چطوری میشه

چگونه به یک وبلاگ نویس موفق تبدیل شویم

چگونه به یک وبلاگ نویس موفق تبدیل شویم

وبلاگ نویس شدن دیگر فقط کاری نیست که در آخر هفته انجام شود. این یک سبک زندگی است، و وبلاگ نویسان بیشتر و بیشتری با استفاده از پست های محبوب خود برای ایجاد کسب و کار آنلاین، به کارآفرینان وبلاگ تبدیل می شوند. بنابراین یک وبلاگ نویس چیست؟ این ممکن است بسته به اینکه از چه کسی بپرسید متفاوت باشد، اما این تعریف غیررسمی فرهنگ لغت WPExplorer ما است:

Blogpreneur
/bläɡprəˈnər/

اسم; شخصی که وبلاگی را به عنوان یک تجارت اداره می کند و علایق و اشتیاق خود را به یک شغل تمام وقت تبدیل می کند و اغلب برای انجام این کار ریسک مالی می کند

کارآفرینان وبلاگ در سرتاسر وب هستند و به احتمال زیاد شما هر روز از تعدادی از وب‌سایت‌های آن‌ها دیدن می‌کنید، چه هنگام تحقیق درباره نکات تجاری، یا در هنگام مرور وب‌گردی آرام. و همه آنها راهی برای کسب درآمد با وردپرس پیدا کرده‌اند. .

نمونه‌هایی از بلاگ‌آفرینان

اگر هنوز کمی مبهم هستید که مبتکر وبلاگ چیست، در اینجا چند مثال برای توضیح بیشتر آورده شده است. اول WPExplorer است – درست است. ما به عنوان یک وبلاگ ساده شروع به اشتراک گذاری نکات و اخبار وردپرس کردیم. از آن زمان به بعد، ما با محصولات وردپرس خودمان به یک برند کامل تبدیل شدیم.

یک مثال عالی دیگر (که فقط می‌توانیم آرزویش را داشته باشیم) کارآفرین در آتش. در ابتدا یک پروژه پرشور جان لی دوما، EOF از یک پادکست کوچک روزانه به یک شبکه عظیم از پادکست‌ها، وبینارها، کارگاه‌ها و موارد دیگر با رتبه‌بندی برتر تبدیل شده است. این شگفت‌انگیز است که با یک وبلاگ و کمی تمرکز چه کاری می‌توانید انجام دهید!

چگونه می توانید یک مدیر وبلاگ شوید

در حالی که نمی‌توانم موفقیت را تضمین کنم، می‌توانم مراحل اولیه را برای شروع به شما ارائه دهم. سه مرحله اصلی وجود دارد که شامل راه اندازی وبلاگ خود، افزایش ترافیک و البته یافتن راه هایی برای ایجاد جریان نقدی از وبلاگ شما است. بیایید حفاری کنیم!

مرحله 1: وبلاگ خود را ایجاد کنید

ما بارها در مورد ساختن وبلاگ صحبت کرده ایم، اما در اینجا نسخه فشرده آن آمده است. ابتدا یکهاست عالی وردپرس برای خود تهیه کنید. ما از WPEngine استفاده می کنیم و به شدت توصیه می کنیم، زیرا آنها ارائه می دهند میزبانی مدیریت شده آنها با سرور شما برای شما سروکار دارند، بنابراین شما هرگز در مورد آن نگران نباشید. علاوه بر این، آنها امکانات اضافی عالی مانند پشتیبان‌گیری از وب‌سایت، سایت‌های مرحله‌بندی و پشتیبانی واقعاً عالی را با 29 دلار در ماه ارائه می‌دهند. اگر بودجه کمی دارید، فلایویل یکی دیگر از هاست مدیریت عالی وردپرس که امتیازات مشابهی را با 15 دلار در ماه ارائه می دهد. و اگر واقعاً اهل بند کفش هستید، Bluehost< /a> یک تبلیغ عالی برای سال اول با فقط 3.49 دلار در ماه دارد.

noir-theme

به غیر از میزبانی، به موضوع وبلاگ نویسی عالی با ویژگی های عالی نیاز دارید. ما پوسته وبلاگ و فروشگاه وردپرس پاسخگو Noir را توصیه می کنیم. Noir دارای ویژگی‌هایی مانند گزینه‌های طرح‌بندی صفحه، ویجت‌های سفارشی (درباره، اجتماعی، اینستاگرام، صفحه فیس‌بوک، خبرنامه، و غیره)، قالب‌های پست وبلاگ ویدیویی و صوتی، بیش از ۷۰۰ گزینه فونت سفارشی Google، انتخاب‌کننده رنگ سفارشی برای هزاران موضوع است. عناصری برای ایجاد یک طرح رنگی سفارشی، سازگاری با WooCommerce، پشتیبانی از زبان‌های RTL، جعبه‌های نویسنده سفارشی با پیوندهای اجتماعی و هزاران چیز دیگر. این دارای همه چیز است که یک وبلاگ نویس مشتاق نیاز دارد.

هنگامی که موضوع خود را دارید، وبلاگ نویسی را شروع کنید. هزاران محتوای منحصر به فرد و با کیفیت ایجاد کنید. نظرات را بنویسید نحوه راهنما را ایجاد کنید. نکات زیبایی را به اشتراک بگذارید نظر در مورد خبر. اما لطفاً، هر کاری که انجام می دهید، در مورد آنچه می دانید و علاقه مند هستید بنویسید. اگر سعی کنید در مورد چیزی که به آن علاقه ندارید وبلاگی راه اندازی کنید، احتمالاً به سرعت حرکت خود را از دست خواهید داد.

مرحله 2: موارد زیر را بسازید

این شاید سخت‌ترین بخش تبدیل شدن به یک وبلاگ‌آفرین باشد. شما به ترافیک نیاز دارید، و باید برای به دست آوردن آن زمان و تلاش کنید (مگر اینکه BFF شما کیم کارداشیان باشد، در این صورت فقط توییت او یک پیوند به وبلاگ شما… و یکی به وبلاگ ما خیلی خوب است؟). با فرض اینکه آخر هفته‌ها با A-listers شبکه نمی‌کنید، چند کار وجود دارد که می‌توانید برای کمک به افزایش دنبال‌کنندگان خود انجام دهید.

social-sharing

اجتماعی باشید
شما باید محتوای خود را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، از طریق حساب‌های شخصی خود و با داشتن بازدیدکنندگان ارگانیک به وب‌سایتتان که محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند، دریافت کنید. Noir دارای اشتراک‌گذاری اجتماعی داخلی روی پست‌ها است، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید عناوین پست‌های جذابی ایجاد کرده‌اید که افراد دیگر را در توییتر، فیس‌بوک یا Google+‎ مورد علاقه قرار می‌دهد.

newsletter-widget

یک خبرنامه راه اندازی کنید
هر چه زودتر خبرنامه خود را راه اندازی کنید، بهتر است. مردم مشترک می‌شوند و اکثر کاربران هرگز اشتراک خود را لغو نمی‌کنند (فقط به صندوق ورودی خود نگاهی بیندازید، درست است؟). ما MailChimp را توصیه می کنیم، زیرا چیزی است که ما استفاده می کنیم و دوست داریم ، به علاوه ما یک مبتدی داریم راهنمای MailChimp برای شروع. شروع به کار رایگان است، که برای یک وبلاگ نویس جدید با بودجه کم عالی است، و اگر از تم Noir استفاده می کنید، یک ویجت خبرنامه داخلی برای MailChimp وجود دارد. کافی است در API خبرنامه خود جایگذاری کنید و خوانندگان می توانند شروع به اشتراک کنند!

مرحله 3: چیزی بفروشید

با بخش «وبلاگ» که در مرحله اول پوشش داده شد، اکنون باید با «پیش‌ساز» مقابله کنید. برای اینکه یک کسب و کار باشید باید از وبلاگ خود یک جریان نقدی ایجاد کنید. دو راه برای نزدیک شدن به این بیت آخر وجود دارد.

advertisements

تبلیغات
اگر از تمی مانند Noir استفاده می‌کنید، می‌توانید بفروشید و سپس  تبلیغات را با استفاده از صفحه اصلی داخلی، پست‌های وبلاگ به وب‌سایت خود اضافه کنید. و مناطق ویجت. کافی است به سفارشی‌کننده تم بروید (از داشبورد وردپرس روی ظاهر > سفارشی کردن > تنظیمات تم عمومی > تبلیغات کلیک کنید) و کد بنر خود را از وابسته خود، Adsense قرار دهید یا تصویر خود را با یک پیوند ایجاد کنید.

فروش وابسته
همچنین می‌توانید محصولات و خدمات دیگر را در وب تبلیغ کنید تا درآمد کسب کنید. اکثریت یوتیوبرها، وبلاگ نویسان زیبایی و حتی استادان وردپرس از این طریق امرار معاش می کنند.  به یک برنامه وابسته بپیوندید، سپس هنگام ارائه توصیه، پیوندهای وابسته منحصربفرد خود را اضافه کنید. همچنین می‌توانید از افزونه رایگان Pretty Link استفاده کنید. برای ایجاد پیوندهای سفارشی با آدرس اینترنتی خود.

woocommerce-store

فروش محصولات و خدمات
تنها چیزی که بهتر از تبلیغ محصولات دیگران است، تبلیغ محصولات خود با ایجاد یک فروشگاه آنلاین است. کتاب الکترونیکی، کالاهای دیجیتال، تی‌شرت‌ها، بسته‌های وبینار یا هر چیز دیگری را بسازید. چیزی را ایجاد کنید که می دانید خوانندگان آن را می خواهند. اگر وبلاگ نویس سبک زندگی هستید، یک برنامه تمرینی یا یک کتاب دستور پخت برای فروش ایجاد کنید. اگر درباره بازار سهام می نویسید، مجموعه ای عالی از بهترین نکات سرمایه گذاری خود را جمع آوری کنید. هر چیزی که می خواهید بفروشید، پوسته Noir WordPress با پشتیبانی کامل و استایل سفارشی برای WooCommerce تا بتوانید ما را به آنجا برسانید و بفروشید، بفروشید، بفروشید!

در حال تکمیل

اینها توصیه های ما برای شروع هستند! طرح میزبان وردپرس خود را انتخاب کنید، یک برنامه عالی دریافت کنید تم مانند موضوع Noir WordPress ، وب سایت خود را تبلیغ کنید و محصولاتی ایجاد کنید یا با دیگران به اشتراک بگذارید. البته، تلاش‌های مداومی برای تبدیل شدن به یک وبلاگ‌آفرین وجود دارد. شما باید مرتباً محتوای تازه ایجاد کنید، پیشنهادات محصول خود را تغییر دهید، تبلیغات فصلی ایجاد کنید، شبکه‌هایی با سایر مدیران وبلاگ در بازار خود ایجاد کنید، و غیره. جهت درست موفقیت!

آیا شما هم یک وبلاگ نویس هستید؟ آیا نکات مفیدی برای سایر خوانندگان ما دارید؟ مایلیم نکات یا تجربیات شما را در بخش نظرات زیر بشنویم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا