چطوری میشه

وردپرس مانند یک رئیس با WPMU Dev

وردپرس مانند یک رئیس با WPMU Dev

WordPress یک پلت فرم عالی برای ساخت وب‌سایت است و تنها با استفاده از مجموعه وسیعی از ابزارها و منابع موجود برای کمک به شما برای تبدیل شدن به یک کاربر قدرتمند بهتر شده است. یکی از بهترین منابع موجود بدون شک WPMU Dev است – این برنامه واقعاً همه چیزهایی را که برای شارژ فوق العاده وب سایت خود نیاز دارید را دارد. و اتفاقاً دوستان شما در WPMU Dev یک معامله عالی برای ما دارند تا در تعطیلات با شما به اشتراک بگذاریم!

چرا برنامه‌نویس WPMU داریم و چرا به آن نیاز دارید

اجازه دهید این را برای شما تعریف کنم. WPMU Dev فقط 49 دلار در ماه یا 12.25 دلار در هر هفته برای شما هزینه دارد. بنابراین فقط با حدود 12 دلار در هفته می‌توانید دو لاته فانتزی بزرگ داشته باشید، یا می‌توانید به 100+ از بهترین افزونه‌ها موجود در بازار برای تقریباً هر چیزی که احتمالاً برای وب‌سایت خود نیاز دارید دسترسی داشته باشید – مانند نظرات، اجتماعی شناور، الگوهای وبلاگ، پخش زنده، Google Analytics، تجارت الکترونیک، آواتارهای سفارشی و موارد دیگر. این باید انتخاب آسانی باشد.

آنچه در مورد WPMU Dev دوست داریم

WPMU Deve WP Smush Pro

یکی از افزونه‌هایی که دوست داریم و در حال حاضر از آن استفاده می‌کنیم، WP Smush است. مطمئناً شما در مورد آن شنیده اید – نسخه رایگان یکی از برترین افزونه ها در WordPress.org ما مطمئن هستیم که این یکی از بهترین افزونه های بهینه سازی تصویر موجود است و دوست داریم که می تواند اندازه تصویر ما را تا 70٪ کاهش دهد (و سایر کاربران قادر به فشرده سازی تصاویر حتی بیشتر شده اند).

افزونه‌های قابل توجه دیگر عبارتند از Popup Pro که به شما قدرت ایجاد پنجره‌های بازشو ساده و قابل تنظیم برای فرم‌های optin و تبلیغات در سایت خود، Events+ برای مدیریت آسان رویداد و قوی>بازاریابی اجتماعیکه می توانید از آن به عنوان قفل محتوا استفاده کنید تا کاربران مجبور شوند برای دسترسی به محتوای انحصاری سایت خود، یک پست یا صفحه را به اشتراک بگذارند. و البته افزونه WPMU Dev Dashboard وجود دارد این ساده ترین راه برای مرور و نصب هر افزونه WPMU Dev مستقیماً از داشبورد وردپرس شما است.

به‌علاوه، چارچوب تم را بکشید و رها کنید Upfront، WPMU Dev را برای وردپرس نیز دریافت خواهید کرد. این به زیبایی با هر یک از افزونه های آنها کار می کند، بنابراین لازم نیست نگران سازگاری باشید.

اما بهترین بخش در مورد WPMU Dev این است که برای همه مناسب است. مبتدیان و توسعه دهندگان هر دو می توانند با سرمایه گذاری در عضویت سود زیادی ببرند.

WPMU Dev برای مبتدیان عالی است

WPMU Dev Video Guides

ما قبلاً اشاره کرده‌ایم که آنها تقریباً برای همه چیز یک افزونه دارند و این به ویژه برای کاربران جدید وردپرس مفید است. استفاده از افزونه های یک توسعه دهنده تضمین می کند که هیچ تضادی بین افزونه ها وجود ندارد. و از آنجایی که افزونه های شما از چنینمنبع معتبر تهیه می شوند، می توانید مطمئن باشید که از افزونه قدرتمند و ایمن در سایت خود استفاده می کنید.

به‌علاوه تیم WPMU Dev برای کمک به شما در طول مسیر هر زمانی که ممکن است به تم نیاز داشته باشید، وجود دارد. 24/7 در دسترس است تا به شما کمک کند، اما نه فقط برای محصولات آنها – می توانید در مورد هر چیزی مربوط به وردپرس بپرسید. آنها در مورد وردپرس متخصص هستند و می‌توانند به شما کمک کنند از هر موقعیت دشواری که در آن قرار گرفته‌اید خلاص شوید.

به علاوه آنها یک وبلاگ وردپرس بسیار عالی نیز دارند! برای یادگیری در مورد وردپرس، آنچه در انجمن وردپرس در حال وقوع است و همچنین برخی از موارد رایگان عالی است.

و برای توسعه دهندگان نیز عالی هستند

WPMU Dev Ultimate Branding

WPMU Dev به همان اندازه برای توسعه دهندگان عالی است. آن بیش از 100 پلاگین و موضوع ممتازی که ذکر کردیم را به خاطر دارید؟ همه چیز با یک مجوز استفاده نامحدود ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید با استفاده از منابعی که به آن اعتماد دارید، وب‌سایت‌هایی برای مشتریان خود ایجاد کنید. و هنگام استفاده از افزونه برند نهایی

به‌علاوه، اگر مشتریان شما برای درک نحوه استفاده از وردپرس به کمک نیاز دارند، می‌توانید فقط ویدئوهای آموزشی با برند WPMU Dev را با آنها به اشتراک بگذارید. این باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود زیرا نیازی به ایجاد راهنماهای خود برای مشتریان ندارید (برای ثبت سایت‌هایی که می‌خواهید ویدیوها را در آن جاسازی کنید، کافیست روی پشتیبانی از API ویدیوها از حساب WPMU Dev خود کلیک کنید) و مشتریان شما را راضی نگه می‌دارد. آنها آموزش های ویدیویی مفیدی برای درک واقعی وردپرس دریافت خواهند کرد. این یک برد برنده است – در زمان و پول صرفه جویی می کنید، مشتریان راضی هستند، و همه اینها به لطف برنامه نویس WPMU است.

اوه، و اگر زمانی پیدا کردید که کمی وقت آزاد دارید، WPMU Dev همچنین یک هیئت شغلی برای اعضا دارد. فقط برای یافتن سایر توسعه دهندگان و کاربران وردپرس که به کمک نیاز دارند وارد شوید یا خودتان درخواست کمک کنید.

متخصصان وردپرس 5 ستاره WPMU Dev

WPMU Dev چیزهای زیادی برای ارائه به هر کسی که از وردپرس استفاده می کند دارد. آنها خود را متخصص وردپرس می نامند و این کاملاً درست است. تیم WPMU Dev واقعاً می‌داند که چه می‌کنند! و شما واقعاً نمی‌توانید از این معامله فوق‌العاده چشم پوشی کنید – در هیچ کجای دیگر بیش از 100 افزونه ممتاز به اضافه یک تم ممتاز فقط با 49 دلار در ماه نمی‌توانید پیدا کنید.

WPMU Dev

را دریافت کنید

این برای امروز است! و فردا آخرین معامله ما است، اما این یک معامله بسیار ویژه از طرف ما برای شما است که امیدواریم بسیاری از خوانندگان ما بتوانند مدتها پس از پایان تعطیلات از آن لذت ببرند. پس منتظر فردا باشید، زمانی که آخرین پیشنهاد تعطیلات وردپرس خود را منتشر کنیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا