چطوری میشه

چگونه می توان مخاطبی از بازدیدکنندگان منظم ایجاد کرد

چگونه می توان مخاطبی از بازدیدکنندگان منظم ایجاد کرد

در مورد نحوه جذب بازدیدکنندگان به وب سایت وردپرس خود مطالب زیادی نوشته شده است. سئو، محتوای با کیفیت بالا، تبلیغ در رسانه های اجتماعی. اما در مورد بازگرداندن منظم این بازدیدکنندگان چطور؟

برای اینکه یک وب سایت واقعاً موفق باشد، به جریان دائمی بازدیدکنندگان قابل اعتماد نیاز دارید. اما چگونه می‌توانید از آن اطمینان حاصل کنید؟

خب، خوشبختانه راه‌های زیادی برای ایجاد مخاطبین از بازدیدکنندگان معمولی برای وب‌سایت وردپرسی شما وجود دارد. گزینه‌هایی که انتخاب می‌کنید بسیار به نوع سایتی که در حال اجرا هستید بستگی دارد.
اگر در حال ایجاد یک انجمن هستید تا افراد گرد هم آیند و به صورت آنلاین مشارکت کنند، ممکن است بخواهید مدل عضویت را انتخاب کنید یا سایت خود را به بیشتر یک شبکه اجتماعی است.

اگر محصولات یا اطلاعاتی را می فروشید، باید مسابقات، تبلیغات یا وبینارها را برای ایجاد یک دنبال کننده وفادار در نظر بگیرید. علاوه بر این، هر نوع سایتی که دارید، قطعاً باید در مورد استفاده از قدرت ایمیل فکر کنید.

در این مقاله، نحوه اجرای برخی از آن استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی را بررسی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند مخاطبان وفاداری از بازدیدکنندگان تکراری ایجاد کنید

سایت های عضویت

Restrict Content Pro for WordPress
احتمالا بدیهی ترین انتخاب برای تشویق بازدیدکنندگان معمولی به سایت شما، افزودن یک جزء عضویت به آن است.

سایت های عضویت با این فرض کار می کنند که برای دیدن محتوا باید به آن ملحق شوید. عضویت می‌تواند رایگان باشد، اما برای تشویق بازدیدکنندگان بازگشتی و سودآور کردن سایت شما با پرداخت هزینه، ارزش توجه دارد. اگر مشتریان برای پیوستن به یک باشگاه نخبگان با محتوای انحصاری پول پرداخت کرده باشند، مطمئن خواهند شد که بازگشته اند.

Restrict Content Pro یک افزونه ممتاز وردپرس است که همه چیز را در اختیار شما قرار می دهد ابزارهایی که برای ایجاد یک سایت عضویت نیاز دارید. این افزونه به شما امکان می دهد افراد را برای مشاهده محتوای خاص هزینه کنید و گزینه های مختلفی مانند سطوح عضویت متعدد را ارائه می دهد، بنابراین می توانید نیازهای مختلف مخاطبان خود را برآورده کنید.

با استفاده از Restrict Content Pro می‌توانید یک سایت عضویتی ایجاد کنید که افراد برای پیوستن به آن هزینه پرداخت می‌کنند، و بنابراین بارها و بارها به آن بازمی‌گردند تا ارزش پول خود را بدست آورند.

با BuddyPress اجتماعی شوید

BuddyPress

اگر نمی‌خواهید یک سایت عضویت ممتاز کامل ایجاد کنید، اما همچنان می‌خواهید جامعه‌ای از متفکران همفکر ایجاد کنید که در سایت شما مشارکت دارند، ممکن است بخواهید BuddyPress. یک افزونه رایگان وردپرس، BuddyPress به شما کمک می کند بسیاری از ویژگی های شبکه های اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید.

با نصب BuddyPress، اعضا می‌توانند نمایه‌های خود را ایجاد کنند و می‌توانید گروه‌های کاربری، پیام‌رسانی، جریان‌های فعالیت و موارد دیگر را تنظیم کنید. این یک جامعه را تشویق می‌کند تا در سایت شما ظهور کند و فعال شود، و افراد را قادر می‌سازد تا در مورد یک موضوع یا جایگاه خاص، افکار و اطلاعات را به اشتراک بگذارند. کمک به افراد برای ایجاد چنین ارتباطی کلید ایجاد یک سایت اجتماعی با بازدیدکنندگان معمولی است.

اهمیت فهرست پستی

MailChimp< /a>

لیست های پستی برای همه وب سایت هایی که می خواهند دنبال کننده بسازند ضروری است. هنگامی که ایمیل شخصی را دریافت کردید، می توانید با او در تماس باشید و شروع به ایجاد یک رابطه کنید.

با ارسال ایمیل، سایت شما را به بازدیدکنندگان شما یادآوری می‌کند و آنها را با هر محتوای جدید و جالبی که اضافه کرده‌اید به‌روز نگه می‌دارد، در غیر این صورت ممکن است از آن اطلاعی نداشته باشند. مهم است که در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان معمولی داشته باشید، باید ایمیل‌های معمولی ارسال کنید.

MailChimp یک ابزار بازاریابی ایمیلی فریمیوم است که جمع آوری، ذخیره می کند. آدرس های پستی را ارسال کنید و ایمیل های خود را به صورت خودکار یا هر زمان که چیزی برای گفتن دارید ارسال کنید. ارسال ایمیل از طریق MailChimp راهی آسان برای تشویق افراد به بازدید مجدد از سایت شما است.

اخبار مربوط به مسابقات، کتاب‌های الکترونیکی رایگان، محصولات جدید یا رویدادهای هیجان‌انگیز را ارسال کنید تا URL سایت شما را بارگیری کنند. اطمینان حاصل کنید که همیشه یک پیوند به سایت خود اضافه می کنید تا مردم بتوانند مستقیماً از طریق ایمیل از آن بازدید کنند. هرچه دسترسی به سایت شما آسان تر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری دریافت خواهید کرد.

استفاده از وبینارها برای یادآوری بازدیدکنندگان برای بازگشت به سایت شما

WebinarsOnAir< br/> وبینارها ابزاری بسیار مفید برای یادآوری افراد به بازگشت منظم به سایت شما هستند. مردم اغلب به استفاده از وبینارها برای کسب سود یا جذب بازدیدکنندگان جدید فکر می کنند.

با این حال، وبینارهای معمولی روشی هوشمندانه برای حفظ بازدیدکنندگان هستند. اغلب بازدیدکنندگان جدید به یک سایت باز نمی گردند، فقط به این دلیل که سایت را فراموش کرده اند یا زمانی را برای انجام این کار پیدا نمی کنند. با برنامه ریزی وبینارها، افراد تاریخ مشخصی برای بازدید از سایت شما و دلیل خاصی برای این کار خواهند داشت.

WebinarsOnAir یک گزینه قدرتمند برای میزبانی وبینارها است. این راه‌حل وبینارهای خودکار، گزینه‌هایی برای وبینارهای پولی، چت‌های زنده و سوالات و همچنین موارد دیگر را ارائه می‌دهد. این بدان معنی است که می توانید بر کیفیت وبینار خود تمرکز کنید و نگران جزئیات فنی نباشید.

BuddyPress با وبینارها به خوبی کار می کند، زیرا بازدیدکنندگان می توانند سپس در سایت شما بمانند، یا در طول هفته با استفاده از تالارهای گفتمان BuddyPress برای بحث در مورد موضوع یا سؤالات وبینار شما به سایت شما مراجعه کنند. این باعث تشویق یک جامعه فعال قوی و البته بازدیدکنندگان مکرر مورد علاقه می شود.

بازدیدکنندگان منظم می خواهید؟ تبلیغات منظم

را اجرا کنید

WooCommercePromotionManager

تبلیغات بارها و بارها ثابت شده است که روشی بسیار موفق برای تشویق بازدیدکنندگان به سایت شما هستند. با این حال، اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان خود را تشویق کنید که مرتباً به سایت شما مراجعه کنند، ممکن است یک تبلیغ یکباره بهترین راه برای انجام آن نباشد. با اجرای تبلیغات منظم، شانس بیشتری برای بازگشت چندین بار مخاطب هدف خود خواهید داشت. بنابراین، به جای اجرای یک تبلیغ بزرگ، پیشنهادات کوچکتر اما معمولی را امتحان کنید. به عنوان مثال “10٪ تخفیف برای محصولات انتخابی هر دوشنبه”.

WooCommerce Promotion Manager یک افزونه محبوب وردپرس است که می توانید برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی استفاده کنید. هزینه نصب این افزونه فقط 25 دلار است و در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند. این به شما امکان می دهد محصولات فروش، زمان و تاریخ تبلیغات را انتخاب کنید و بنرهای نمایش اسلاید را برای تبلیغ تبلیغات شما نمایش می دهد. از MailChimp در ارتباط با تبلیغات خود استفاده کنید، آخرین معاملات خود را به مشترکین یادآوری کنید و آنها را تشویق کنید تا برای بررسی مجدد از سایت شما بازدید کنند.

اگرچه تبلیغات روشی عالی برای تشویق افراد به بازدید از سایت شما هستند، قبل از اجرای آنها باید چند چیز را در نظر بگیرید. شماره یک، آیا می توانید تبلیغات را انجام دهید؟ اعداد خود را بررسی کنید، افزایش فروش عالی است اما فقط در صورتی که سود داشته باشید.

شماره دو، آیا قطعاً از آنها سود می برید؟ تبلیغات خود را به دقت کنترل کنید. آیا مردم همزمان با تبلیغات، سایر محصولات را با قیمت کامل خریداری می کنند؟ آیا آدرس ایمیل بازدیدکنندگان جدیدی را می گیرید؟ و مهمتر از همه، آیا بازدیدکنندگان به طور مداوم برمی گردند؟

مردم مسابقات را دوست دارند

PhotoContestWordPressPlugin

مسابقه، مانند تبلیغات، راه دیگری است که ثابت شده است ترافیک بیشتری را به سایت شما هدایت می کند. رقابت برای مخاطبان شما جالب و سرگرم کننده است و حال و هوای خوبی ایجاد می کند. مردم چیزهای رایگان را دوست دارند، بنابراین ایجاد یک موقعیت هدیه یک راه مطمئن برای جمع‌آوری ایمیل‌ها و افزودن فالوور است. اما در مورد ایجاد بازدیدکنندگان معمولی چطور؟

خب، این بسیار به نوع رقابتی که اجرا می کنید بستگی دارد. بسیاری از گزینه های افزونه وردپرس خوب وجود دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید که به شما در ایجاد و مدیریت مسابقات مختلف کمک می کند.

آنچه شما می خواهید این است که تعامل بین بازدیدکنندگان شما را تشویق کند و آنها را وادار کند که به سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی شما بازگردند تا آنچه را که به اشتراک گذاشته می شود مشاهده کنند. افزونه مسابقه عکس وردپرس گزینه خوبی است، زیرا این افراد را تشویق می کند تا عکس ها را به اشتراک بگذارند.

تصاویر همیشه مردم را بیشتر از متن مورد توجه قرار می‌دهند، بنابراین اگر بتوانید رقابتی ایجاد کنید که در آن افراد عکس‌های هیجان‌انگیزی را به اشتراک بگذارند، ممکن است باعث شود که بینندگان اغلب برای دیدن آنچه اضافه شده است، برگردند.

هر نوع که انتخاب می کنید، به دقت در مورد رقابت فکر کنید و آن را از نزدیک زیر نظر داشته باشید. ممکن است تعداد زیادی آدرس ایمیل جمع آوری کرده باشید، اما چه چیز دیگری؟ آیا این آدرس‌های ایمیل به ترافیک عادی وبلاگ شما تبدیل شده‌اند؟ آیا پس از پایان مسابقه حضور اجتماعی قوی داشته اید و سایت خود را به مردم یادآوری کرده اید؟

اگر رقابتی را انتخاب کرده‌اید که نظرات و بحث را تشویق می‌کند، آیا این تعامل در سایت شما بهبود یافته است؟ ممکن است شما نیاز به اجرای یک سری مسابقات داشته باشید، بنابراین نه تنها بازدیدکنندگان جدیدی را با یک مسابقه جذب می‌کنید، بلکه افراد بازگشتی را با احتمال بیشتری برای برنده شدن تشویق می‌کنید.

نظرات نهایی

ایده‌های زیادی در این مقاله برای کمک به افزایش تعداد بازدیدکنندگان دائمی سایت شما وجود دارد. نوع سایتی را که دارید مشخص کنید و به دقت فکر کنید که کدام گزینه برای شما مناسب تر است.

هر چیزی را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که آن را زیر نظر دارید. آیا این کار می کند؟ آیا بازدیدکنندگان دائمی خود را دریافت می کنید؟ آیا از نظر مالی و با وقت خود می توانید آن را اداره کنید؟ اگر یک مفهوم باعث بهبود تعداد بازدیدکنندگان برگشتی نشد، دیگری را امتحان کنید. ایجاد یک مخاطب منظم یک کار سخت و یک کار مداوم است، اما قطعا ارزشش را دارد.

چگونه می‌خواهید برای وب‌سایت خود مخاطب ایجاد کنید یا بازدیدکنندگان تکراری داشته باشید؟ چه چیزی باعث می شود به وب سایت هایی که بازدید می کنید بازگردید؟ لطفاً نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا