چطوری میشه

چندین سایت وردپرس را از یک داشبورد واحد اجرا کنید

چندین سایت وردپرس را از یک داشبورد واحد اجرا کنید

چند سایت وردپرسی را مدیریت می کنید؟ بیشتر مبتدیان فقط با یکی شروع می کنند تا سعی کنند محصولی را بفروشند یا داستان هایشان را به نمایش بگذارند، اما اگر به یک ایده جدید و درخشان برخورد کردید، بنابراین به سایت وردپرس دیگری نیاز دارید چه؟

یا اگر می خواهید کسب و کاری را با طراحی وب سایت برای سایر مشاغل کوچک ایجاد کنید چه؟ شما مطمئناً به یک روش قابل اعتماد و کارآمد برای مدیریت همه این سایت ها در یک مکان نیاز دارید. خوب است که کاملاً امکان پذیر است، درست است؟ برای یادگیری نحوه اجرای چندین سایت وردپرس از یک داشبورد به خواندن ادامه دهید.

به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

به لطف چندین شرکت موجود در آنجا، مجبور نیستید با هیچ کدی دست و پنجه نرم کنید یا سیستم خود را برای مدیریت چندین سایت در یک داشبورد ایجاد کنید. چند شرکت راه حل های همه کاره ارائه می دهند تا بتوانید به سادگی سایت های خود را نصب کرده و به یک داشبورد منتقل کنید. امروز قصد دارم یک راه حل جایگزین را پوشش دهم: فرمانده CMS.

CMS Commander یکی از رهبران این صنعت است، اما چند شرکت دیگر نیز راه‌حل‌های خوبی ارائه می‌دهند. اگر آنچه را که با CMS Commander نیاز دارید پیدا نکردید، راحت با آنها بازی کنید. همه آنها ویژگی های مشابهی دارند.

مدیریت چندین سایت وردپرس در یک داشبورد با CMS Commander

CMS Commander با استفاده از یک رابط ساده کار می کند و فرآیند راه اندازی برای مبتدیان نسبتاً آسان است. من CMS Commander را دوست دارم زیرا داشبورد اولیه ای که از آن کار می کنید تا حدودی شبیه به داشبورد پیش فرض وردپرس است.

این کمی با سایر گزینه های ذکر شده در بالا متفاوت است، زیرا نمی توانید داشبورد واقعی وردپرس را ببینید. در عوض، طرح‌بندی منحصربه‌فرد خود را فراهم می‌کند.

مرحله 1: برای CMS Commander ثبت نام کنید

به وب سایت CMS Commander بروید.

CMS Commander site

روی دکمه ثبت نام در منو کلیک کنید یا اگر می‌خواهید قبل از تعهد به طرح پرداخت آن را آزمایش کنید، گزینه رایگان امتحان کنید را انتخاب کنید. قیمت گذاری به تعداد وب سایت هایی که مدیریت می کنید بستگی دارد (از 8 دلار شروع می شود، تا 125 دلار برای 400 سایت). پس از انقضای دوره آزمایشی 14 روزه، همچنان به حداکثر پنج سایت با ویژگی‌های اساسی دسترسی دارید.

با وارد کردن آدرس ایمیل خود برای دریافت ایمیلی حاوی اطلاعات رمز عبور و نام کاربری، فرآیند دانلود را طی کنید. دکمه رفتن به حساب را برای حرکت به جلو و مشاهده داشبورد خود انتخاب کنید.

go to Account

برای تنظیم این مورد واقعاً فقط باید روی صفحه اصلی بچسبید. پس از آن در مورد پست کردن مقالات و مدیریت محتوای شما از داشبورد صحبت خواهیم کرد.

Dashboard

مرحله 2: افزونه را دانلود و فعال کنید

پیوندی را پیدا کنید که CMS Commander Client Plugin را بیان می کند. روی این پیوند کلیک کنید و افزونه را در هر سایتی که می خواهید در داشبورد CMS Commander مدیریت کنید آپلود (و فعال کنید) کنید.

Plugin

این تنها کاری است که باید با افزونه انجام دهید. پس از فعال شدن افزونه در تمام سایت های شما، باید به CMS Commander برگردید.

CMS Commander Client

مرحله 3: قرار دادن همه سایت ها در داشبورد فرمانده CMS

سرصفحه Add Your First Website را پیدا کنید و در آدرس سایت، نام کاربری مدیر، رمز عبور سرپرست و یک نام گروه اختیاری قرار دهید تا هر یک از وب‌سایت‌هایی که افزونه را نصب کرده‌اند اضافه کنید. روی دکمه افزودن وب سایت برای هر وب سایت جداگانه کلیک کنید.

Add Website

قسمت نام گروه برای افرادی که چندین گروه مشتری مختلف را مدیریت می کنند به خوبی کار می کند. شاید هم برای رستوران ها و هم برای آژانس های املاک وب سایت ایجاد می کنید. آنها را با قسمت اختیاری نام گروه جدا کنید.

همچنین پیوندی برای افزودن سایت‌های خود به صورت انبوه وجود دارد که اگر نمی‌خواهید ده‌ها اعتبار سایت را وارد کنید، کار را آسان‌تر می‌کند.

Bulk Sites

پس از تکمیل این فرآیند برای همه سایت‌های خود، می‌توانید به پایین پیمایش کنید و کل لیست سایت خود را ببینید. این ناحیه نسبتاً قدرتمند است زیرا می‌توانید روی دکمه‌ها پیمایش کنید تا مواردی مانند آمار، لینک‌های برگشتی، سرعت صفحه، نظرات و موارد دیگر را ببینید.

من واقعاً منطقه ای را دوست دارم که به شما امکان می دهد همه سایت های خود را یکجا به روز کنید. با دکمه‌های موجود در این ماژول بازی کنید تا حسی نسبت به عملکرد آن داشته باشید. من همچنین استفاده از دکمه پاکسازی انبوه را برای پاک کردن فضای ناخواسته در تمام سایت های وردپرس خود توصیه می کنم. از آنجایی که این بیشتر یک منطقه وضعیت است، نمی‌توانید محتوا را در اینجا منتشر کنید.

این جایی است که نوار ابزار در سمت چپ سایت وارد عمل می شود.

Site List

مرحله 4: در یکی از وب سایت های خود پست بگذارید

فرض کنید رویدادی برای کسب و کارتان در راه است و باید یک پست وبلاگ ایجاد کنید تا به همه خوانندگان خود اطلاع دهید. روی برگه ویرایشگر پست کلیک کنید تا به صفحه ای بروید که به شما امکان می دهد پست های خود را ایجاد کرده و آنها را منتشر کنید.

Post editor

این صفحه تقریباً شبیه به صفحه استاندارد پست در وردپرس است، بنابراین می توانید عنوان و مقاله ای برای پست وبلاگی که می خواهید به اشتراک بگذارید ایجاد کنید. همه چیز از دکمه‌های پیوند تا متن ویرایشگر وجود دارد.

Post Editor

اگر در زیر ویرایشگر به پایین بروید، ناحیه ای به نام تنظیمات وردپرس را خواهید دید. این ماژول به شما امکان می دهد مواردی مانند دسته ها، نام کاربری، انواع پست، و موارد دیگر را تغییر دهید.

WordPress Settings

حتی می توانید یک تصویر برجسته را در پست خود قرار دهید تا به وب سایت واقعی که پیوند داده اید ارسال شود. به خاطر داشته باشید که منوی کشویی نوع پست گنجانده شده است تا بتوانید تعیین کنید که آیا پست یا صفحه ایجاد می کنید یا خیر. بسته به وب‌سایت خود، ممکن است گزینه‌های دیگری مانند محصولات، کوپن‌ها، یا نوع پست سفارشی نیز داشته باشید.

پس از تکمیل پست، تمام تصاویر خود را آپلود کنید و مراحل تصحیح را طی کنید. به گوشه سمت راست بالای پنجره CMS Commander بروید. این فهرستی از تمام سایت هایی که به CMS Commander متصل کرده اید را ارائه می دهد. شما این گزینه را دارید که این پست را در گروهی که قبلاً مشخص کرده اید یا فقط یک وب سایت واحد منتشر کنید.

Publish

وب‌سایتی را که می‌خواهید پست را در آن منتشر کنید، بررسی کنید و دکمه پست مقاله به سایت‌های انتخابی را فشار دهید. این مقاله را به آن سایت‌هایی می‌فرستد که می‌توانید بعداً به آن‌ها بروید و بررسی کنید تا ببینید چگونه به نظر می‌رسد.

چه چیز دیگری را می توانید با CMS Commander مدیریت کنید؟

از آنجایی که ابزار بسیار گسترده است، ویژگی های بسیار زیادی وجود دارد که فقط در یک پست وبلاگ می توان آنها را پوشش داد. با این حال، من برخی از کارهای رایج تری را که می توانید با CMS Commander داشبورد.

  • محتوای انبوه مانند تنظیمات SEO یا فایلی پر از مقالات را در رایانه خود آپلود کنید
  • تمام پست ها و نظرات گذشته را مشاهده کنید تا بتوانید آنها را تغییر دهید و به کاربران پاسخ دهید
  • مشاهده و ایجاد کاربران
  • افزونه ها را برای همه یا برخی از سایت های موجود در داشبورد CMS Commander خود نصب کنید
  • تم ها را در همه یا برخی از سایت هایی که فعال کرده اید نصب کنید
  • پشتیبان گیری دستی و خودکار انجام دهید
  • یکی از وب سایت های خود را کلون کنید
  • به جای انجام مراحل نصب معمولی وردپرس، یک سایت کاملاً جدید ایجاد کنید

اجرای سایت‌های وردپرس از داشبوردهای متعدد زمان‌بر و خسته‌کننده است. نه تنها باید همه آن رمزهای عبور را جابجا کنید، بلکه ایده پریدن از یک برگه به ​​برگه دیگر در مرورگر شما مرا به هم می ریزد. به خصوص اگر کسب و کاری دارید. چقدر زمان را با تعویض دنده تلف می کنید؟

اگر سایت‌های وردپرس خود را از یک داشبورد اجرا می‌کنید یا می‌توانید آن را با چندین داشبورد کار کنید، در بخش نظرات به ما اطلاع دهید. ما از نظر شما خوشحال می شویم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا