چطوری میشه

یادداشت های سفارش WooCommerce را به ایمیل های تکمیل شده از فروشگاه وردپرس خود اضافه کنید

یادداشت های سفارش WooCommerce را به ایمیل های تکمیل شده از فروشگاه وردپرس خود اضافه کنید

هیچ چیز بهتر از داشتن اطلاعاتی در مورد سفارشی که انجام داده اید در مورد وضعیت آن یا هر داده دیگری که می توانید در مورد سفارش خود مفید بیابید وجود ندارد. به‌طور پیش‌فرض، WooCommerce هر اقدام مرتبط با یک سفارش را در پایگاه داده ذخیره می‌کند. این سری از اقدامات در مدیریت، در نوار کناری هنگام ویرایش سفارش در دسترس است. اما مشتریان شما به این فهرست اقدامات دسترسی ندارند. خبر خوب این است که به راحتی می توانید آن را به هر ایمیلی که توسط WooCommerce ارسال می شود اضافه کنید. در این پست، ایمیل کامل را برای افزودن یادداشت‌های سفارش به شما نشان می‌دهم (این ایمیل ارسالی زمانی است که وضعیت سفارش به عنوان تکمیل شده علامت‌گذاری شده است). اما می‌توانید از این روش برای اضافه کردن یادداشت‌های سفارش به هر ایمیل دیگری نیز استفاده کنید.

الگوهای سفارشی یا قلاب؟

فقط یک یادآوری سریع: تمام ایمیل‌های ووکامرس با استفاده از قالب‌ها ارائه می‌شوند و شما می‌توانید با ایجاد الگوهای خود، الگوهای پیش‌فرض را لغو کنید. اساساً یک قالب سفارشی به شما امکان می دهد فایل های پیش فرض WooCommerce را لغو کنید و به جای آن از فایل های سفارشی خود استفاده کنید. در اینجا یک آموزش سریع وجود دارد که نحوه ایجاد الگوهای سفارشی خود را به شما توضیح می دهد: https://docs.woothemes.com/document/template-structure/.

می‌توانید یادداشت‌های سفارش را در قالب‌های سفارشی اضافه کنید، اما می‌خواهم راه دیگری برای انجام آن، با استفاده از یک قلاب، به شما نشان دهم. ایده این است که از الگوهای سفارشی استفاده نکنید، بلکه از فایل functions.php فقط در پوشه تم خود استفاده کنید.

یادداشت های سفارش، نظرات وردپرس هستند

یادداشت‌های سفارش، نظرات وردپرسی هستند که نوع خاصی از «order_note» دارند، بنابراین می‌توانید از کلاس WP_Query وردپرس که با استفاده از تابع get_comments() روی نظرات اعمال می‌شود، استفاده کنید.

قلابی که باید از آن استفاده کنیم عملی به نام “woocommerce_email_order_meta” است. ایده این است که وقتی این عمل در فرآیند WooCommerce بارگیری می شود، یک تابع سفارشی را فراخوانی کنید.

استفاده از get_comments() راه را برای بازیابی یادداشت های سفارش ساده می کند، فقط باید مطمئن شویم که می خواهیم نظرات مرتبط با یک سفارش خاص را با استفاده از شناسه پست و ویژگی نظر “تأیید” فهرست کنیم. که نظر تأیید شده است (در این مورد توسط WooCommerce).

کد

این کدی است که باید در فایل Functions.php در پوشه تم خود قرار دهید:

add_action( 'woocommerce_email_order_meta', 'woo_add_order_notes_to_email' );

تابع woo_add_order_notes_to_email() {

	جهانی $woocommerce، $post;

	$args = آرایه(
		'post_id' => $post->ID،
		'تأیید' => 'تأیید'،
		'type' => 'order_note'
	)

	$notes = get_comments( $args );
	
	اکو '

' . __( 'یادداشت های سفارش'، 'woocommerce') . '

'; echo '
    '; if ( $notes ) { foreach ( $notes به عنوان $note ) { $note_classes = get_comment_meta( $note->comment_ID، 'is_customer_note'، true) ? array( 'customer-note', 'note' ) : array( 'note' ); ?>
  • comment_content ) ) ); ?>

    comment_date_gmt ), current_time( 'timestamp', 1 ) ) ); ?>

  • ' . __( 'هنوز یادداشتی برای این سفارش وجود ندارد.', 'woocommerce') . ''; } پژواک '
'; }

همانطور که می بینید این کد بسیار ساده است، هیچ چیز واقعاً پیچیده ای نیست، بنابراین می توانید به راحتی آن را سفارشی کنید. لطفاً به استفاده از برخی توابع خوب مانند human_time_diff()، wptexturize() یا wp_kses_post().

توجه داشته باشید.

خب، امیدوارم از آن پست لذت برده باشید، لطفاً نظر خود را در فرم زیر بگذارید، مایلم نظرات شما را در مورد آن دریافت کنم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا