چطوری میشه

12 روش اثبات شده برای کسب درآمد با وردپرس

12 روش اثبات شده برای کسب درآمد با وردپرس

در حال حاضر بسیاری از مردم راه هایی برای کسب درآمد زیادی با وردپرس پیدا کرده اند. راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از طریق آن به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

آیا تا به حال به کسب درآمد با استفاده از وردپرس فکر کرده اید؟ اگر بله، این پست مفصل برای شما لذت بخش است! من در مورد 12 روش اثبات شده برای کسب درآمد با وردپرس بحث خواهم کرد. روش های ذکر شده در زیر به مجموعه مهارت های مختلفی نیاز دارند، بنابراین حتی اگر توسعه دهنده نیستید، مطمئن باشید وردپرس پر از فرصت ها برای شماست!

  1. نوشتن آزاد
  2. ایجاد و کسب درآمد از وبلاگ
  3. دوره های وردپرس
  4. تجارت الکترونیک و Dropshipping
  5. سرویس راه اندازی وبلاگ
  6. نگهداری وب سایت
  7. سئو و خدمات بازاریابی
  8. مشاوره و راهکارهای امنیتی
  9. توسعه پلاگین وردپرس
  10. توسعه تم وردپرس
  11. سفارشی‌سازی تم
  12. خدمات طراحی وردپرس

سلب مسئولیت: WPExplorer یک شرکت وابسته برای یک یا چند محصول فهرست شده در زیر است. اگر روی پیوندی کلیک کنید و خرید را تکمیل کنید، می‌توانیم کمیسیون بگیریم.

1. نوشتن آزاد (معروف به ایجاد محتوا)

make-money-writing

شروع آسان – اگر دستگاهی برای تایپ و اتصال به اینترنت دارید، می‌توانید برای سایر وب‌سایت‌ها محتوا ایجاد کنید. میلیون ها وب سایت وجود دارد و همه آنها به محتوای تازه نیاز دارند.

در حالی که این فهرست پر از راه‌هایی است که می‌توانید با وردپرس درآمد کسب کنید، تولید محتوا تقریباً به همه حوزه‌ها گسترش می‌یابد. فقط از وبلاگ های آنلاین مورد علاقه خود دیدن کنید. بسیاری از آنها صفحات درخواست مشارکت دارند که می توانید مقالات خود را ارسال کنید و برای آنها پول دریافت کنید. بنابراین نه تنها چند بک لینک عالی از سایت های با رتبه برتر دریافت خواهید کرد، بلکه می توانید برای کار سخت خود پول دریافت کنید.

شما همچنین می توانید مشاغل نوشتن محتوای وردپرس را در سایت های هیئت شغلی پیدا کنید. زوجی که ارزش بررسی دارند عبارتند از Upwork و  ProBlogger Jobs – که هر دوی آن‌ها از همین لحظه تعداد زیادی کار نوشتن دارند.

قبل از اعمال ممکن است ایده خوبی باشد که یک راه اندازی برنامه آنلاین داشته باشید تا کارهای قبلی خود را به نمایش بگذارید. . به طور خاص، باید مطمئن شوید که یک بیوگرافی کوتاه، پروفایل های اجتماعی فعال و پیوندهایی به پست های اخیراً منتشر شده اضافه کنید (یا اگر به تازگی شروع به ایجاد چند پست در وبلاگ خود کرده اید که می توانید از آنها به عنوان نمونه استفاده کنید). به این ترتیب کارفرمایان بالقوه می توانند نگاهی به سبک نوشتن شما داشته باشند و همچنین مقالات شما را در وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی قرار دهند.

2. ایجاد و کسب درآمد از یک وبلاگ

WordPress Website

در دنیای آنلاین، همیشه توصیه می شود که یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. پس برای چی منتظری؟ وبلاگ وردپرس خود را راه اندازی کنید و شروع به کسب درآمد کنید!

مطمئن نیستید که چگونه با وب سایت وردپرس خود شروع کنید؟ راهنمای آسان ما را برای نحوه راه اندازی یک وبلاگ بررسی کنید، جایی که ما شما را در تمام مراحل ساختن یک وبلاگ راهنمایی می کنیم. سایت اینترنتی. مراحل کلیدی عبارتند از انتخاب دامنه و هاست، نصب وردپرس، انتخاب موضوع، نصب افزونه ها و افزودن پست ها و صفحات.

داشتن وبلاگ یک راه عالی برای ایجاد درآمد غیرفعال است. می توانید با استفاده از بازاریابی وابسته، فروش تبلیغات، بررسی های حمایت شده و غیره از وبلاگ خود درآمد کسب کنید. این کار نیازی به تلاش اضافی از جانب شما ندارد – این به سادگی راهی برای استفاده کامل از محتوا و ترافیکی است که در حال حاضر دارید.

اکثر بازارها و ارائه‌دهندگان خدمات برنامه‌های وابسته را ارائه می‌کنند. برخی از موارد دلخواه شخصی ما که کار با آنها آسان است عبارتند از Themeforest، فروش اشتراک و وابسته CJ. فقط برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید و پیوندهایی را به پست های خود اضافه کنید که طبیعی است.

برای فروش تبلیغات می‌توانید بسته‌های تبلیغاتی خود را ارائه دهید یا از طریق شرکتی مانند BuySellAds کار کنید. یا برای یک حساب Google Adsense ثبت نام کنید و کد خود را وارد کنید تا شبکه Google بتواند تبلیغات را مدیریت کند در حالی که یک چک کوچک خوب دریافت می کنید هر ماه.

همچنین می توانید پست های حمایت شده را در وبلاگ خود ارائه دهید. یک صفحه یا فرم تماس را به وب‌سایت خود اضافه کنید تا مارک‌ها بتوانند با شما تماس بگیرند تا برای نقدها، راهنماها، پست‌های سبک فهرست یا چیز دیگری با شما پول بدهند. فقط مطمئن شوید که در توافق نامه پست حمایت شده خود قید کنید که همه نظرات صادقانه باشد، و مطمئن شوید که یک سلب مسئولیت را به پست منتشر شده نهایی که حمایت شده است اضافه کنید.

همچنین می‌توانید از وب‌سایت خود برای تبلیغ سایر فعالیت‌های تولید پول (که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم) مانند دوره‌ها، محصولات یا خدمات ممتاز استفاده کنید.

3. دوره های وردپرس

The Best WordPress Courses for Beginners

به توانایی های خود نسبتاً اطمینان دارید؟ یک دوره ایجاد کنید! میلیون ها نفر از اینترنت برای یادگیری مهارت های جدید استفاده می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوره هایی ایجاد کنید (و کسب درآمد کنید) تا به آنها کمک کنید. به مردم بیاموزید که چگونه باغبانی کنند، نکات آشپزی را به اشتراک بگذارند، یا حتی راهنمای خود را در مورد چگونگی راه اندازی وبلاگ به اشتراک بگذارید. هنگامی که موضوع موضوع خود را محدود کردید، چند گزینه برای ایجاد و کسب درآمد از دوره آنلاین خود وجود دارد.

اولین مورد این است که از وب سایت خود به سادگی به عنوان یک پلتفرم بازاریابی با دوره های آموزشی خود در سایت آموزش الکترونیکی شخص ثالث استفاده کنید. گزینه‌های محبوب شامل سایت‌هایی مانند Udemy است که می‌توانید دوره‌های خود را آپلود کنید و قیمت‌های خود را تعیین کنید، یا Lynda که دوره شما بخشی از عضویت عمومی است. هر دو راه های آسانی برای شروع سریع ارائه می دهند. فقط توجه داشته باشید که با این پلتفرم‌ها، تمام مبلغ پرداختی برای دوره خود را حفظ نمی‌کنید (Udemy 3 تا 50 درصد از قیمت دوره شما را کاهش می‌دهد، در حالی که Lynda بر اساس بازدیدهای شما در ماه پرداخت می‌کند).

گزینه دوم این است که همه چیز را وارد کنید و از وردپرس برای ساختن وب سایت خود و میزبانی دوره های خود استفاده کنید. به این ترتیب دوره های خود را مدیریت می کنید، قیمت های خود را تعیین می کنید و از تمام مزایای آن بهره مند می شوید. و برای شما خوش شانس – تعدادی افزونه وجود دارد که ایجاد دوره ها با وردپرس را آسان می کند. فقط از راهنمای ما برای ایجاد یک دوره آنلاین با WordPress برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید. یا می‌توانید از افزونه عضویت برای ایجاد یک بخش پولی و فقط برای اعضا از وب‌سایت خود با محتوای انحصاری استفاده کنید. این می‌تواند شامل دوره‌ها، پست‌های وبلاگ، ویدیوها، ابزارها یا دارایی‌های قابل دانلود باشد – واقعاً هر چیزی که می‌خواهید ارائه دهید.

4. تجارت الکترونیک و Dropshipping

Simple WooCommerce Tips to Increase Sales

علاوه بر دانش، می توانید کالاهای قابل دانلود یا ملموس را نیز با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید. شروع به کمی تلاش نیاز دارد، اما وردپرس یک پلت فرم فوق العاده برای ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک است.

چرا تجارت الکترونیک؟ اکنون بیش از هر زمان دیگری مردم به خرید آنلاین می پردازند. و با وردپرس به سادگی باید افزونه ای مانند WooCommerce را برای ایجاد فروشگاه آنلاین نصب کنید. در مقایسه با سایر گزینه های تجارت الکترونیک، WooCommerce کاملا رایگان است و بسیاری از ویژگی های مفید را ارائه می دهد که می توانید برای راه اندازی فروشگاه خود از آنها استفاده کنید.

علاوه بر یک ویترین فروشگاهی معمولی برای کالاهای خود، وردپرس همچنین می‌تواند برای ایجاد فروشگاه dropshipping استفاده شود. در این مورد، شما کالاها را مستقیماً به مشتریان می‌فروشید، اما شخص ثالث آنها را ارسال می‌کند (مشابه نحوه حمل و نقل آمازون برای فروشندگان کوچک‌تر با استفاده از پلتفرم خود). چه از WooCommerce یا Shopify استفاده کنید، این روش معمولاً شامل استفاده از یک افزونه یا استفاده از تنظیمات برای اطمینان از ارسال مستقیم اطلاعات حمل و نقل به تأمین‌کننده است. اگر این طرح تجاری مناسب برای شما به نظر می رسد، تعدادی افزونه وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد کسب و کار dropshipping< استفاده کنید. /a> با وردپرس.

5. سرویس راه اندازی وبلاگ

WordPress Is More Than A Blogging Platform

آیا شما یک وبلاگ نویس مبتدی یا پاره وقت هستید که با وجود اینکه می خواهید با استفاده از وردپرس درآمد کسب کنید، تجربه توسعه زیادی ندارید؟ اگر بله، یک سرویس راه اندازی وبلاگ گزینه مناسبی برای شما است. حتی افراد مبتدی نیز می توانند این نوع خدمات را ارائه دهند! اما چگونه؟

بسیاری از مردم می‌خواهند از وردپرس در وبلاگ‌های خود استفاده کنند، اما دانش فنی برای شروع واقعی ندارند. بنابراین آنها سرویس راه اندازی وبلاگ را انتخاب می کنند. وظیفه شما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات راه اندازی وبلاگ، نصب وردپرس، آپلود یک تم وردپرس، افزودن افزونه های توصیه شده و غیره خواهد بود.

برای جذب مشتری می توانید با یک صفحه خدمات راه اندازی وبلاگ ساده در وب سایت خود شروع کنید. برای جذب سرنخ یا ترافیک اختصاصی به آن صفحه، بنرهایی را برای خدمات خود در سایت خود اضافه کنید، سعی کنید برای پست مهمان به وبلاگ های دیگر دسترسی پیدا کنید، نظرات خود را در انجمن ها با پیوند به سایت خود بگذارید، در رسانه های اجتماعی وارد شوید و در تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنید. اگر بتوانید اگر مخاطبان کوچکتر یا محلی را هدف قرار می دهید (مانند «خدمات راه اندازی وبلاگ برای باغبانان» یا «خدمات راه اندازی وبلاگ در ساوانا جورجیا») اغلب بسیار مقرون به صرفه تر از آن چیزی است که فکر می کنید. اگر افراد به پیشنهاد شما علاقه مند باشند، با شما تماس خواهند گرفت.

هنگامی که صفحه خدمات خود را ایجاد می‌کنید، با افزایش سطح خدمات، چندین امتیاز قیمت را اضافه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید یک سرویس اولیه راه‌اندازی وبلاگ با قیمت 100 دلار داشته باشید که شامل نصب وردپرس، آپلود یک تم و افزودن محتوای نمایشی آن می‌شود. سپس می‌توانید راه‌اندازی افزونه SEO را به‌عنوان یک فروش 20 دلاری، یا به‌عنوان بخشی از یک سرویس راه‌اندازی ممتاز همراه با چند ویژگی دیگر (مانند خرده‌پاشی، راه‌اندازی صفحه اصلی، و غیره) ارائه دهید.

از طرف دیگر می‌توانید خدمات راه‌اندازی وبلاگ را به صورت رایگان به شما ارائه دهید، اما باید به پیوندهای وابسته در صفحه خدمات خود تکیه کنید. برای مثال، می‌توانید راه‌اندازی وبلاگ رایگان را با خرید میزبان بلوهست ارائه دهید. یک مشتری از پیوند وابسته خاص شما استفاده می کند. Bluehost برنامه های میزبانی با قیمت رقابتی را ارائه می دهد که وبلاگ نویسان جدید می توانند از عهده آن برآیند، و همچنین کمیسیون های وابسته سخاوتمندانه بیش از 65 دلار برای هر ثبت نام موفق. به همین ترتیب، می توانید پس از ثبت نام از طریق صفحه خدمات شما، تم ها، پلاگین ها، خدمات امنیتی و سایر محصولات وابسته را به کاربران پیشنهاد دهید. فقط به یاد داشته باشید که فقط محصولاتی را که آزمایش کرده اید و خوب هستند توصیه کنید.

6. تعمیر و نگهداری وب سایت

Website Maintenance

به راه‌اندازی وبلاگ اشاره کردیم، اما فرصت زیادی برای ایجاد درآمد مداوم با خدمات نگهداری وجود دارد. بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها نمی‌خواهند با وظایف روزمره اجرای یک وب‌سایت سر و کار داشته باشند – آنها به سادگی راهی می‌خواهند تا مردم آن‌ها را در وب پیدا کنند. و اینجا جایی است که وارد می شوید. تعمیر و نگهداری می تواند شامل به روز رسانی وردپرس، نظارت بر امنیت، به روز رسانی تم و افزونه ها، مدیریت میزبانی، راه اندازی CDN، و غیره باشد. تقریباً هر کاری را که قبلاً برای وب سایت خود انجام می دهید، می توانید ماهیانه هزینه دریافت کنید. برای دیگران انجام دهید.

توجه به این نکته مهم است که اگر این مسیر را طی می‌کنید، می‌خواهید از یک افزونه مدیریت سایت برای آسان‌تر کردن زندگی خود استفاده کنید. چند گزینه برتر عبارتند از:

این افزونه‌ها همگی به شما امکان می‌دهند به‌روزرسانی‌های هسته، تم و افزونه‌ها و همچنین نظارت بر سئو، سرعت سایت، نظرات و حتی پشتیبان‌گیری را از یک داشبورد واحد مدیریت کنید. به این ترتیب شما می توانید بدون نیاز به نظارت بر هر سایت به صورت جداگانه، خدمات تعمیر و نگهداری جامع را به مشتریان خود ارائه دهید.

7. خدمات سئو و بازاریابی

WordPress SEO Best Practices

اگر وقت خود را صرف یادگیری نحوه بهینه سازی سایت خود کرده اید، مطمئناً می توانید این مهارت ها را به کار بگیرید. سئو بخش بزرگی از ساخت یک وب سایت است و برای برخی افراد می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. به همین دلیل است که سرویس‌های SEO معمولاً قیمت‌های برتر را دریافت می‌کنند. فرقی نمی‌کند در بهینه‌سازی محتوا، ساخت لینک، سرعت سایت یا سایر جنبه‌های سئو سایت کمک کنید، مطمئناً بسیاری از صاحبان وب‌سایت باید برای آن هزینه بپردازند.

خدمات بازاریابی همراه با سئو هستند. مدیریت تبلیغات زمان بر است، زیرا نیاز به ایجاد گرافیک، تحقیق در مورد کلمات کلیدی، استراتژی پیشنهاد قیمت، قرار دادن و موارد دیگر دارد. به علاوه یک کمپین بازاریابی خوب شامل قالب‌های متعددی است – تبلیغات گوگل، خبرنامه‌ها، رسانه‌های اجتماعی و غیره. با داشتن دانش و ارتباطاتی که قبلاً برای وب‌سایت خود ایجاد کرده‌اید، مطمئناً می‌توانید به مشتریان کمک کنید. در بیشتر موارد خدمات بازاریابی شامل یک کارمزد مبتنی بر به علاوه درصدی بر اساس ترافیک یا افزایش در تبدیل است.

8. مشاوره و راه حل های امنیتی

WordPress Security

برای کسانی که به توانایی های امنیتی خود و به ویژه مهارت های کدنویسی مطمئن هستند، مشاوره امنیتی می تواند بسیار سودآور باشد. امنیت برای هر صاحب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از مناطقی که ممکن است در نظر بگیرید عبارتند از:

  • ممیزی امنیتی: خدمات نرم افزاری ممیزی ممتاز در دسترس است، اما می توانید این کار را با دست نیز انجام دهید. هر مسیری را که انتخاب می‌کنید، فقط مطمئن شوید که جنبه‌های کلیدی امنیت مانند تنظیمات پیش‌فرض وردپرس، گذرواژه‌ها، دسترسی به نقش کاربر، مجوزهای فایل، به‌روزرسانی‌ها، تنظیمات افزونه امنیتی، تنظیمات پشتیبان‌گیری (از طریق افزونه یا میزبانی)، پیکربندی سرور، گواهی SSL و غیره را پوشش می‌دهد.
  • سخت‌سازی عمومی امنیت: این کار می‌تواند به سادگی ارائه یک سرویس راه‌اندازی حرفه‌ای برای ایجاد یک افزونه امنیتی قابل اعتماد مانند Solid Security Pro، Wordfence یا همه در یک WP امنیت و فایروال.
  • تنظیم SSL: SSL پیچیده است، پس چرا به صاحبان وب سایت کمک نکنید تا گواهی SSL خود را به درستی ایجاد و نصب کنند.
  • حذف بدافزار: اگر فایل‌های وردپرس را مانند پشت دست خود می‌شناسید، حذف بدافزار درست است. اگر انتخاب کنید که کد مشکوک را خودتان به صورت دستی یا با کمک یک افزونه حذف کنید، مطمئناً می‌توانید به خدمات امنیتی کلی خود اضافه کنید.

البته جنبه‌های دیگری برای امنیت وردپرس وجود دارد، اما اگر امنیت وب علاقه شما باشد، اینها مکان‌های عالی برای شروع هستند. .

9. توسعه افزونه وردپرس

10 Best Gutenberg Plugins, Addons & Extensions

اگر از وردپرس استفاده کرده اید، باید از یک چیز آگاه باشید – نمی توانید وبلاگ خود را بدون استفاده از حداقل چند افزونه اجرا کنید، درست است؟ همه از افزونه ها برای اضافه کردن ویژگی های اضافی استفاده می کنند که به اجرای موفقیت آمیز وبلاگ وردپرس کمک می کند. هزاران افزونه در وردپرس موجود است – برخی کاملاً رایگان هستند، برخی دیگر ارتقاء پولی ارائه می‌دهند و بقیه ممتاز هستند.

اگر راه حلی برای مشکلی پیدا کردید و افزونه ای ایجاد کنید برای آن (که مخاطبان شما ممکن است به خرید علاقه مند باشد)، مطلقاً هیچ چیز نمی تواند شما را از کسب درآمد از آن باز دارد. چند افزونه موجود (ترجیحاً در یک طاقچه مشابه) که درآمد مناسبی دارند را تجزیه و تحلیل کنید. ببینید آیا آنها از یک پریمیوم (افزونه پولی) یا فریمیوم (افزونه رایگان با ارتقاء پولی) استفاده می کنند. آیا آنها از WordPress.org، یک بازار استفاده می کنند یا برای تبلیغ به وب سایت خود متکی هستند؟ همچنین ممکن است بخواهید نظرات/بررسی ها را نیز بررسی کنید تا ایده ای در مورد اینکه پشتیبانی ممکن است برای شما چگونه باشد را بررسی کنید. سپس دریابید که چگونه می توانید همین کار را برای ایجاد یک جریان نقدی ثابت انجام دهید!

اگر به فکر کسب درآمد از طریق فروش افزونه های وردپرس هستید، مطمئن شوید که آنها را با تمرکز بر یک نیاز خاص ایجاد کنید. یکی از بهترین نمونه ها در این دسته صفحه ساز Elementor است. این پلاگین ساخت صفحه بزرگ بر روی ایجاد آسان طرح بندی صفحات سفارشی متمرکز شده است و بیش از 4 میلیون سایت وردپرس از آن استفاده می کنند. به علاوه، توسعه‌دهنده پلاگین با انتشار یک Elementor Pro ممتاز با ویژگی‌های پیشرفته‌تر، از خلق خود درآمد کسب کرد.

می‌توانید افزونه‌های وردپرس خود را در CodeCanyon بفروشید. همچنین می توانید آن را از وبلاگ خود یا با ایجاد یک سایت جداگانه برای آن بفروشید. همچنین می توانید با کار بر روی پروژه های افزونه سفارشی درآمد کسب کنید.

10. توسعه قالب وردپرس

develop-wordpress-themes

آیا شما یک طراح یا توسعه دهنده وب هستید؟ آره؟ سپس می توانید با توسعه قالب های وردپرس درآمد کسب کنید. برای طراحی یک قالب وردپرس با ظاهر عالی، لازم نیست یک طراح یا کدنویس درجه یک باشید – اما قطعاً باید بدانید که چه چیزی را برای مخاطبان هدف خود طراحی می کنید. در پایان روز، باید بدانید که طرح زمینه خود را برای چه کسی طراحی می‌کنید، در غیر این صورت در نهایت مخاطب صفری برای موضوع خود پیدا خواهید کرد.

شرکت‌های زیادی وجود دارند که تم‌های فوق‌العاده‌ای برای سایت‌های وردپرس طراحی می‌کنند تا جریان‌های درآمدی غیرفعال ایجاد کنند. به عنوان مثال، افرادی مانند برایان کلارک StudioPress را تأسیس کردند (و بعداً آن را به WP Engine فروخت که اکنون شامل همه تم های StudioPress به صورت رایگان با برنامه های میزبانی آنها) و AJ Clarke خود ما تم های WPExplorer (از جمله #1 قالب وردپرس مجموع) را برای ساخت ایجاد کردند. تم های با کیفیت و جذاب برای وب سایت های وردپرس. آنها در طول سال‌ها تنها با استخدام طراحان معدود و فروش تم‌های جذاب، عملکرد خوبی داشته‌اند.

اگر به تازگی شروع به ایجاد تم های وردپرس کرده اید، و به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که به تنهایی این کار را انجام دهید، می توانید یک تیم تشکیل دهید. یا می توانید به یک سرمایه گذاری بپیوندید که در حال حاضر در زمینه ساخت تم برای دیگران است. به این ترتیب در حین تکمیل کارتان به سختی پول درآورید.

شما ممکن است بخواهید تم های وردپرس خود را در TemplateMonster، جنگل تم، Creative Market، یا می توانید آنها را از وب سایت خود بفروشید. درست مانند افزونه‌ها، می‌توانید روی پروژه‌های تم وردپرس سفارشی برای مشتریان کار کنید تا مقداری دلار اضافی کسب کنند.

11. سفارشی سازی تم

WordPress Theme Customizations

آیا شما یک توسعه دهنده پیشرفته هستید که زمان بیشتری در اختیار دارید؟ سعی کنید خدمات سفارشی سازی را ارائه دهید. بسیاری از توسعه‌دهندگان با ارائه خدمات سفارشی‌سازی وب‌سایت، تم و/یا افزونه در سایت‌های شغلی وردپرس، درآمد جانبی مناسبی کسب می‌کنند.< /p>

در هر صورت، بسیاری از کاربران وردپرس هستند که می توانند یک تم را نصب کنند (یا شاید ارائه دهنده هاست آنها این موضوع را همراه با تنظیمات نصب وردپرس خود ارائه کرده باشد) اما آنها توانایی فنی برای ایجاد تغییرات را ندارند. به عنوان مثال:

  • طرح‌بندی‌های صفحه سفارشی
  • انواع پست سفارشی
  • ایجاد لوگو/برندینگ
  • ادغام رسانه های اجتماعی
  • تنظیم خبرنامه
  • راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک
  • پیکربندی افزونه

البته این فقط یک مثال بسیار کوچک است، زیرا وردپرس جنبه های زیادی دارد. می توانید خدمات خود را با قیمت تعیین شده برای هر کار ارائه دهید یا زمان خود را با نرخ متغیر در ساعت در دسترس قرار دهید.

12. خدمات طراحی وردپرس

make-money-consulting

یکی از آخرین راه‌هایی که می‌خواهیم درباره کسب درآمد آنلاین با استفاده از وردپرس صحبت کنیم، ارائه خدمات طراحی جامع است. فقط در صورتی که در وردپرس مهارت داشته باشید – ایجاد طرح های سفارشی برای مشتریان و ساختن یک وب سایت کامل از ابتدا می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. توسعه‌دهندگانی که مستقیماً با مشتریان در سایت‌های سفارشی کار می‌کنند، هزاران هزار هزینه برای کار خود دریافت می‌کنند. بنابراین اگرچه این گزینه ممکن است به دانش و تلاش بیشتری نیاز داشته باشد، بسیار ارزشمند است. و اساساً می‌توانید چند روش دیگر کسب درآمد ذکر شده در این فهرست را برای ایجاد بسته خدمات کلی خود (طرح زمینه سفارشی، راه‌اندازی وبلاگ، راه‌اندازی امنیتی، تعمیر و نگهداری مداوم، و غیره) همراه کنید.

وب‌سایت‌هایی مانند قابل کدگذاری، Upwork و Toptal مکان‌های عالی برای تبلیغ در دسترس بودن شما برای کار مشتریان هستند. اگر می‌خواهید از مرد میانی رد شوید، می‌توانید خدمات خود را از طریق وب‌سایت خود ارائه دهید. اگر به فکر ایجاد یک جریان درآمد غیرفعال با استفاده از این روش هستید، مطمئن شوید که یک سبد عالی دارید. به طور خاص، به یاد داشته باشید که از مشتریان بخواهید در صورت رضایت از کار شما، بازخورد خود را ارائه دهند یا بررسی خدمات خود را به اشتراک بگذارند که می توانید در سایت خود پست کنید یا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این واقعاً می تواند فروش آنلاین شما را افزایش دهد، زیرا توصیه های وبلاگ نویسان برتر اثبات اجتماعی خوبی است.


برای امرار معاش لازم نیست نابغه وردپرس باشید. اگر بتوانید هر یک از موارد بالا را انجام دهید و بدانید چگونه خودتان یا محصولتان را بفروشید، شانس زیادی برای کسب درآمد واقعا خوب با استفاده از وردپرس خواهید داشت. همچنین، بفهمید که مخاطب هدف شما واقعاً چه می‌خواهد. به این ترتیب شما در مسیر درست خواهید بود.

آیا استراتژی بیشتری برای کسب درآمد آنلاین با استفاده از وردپرس دارید؟ لطفاً آنها را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا