعی فقط افراد باحال و سر به زیر هستند.

می خواهید راز گسترش شبکه خود را بدانید؟ در یک WordCamp شرکت کنید!

Swag

اوه خدای من، می توانم یک کمد لباس کامل از تی شرت های وردپرس بسازم! حداقل هشت تی‌شرت مختلف توسط حامیان وردکمپ (بیشتر آنها شرکت‌های میزبان بودند)، به‌علاوه سه راهی رسمی WordCamp سانفرانسیسکو وجود داشت. و برچسب ها؟ به اندازه کافی برای پوشاندن لپ تاپ من مانند یک برچسب بزرگ باپر وردپرس وجود داشت.

WordCamp San Francisco Swag

یک هفته تی شرت وردپرس. ببین، مادر، لباس‌شویی وجود ندارد!

دفعه بعد که به کمپ می‌روم، حتی مجبور نیستم پیراهن‌ها را ببندم. مگر اینکه همه اسپانسرها آن را عوض کنند و هدایای کلاه انجام دهند، در این صورت من چند پیراهن جدید می خرم.

The After Party

دو روز کامل جلسات WordCamp و مغزم از بین رفت. من برای کمی R&R با دوستان کمپ جدیدم آماده بودم. هنگامی که جلسات شنبه تمام شد، همه به دفاتر براق جدید Automattic در خیابان هاثورن دعوت شدند تا آزاد شوند.

WordCamp After Party< p id="caption-attachment-28249" class="wp-caption-text">عکس با اجازه نائوکو تاکانو

بیایید برای چند ثانیه در مورد دفاتر Automattic صحبت کنیم – منطقه طبقه پایین دارای یک آشپزخانه کامل با طراحی (حمله غذا!)، یک یخچال با همه چیز مورد نیاز برای تقویت ذهن‌های هوشمند است، حمامی که شبیه یک استودیو یوگا است، موزه تی‌شرت‌های WordCamps گذشته، و… این… یک فضای پارکینگ سرپوشیده را دریافت کنید!

انگار یک طبقه عالی کافی نبود، یک طبقه بالا نیز وجود دارد. در طبقه دوم مجموعه‌ای از کاناپه‌ها و صندلی‌ها برای استفاده در فضای کاری گروهی، پریزهای زیادی برای شارژ دستگاه‌ها، و راه‌اندازی گروه Rock Band برای ناله‌های دیوانه‌کننده روی میکروفون وجود دارد. اوه، بله، و یک میز درهم. و عرضه بی پایان کوکا. مراقب مت، من فقط نقل مکان کنم.

Photo used with permission of Jaki Levy (https://www.flickr.com/photos/jackomo/9381307959/in/photostream/)

عکس از جاکی لوی

باشه، پس به مهمانی برگردید. فضای باز فراوان برای اختلاط، رقص و استخر بازی. دی‌جی آهنگ‌ها را ادامه می‌داد و، آفرین، بارمن‌ها نوشیدنی‌ها را جاری می‌کردند. حتی کیک های وردپرسی برای میان وعده وجود داشت. در مجموع، زمان بسیار خوبی برای حفظ ارتباطات خوب در فضایی آرام بود.

شایعه حاکی از آن است که حتی یک مهمانی بعد از مهمانی در یک محل کارائوکه وجود داشته است. WordCampers می‌دانند چگونه سرگرمی بزرگی داشته باشند.

روز مشارکت!

از ساعت 11 شب شنبه تا 11 صبح یکشنبه، دفاتر Automattic از منطقه مهمانی به فضای کاری اصلی تبدیل شدند. ده‌ها میز تاشو راه‌اندازی شد و سطل‌های (BINS!) کابل‌های داخلی برای جا دادن نزدیک به 200 نفر که برای کمک به حذف برخی از کارهای انجمن وردپرس حاضر شدند، بیرون آورده شد.

WordCamp Contributor Day

عکس با اجازه نائوکو تاکانو< /a>

این فقط یک روز «هک» نبود، همه نوع کار وردپرس در حال انجام بود، مانند پاسخ به سؤالات پشتیبانی، به‌روزرسانی اسناد، و تعمیر بلیط‌های تراک. اگر روز شنبه در اطراف WordPress.org بودید، ممکن است متوجه شده باشید هجوم فعالیت!

همه به تیم‌های کوچک‌تر تقسیم شدند و وظیفه یک منطقه پشتیبانی خاص را بر عهده داشتند. دیدن این همه مهارت مختلف که در کنار هم برای قدرت بخشیدن به جامعه وردپرس استفاده می شوند بسیار جالب بود. اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید مشارکت کنید، اینم یک آغازگر.

«تا زمان بعدی

».

همه چیزهای خوب باید به پایان برسد، از جمله WordCamp امسال، اما این بدان معنا نیست که سرگرمی متوقف می شود. من برای امتحان کردن چیزهایی که آموخته ام و پیگیری آنلاین با دوستان جدیدم، الهام گرفته و هیجان زده هستم.

اگر می‌خواهید داستان‌های جالب‌تری از WordCamp سانفرانسیسکو بخوانید، این مجموعه عالی از مقالات را بررسی کنید یا #wcsf در توییتر.

یک چیز دیگر قبل از اینکه امضا کنم… باید بدانید که WordCamp سانفرانسیسکو تنها WordCamp در اطراف نیست – در حال حاضر 74 مورد در سراسر جهان امسال وجود داشته است! می‌توانید اسکوپ را در WordCamp نزدیک‌ترین در اینجا دریافت کنید.  امیدوارم به زودی شما را ببینم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا