چطوری میشه

اگر، چرا و چگونه محتوای ممتاز را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

اگر، چرا و چگونه محتوای ممتاز را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

اولین سوالی که باید صادقانه از خود بپرسید، در حالی که می خواهید محتوای خود را فقط برای خوانندگان پولی در دسترس قرار دهید. آیا محتوای شما واقعا ارزشش را دارد؟ بسیاری از افرادی که کار خود را شروع می کنند، انتظارات بسیار خوش بینانه ای نسبت به چشم انداز کسب و کار خود دارند. خوش بینی در دوزهای کوچک خوب است، اما عمل گرایی و قضاوت انتقادی اغلب کسب و کارها را برای مدت طولانی در بازی نگه می دارد. بهترین شرکت‌ها خوش‌بینی دوز سالمی دارند که توسط عمل‌گرایی تعدیل شده است.

Google یک مثال عالی خواهد بود. آنها دائماً روی فناوری‌های عجیب و غریب سرمایه‌گذاری می‌کنند (خوش‌بینی) و با این حال 96٪ از درآمد آنها از سال 2011 به تبلیغات نسبت داده می شود. آنها دارای ثروت و منابعی هستند که به آنها امکان می دهد تا از عهده چند مشکل مالی قابل توجه برآیند.

اگر به عنوان یک وبلاگ نویس برای اولین بار شروع به کار می کنید، ممکن است منابع مالی برای درس گرفتن از اشتباهات را نداشته باشید. بیایید مطمئن شویم که هیچ کدام را نسازید!

آیا مردم برای محتوای شما هزینه خواهند کرد؟

این اساسی ترین و در عین حال مهم ترین سؤالی است که باید از خود بپرسید. و رسیدن به “بله آسان” بسیار آسان است. برخورد صحیح با این سوال پیچیده و در عین حال بسیار مهم بسیار مهم است.

money

وقتی به محتوا اشاره می‌کنم – منظورم فیلم‌های آموزشی، دوره‌های آنلاین، تصاویر، تصاویر استوک، کتاب‌های صوتی، کتاب‌های الکترونیکی، مقالات ساده، داستان‌های خبری و هر شکلی از رسانه است که با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند. و به افرادی نیاز دارید که مایلند درآمد سخت به دست آمده خود را برای دانش/اطلاعاتی که شما ارائه می‌دهید تحویل دهند. و آسان نیست در اینجا چند سوال خوب وجود دارد که باید از خود بپرسید تا تصمیم بگیرید آیا کاربران برای محتوای شما موافق هستند یا خیر:

  • آیا می‌توانید دقیقاً همان محتوایی را که به رایگان به خوانندگان خود می‌فروشید در هر کجای اینترنت پیدا کنید؟ اگر پاسخ مثبت است، در اینجا توقف کنید، هرگز نمی‌توانید محتوای خود را در ازای پول بفروشید. اگر کسی بتواند چیزی را به صورت رایگان دریافت کند، هیچ انگیزه‌ای برای خرید آن وجود ندارد (با فرض اینکه هیچ مزیت زمانی نداشته باشید). 
  • آیا در این زمینه خاص که اطلاعاتی در مورد آن ارائه می دهید اعتباری دارید؟ آیا در حال حاضر یک وبلاگ یا وب سایتی دارید که سال هاست آن را اداره می کنید و اطلاعات خاصی در مورد موضوعات خاص ارائه می دهد؟ آیا مدارک پیشرفته در رشته خاصی یا رشته های مرتبط دارید؟ به طور عمده، چند نفر از وب سایت شما بازدید می کنند؟ هر چیزی که اعتبار می افزاید به بحث بسیار مرتبط است.
  • آیا زمان مناسبی است؟ اضافه کردن هزینه برای مشاهده محتوا بر میزان موثری که می توانید کسب و کار خود را افزایش دهید تأثیر می گذارد. اگر به توده مهمی از مخاطبان رسیده‌اید یا هزینه‌های جذب مشتریان جدید بازدهی کم‌تری دارد و اگر از نظر سهم بازار به دلیل قرار گرفتن در صدر جایگاه/صنعت خود یا نزدیک به آن، رشد کند شده است. ، پس زمان خوبی برای ایجاد محتوای ممتاز است.
  • آیا اطلاعاتی که قصد فروش آن را دارید دارای دانش روشنگری یا عملی است؟ محتوایی که از نظر غنی‌سازی مالی/عاطفی فایده‌ای کم یا بی‌فایده ارائه می‌کنند، در بازار با مشکل مواجه می‌شوند. 

پول را دنبال کنید، به ندرت شما را گمراه می کند. اگر بدانید که تحقیق کلمات کلیدی چگونه کار می کند، می توانید قضاوت کنید که جایگاه شما چقدر ارزشمند است یا چقدر رقابت در جایگاه شما وجود دارد. من می‌توانم در مورد تحقیق کلمات کلیدی در اینجا بنویسم، اما موضوع بسیار گسترده است و مستحق بحث عمیق است – توصیه می‌کنم راهنمای Moz برای تحقیق کلمات کلیدی.

اگر نمی توانید راهی برای گره زدن ارزش بازار به معادله پیدا کنید، سودآور کردن کسب و کارتان بسیار سخت خواهد بود. بدون عدد، پاسخ به هر یک از سوالات ذکر شده فقط حدس و گمان است که به شما کمکی نخواهد کرد. کسب و کارهای موفق درآمدزایی می کنند، بهینه سازی درآمد شما باید هدف شما باشد. باید بدانید که چگونه قرار دادن محتوا فقط برای کاربران پولی بر درآمد و دسترسی شما تأثیر می‌گذارد.

همه چیز به اندازه پایی که باید در هر جایگاهی داشته باشید، رقابت پذیری جایگاه مذکور، توانایی شما در ارائه ارزش پیشنهادی عالی به مخاطبان و ایجاد معاوضه بین افزایش مقیاس کسب و کار و تولید بهتر برمی گردد. حاشیه درآمد  

کسب و کارهای وب چگونه کسب درآمد می کنند؟

اکنون وقتی از فروش محتوا و ایجاد محتوای ممتاز صحبت می‌کنم، به مشاغلی اشاره می‌کنم که صرفاً یا تا حد زیادی به فروش کالا به بازار متکی هستند.

BusinessCalc

این بحث با کسب و کارهای مختلف کاملاً متفاوت می شود. حالا برای کسب و کار آنلاین منابع درآمدی مختلف کدامند؟ رایج ترین آنها عبارتند از:

  • تبلیغات
  • بازاریابی وابسته
  • خدمات یا محصولات
  • محتوای برتر

اساساً اکثر مشاغل وب از طریق یکی از چهار کانال برای ایجاد درآمد فعالیت می کنند. برای مثال، WPExplorer را در نظر بگیرید – چرا WPExplorer نویسندگانی را برای ایجاد محتوا استخدام می‌کند تا آن محتوا را نفروشد؟

دلیل اول – ما تنها منبع اخبار WP نیستیم. ما محتوای بسیار عالی در وب سایت خود داریم تا به مشاغل آنلاینی که از وردپرس استفاده می کنند کمک کنیم. ما محتوای فوق‌العاده‌ای در طیفی از موضوعات داریم که شامل بازاریابی، بهینه‌سازی موتور جستجو، میزبانی و تقریباً هر جنبه دیگری از اجرای یک تجارت موفق از طریق وب‌سایت‌های دارای WP می‌شود.

دلیل دوم – محتوای خوب در وبلاگ ما به بازاریابی عالی تبدیل می شود. به یاد داشته باشید که من در مورد ایجاد اعتبار صحبت کردم، این به اعتبار ما بسیار می افزاید. در دسترس قرار دادن محتوا فقط برای خوانندگان پولی مانع می شود.

دلیل سوم – تجارت اصلی در اینجا برای WPExplorer فروش تم است، نه محتوا. WPExplorer یک themehouse است که مضامین فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند که در چند سال گذشته بیش از 35000 نسخه فروخته است. و به غیر از فروش تم، ما همچنین از بازاریابی وابسته استفاده می کنیم تا کمی به درآمد خود اضافه کنیم. باز هم، ایجاد محتوای ممتاز با منابع درآمد ما سازگار نیست، فقط مانع ایجاد می شود.

بیشتر وب‌سایت‌هایی که محتوای خود را می‌فروشند، می‌توانند چیزی را ارائه دهند که وب‌سایت‌های دیگر نمی‌توانند ارائه دهند، یا ارائه به موقع اخبار یا نظرات و مقالات روشن‌گری که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. همچنین به همین دلیل است که بسیاری از روزنامه ها و مجلات آنلاین از مدل اشتراک برای درآمدزایی استفاده می کنند. 

چگونه محتوای ممتاز را می‌فروشید؟

اگر کتاب الکترونیکی می فروشید که در مقایسه با مواردی که در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم بسیار متفاوت است. در موردی که من توضیح می‌دهم، ما در مورد کسب‌وکاری صحبت می‌کنیم که محتوای تازه و عالی را به صورت روزانه/هفتگی تولید می‌کند. بنابراین حتی اگر یک وب‌سایت از طریق تبلیغات درآمد کسب نکند و نه به‌عنوان وابسته و نه فروشنده خدمات عمل کند، می‌تواند محتوای تولید شده به‌موقع را برای کسب درآمد بفروشد.

مدل های مشترک و عضویت

یک اشتراک مدل‌سازی شده برای تولید محتوای عالی طراحی شده است و سپس، تعامل بسیار کمی بین ارائه‌دهنده و خواننده وجود دارد. این مدل انتخابی برای اکثر مجلات و روزنامه های برتر مانند نیویورکر یا WSJ است.

مدل عضویت برای کسب‌وکارهای وب که فراتر از ارائه محتوا هستند، مناسب است، برای وب‌سایت‌هایی که دارای یک پایگاه عضو فعال هستند که همچنین گیرندگان خدمات یا محصولی هستند که کسب‌وکار وب ارائه می‌کند. در عضویت یکسان ممکن است دسترسی به محتوای منحصر به فرد فقط برای اعضا باشد.

ما درباره فروش محتوای شما بحث کرده‌ایم و هدف این نیست که یک محصول یا خدماتی را بفروشیم. بنابراین ما در مورد مشترکین صحبت می کنیم، نه اعضا. ما باید یک پایگاه مشترک ایجاد کنیم. وب‌سایت‌ها معمولاً مخاطبان زیادی دارند، اما تنها درصد کمی از آنها مشترک هستند و این درصد برای مشترکین پولی حتی بیشتر کاهش می‌یابد.

این ممکن است کمی پیچیده شود، بنابراین من آن را ساده نگه می دارم. چند راه برای انجام آن وجود دارد. اما بهترین راه این خواهد بود.

  1. محتوای عالی ایجاد کنید
  2. مخاطبان بسازید و به مقیاس برسید
  3. محتوای ممتاز ایجاد کنید
  4. تبدیل درصد کمی از مخاطبان غیرپرداخت به مشترکین پولی
computer-graphs

رشد مهمتر از درآمدزایی است.

آیا می توانید تصور کنید که سعی کنید محتوا را در یک وب سایت کاملاً جدید با دامنه ای که ترافیک کمی دارد یا بدون آن بفروشید؟ تا زمانی که یک سلبریتی نباشید، کار نخواهد کرد. بنابراین شما باید برخی از مطالب را فاش کنید. اما چقدر؟

  • از رویکردی استفاده کنید که هر خواننده تعداد خاصی از مقاله را در ماه ارائه دهد. اگر به صورت ماهانه محتوای زیادی تولید می کنید، این ایده خوبی است.
  • به مخاطبان خود گزیده ای مفصل از مقاله یا تکه هایی از مقاله که ادعاهای ظالمانه دارد نشان دهید. مخاطبان خود را برای خرید محتوا ترغیب کنید.

این مطمئناً باید به شما یادآوری کند که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار چگونه کار می‌کنند، آنها تعداد کافی عملکرد را به شما نشان می‌دهند تا شما را به خرید نسخه پریمیوم نرم‌افزار ترغیب کنند. پیشنهاد در اینجا بسیار شبیه است، به مخاطبان خود آنقدر نشان دهید که آنها را وادار به پرداخت بقیه کنید.

همچنین در اینجا باید به این نکته اشاره کنم که شما باید بفهمید که چگونه این امر بر بهینه سازی موتور جستجوی شما تأثیر می گذارد. اگر وب‌سایت شما مانند اکثر وب‌سایت‌ها برای ترافیک به موتورهای جستجو متکی است، مسدود کردن دسترسی به محتوای شما هنگامی که خزنده‌های موتور جستجو برای نگاه کردن به آن‌ها می‌آیند، می‌تواند رتبه‌بندی سایت شما را در موتورهای جستجو به یک سردرگم برساند.

افزونه های وردپرس برای ایجاد مشترکین و اعضای شما

اکنون به چیزهای خوب بروید! چگونه می توانید محتوای ممتاز خود را بفروشید ساده ترین راه این است که از کمک چند افزونه خوب استفاده کنید تا بتوانید روی محتوای خود تمرکز کنید. ابتدا به یک افزونه عضویت و اشتراک کامل نیاز دارید. و اگرچه بیشتر افزونه‌ها به عنوان افزونه‌های «عضویت» شناخته می‌شوند، اما برای ایجاد چندین سطح اشتراک و سطوح مختلف دسترسی در وب‌سایت شما به خوبی عمل می‌کنند. در اینجا افزونه های عضویت و اشتراک مورد علاقه ما برای وردپرس آمده است:

  • محدود کردن محتوا حرفه ای یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد از محتوای شماست. ویژگی‌های آسان برای ایجاد و مدیریت سطوح اشتراک یا عضویت، و گزینه‌هایی برای محدود کردن پست‌ها، صفحه یا بخش‌هایی از محتوای خاص وجود دارد.
  • MemberPress یکی دیگر از گزینه های افزونه عالی است که گزینه های عضویت بیشتر، ابزارهای گزارش دهی و گزینه فروش کالاهای دیجیتال و همچنین محتوای ممتاز را ادغام می کند.
  • MemberMouse یکی دیگر از افزونه های عالی و قدرتمند است که می توانید برای فروش عضویت، اشتراک و محصولات از آن استفاده کنید. با ویژگی‌های اضافه شده برای مدیریت مشتری، لیست‌های پستی، مناطق فقط اعضا، اتوماسیون پشتیبانی، گزارش‌دهی و موارد دیگر، این ابزار قدرتمندی برای فروش محتوای ممتاز است.

علاوه بر یک افزونه عضویت، یک گزینه عالی و افزونه بازشو برای تبلیغ محتوای ممتاز خود می خواهید. در اینجا چند مورد مورد علاقه ما آمده است:

  • Optin Monster< /strong> یکی از شناخته شده ترین سرویس های optin در وب است. با هزاران گزینه برای فرم‌ها، طرح‌بندی‌ها، رنگ‌ها، قصد خروج، آزمایش تقسیم A/B و هزاران گزارش، سرمایه‌گذاری عالی برای هر کسب‌وکاری است.
  • بلوم< /strong> by Elegant Themes یکی دیگر از گزینه‌های محبوب است، زیرا با ویژگی‌های آسان، طراحی‌های واکنش‌گرا، و گزینه‌های سفارشی‌سازی ارائه می‌شود، به‌علاوه از یک برند شناخته‌شده می‌آید.
  • Popup Pro by WPMU یک پلاگین optin تمیز و ساده است. فقط از الگوها و گزینه های آسان برای رنگ ها، انیمیشن ها و موارد دیگر برای تبلیغ خبرنامه یا پیشنهادات خود به خوانندگان خود استفاده کنید.

و اگر می‌خواهید چیزهای بیشتری ببینید، این گردآوری‌های مفید عضویت و افزونه optin را بررسی کنید:

در حال تکمیل

در حال حاضر این همه چیز است. ما در مورد اینکه آیا باید محتوای ممتاز را به خوانندگان خود بفروشید یا خیر، و برخی از بهترین ابزارهای وردپرس که به شما امکان می‌دهد به راحتی بهترین محتوای خود را به مشترکین بفروشید، صحبت کردیم. و اگر در مورد نوع محتوایی که مردم مایلند برای آن پول بپردازند شک دارید، لطفاً برخورد مایلز گالیفورد از MarketingProfs. من دوست دارم نظر شما را در مورد آنچه که در نظرات زیر در مورد آن صحبت کرده ام بشنوم 🙂

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا