چطوری میشه

چگونه تیترهای پست وبلاگ آزمایشی را برای وردپرس تقسیم کنیم

چگونه تیترهای پست وبلاگ آزمایشی را برای وردپرس تقسیم کنیم

آیا تمام تلاش خود را در پست‌های وبلاگ صرف می‌کنید تا بازدید، اشتراک‌گذاری یا نظرات کمی داشته باشید؟ حتی زمانی که پست‌های وبلاگ به خوبی ساخته شده‌اند، اگر سرفصل‌های شما نظر مخاطبان شما را جلب نکند، ممکن است خوانده نشوند. اما حدس زدن در مورد اینکه کدام عناوین ممکن است به طور بالقوه عملکرد خوبی داشته باشند، نتایج تجربی در اختیار شما قرار نخواهد داد.

با افزونه وردپرس رایگان عنوان Experiments، می‌توانید تغییرات تیتر را آزمایش کنید تا بفهمید کدام یک بیشترین کلیک را دارد. به این ترتیب، این افزونه به شما کمک می‌کند عناوین جالبی را تولید کنید که متناسب با مخاطبان شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلاگین وردپرس رایگان Title Experiments و نحوه استفاده از آن برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت خود، بیشتر بدانید!

معرفی افزونه رایگان عنوان آزمایش

Title Experiments Free WordPress Plugin

آیا تا به حال یک پست وبلاگ نوشته اید و سپس انتخاب های خود را به دو یا سه انتخاب کرده اید؟ چه کاری انجام می دهید در ادامه؟ بدون اینکه بدانید خوانندگان شما دقیقاً چگونه به هر یک از انتخاب‌های شما پاسخ خواهند داد، احتمالاً حدس می‌زنید که کدام عنوان مورد استقبال قرار می‌گیرد، سپس آن را به عنوان عنوان پست وبلاگ خود انتخاب کنید.

اما اگر اشتباه می کنید چه؟ به‌جای انتخاب تصادفی یک عنوان بر سر تیتر دیگر، آزمایش‌های عنوان رایگان  است برنامه‌ریزی شده است تا آزمایش‌هایی را روی همه انتخاب‌های شما اجرا کند تا مشخص شود کدام یک از نظر کلیک بهترین عملکرد را دارد. خوب، ها؟ تنظیم آن نیز آسان است:

Title Experiments Free WordPress Plugin Settings

همانطور که در بالا ذکر شد، توصیه می کنیم:

  • موتورهای جستجو را برای یافتن بهترین عنوان خود انتخاب کنید
  • برای فیدهای پست وبلاگ همینطور
  • برای نتایج آزمایش دقیق تر، کاربران وارد شده را نادیده بگیرید

این برای تنظیمات اولیه شماست. پس از اتمام کار، می‌توانید به یک پست یا صفحه وبلاگ جدید یا موجود بروید و شروع به آزمایش تغییرات عنوان کنید.

نحوه تقسیم تیترهای پست بلاگ آزمایشی با افزونه Title Experiments

اگر روی همه پست‌ها یا همه صفحات از پانل پیمایش وردپرس خود کلیک کنید، ستون اضافه شده را مشاهده خواهید کرد:

title-experiments-added-column

این عدد به ما می‌گوید که سه عنوان برای آزمایش سرفصل بالا آزمایش می‌شود. اگر به پست‌ها > افزودن جدید بروید، متوجه خواهید شد که پیوند جدیدی در زیر قسمت عنوان شما ظاهر می‌شود. در زیر عنوان را در اینجا وارد کنید، گزینه افزودن عنوان جدید را خواهید داشت. به این ترتیب می‌توانید سرفصل‌های مختلف را آزمایش کنید. آمار ارائه شده برای هر عنوان عبارتند از:

  • نمودار میله ای برای هفته
  • تعداد بازدید
  • تعداد نمایش‌ها
  • نرخ تبدیل

نمودار میله ای یک نمای کلی بصری سریع از عملکرد هر عنوان در طول هفته به شما می دهد. وقتی ماوس را روی هر نوار می‌برید، تعداد دقیق بازدیدها ظاهر می‌شود. نمایش ها تعداد دفعاتی را که هر عنوان برای یک صفحه یا پست وبلاگ خاص نمایش داده شده است نشان می دهد. نمایش‌ها شامل تعداد دفعاتی است که عنوان در نتایج جستجو، ویجت نوار کناری، بایگانی‌های پست وبلاگ – هر جایی که پست‌های شما در وب‌سایت شما فهرست شده است، نمایش داده می‌شود. درصدها احتمال نمایش عنوان بعدی را به شما می‌گویند. بازدیدکنندگان بازگشتی همیشه همان عنوان را خواهند دید.

عناوین بر اساس عملکرد به مخاطبان شما نمایش داده می شوند. اگر عنوانی ضعیف عمل کند، به خوانندگان شما اغلب نشان داده نمی شود. برعکس، مواردی که عملکرد خوبی دارند به افراد بیشتری نشان داده می‌شوند.

اما اگر می‌خواهید عنوانی را حذف کنید، کافی است روی x در سمت راست کلیک کنید. اگر نمی خواهید یک عنوان را به طور کلی حذف کنید، روی فلاسک در سمت چپ کلیک کنید تا عنوان غیرفعال شود. از سبز به خاکستری تغییر خواهد کرد. هنگامی که همه عناوین خود را تایپ کردید، چیزی شبیه به تصویر زیر خواهید دید:

Title Experiments Free Plugin A/B Test

در این مورد، سه عنوان برای یک وبلاگ جدید وردپرس آزمایش شد. (شما می توانید هر تعداد که برای آزمایش نیاز دارید اضافه کنید.) تا کنون در این آزمایش، عنوان دوم آزمایش شده دارای یک نمایش و پنج نمایش بوده است. دو عنوان دیگر برداشت هایی داشته اند، اما هیچ دیدگاهی ندارند. این بدان معناست که هیچ‌کس پس از خواندن هر یک از آن عنوان‌ها، هنوز روی این پست وبلاگ کلیک نکرده است.

آماده ای برای آزمایش بیشتر؟ Title Experiments Pro را بررسی کنید!

Title Experiments Pro Plugin

برای آزمایش بیشتر، افزونه Pro برای این افزونه را بررسی کنید. Title Experiments Free حدس و گمان را از انتخاب عنوان حذف می کند و اطلاعات تجربی اولیه بسیار مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. اما برای درک عمیق‌تر الگوهای مخاطب و برخی ویژگی‌های اضافی، باید نسخه حرفه‌ای را امتحان کنید. در اینجا دلیل است:

  1. تصاویر ویژه. به هر عنوانی که در حال آزمایش هستید، یک تصویر ویژه منحصر به فرد اختصاص دهید. با استفاده از این ویژگی قدرتمند، می توانید دریابید که کدام ترکیب تصویر و عنوان بیشتر مورد توجه خوانندگان شما قرار می گیرد.
  2. آمار دقیق. شما همچنان تعداد بازدیدها، نمایش‌ها و نرخ تبدیل را خواهید دید، اما نسخه حرفه‌ای خاص‌تر می‌شود. می‌توانید یک صفحه یا پست را انتخاب کنید، سپس آمار یک روز، ماه خاص را مشاهده کنید یا ببینید در کل آزمایش چه اتفاقی افتاده است. این اطلاعات با استفاده از طرح‌بندی نمودارها و نمودارهای مختلف نمایش داده می‌شود.
  3. آزمایش‌ها را تثبیت کنید. شما ممکن است نخواهید عناوین را برای طول عمر پست وبلاگ خود در وب‌سایت خود آزمایش کنید. اگر نه، می‌توانید بازه زمانی برای توقف آزمایش عنوان خود را برنامه‌ریزی کنید. گزینه‌های فریز عبارتند از: هرگز، یک روز، در طول هفته‌ها، ماه‌ها یا یک سال.
  4. پشتیبانی اولویت‌دار. اگر درباره آزمایش‌های عنوان خود سؤالی دارید، نسخه حرفه‌ای شما را به سمت دریافت پشتیبانی اولویت‌دار قرار می‌دهد. آنچه واقعاً راحت است این است که می توانید یک بلیط پشتیبانی را مستقیماً از داشبورد خود باز کنید. علاوه بر این، با کلیک بر روی علامت تیک زیر درخواست پشتیبانی خود، می‌توانید جزئیات مربوط به نسخه وردپرسی که استفاده می‌کنید، افزونه‌هایی که در وب‌سایت شما نصب شده‌اند و اطلاعاتی درباره سیستم میزبانی که استفاده می‌کنید را درج کنید. با علامت زدن این کادر، دقیق ترین پاسخ را برای سوال خود دریافت خواهید کرد.
  5. هزینه سالانه کم. مجوز حرفه‌ای برای یک سال کامل فقط ۲۹٫۹۹ دلار هزینه دارد. این برای هر وب‌سایت وردپرسی که مدیریت می‌کنید اعمال می‌شود و به‌روزرسانی‌های نامحدودی دریافت خواهید کرد.

با استفاده از آزمایش‌های عنوان رایگان، می‌توانید محتوای ارزشمندی ایجاد کنید بدون اینکه احساس کنید وقت تلف می‌کنید. انجام تست‌های A/B، حدس و گمان را از تعیین نحوه ارائه عناوین پست وبلاگ به نیازها و علایق مخاطبان دور می‌کند. و نه تنها می توانید عناوین مختلف را آزمایش کنید، بلکه با نسخه حرفه ای، می توانید تصاویر ویژگی را نیز آزمایش کنید.

از چه فرآیندی برای عنوان پست های وبلاگ خود استفاده می کنید؟ آیا تا به حال از این افزونه استفاده کرده اید یا پلاگینی را می شناسید که تیترهای پست وبلاگ را به خوبی آزمایش کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا