چطوری میشه

چگونه سایت کسب و کار وردپرس خود را اجتماعی تر کنید

چگونه سایت کسب و کار وردپرس خود را اجتماعی تر کنید

هنگامی که کسب و کار خود را به صورت آنلاین ایجاد می‌کنید، آسان است که همه چیز را کمی جدی بگیرید. و شما باید -البته- اما خوب است که کمی هم سرگرم شوید. و یکی از راه‌های ادغام سرگرمی در وب‌سایت شما این است که آن را از نظر اجتماعی قابل اشتراک‌گذاری و تعاملی کنید. این نه تنها احتمال اینکه بازدیدکنندگان سایت، محتوا و پست‌های وبلاگ شما را در کانال‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، افزایش می‌دهد، بلکه توانایی مخاطبان شما را برای تعامل مستقیم با شما افزایش می‌دهد. و هرچه بیشتر بتوانید خود را به عنوان یک “شخص واقعی” آنلاین معرفی کنید، استقبال بهتری از کسب و کار خود خواهید داشت.

اگر سایت شما مبتنی بر وردپرس است، افزایش دید اجتماعی شما بسیار آسان است. تعداد زیادی افزونه وجود دارد که این امکان را فراهم می کند. اما کدام یک از نظر کارایی و سهولت استفاده بهترین هستند و کدام یک برای مشاغل مناسب هستند؟ نگران نباش من شما را تحت پوشش قرار داده ام در اینجا چند ابزار مفید وجود دارد که می توانند سایت کسب و کار وردپرس شما را اجتماعی تر کنند.

جت پک

Jetpack WordPress Plugin
چگونه سایت کسب و کار وردپرس خود را اجتماعی تر کنید 6

اگرچه ممکن است واضح به نظر برسد، Jetpack یک ابزار قوی برای هر سایت وردپرسی است که به این معنی است که جایگاه واقعی خود را در این لیست به دست آورده است.

از جمله موارد دیگر، Jetpack یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی را به روشی یکپارچه ارائه می دهد. نه تنها این امکان را دارید که پست‌های وبلاگ جدید خود را بلافاصله پس از انتشار به‌طور خودکار به اشتراک بگذارید، بلکه می‌توانید دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی مجزا را در زیر هر پست اضافه کنید. این یک راه حل عالی برای کسانی است که نمی خواهند سایت خود را با تعداد زیادی افزونه بارگذاری کنند. Jetpack کارهای زیادی انجام می دهد که شانس شما خوب است به هر حال از آن استفاده خواهید کرد – حتی اگر برای مؤلفه اشتراک گذاری اجتماعی نباشد.

BuddyPress

BuddyPress WordPress Plugin
چگونه سایت کسب و کار وردپرس خود را اجتماعی تر کنید 7

BuddyPress یک افزونه اجتماعی با امکانات کامل برای وردپرس است. بازدیدکنندگان سایت شما می توانند پروفایل های کاربری سفارشی ایجاد کنند و شما می توانید یک شبکه اجتماعی درست در سایت خود بسازید. اگر چندین سایت دارید، ویژگی های ادغام اجتماعی به طور یکسان ظاهر می شوند. همچنین می‌توانید اعلان‌ها را تنظیم و مدیریت کنید، پیام‌های خصوصی را فعال کنید، و انواع برنامه‌های افزودنی شخص ثالث را نصب کنید.

این یک ابزار داغ است و اگر ادغام اجتماعی و ایجاد یک جامعه برای تجارت شما مهم است (باید مهم باشد)، این افزونه مسلماً ضروری است. راهنمای سریع BuddyPress ما را بررسی کنید تا به شما در شروع کار کمک کند.

برای توییت کردن بهتر کلیک کنید

اگر به طور منظم وبلاگ نویسی می کنید، احتمالاً نکات کلیدی وجود دارد که می خواهید خوانندگان شما از هر پستی خارج شوند. و به جای اینکه فقط آنها را در پایین پست فهرست کنید، جایی که می توان آنها را محو کرد، ایده خوبی است که توجه را به جایی که در متن هستند جلب کنید و اشتراک گذاری آنها را آسان کنید.

افزونه Better Click to Tweet این امکان را برای کاربران فراهم می کند که بیت هایی از محتوای شما را توییت کنند. فقط با کلیک کردن روی یک دکمه، روشنگری را پیدا کردم. سپس نقل قول‌های پست‌های شما در توییتر (X) به اشتراک گذاشته می‌شود و حتی لازم نیست بیش از یک انگشت بلند شوند.

پس از نصب، از کد کوتاه استفاده کنید (یا شروع به تایپ /better در حین ایجاد در گوتنبرگ) برای تعریف بخش قابل توییت کردن متن کنید. خودشه! این افزونه یک راه عالی برای بهبود استراتژی توییتر (X) شما است.

Contact Form 7
چگونه سایت کسب و کار وردپرس خود را اجتماعی تر کنید 8

یکی از بهترین راه هایی که می توانید سایت کسب و کار خود را اجتماعی تر کنید، نصب فرم تماس است. و یکی از بهترین افزونه های موجود برای تکمیل این کار فرم تماس 7 است. نصب و راه اندازی آن آسان است. فقط فیلدهایی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید، متن را سفارشی کنید و درج کنید. این شامل فیلتر کردن هرزنامه است، بنابراین صندوق ورودی شما در نتیجه پر از هرزنامه نخواهد شد. هر سایت تجاری خوب ارتباط را برای مشتریان بالقوه و فعلی آسان می کند، بنابراین این یک امر ضروری است. و از آنجایی که می توانید فیلدها را سفارشی کنید، واقعاً هیچ بهانه ای وجود ندارد. فرم را متناسب با کسب و کار خود تنظیم کنید. آسان.

دکمه های اشتراک گذاری AddToAny

AddtoAny Share Buttons Free WordPress Plugin
چگونه سایت کسب و کار وردپرس خود را اجتماعی تر کنید 9

در اینجا تعداد زیادی افزونه اشتراک‌گذاری اجتماعی وجود دارد، اما یکی از آنها که فکر می‌کنم واقعاً زیبا به نظر می‌رسد، AddToAny است. برای کار با بیش از 80 شبکه اجتماعی، سایت های نشانک گذاری اجتماعی و خدمات آنلاین پیکربندی شده است. همه بزرگ ها در این لیست گنجانده شده اند. می‌توانید آن را تنظیم کنید تا این دکمه‌ها تقریباً در هر جایی از پست‌های شما ظاهر شوند، از جمله پست‌های بالا و پایین.

همچنین یک نوار اشتراک‌گذاری شناور وجود دارد که دکمه‌های اشتراک‌گذاری عمودی یا افقی را نشان می‌دهد که در حین پیمایش کاربر روی صفحه ماوس می‌شوند. و گزینه هایی برای فعال کردن شمارنده ها، سفارشی کردن رنگ های نمایش و حتی فعال کردن Google Analytics یا Bitly برای ردیابی لینک ها وجود دارد. به طور کلی، این انعطاف پذیری است که من در مورد این افزونه بیشتر دوست دارم.

ورود اجتماعی

Nextend Social Login and Register
چگونه سایت کسب و کار وردپرس خود را اجتماعی تر کنید 10

اگر ایجاد یکپارچه ترین تجربه ممکن برای شما در اولویت است، از ورود اجتماعی لذت خواهید برد. . این افزونه ورود به سایت شما را آسان می کند و با استفاده از پروفایل های شبکه اجتماعی خود نظر می دهند. این ویجت و کد کوتاه است، بنابراین می توانید آن را در هر جایی که می خواهید در سایت خود قرار دهید و با همه سایت های محبوب مانند Facebook، Twitter (X) و Google کار می کند.

همچنین یک نسخه حرفه ای برای افزودن ورود به سیستم اجتماعی به WooCommerce، BuddyPress، Ultimate Member، EDD، تنظیمات سبک و موارد دیگر وجود دارد. بنابراین اگر به دنبال یکپارچگی اجتماعی هستید، این افزونه ممکن است برای شما مناسب باشد.


شبکه های اجتماعی روز به روز بیشتر به یکی از اجزای ضروری اداره یک کسب و کار تبدیل می شوند. خیلی ساده، اگر می خواهید آنلاین موفق باشید، به آن نیاز دارید. در حالی که ممکن است تثبیت خود در همه شبکه های محبوب ترسناک باشد، حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که بازدیدکنندگان خود را آسان کنید تا با شما ارتباط برقرار کنند و محتوای شما را به اشتراک بگذارند. حتی اگر این تنها کاری باشد که انجام می دهید، باز هم وضعیت شما بسیار بهتر از بسیاری از افراد خواهد بود.

بنابراین به‌جای اینکه بازدیدکنندگان خود را وادار به انجام کارهای اضافی کنید و نمایه توییتر، آدرس ایمیل یا مواردی که دارید را از طریق جستجوی Google جستجو کنند، از افزونه‌های بالا استفاده کنید تا سایت کسب و کار خود را حتی در نگاه اول اجتماعی‌تر کنید. ایجاد جوامع در سایت ادغام با شبکه های اجتماعی محبوب امکان ارتباط آسان را فراهم کنید. اشتراک گذاری اجتماعی را فعال کنید. اینها از ملزومات یک سایت مدرن هستند. و خوشبختانه برای شما، داشتن سایت شما در وردپرس همه این کارها را کمی آسان‌تر می‌کند.

چه اقداماتی برای اجتماعی کردن سایت کسب و کار خود انجام داده اید؟ آیا از افزونه های بالا استفاده می کنید یا از ابزارهای دیگری استفاده می کنید؟ من دوست دارم نظر شما را بدانم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا