چطوری میشه

ذخیره دایرکتوری های سفارشی با W3 Total Cache و MaxCDN

ذخیره دایرکتوری های سفارشی با W3 Total Cache و MaxCDN

هشدار: این یک مبحث نسبتاً پیشرفته است که ممکن است فقط معدودی از متخصصان عملکرد سخت را مورد توجه قرار دهد.

آیا تا به حال به مجموعه ای از دارایی های جدید ایجاد شده (مانند تصاویر یا فایل های css) موجود در فهرست سفارشی در قالب، صفحه یا پست وردپرس اشاره کرده اید و فرض کرده اید که این دارایی ها به طور خودکار توسط MaxCDN کش می شوند؟ یا شاید قبلاً متوجه شده اید که آنها در حافظه پنهان * ذخیره نمی شوند و از خود می پرسید که چرا نه؟ خوب حدس بزن چی؟ بدون اینکه MaxCDN از این دایرکتوری جدیدی که ایجاد کرده‌اید مطلع شود، نمی‌داند که آنجاست و به همین ترتیب، نمی‌تواند چیزی را در آن ذخیره کند! در اینجا کاری است که باید انجام دهید (با فرض اینکه از W3 Total Cache استفاده می کنید)…

افزونه رایگان وردپرس W3 Total Cache

مرحله 1.

از داشبورد به “عملکرد” ​​-> “CDN” بروید، به پایین پیمایش کنید و مطمئن شوید که چک باکس “میزبان فایل‌های سفارشی” علامت زده شده است.

image-no-1

مرحله 2.

به پیمایش به پایین ادامه دهید تا به قسمت “فیلم لیست سفارشی” برسید. اینجاست که باید دایرکتوری سفارشی خود را اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر دایرکتوری سفارشی شما در همان دایرکتوری نصب وردپرس شما قرار دارد (که معمولاً دایرکتوری اصلی سایت است)، به سادگی نام دایرکتوری را به همراه یک ستاره اضافه کنید (ستاره در اینجا به معنای “همه چیز در این پوشه است” است. )، مانند تصویر نمونه زیر.

image-no-2

…و سلام، همه دارایی های موجود در پوشه اکنون باید توسط MaxCDN قابل کش باشند.

*می‌توانید با بارگیری صفحه یا پستی که در آن دارایی‌ها در یک مرورگر ارجاع داده شده‌اند و بررسی کد منبع، بررسی کنید که آیا دارایی‌ها در حافظه پنهان ذخیره می‌شوند یا خیر: اگر دارایی‌ها در حافظه پنهان هستند، باید URL CDN را ببینید. در URL که به دارایی اشاره می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا