چطوری میشه

نقد و بررسی Qards: یک سازنده موثر برای وردپرس

نقد و بررسی Qards: یک سازنده موثر برای وردپرس

در حالی که من عاشق اینترنت هستم و ممکن است یک یا دو وب سایت خود را ایجاد کرده باشم، نمی توانم یک صفحه وب طوری طراحی کنم که می دانم آنطور که باید باشد. مهارت کدنویسی من با تصورات من همتراز نیست. آشنا بنظر رسیدن؟ و سپس صفحه سازها معرفی شدند و من نفس راحتی کشیدم!

ما درباره افزونه های سازنده صفحه وردپرسQards می تواند برای شما انجام دهد.

Qards: Pablo Demo

Qards برای چه مواردی قابل استفاده است؟

Qards یک افزونه وردپرس عالی است که با آن می توانید صفحات وب عالی و شاید حتی یک وب سایت را صفحه به صفحه بسازید. می‌توانید از این صفحه‌ساز کشیدن و رها کردن برای ایجاد صفحات وب زیبا، ظریف و واکنش‌گرا بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

استفاده از قارد بسیار شبیه بازی لگو با یک دسته کارت است، شما آنها را در کنار هم قرار می دهید و قطعات را متناسب می کنید. این افزونه این فرآیند را لذت بخش و بسیار آسان می کند.

صفحاتی که ایجاد می‌کنید هیچ‌یک از ویژگی‌های موضوع یا صفحات دیگر شما را ندارند، شما با یک صفحه خالی شروع می‌کنید و از آنجا ادامه می‌دهید. با Qards می‌توانید تک تک جزئیات کوچک را در صفحه وب جدید ایجاد شده ویرایش کنید، همه اینها بدون دست زدن به یک خط کد.

Meet New Qards

به این معنی است که شما می توانید تقریباً هر صفحه وب مناسبی برای هر هدفی ایجاد کنید، من می توانم یک صفحه خرید یا یک صفحه وب برای یک وبلاگ شخصی با طراحی مینیمال یا یک صفحه فرود با طرح بندی به سبک شبکه ای برای وب سایت عکاسی ایجاد کنم. Qards به عنوان افزونه ای تبلیغ می شود که با هر تم وردپرس کار می کند و به احتمال زیاد باید این کار را انجام دهد. بنابراین مهم نیست که چه نوع سایت یا موضوعی را اجرا می کنید، این افزونه در صورت نیاز به ایجاد یک صفحه وب عالی باید مفید باشد.

و اگر متخصص طراحی هستید و راه خود را می دانید، می توانید کد خود را نیز اضافه کنید. اما بعداً به آن خواهیم پرداخت.

استفاده از قارد

Qards: Add New Page

یک پنجره ساده افزودن صفحه جدید در داشبورد وردپرس Qards موجود است، جادو از اینجا شروع می شود. از اینجا می توانید هر تعداد صفحه را که می خواهید اضافه و ذخیره کنید. هنگامی که یک صفحه جدید ایجاد می کنید، این صفحه به شما خوشامد می گوید.

و شما تعدادی گزینه در دسترس دارید، یعنی:

  • جلد
  • تصویر
  • متن
  • ویژگی
  • شبکه
  • منو
  • پانویس
  • اشتراک

Qards: Adding Cards

رابط کاربری بسیار بصری و آسان برای استفاده است. هرکسی که قبلاً از سازنده کشیدن و رها کردن استفاده کرده باشد، استفاده از این افزونه را راحت خواهد دید.

بنابراین پس از ایجاد یک صفحه جدید، می‌توانید کارت‌ها یا بلوک‌های محتوا را اضافه کنید که می‌تواند یکی از ۸ عنصر فوق‌الذکر باشد. هنگامی که یک بلوک را اضافه می کنید، نوار کناری ناپدید می شود و می توانید بدون هیچ گونه حواس پرتی به صفحه وب مورد نظر نگاه کنید. اکنون یک بار دیگر می توانید روی نماد مثبت در پایین صفحه کلیک کنید و بلوک های محتوای بیشتری را اضافه کنید. آنها یکی پس از دیگری ظاهر می شوند. کل فرآیند بسیار روان و روان است.

اکنون من سه بلوک محتوای تصادفی را اضافه کرده‌ام، در اینجا به نظر می‌رسد.

Qards: Content Blocks

بلاک های سفارشی خود را دقیق تنظیم کنید

می‌توانید از Qards برای افزودن تصاویر، ویدیوهای جدید، تغییر موقعیت متن در صفحه وب خود، انتخاب بین نمایش یا عدم نمایش هدر، قهرمان و دکمه‌های خود استفاده کنید. رنگ‌ها را می‌توان تغییر داد و بلوک‌های محتوا را می‌توان در سطوح مختلف به بالا و پایین منتقل کرد. از این رابط می توانید بلوک محتوا را کپی کنید و همچنین CSS را سفارشی کنید. همچنین می توانید ویدیوهای تمام صفحه از YouTube را به پس زمینه خود اضافه کنید. اسکرین شات زیر نمونه ای است برای اینکه چه تغییراتی می توانند پس از اضافه شدن در بلوک های محتوا در آن گنجانده شوند.

Editing with Qards

بلوک محتوای شبکه همیشه برای هر وب سایتی که نیاز به نمایش نمونه کارها دارد مفید است. یک مثال می تواند یک کارگزار سهام باشد که مجموعه ای از بهترین معاملات خود را نمایش می دهد. گزینه های شبکه این امکان را فراهم می کند که به راحتی کاشی های جدید اضافه کنید، تصمیم بگیرید که کدام عناصر از هر کاشی نمایش داده شود، طرح بندی ها را انتخاب کنید، از یک شبکه یکپارچه استفاده کنید و همچنین تعداد ستون ها را در شبکه انتخاب کنید.

هر گونه تغییر قالب بندی مانند فونت یا رنگ در متن در یک کاشی منفرد در تمام کاشی های شبکه به لطف Items Style Sync تکرار می شود.

Qards: Grid Style Sync

ویژگی عنصری است که می تواند برای جلب توجه به هر جنبه خاص از یک صفحه وب استفاده شود. می توانید از آن برای معرفی کتاب یا محصول پرفروش خود استفاده کنید. موقعیت و اندازه تصویر را می توان تغییر داد و رنگ های پس زمینه را تغییر داد.

Qards: Feature Element

تصاویری که به بلوک‌های محتوا اضافه می‌شوند را می‌توان به راحتی تغییر داد و ویرایش زیادی را می‌توان انجام داد. موقعیت تصویر، رنگ‌ها، پیوندهای تعبیه‌شده و بالشتک‌ها را می‌توان با Qards ویرایش کرد.

Qards: Images

ویرایشگر متن درون خطی، هر گونه کار سفارشی سازی و قالب بندی متن را آسان می کند. می‌توانید تگ‌های عنوان را تنظیم کنید، آن‌ها را پررنگ، مورب، اضافه کردن لینک‌ها و تغییر فونت به همان راحتی که با یک سند Word انجام می‌دهید، انجام دهید. این بدان معناست که می‌دانید چگونه وب‌سایت خود را به‌صورت متن جدید تایپ می‌کنید یا متن قدیمی را تغییر می‌دهید.

Qards: Inline Editing

به طور مشابه، یک منو، یک پاورقی، یک سرصفحه و یک نوار اشتراک با بلوک های محتوایی که به طور پیش فرض در Qards در دسترس هستند اضافه می کنید. می‌توانید یک منوی چسبناک ایجاد کنید، در صورتی که ممکن است با صفحه وبی که می‌خواهید ایجاد کنید مناسب باشد. همه کارها با چند کلیک ماوس انجام می شود و بخش ویرایش مانند بلوک های محتوای قبلی بسیار بصری است.

Qards: Sample Landing Page

همه بلوک‌های محتوا را می‌توان حذف کرد، در صفحه وب به بالا و پایین تغییر داد و کپی کرد. و همچنین می‌توانید CSS را تغییر دهید اگر مطمئن هستید که می‌توانید صفحه وب خود را با لمس شخصی حتی بهتر جلوه دهید.

ویرایش HTML و CSS

برای کارشناسان وردپرس و افراد کنجکاو که واقعاً مایلند از این افزونه نهایت استفاده را ببرند و کمی مهارت در طراحی داشته باشند، می‌توانید کمی کد را اصلاح کنید و ظاهر صفحه وب را دقیقاً به آنچه نیاز دارید برسانید. می توانید به گزینه CSS سفارشی دسترسی داشته باشید و CSS و HTML را برای تمام بلوک های محتوا به دلخواه تغییر دهید. سپس می‌توانید پیش‌نمایش خود را به‌روزرسانی کنید و انتخاب کنید که تغییرات حفظ شوند یا نه.

Qards: HTML & CSS

علاوه بر این، می توانید از داشبورد مدیریت وردپرس خود به تنظیمات ظاهری دسترسی داشته باشید و عناصر CSS صفحات وب خود و همچنین تنظیمات کلی CSS طرح بندی صفحه خود را تغییر دهید.

Qards: Settings

اگر از CSS Hero استفاده می کنید، به خوبی با Qards کار می کند. می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره آن اینجا بخوانید. .

احساس شک دارید؟

این ویدیو را تماشا کنید و متوجه خواهید شد که استفاده از این افزونه چقدر آسان است.

Qards و WooCommerce

در حالی که از نظر تئوری می‌توانید تعداد زیادی صفحه وب برای وب‌سایت خود با Qards ایجاد کنید، این افزونه زمانی که از آن برای ایجاد یک یا چند صفحه به عنوان بخشی از وب‌سایت کلی خود استفاده می‌کنید به بهترین وجه به شما کمک می‌کند. به عنوان مثال، یک وب سایت یک صفحه یا یک صفحه محصول پرفروش یا یک صفحه نمونه کار و غیره. در اینجا نحوه استفاده از قدرت Qards با WooCommerce و فروش بهتر آمده است. این ویدیو به شما نشان می‌دهد که چقدر راحت می‌توانید از Qards برای فروش بهتر استفاده کنید!

چرا قارد را دوست دارم؟

من می‌توانم یک صفحه وب عالی از ابتدا بدون نیاز به لمس یک خط کد ایجاد کنم. دسترسی آسان و تغییر CSS. استفاده از این افزونه ساده و شهودی است، حتی برای یک مبتدی وردپرس نیز استفاده از این افزونه خیلی سخت نیست.

Qards می تواند برای ایجاد وب سایت های یک صفحه ای عالی استفاده شود و من می توانم هر یک از آن صفحات را ذخیره کنم. هر بار که نظر خود را تغییر می دهید، عناصر موجود در صفحات را می توان تغییر داد و برای اهداف کاملاً جدید استفاده کرد و مرتب کردن مجدد بلوک های محتوا مفید است.

این صفحه ساز کشیدن و رها کردن برای ایجاد صفحات خاص برای هر وب سایت ایده آل است. می توانید از آن برای ارائه محصول خود و جذب مشتریان یا سرمایه گذاران با نمایش سبد کار خود استفاده کنید. سازنده زمانی که نیاز به ایجاد صفحات وب خاص برای اهداف بسیار خاص دارید، به‌خصوص مفید می‌شود.

Qards: Various Options

گزینه های زیادی برای استفاده و سفارشی کردن صفحات وب برای من وجود دارد و استفاده از همه آنها پیچیده نیست. هنگامی که آن را به دست آوردید، استفاده از افزونه به طور طبیعی انجام می شود.

ویرایشگر متن درون خطی دوباره برای پیش‌بینی ظاهر صفحه وب هنگام تغییر متن و زمانی که متن را تغییر می‌دهم بسیار مفید است. همین امر در مورد ویرایش کد نیز صدق می‌کند، من می‌توانم پیش‌نمایش را مشاهده کنم و انتخاب کنم که تغییرات را حفظ کنم یا از آن خلاص شوم، لازم نیست نگران به هم ریختن کارها باشم.

این می تواند مقدار زیادی از زمان و تلاش من را صرفه جویی کند، که در غیر این صورت مجبور بودم هر بار که پروژه ای داشته باشم که به صفحه وب خاصی نیاز دارد، برای ایجاد صفحات وب صرف می کردم. Qards می‌تواند ساعت‌ها و ساعت‌های کاری هر طراح یا کدنویسی را که می‌تواند برای ایجاد چیز دیگری صرف شود، صرفه‌جویی کند.

یک اشکالی که من متوجه شدم، خوب است اگر بتوانم تصاویری از رسانه فعلی، گالری وردپرس خود اضافه کنم.

قیمت قارد

Qards قیمت دارد با یک بار هزینه 99 دلار و می توانید از آن با یک وب سایت استفاده کنید. با 199 دلار، می توانید از آن برای 5 وب سایت استفاده کنید. با توجه به زمانی که احتمالاً با Qards صرفه جویی می کنید، احتمالاً ارزش پول را دارد.

Qards: Pricing

نتیجه گیری

Qards یک افزونه عالی و بصری برای کشیدن، رها کردن و ساخت صفحات وب زیبا است. در هر صورت، اگر از Qards راضی نیستید، همیشه می توانید پول خود را پس بگیرید، Design Modo یک دوره تضمین بازگشت پول بسیار سخاوتمندانه 20 روزه ارائه می دهد.

Qards For WordPress

را دریافت کنید

بنابراین – آیا کسی از شما قرص را امتحان کرده است؟ نظر شما در مورد افزونه چی بود؟ ما دوست داریم از شما بشنویم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا