چطوری میشه

نکات وردپرس: 15 خطای رایج وردپرس با راه حل ها

نکات وردپرس: 15 خطای رایج وردپرس با راه حل ها

ما همه وردپرس را دوست داریم ، اما گاهی اوقات می تواند ما را دیوانه کند! چه صفحه سفید وحشتناک مرگ باشد، چه یک خطای ناشناخته PHP که ناشی از یک پلاگین یا مشکلات سرور است که باعث از کار افتادن سایت ما می شود، هرگز جالب نیست. اما هر زمان که وردپرس تصمیم گرفت تا عمل کند، اصلاً نگران خود نباشید – همانطور که در این پست می‌خواهید یاد بگیرید همیشه راه حلی وجود دارد. برای تفریح ​​آماده شوید زیرا من و شما 15 خطای رایج وردپرس را حل می کنیم. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، اجازه دهید با رایج ترین خطای وردپرس شروع کنیم.

1. خطای سرور داخلی

تقریباً هر کاربر وردپرسی که می شناسم حداقل یک بار با خطای سرور داخلی مواجه شده است. این کاملا آزاردهنده است زیرا برخلاف بسیاری از خطاهای رایج وردپرس، خطای سرور داخلی به شما نمی گوید که چه چیزی را باید برطرف کنید. این می تواند ناامید کننده باشد زیرا این خطا می تواند ناشی از چندین دلیل باشد که در زیر مشاهده می کنید.

علل خطای سرور داخلی:

برخی از دلایل احتمالی خطای سرور داخلی به شرح زیر است:

  • عملکردهای پلاگین خراب
  • عملکردهای طرح زمینه خراب
  • htaccess. خراب شده
  • محدودیت حافظه PHP تمام شده است

راه حل های خطای سرور داخلی:

این خطا می‌تواند به راحتی یک مبتدی را به حالت وحشت بفرستد، اما نگران نباشید، در اینجا چند راه حل وجود دارد.

a. ویرایش فایل htaccess.
از آنجایی که خطای سرور داخلی عمدتاً نتیجه یک فایل .htaccess خراب است، از طریق File Manager (یا FTP) وارد دایرکتوری ریشه وردپرس خود شوید و نام فایل .htaccess را به .htaccess تغییر دهید. .قدیمی مرورگر خود را رفرش کنید تا ببینید آیا خطا را حل کرده اید یا خیر. اگر خطا ناپدید شد، به تنظیمات -> پیوندهای ثابت بروید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا قوانین htacess. و flush write خود را بازنشانی کنید. اگر این کار نمی کند، شاید لازم باشد افزونه های خود را بررسی کنید.

ب. غیرفعال کردن همه افزونه‌ها
افزونه‌ای که به‌تازگی نصب کرده‌اید ممکن است مشکل داشته باشد، اما این عالی است زیرا می‌دانید چه چیزی را حذف یا حذف کنید. گاهی اوقات، این خطای وردپرس ممکن است در نتیجه یک افزونه قدیمی (یا چندین افزونه ناسازگار) ظاهر شود. مطمئناً نمی‌دانید که مشکل از افزونه‌های شماست، مگر اینکه افزونه‌ها را غیرفعال کنید.

ASIDE: اگر خطای سرور داخلی را می‌بینید، احتمالاً نمی‌توانید به ادمین وردپرس دسترسی پیدا کنید. بنابراین، چگونه پلاگین های خود را غیرفعال می کنید؟ خوب، ما این نحوه غیرفعال کردن همه افزونه ها در صورت عدم دسترسی به پست های مدیریتی در منوهای وردپرس کدکس. اگر پس از غیرفعال کردن همه پلاگین ها خطا ناپدید شد، مشکل خود را پیدا کرده اید و زمان آن رسیده است که کمی بازی آزمون و خطا را انجام دهید. هر بار یک افزونه را دوباره فعال کنید تا زمانی که مقصر را پیدا کنید. افزونه را حذف کنید و جایگزین بهتری بگیرید. همچنین می توانید به نویسنده افزونه اطلاع دهید زیرا وردپرس زیبا است و افزونه ها نیز باید همینطور باشند.

ج. تغییر تم ها
اگر مشکل از افزونه ها نبود، شاید موضوع شما باشد. به تم Twenty Twelve بروید و وب سایت خود را دوباره بارگیری کنید. اگر همچنان این خطا را مشاهده می کنید، شاید لازم باشد برخی از پوشه های وردپرس خود را ارتقا دهید.

د. پوشه‌های wp-admin و wp-includes را تعمیر کنید
تا این مرحله، احتمالاً این خطای وردپرس را حل کرده‌اید. اما اگر اینطور نیست، پوشه‌های wp-admin و wp-includes خود را با پوشه‌های جدیدتر از یک نصب جدید وردپرس جایگزین کنید.

e. محدودیت حافظه پی اچ پی خود را افزایش دهید
اگر همه چیز شکست خورد، باید چند چیز را در سرور خود کثیف و کثیف کنید. خطای سرور داخلی می تواند ناامید کننده باشد، بنابراین من انتظار ندارم چیزی شما را متوقف کند. در اینجا یک راهنمای عالی در مورد افزایش حافظه PHP توسط افراد خوب وردپرس ارائه شده است. اگر دوست دارید از میانبر استفاده کنید، ویرایشگر کد خود را فعال کنید و یک فایل متنی به نام php.ini ایجاد کنید. داخل این فایل این کد را اضافه کنید:

حافظه=64 مگابایت

فایل را در پوشه /wp-admin/ ذخیره و آپلود کنید. اگر افزایش حافظه PHP شما مشکل را حل کرد، با میزبان وب خود صحبت کنید تا به چیزی که حافظه شما را خسته می کند انگشت بگذارد. این می تواند هر چیزی از توابع تم شکسته گرفته تا پلاگین های با طراحی ضعیف در میان چیزهای دیگر باشد. میزبان وب شما اطلاعاتی را از گزارش های سرور شما در اختیار شما قرار می دهد.

2. به روز رسانی خودکار انجام نشد

WordPress اکنون دارای یک ویژگی به‌روزرسانی خودکار است که از امنیت، اشکالات جزئی و مواردی مانند آن مراقبت می‌کند. ویژگی نبوغ خالص در کار است. عالی است اما گاهی اوقات شکست می خورد. با توجه به اینکه ویژگی به‌روزرسانی خودکار به هیچ ورودی انسانی نیاز ندارد، چگونه تشخیص می‌دهید که به‌روزرسانی ناموفق است؟ یکی از موارد زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • پیام خطای PHP
  • یک صفحه سفید خالی (همچنین به عنوان صفحه سفید مرگ شناخته می شود – WSOD)
  • اخطاری که می گوید به روز رسانی انجام نشد

علل به روز رسانی ناموفق:

  • مشکلات اتصال به اینترنت در حین به‌روزرسانی خودکار
  • ارتباط قطع شده با فایل های اصلی وردپرس
  • مجوزهای فایل نادرست

راه حل ناموفق به روز رسانی:

وب سایت وردپرس خود را به صورت دستی به روز کنید. اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، لطفاً این به روز رسانی وردپرس – پست به روز رسانی دستی در WordPress Codex.

3. خطای نحوی وردپرس

تحلیل من نشان داد که این یک خطای وردپرس بسیار رایج در بین افرادی است که قطعه کد را به سایت های وردپرس خود اضافه می کنند. هنگامی که با این خطا مواجه می شوید، معمولا متوجه چیزی شبیه به:

خواهید شد

خطای تجزیه - خطای نحو، $end غیرمنتظره در /public_html/your_site/wp-content/themes/your-theme/functions.php در خط 38

این خطا نیازی به استرس ندارد زیرا به شما می‌گوید دقیقاً کجا مشکل را پیدا کنید.

علت خطای نحو:

بسیاری اوقات، خطای نحوی به دلیل وجود نویسه(های) گم شده یا غیرمنتظره در فایل مشکل ساز ایجاد می شود. بیشتر اوقات به‌دلیل تلاش فردی کم‌تجربه برای ویرایش کد در یک طرح زمینه یا افزایه ایجاد می‌شود، اما ممکن است زمانی رخ دهد که طرح زمینه یا افزونه جدیدی را نصب کرده‌اید که حاوی خطا است.

راه حل های خطای نحوی:

a. خود را در مورد چسباندن قطعه کد در وردپرس آموزش دهید
به عنوان یک مبتدی وردپرس، راه طولانی (اما سرگرم کننده) برای یادگیری توسعه وردپرس دارید. عجله ای وجود ندارد، پس وقت خود را صرف کنید. اگر پس از افزودن قطعه کد به وب سایت وردپرس خود با این خطای وردپرس مواجه شدید، باید در مورد چسباندن قطعه کد به وردپرس اطلاعات بیشتری کسب کنید، در غیر این صورت آسیب بیشتری وارد خواهید کرد.

ب. کد آسیب‌دیده را برطرف کنید
اگر این خطای وردپرس پس از به‌روزرسانی یک افزونه یا جای‌گذاری کدی از وب رخ داده است، دقیقاً می‌دانید کجا را باید جستجو کنید. مشکل این است که نمی‌توانید کد خود را از طریق Appearance -> Editor (یا Plugins -> Editor) اصلاح کنید زیرا خطای نحوی شما را از وب‌سایت خود قفل می‌کند. این مورد برای اکثر مبتدی‌ها به‌خوبی آزاردهنده نیست، بنابراین آنها عصبانی می‌شوند. اما اینطور نباشید، می توانید به راحتی فایل های وردپرس خود را از طریق FTP یا File Manager در سی پنل خود ویرایش کنید. فایل آسیب دیده را پیدا کنید و کد را با حذف یا بازنویسی صحیح آن برطرف کنید.

ج. تم یا افزونه دیگری را امتحان کنید
اگر خطا با فعال کردن یک تم یا افزونه جدید شروع شده است، به احتمال زیاد خطا در آن تم یا افزونه است. بنابراین ممکن است بخواهید یک جایگزین پیدا کنید یا با توسعه دهنده تماس بگیرید تا بتوانند خطا را برطرف کنند. در برخی موارد ممکن است نتوانید وارد وردپرس شوید، در این صورت ممکن است مجبور شوید افزونه یا تم را از طریق FTP حذف کنید.

4. خطا در برقراری اتصال پایگاه داده

از خطاهای رایج وردپرس، این کاملاً توضیحی است. خطای وردپرس در ایجاد اتصال پایگاه داده به شما امکان می‌دهد می دانید که چیزی ارتباط با پایگاه داده وردپرس شما را قطع کرده است.

دلایل ایجاد خطا در پایگاه داده:

  • خطای wp-config.php
  • مشکلات با ارائه دهنده میزبانی شما
  • شما هک شده اید! و در اینجا من فکر می‌کردم که این خطای خاص وردپرس اهمیت چندانی ندارد.

راه‌حل‌های ایجاد خطا در پایگاه داده:

a. فایل wp-config.php خود را ویرایش کنید
از طریق File Manager یا FTP به فایل wp-config.php خود دسترسی پیدا کنید و تأیید کنید که آیا نام پایگاه داده، میزبان، نام کاربری و رمز عبور صحیح است یا خیر. اگر گیر کرده‌اید یا نمی‌دانید ابتدا باید چه کاری انجام دهید، چند چیز را در مورد ویرایش فایل‌های wp-config.php به خودتان آموزش دهید.

ب. مشکلات مربوط به میزبان وب خود را برطرف کنید
اگر wp-config.php شما درست به نظر می رسد و این خطای وردپرس همچنان یک مشکل است، باید با ارائه دهنده هاست وردپرس خود صحبت کنید. آنها می توانند به شما بگویند که آیا سرور از کار افتاده است یا پایگاه داده شما به دلیل فراتر رفتن از سهمیه آن بسته شده است. اگر آنها به شما بگویند که همه چیز از نظر ظاهری خوب به نظر می رسد، وقت آن است که برخی از امنیت وردپرس را در سایت خود پیاده سازی کنید.

ج. وب سایت خود را اسکن کنید تا متوجه شوید که آیا در معرض خطر است
هکرها نمی خوابند. نه، ندارند. شما می توانید در هر زمان قربانی یک هکر شوید، به خصوص اگر نمی دانید چگونه وب سایت وردپرس خود را ایمن کنید. برای اطمینان از اینکه وب سایت شما هک نشده است، آن را با استفاده از ابزاری مانند Sucuri Sitecheck اسکن کنید. اگر خبر بدی دریافت کردید، فقط آرام بمانید و این پست را که سایت من در WordPress Codex هک شده است، بررسی کنید.

5. به طور خلاصه برای خطای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده در دسترس نیست

1، 2، 3… زمان استراحت به پایان می رسد، بیایید سعی کنیم و درک کنیم که چرا این خطای نه چندان مختصر وردپرس را دریافت می کنید. اوه، اتفاقاً نباید شما را به دردسر بیندازد زیرا حل آن بسیار آسان است. اما ابتدا، بیایید به علل آن نگاه کنیم.

علل خطای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده:

  • به‌روزرسانی وردپرس شما انجام نشد زیرا برخی چیزها خارج از کنترل شما هستند
  • فایل maintenance بعد از به‌روزرسانی به دلایلی حذف نشد

راه حل های خطای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده:

آیا به شما خوش می گذرد؟ آیا احساس می‌کنید که می‌توانید خطاهای بالا را در صورت یا زمانی که ظاهر شوند، حل کنید؟ اگر می توانید، بیایید به خطای شماره شش وردپرس (6) برویم.

6. بازیابی رمز عبور ایمیل کار نمی کند

علت اصلی این فراموشی است. شاید بهتر باشد برخی از رژیم های غذایی و ورزش های تقویت کننده حافظه را امتحان کنید 🙂 از شوخی که بگذریم… همه ما حتی مهمترین چیزهایی مانند رمز عبور، نام کاربری و آدرس ایمیل را فراموش می کنیم؟ همانطور که بود، شما رمز عبور خود را فراموش کرده اید و مجبور به استفاده از صفحه “رمز عبور خود را گم کرده اید”. مشکل این است که شما هرگز پیوند ریست را از طریق ایمیل دریافت نکردید. پس از بررسی پوشه هرزنامه تصمیم می‌گیرید دوباره امتحان کنید، اما هنوز پیوندی وجود ندارد.

علت خطای بازیابی رمز عبور:

به دلایلی نصب وردپرس شما پیوند را برای شما ارسال نمی کند… دلیل آن می تواند یک معما باشد! اما مشکل اصلی این نیست که چرا رمز عبور خود را دریافت نمی کنید، بلکه چگونه می توانید رمز عبور خود را به راحتی و به سرعت بازنشانی کنید؟ ما در زیر چند راه حل ارائه می دهیم.

راه حل های خطای بازیابی رمز عبور:

a. وردپرس خود را از طریق phpMyAdmin بازنشانی کنید
این راه حل فنی تر از دو راه حلی است که به شما ارائه خواهم داد.

  1. وارد cPanel خود شوید و به phpMyAdmin در پایگاه‌های داده
  2. بروید

  3. پایگاه داده خود را انتخاب کنید (میزبان وب شما به شما کمک می کند نتوانید پایگاه داده خود را پیدا کنید)
  4. به wp_users بروید و روی مرور
  5. کلیک کنید

  6. به نام کاربری خود بروید و روی ویرایش
  7. کلیک کنید

  8. یک مقدار جدید (گذرواژه جدید خود) را در user_pass
  9. وارد کنید

  10. MD5  را از منوی کشویی که در زیر عملکرد
  11. است انتخاب کنید

  12. برای ذخیره تغییرات روی دکمه  برو در پایین کلیک کنید

ب. فایل functions.php خود را ویرایش کنید
و اکنون برای یک روش فنی کمتر. فایل functions.php مسئول بسیاری از موارد در وب سایت وردپرس شما است. اگر بازیابی رمز عبور ایمیل شما کار سختی برای شما ایجاد می کند:

  1. با استفاده از FTP یا File Manager به «../wp-content/themes/your_live_theme/» بروید و فایل functions.php را دانلود کنید.
  2. فایل را در ویرایشگر کد خود باز کنید و کد زیر را اضافه کنید:
    wp_set_password('DesiredNewPassword', 1);

    DesiredNewPassword را با رمز عبور جدید خود جایگزین کنید . شماره یک (1) در کد، شماره شناسه کاربری شما در wp_users جدول

  3. است.

  4. ذخیره و آپلود functions.php
  5. وقتی می‌توانید وارد وب‌سایت خود شوید، کد را حذف کنید (دانلود functions.php، حذف کد و آپلود آن به پوشه تم خود)

7. خطای HTTP 403 – ممنوع

اگر دریافت “شما مجاز به مشاهده این صفحه نیستید. (خطای 403)” هنگام تلاش برای ورود به وب سایت وردپرس خود، با یکی از رایج ترین خطاهای وردپرس مواجه شده اید – خطای HTTP 403.

علت خطای HTTP 403:

  • اگر وبلاگ شما بر روی یک سرور ویندوز میزبانی می شود، با شاخص های فهرست راهنما مشکل دارد

راه حل خطای HTTP 403:

index.php را به فهرست فهرست اضافه کنید. شما می توانید این خطای وردپرس را به راحتی با افزودن index.php به فهرست فهرست ها حل کنید. کافی است به Control Panel -> Web Options -> Directory Indexes  بروید و index.php را اضافه کنید.

8. نوار کناری زیر خطای محتوا

وقتی برای اولین بار با این خطای وردپرس مواجه شدم کاملاً گیج شدم. من آنقدر متقاعد شده بودم که تم من کاملاً نان تست است که به طور کلی به تغییر آن فکر کردم. با این حال، من عنکبوت های گوگل را احضار کردم و چند ثانیه بعد متوجه شدم که این تنها یکی از رایج ترین خطاهای وردپرس است. این درک همه نگرانی ها را از بین برد. با چند کلیک و پیمایش بیشتر، دلایل را پیدا کردم.

نوار کناری زیر دلایل خطای محتوا:

  • خطاهای HTML – گاهی اوقات ممکن است فراموش کنید که چند عنصر div را ببندید
  • خطاهای CSS – در موارد دیگر، ممکن است به طور تصادفی از عرض های نامتناسب استفاده کنید که در نهایت کل طرح شما را به هم می زند

نوار کناری زیر راه حل های خطای محتوا:

a. همه عناصر div را ببندید
در بیشتر موارد، عناصر div قلم مسئول این خطا هستند. همه عناصر div باز را ببندید و عناصر div اضافی را که نوار کناری را به خارج از عنصر wrap فشار می‌دهند حذف کنید. از ابزاری مانند W3 Validator برای بررسی اینکه آیا کد HTML شما می تواند دلیل این خطا باشد.

ب. CSS خود را اصلاح کنید
نسبت عرض نامناسب، طرح‌بندی شما را به هم می‌ریزد و نوار کناری شما را زیر ناحیه محتوا قرار می‌دهد. شما باید چیزها را در تناسب نگه دارید. به عنوان مثال، اگر ظرف اصلی شما 920 پیکسل عرض دارد، 620 پیکسل به محتوای خود و 250 پیکسل به نوار کناری خود اختصاص دهید. 50 پیکسل باقیمانده را به حاشیه و چه چیز دیگری رها کنید. فقط چیزها را متناسب نگه دارید. نکته دیگر، هنگام استفاده از ویژگی float مراقب باشید.

9. نمایش نامناسب مدیریت وردپرس

آیا تا به حال وارد وردپرس شده اید که داشبورد مدیریت WP خود را در همه جا پیدا کنید؟ منظور من این است که پیوندها به درستی مرتب نشده اند زیرا داشبورد بدون CSS رندر می شود.

علل خطای نمایش مدیر:

  • پراکسی و فایروال هایی که فایل های CSS سیاه هستند
  • افزونه های منوی مدیریت خراب

راه حل های خطای نمایش مدیر:

a. مطمئن شوید که پشت پراکسی یا فایروال نیستید
اگر پشت پراکسی یا فایروال هستید (شاید از محل کار به وب سایت خود دسترسی دارید)، سعی کنید به داشبورد خود در جای دیگری بدون پراکسی یا فایروال دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید فایروال و حافظه پنهان پراکسی خود را پاکسازی کنید و ببینید آیا کار می‌کند یا خیر.

ب. به‌روزرسانی/غیرفعال کردن افزونه‌های منوی سرپرست
اگر پس از نصب افزونه‌ای مانند Lighter Menusو Admin Drop Down Menu برای سرپرست خود با این خطا مواجه شدید. منو، سعی کنید آن را به روز کنید (نصب مجدد کنید). اگر این خطای وردپرس ادامه داشت، افزونه را غیرفعال کنید.

10. خطای اتمام زمان اتصال

اگر وب سایت وردپرس شما بر روی یک سرور اشتراکی پر بار زندگی می کند، این خطای وردپرس را بیشتر مشاهده خواهید کرد. مشکلات زیر مسئول این خطا هستند.

علل خطای Time Out:

  • افزونه های سنگین
  • خطاهای تابع طرح زمینه
  • محدودیت حافظه PHP تمام شده است

راه‌حل‌های خطای مهلت زمانی:

  • افزونه‌هایی را که اخیراً نصب کرده‌اید غیرفعال کنید یا پوشه افزونه‌های خود را بازنشانی کنید
  • حافظه PHP خود را افزایش دهید محدود
  • برای تعیین اینکه آیا مشکل در طرح زمینه شماست یا نه، به طرح زمینه بیست دوازدهم بروید

11. هشدار: نمی توان اطلاعات سرصفحه را تغییر داد – سرصفحه قبلاً ارسال شده توسط

این یکی دیگر از خطاهای رایج وردپرس است که بسیاری از کاربران وردپرس، به خصوص مبتدیان را دچار مشکل می کند. اگر با این خطا مواجه شدید، معمولاً چیزی شبیه به این خواهید دید:

هشدار: نمی توان اطلاعات سرصفحه را تغییر داد - سرصفحه قبلاً توسط (خروجی در /blog/wp-config.php:34 شروع شده است) ارسال شده است

این قسمت آخر (خروجی در /blog/wp-config.php:34 شروع شد) دقیقاً به شما می‌گوید که خطای شما از کجا سرچشمه می‌گیرد.

نمی توان علت خطای سرصفحه را اصلاح کرد:

  • وجود فضاهای سفید (خالی) در فایل آسیب‌دیده (در مورد ما در بالا، wp-config.php خواهد بود)

نمی توان راه حل خطای سرصفحه را اصلاح کرد:

باید فضاهای خالی را حذف کنید. برای خلاص شدن از شر این خطای وردپرس:

  1. فایل آسیب دیده (مانند wp-config.php) را از طریق مدیر فایل یا FTP بارگیری کنید
  2. فایل را در ویرایشگر مورد علاقه خود باز کنید (به عنوان مثال Notepad++)
  3. حذف تمام فاصله های قبل از اولین
  4. همه فاصله ها را پس از بسته شدن ?>
  5. حذف کنید

  6. فایل خود را ذخیره کنید

12. پلاگین خطا را حذف نمی کند

برخی از افزونه‌ها (و شما می‌خواهید از چنین افزونه‌هایی دور بمانید) دارای فایل‌های مخفی هستند که وقتی می‌خواهید افزونه را حذف کنید، دردناک می‌شوند. این دلیل خوبی است که فقط افزونه ها (و تم ها) را از وب سایت های معتبری که به آنها اعتماد دارید دانلود کنید. مشکل این است که شما نمی توانید افزونه را از طریق WordPress Admin حذف کنید و حتی اگر پوشه افزونه را از طریق File Manager (یا FTP) حذف کنید، افزونه همچنان ظاهر می شود. شعبده بازي؟ خیر. اینجا …

است

علت خطای پلاگین حذف:

  • این افزونه با فایل‌های پنهان یا تودرتو ارائه شد

حذف راه حل های خطای افزونه:

a. افزونه‌ها را از منابع قابل اعتماد دریافت کنید
از همه جا اقدام به خرید افزونه نکنید. اگر می‌خواهید یک افزونه با کدگذاری خوب بخرید، از منابع معتبری مانند CodeCanyon استفاده کنید. . اگر به دنبال افزونه های رایگان هستید، مخزن پلاگین WordPress را بررسی کنید. . پیشگیری بهتر از درمان است، درست است؟

ب. حذف افزونه با استفاده از Secure Shell (SSH)
این راه حل تنها در صورتی کار می کند که به سایت وردپرس خود دسترسی SSH داشته باشید. این کاری است که باید انجام داد. با استفاده از SSH وارد وبلاگ خود شوید و به «../wp-content/plugins/» بروید. از دستور Is -aI  برای فهرست کردن همه پوشه‌های خود استفاده کنید و در نهایت افزونه مشکل‌ساز را با استفاده از دستور rm (نام پوشه)  حذف کنید.

13. خطای 404 برگرداندن پست های وردپرس

دسترسی به هر قسمت از وب سایت وردپرس خود به جز پست ها خسته کننده است. هر بار که از یک پست بازدید می کنید، یک صفحه خطای 404 دریافت می کنید – و این یک درد بزرگ است زیرا پست ها استخوان و گوشت هر وبلاگ وردپرس هستند.

علت صفحه خطای 404:

  • مشکل با تنظیمات پیوند ثابت شما

راه حل های صفحه خطای 404:

a. پیوندهای دائمی خود را ذخیره کنید
این خطای وردپرس به راحتی قابل حل است، بنابراین نترسید – شما خوانندگان می‌توانید در کمترین زمان پست‌های خود را بخوانید. فقط به تنظیمات -> پیوندهای ثابت  بروید و دکمه ذخیره تغییرات  را فشار دهید.

ب. فایل htaccess. خود را اصلاح کنید
اگر رفع مشکل پیوندهای ثابت شما این خطا را حل نکرد، وقت آن رسیده است که فایل htaccess. خود را به صورت دستی ویرایش کنید. به دایرکتوری ریشه وردپرس خود بروید و فایل htaccess. را دانلود کنید. اگر وجود ندارد، یک فایل متنی خالی ایجاد کنید و آن را به عنوان htaccess ذخیره کنید. کد زیر را به فایل .htaccess اضافه کنید:

<پیش>
# وردپرس را شروع کنید

RewriteEngine روشن
RewriteBase /
RewriteRule ^index.php$ – [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule. /index.php [L]

# پایان وردپرس

htaccess. را در همان مکان ذخیره و آپلود کنید.

14. خطای اتمام حافظه وردپرس

می دانید با دیدن صفحه سفید مرگ یا این پیام خطا با این خطا مواجه شده اید:

خطای مرگبار: اندازه حافظه مجاز 33554432 بایت تمام شد (تلاش برای تخصیص 2348617 بایت) در /home/username/public_html/your_site/wp-includes/plugins.php در خط 36

علت خطای حافظه Exhausted:

  • یک افزونه یا اسکریپت حافظه شما را می خورد

راه حل خطای حافظه Exhausted:

ساده ترین پاسخ این است که به سادگی حافظه اختصاص داده شده خود را افزایش دهید. برای انجام این کار، فایل wp-config.php خود را باز کنید (که در دایرکتوری ریشه وب سایت شما یافت می شود) و کد زیر را اضافه کنید:

<پیش>
تعریف کنید (‘wp_memory_limit’, ’64M’);

توجه: هنگام استفاده از مدیر فایل، نیازی به دانلود فایل (یا هر فایل دیگری) ندارید. می توانید فایل ها را مستقیماً در File Manager ویرایش کنید. اگر گزینه ویرایش را پیدا نکردید، با میزبان وب خود صحبت کنید.

15. خطای مرگبار عملکرد تعریف نشده is_network_admin

من تصمیم گرفتم این پست را با یک خطای ساده اما بسیار رایج وردپرس به پایان برسانم.

عملکرد تعریف نشده is_network_admin علت خطای مرگبار:

عملکرد تعریف نشده is_network_admin راه حل خطای مرگبار:

کمک/منابع بیشتر

اگر نتوانستیم خطای شما را حل کنیم یا خطای خاص شما در این پست ذکر نشده است، می توانید لیستی از منابع واقعا عالی را در زیر با چند راه حل بیشتر برای خطاهای رایج وردپرس و رفع آنها بیابید. اگر هنوز نمی توانید راه حلی پیدا کنید، می توانید همیشه با میزبان وب خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می توانند به شما کمک کنند یا خیر! WPEngine بیش از یک بار در کنار ما بوده است که نتوانستیم مشکل را برطرف کنیم خودمان!

نتیجه گیری

اینجا هستیم. ما فقط 15 خطای رایج وردپرس را نشان دادیم و به شما نشان دادیم که چگونه آنها را حل کنید. امیدواریم این پست در صورت مواجهه با خطای وردپرس مفید واقع شود. این منبع را نشانه گذاری کنید (به احتمال زیاد زمانی به آن نیاز خواهید داشت – اگرچه امیدواریم نیاز نداشته باشید) و لطفاً به ما بگویید چگونه خطاهای رایج وردپرس را در وب سایت خود برطرف کنید، به خصوص اگر راه حل بهتر و سریع تری برای یکی از رایج ترین راه حل ها دارید. خطاهای وردپرس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا