چطوری میشه

چگونه یک وب سایت تامین مالی جمعی با وردپرس بسازیم

چگونه یک وب سایت تامین مالی جمعی با وردپرس بسازیم

وب‌سایت‌های تأمین مالی جمعی مانند Kickstarter، RocketHub، و Indiegogo به اجرای پروژه‌های بزرگ از جمله ساعت Pebble، کنسول بازی ویدیویی Ouya و چاپگر سه بعدی کمک کرده‌اند.

با این حال، اگر پروژه‌ای دارید که می‌خواهید حامیان مالی برای آن پیدا کنید، یا می‌خواهید جامعه جمع‌آوری سرمایه خود را ایجاد کنید، اکنون دلیلی وجود ندارد که نتوانید وب‌سایت تأمین مالی جمعی خود را ایجاد کنید. تنها چیزی که نیاز دارید وردپرس، یک افزونه تامین مالی جمعی، و یک تم مناسب است و می توانید در کمترین زمان ممکن راه اندازی و اجرا شوید.

در این مقاله ما به بهترین گزینه‌های موجود برای ساختن وب‌سایت تأمین مالی جمعی خود نگاهی می‌اندازیم، چه برای تأمین بودجه برای پروژه‌های خود، چه برای کمک به برقراری ارتباط حامیان با مخترعان و طراحان.

افزونه وردپرس IgnitionDeck Crowdfunding

IgnitionDeck Crowdfunding Plugin

وقتی صحبت از ایجاد یک وب‌سایت تأمین مالی جمعی با وردپرس می‌شود، گزینه‌های افزونه در زمین بسیار نازک هستند. در راهنمای قبلی ما برای این موضوع، افزونه AppThemer Crowdfunding از Astoundify ابزار انتخابی بود. با این حال، از آن زمان، IgnitionDeck، که راه حل اختصاصی خود را برای تامین مالی وردپرس دارد، افزونه Astoundify و تم محبوب Fundify را خریداری کرده است.

بنابراین امروز نگاهی به راه حل های تامین مالی جمعی از IgnitionDeck خواهیم داشت. یک نسخه رایگان از افزونه IgnitionDeck موجود است که باید دید کلی خوبی از رابط کاربری که می توانید برای ایجاد یک تعداد نامحدودی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری جمعی، هر سفارش یا جمع‌آوری سرمایه در وب‌سایت وردپرس شما. با این حال، ویژگی‌های پیشرفته‌تر در نسخه پریمیوم یافت می‌شوند و عبارتند از:

  • ادغام PayPal و Stripe
  • 500 چارچوب سرمایه‌گذاری جمعی
  • یک یا چند افزونه IgnitionDeck
  • افزونه واردکننده Kickstarter
  • افزونه تجارت الکترونیک IgnitionDeck
  • ثبت نام عضویت و داشبورد
  • تعهدها یا کمکهای مالی مکرر
  • ارسال پروژه های اولیه

همانطور که از گزینه‌ها می‌بینید، ارتقاء به یکی از سه نسخه ممتاز IgnitionDeck به شما این امکان را می‌دهد که یک وب‌سایت تأمین مالی جمعی کاملاً کارآمد با وردپرس به عنوان پایه آن بسازید. بسته به مجوزی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید همه چیز را آماده کنید تا به بازدیدکنندگان اجازه دهید ثبت نام کنند و محصولات خود را به امید یافتن حامیان مالی، با گزینه‌های متعدد برای پردازش و جمع‌آوری پرداخت‌ها، ثبت کنند.

وقتی نوبت به راه‌اندازی وب‌سایت تأمین مالی جمعی شما می‌رسد، تیم IgnitionDeck یک سرویس نوکر ممتاز ارائه می‌کند که در آن همه چیز از نصب وردپرس گرفته تا ایجاد اولین پروژه شما را انجام می‌دهد، و در نهایت یک IgnitionDeck کارآمد خواهید داشت. نصب و راه اندازی. اگر زمان پول است، این سرویس می تواند به شما در صرفه جویی زیادی در هر دو کمک کند.

چه بخواهید در جستجوی حامیان پروژه‌های تامین مالی جمعی خود را میزبانی کنید، یا به دیگران اجازه دهید پروژه‌های خود را میزبانی کنند، IgnitionDeck در حال حاضر قوی ترین نامزد برای کاربران وردپرس است. اگرچه IgnitionDeck یک گزینه رایگان نیست، هزینه یک بار مصرف به طور مطلوبی با درصدی که توسط سرویس های تأمین مالی میزبانی شده مانند Kickstarter، Indiegogo و RocketHub دریافت می شود، مقایسه می شود.

برنامه‌های افزودنی IgnitionDeck

یکی دیگر از نقاط فروش IgnitionDeck افزونه های موجود برای آن است. بسته به مجوزی که هنگام خرید افزونه انتخاب می‌کنید، حداقل به یکی از این افزونه‌ها دسترسی خواهید داشت و بقیه با هزینه اضافی در دسترس هستند. برخی از نکات برجسته از کتابخانه برنامه های افزودنی برای IgnitionDeck عبارتند از:

  • Amazon Payments: از API پرداخت قدرتمند آمازون استفاده کنید
  • اهداف کششی: اهداف کششی پویا را اضافه و حفظ کنید
  • تماس دائم: حامیان را به لیست ایمیل خود هدایت کنید

می‌توانید فهرست کامل گزینه‌ها را در صفحه برنامه‌های افزودنی آن‌ها مشاهده کنید.

تم های وردپرس تامین مالی جمعی

در حالی که پلاگین IgnitionDeck فوق در تئوری با هر موضوعی کار می کند، توسعه دهندگان مجموعه ای از تم ها را ایجاد کرده اند که به ویژه برای ایجاد یک وب سایت تامین مالی جمعی با وردپرس ساخته شده اند.

500 Framework

500 Framework

فریم‌ورک پاسخگو 500 یک تم رایگان است که با IgnitionDeck ارائه می‌شود و اکنون با پشتیبانی WooCommerce برای مدیریت فرآیند پرداخت ارائه می‌شود. این فریم ورک به شما این فرصت را می دهد تا رنگ های وب سایت خود را از طریق مجموعه ای بصری از کنترل ها، بدون نیاز به ویرایش هیچ کدی سفارشی کنید. تعدادی تم کودک برای چارچوب وجود دارد که ظاهری کاملاً جدید به مجموعه ویژگی‌های اساسی می‌افزاید.

پشتیبان

Backer Crowdfunding Theme

طراحی تمیز و مینیمالیستی Backer برای هر کسی که به دنبال ظاهری شیک و مدرن برای وب‌سایت تأمین مالی جمعی خود است جذاب خواهد بود. هنگامی که این تم شخص ثالث در سایت شما نصب شد، Backer سفارشی کردن رنگ های مورد استفاده برای بسیاری از عناصر تم را آسان می کند، و به شما امکان می دهد ظاهری شخصی با موضوع بازار انبوه ایجاد کنید. چه میزبان پروژه‌های خود باشید و چه امیدوارید که جامعه‌ای از کاربران ایجاد کنید که پروژه‌های خود را تبلیغ می‌کنند، Backer هر دو زاویه را پوشش می‌دهد.

Fundify

Fundify Crowdfunding Theme

اکنون تحت مالکیت تیم IgnitionDeck، Fundify همچنان یک انتخاب محبوب در میان کسانی است که وب‌سایت‌های تأمین مالی جمعی مبتنی بر وردپرس را ایجاد می‌کنند. تم Fundify برای ایجاد یک وب‌سایت برای ترویج یک پروژه شخصی یا ساخت یک وب‌سایت جمع‌آوری سرمایه با چند نویسنده و چند پروژه ایده‌آل است. درست مانند بهترین وب‌سایت‌های تأمین مالی جمعی، صفحات پروژه جداگانه در Fundify تمام اطلاعات مهم از جمله مبلغ مورد نظر، کل دریافتی تا کنون و مزایای حامیانی را که مبالغ مشخصی را متعهد می‌شوند نشان می‌دهد.

سرمایه‌گذاران و پشتیبان‌ها می‌توانند به راحتی راه خود را از طریق تعداد نامحدودی از پروژه‌هایی که این تم و ترکیب پلاگین پشتیبانی می‌کند پیدا کنند. استفاده از دسته‌های پروژه و سایر مکانیسم‌های فیلتر باید شانس یک پشتیبان مایل را افزایش دهد که پروژه‌ای را ارائه کند که نمی‌تواند رد کند. قیمت این تم ممتاز تامین مالی جمعی شامل یک سال پشتیبانی و به‌روزرسانی است که پس از اولین سال استفاده قابل تمدید است


یک بار دیگر وردپرس و نمرات توسعه دهندگانی که در اکوسیستم آن کار می کنند، ساختن نوع خاصی از وب سایت را بسیار ساده کرده است، که در غیر این صورت به زمان یا سرمایه گذاری مالی زیادی نیاز دارد. در حالی که در این مورد گزینه های برتر بهترین نتایج را به همراه خواهند داشت، مقدار پول مورد نیاز برای به دست آوردن یک وب سایت تامین مالی جمعی حرفه ای و کارآمد آنلاین بسیار معقول است.

چه بخواهید جامعه جمع آوری کمک مالی خود را راه اندازی کنید، یا به سادگی از آخرین ایده عالی خود حمایت مالی دریافت کنید، وردپرس آن را پوشش داده است. آیا از افزونه IgnitionDeck و مجموعه تم های سازگار استفاده کرده اید یا تجربه استفاده از سایر ابزارهای سرمایه گذاری جمعی برای وردپرس را دارید؟ لطفاً تجربیات خود را در نظر زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا