چطوری میشه

محدود کردن محتوای حرفه ای مرور و راهنمای

محدود کردن محتوای حرفه ای مرور و راهنمای

دوباره سلام دوستان! ما با یک معامله عالی دیگر برای شما بازگشتیم. این بار مربوط به افزونه Restrict Content Pro WordPress از Pippin’s Plugins است که به شما امکان می‌دهد به راحتی یک سایت عضویت ایجاد کنید. اکنون بیایید به این بپردازیم که چرا این افزونه بسیار عالی است!

دلایل افزودن عضویت به وب سایت شما

ممکن است دلایلی برای اضافه کردن یک سیستم عضویت به وب سایت شما وجود داشته باشد. در اینجا چند دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید یا نیاز داشته باشید بخش فقط اعضا را به وب سایت خود اضافه کنید.

فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید

Restrict Content Pro Plan Options

عضویت‌ها راهی عالی برای کسب درآمد از وب‌سایت شما هستند، و اگر می‌خواهید بسته‌های محصول یا خدمات را در وب‌سایت خود بفروشید، می‌خواهید پلتفرم عضویت خود را ادغام کنید. Restrict Content Pro با پشتیبانی کامل از طرح‌ها با گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوان ارائه می‌شود تا بتوانید قیمت، مدت، سطح دسترسی و موارد دیگر را ویرایش کنید. و این افزونه حتی دارای افزونه هایی برای ادغام با Download Monitor (بنابراین می توانید دانلودهای خود را از وب سایت خود مدیریت کنید) و همچنین AffiliateWP (اگر می خواهید برنامه وابسته خود را راه اندازی کنید).

کسب و کار خود را رشد دهید

Restrict Content Pro Restricted Content

همچنین می‌توانید عضویت‌های رایگان ارائه دهید، که راهی عالی برای رشد کسب‌وکارتان است. با بخش اعضا می توانید ارزش بیشتری ارائه دهید و خوانندگان بیشتری به دست آورید. اینجا در WPExplorer از کاربرانی داریم که برای طرح‌های زمینه رایگان انحصاری ما وارد سیستم شوند که فقط شما می‌توانید در سایت ما پیدا کنید اگر می‌خواهید هر نوع محتوای انحصاری یا فقط اعضا را ارائه دهید، Restrict Content Pro یک راه عالی برای انجام این کار است.

افزودن عضویت با محدود کردن محتوای حرفه ای

افزودن عضویت به وب‌سایت شما نباید سخت باشد – Restrict Content Pro کار را بسیار آسان می‌کند! فقط افزونه را نصب کنید و گزینه‌ها را برای اشتراک‌های خود پیکربندی کنید، اعضای خود را مدیریت کنید، داده‌های مالی صادر کنید و موارد دیگر.

Restrict Content Pro Subscriptions

همه چیز از داشبورد وردپرس شما در دسترس است و به وضوح برچسب گذاری شده است (همراه با توضیحات) تا به شما کمک کند هر یک از ویژگی های موجود را درک کرده و به طور کامل از آنها استفاده کنید. و می توانید چندین سطح، ارتقاء و حتی کدهای تخفیف اضافه کنید.

Restrict Content Pro Reporting

اوه، بخش گزارش دهی بسیار خوبی نیز وجود دارد. می توانید نمودارهایی را برای درآمدها و ثبت نام های خود مشاهده کنید (که هر دو بر اساس سطح اشتراک و بازه زمانی قابل فیلتر هستند تا بتوانید پیشرفت خود را نظارت کنید).

چه چیزی Content Pro را از رقبا متمایز می کند

ما می‌دانیم که گزینه‌های رایگان و ممتاز زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیریم، اما برای بسیاری از وبلاگ‌نویسان و کارآفرینان وردپرس، Restrict Content Pro یکی از بهترین گزینه‌ها است. اول از همه، می‌توانید با دانلود %D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF” target=”_blank” rel=”noopener”>محدود کردن پلاگین وردپرس رایگان محتوا از WordPress.org. هنگامی که متوجه شدید که این افزونه مناسب شماست، ارتقاء به نسخه Pro به آسانی انتخاب طرح شما است.

این افزونه نیز با هدفی کدگذاری شده است. ما پیپین را برای مدت طولانی می شناسیم و می دانیم که او یکی از بهترین توسعه دهندگان پلاگین است. دیگر چرا WordPress.org به او برای بررسی مطالب ارسالی اعتماد می کند؟ هنگامی که او افزونه ای مانند Restrict Content Pro ایجاد می کند، هر خط کد و هر ویژگی پلاگین با دقت و هدف انتخاب می شود. این باعث ایجاد یک افزونه قوی، قابل اعتماد و ایمن می شود.

اما پشتیبان افزونه تنها عامل مهم نیست، Restrict Content Pro نیز بسیاراستفاده از آن آسان است. همه گزینه‌ها و ویژگی‌ها مستقیماً از داشبورد وردپرس در دسترس هستند (مانند گزارش‌های درآمد و ثبت‌نام، فاکتورهای pdf یا گزینه‌های صادرات به داده‌های عضو و پرداخت). و کدهای کوتاه وجود دارد تا بتوانید فرم‌ها را درج کنید، محتوا را محدود کنید، جزئیات اشتراک و موارد دیگر را در هر کجا که نیاز دارید اضافه کنید.

به‌علاوه، اگر سؤالی دارید، احتمالاً می‌توانید پاسخ را در اسناد جامع آنلاین بیابید. همه چیز وجود دارد، از نصب و استفاده از کدهای کوتاه گرفته تا اسناد متمرکز بر توسعه‌دهنده درباره قلاب‌ها و عملکردها. حتی بهتر از آن، ویدیوها و اسکرین شات هایی وجود دارد که شما را در هر مرحله از هر راهنما راهنمایی می کند تا بتوانید آن را دنبال کنید. و در فرصتی که نمی‌توانید پاسخی پیدا کنید، یا اگر درخواست ویژگی دارید، تیم پشتیبانی Restrict Content Pro خوشحال می‌شود به شما کمک کند. فقط یک درخواست ارسال کنید و یک فناوری در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

اوه، و اگرچه مختص Restrict Content Pro نیست، عضویت در افزونه ممتاز برای یکی از افزونه‌های قدرتمند Pippin به شما امکان دسترسی به آموزش‌های انحصاری و منابع موجود در وب‌سایت او را می‌دهد. یک منبع عالی برای هر کاربر قدرتمند وردپرس!

And Restrict Content Pro می تواند کارهای بیشتری را با افزونه ها انجام دهد

Restrict Content Pro Add-Ons

حتی بیشتر می خواهید؟ تعداد زیادی ویژگی وجود دارد که می توانید با افزونه ها به نصب Restrict Content Pro خود اضافه کنید. در حال حاضر 12 افزونه رایگان و ممتاز توسط Pippin برای Download Monitor، AffiliateWP، WP Job Manager، MailChimp، Braintree Payment Gateway، Campaign Monitor، Wysija Add On، Math Verification، bbPress ادغام، واردات کاربر CSV، تخفیف اعضای EDD ایجاد شده است. و رمزهای عبور قوی را اجرا کنید.

و 9 افزونه شخص ثالث اضافی برای راه اندازی وجود دارد، برای ActiveCampaign، ConvertKit، iDevAffiliate، MailChimp Pro، BuddyPress، taxamo، GetResponse، شرایط و ضوابط و تخفیف های EDD. می‌توانید همه افزونه‌های Restrict Content Pro را در وب‌سایت مشاهده کنید و درباره آن بیشتر بدانید.

Restrict Content Pro، یک پلاگین درجه یک

برای سهولت استفاده، در دسترس بودن افزونه‌ها و برنامه‌های افزودنی و کیفیت مستندات، به Restrict Content Pro 5 ستاره می‌دهیم. این یک افزونه عالی برای مبتدیان است، زیرا گزینه ها به راحتی قابل درک و پیکربندی هستند، اما به همان اندازه برای توسعه دهندگان پیشرفته که از اکشن هوک ها، فایل های قالب و موارد دیگر استفاده می کنند، مناسب است.

Restrict Content Pro امروز را دریافت کنید

ما مشتاقانه منتظر شما هستیم که فردا دوباره شما را برای یک معامله انحصاری جدید دیگر از یکی از منابع مورد علاقه ما برای WordPress – Might Deals!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا