چطوری میشه

بررسی WPForms: بهترین افزونه فرم تماس ممتاز؟

بررسی WPForms: بهترین افزونه فرم تماس ممتاز؟

هر وب سایتی باید راهی برای ارتباط بازدیدکنندگان ارائه دهد. فرم تماس معمولاً بهترین راه حل است – استفاده از آنها سریع و شهودی است و می توانید بازدیدکنندگان را در سایت خود نگه دارید.

به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از وب سایت های موفق، تعجب آور نیست که بدانیم افزونه های فرم تماس با کیفیت بالا در دسترس کاربران وردپرس است. در مارس 2016 یک رقیب دیگر به این عرصه پیوست: WPForms.

WPForms

وقتی صحبت از شجره پلاگین می شود، تعداد کمی می توانند رقابت کنند. WPForms با همکاری برجسته سید بلخی و جرد آچیسون تأسیس شد – سید بیشتر به عنوان مغز متفکر پشت شناخته می شود. WPBeginner، OptinMonster، و MonsterInsights.

با رقابت فراوان در فضای فرم‌های تماس – اشغال هر دو فضای رایگان (فرم تماس 7) و حق بیمه (فرم‌های جاذبه) انتهای طیف – آیا واقعاً به افزونه فرم های تماس دیگری نیاز داریم؟

خب، WPForms وعده می دهد که همه آن چیزی است که یک افزونه فرم های تماس باید باشد: قدرتمند و به طرز دیوانه کننده ای قابل استفاده. اما آیا WPForms انتظارات را برآورده می کند یا وعده های توسعه دهندگان آن کاملاً قابل توجه است؟ امروز، نسخه حرفه ای WPForms را بررسی کردیم تا متوجه شویم.

قیمت

قبل از شروع، بیایید در مورد پول صحبت کنیم. WPForms چهار طرح قیمت گذاری را ارائه می دهد:

  • پایه (39 دلار در سال) – فقط افزونه اصلی. می توان در یک وب سایت استفاده کرد.
  • Plus (99 دلار در سال) – افزونه اصلی، به‌علاوه مجموعه‌ای از افزونه‌های پاسخگوی خودکار. در سه سایت معتبر است.
  • Pro (199 دلار در سال) – پلاگین اصلی و طیف گسترده ای از افزونه ها، از جمله یکپارچه سازی درگاه های پرداخت و منطق شرطی. از آن در حداکثر 20 وب سایت استفاده کنید.
  • Elite (299 دلار) – مجوز نامحدود و مادام العمر برای افزونه اصلی و مجموعه کامل افزونه ها.

در این بررسی، ویژگی‌های افزونه اصلی را به‌صورت مجزا آزمایش می‌کنیم، بنابراین می‌توانید ببینید مجوز Basic چه توانایی‌هایی دارد. همچنین نگاهی جداگانه به آنچه WPForms می‌تواند با افزونه‌های نصب‌شده انجام دهد، خواهیم داشت.

استفاده از WPForms

اجازه دهید این بررسی را با نشان دادن اینکه ساخت یک فرم اولیه فقط با استفاده از افزونه اصلی چقدر آسان است آغاز می کنیم. پس از خرید مجوز خود، اولین گام این است که افزونه اصلی را از وب سایت WPForms بارگیری کنید – فایل wpforms.zip نام دارد.

افزایه را با پیمایش به افزونه‌ها > افزودن جدید > افزونه آپلود نصب کنید و سپس wpforms.zip< را مرور و انتخاب کنید. /em> فایل. روی Install Now > Activate Plugin کلیک کنید.

WPForms Installation

برای استفاده از افزونه جدید درخشان خود، به WPForms > افزودن جدید بروید. با این کار رابط WPForms سفارشی باز می شود.

WPForms Interface

اگر راه خود را در داشبورد وردپرس می دانید، ممکن است در ابتدا باعث نگرانی شما شود. با این حال، لازم نیست نگران باشید، زیرا رابط کاربری WPForms تمیز و استفاده از آن فوق العاده ساده است.

الگوهای WPForms

این افزونه با مجموعه‌ای از شش الگو برای شما ارسال می‌شود.

  • فرم تماس ساده
  • فرم نقل قول درخواست کنید
  • فرم پیشنهاد
  • فرم ثبت نام در خبرنامه – برای کاربران Plus و بالاتر.
  • فرم صورتحساب/سفارش – برای کاربران Pro و بالاتر.
  • فرم کمک مالی – برای کاربران Pro و بالاتر.

این الگوها یک ویژگی مفید هستند زیرا فرمی از پیش ساخته شده برای کار در اختیار شما قرار می دهند که می تواند در زمان واقعی صرفه جویی کند. برای مثال، اگر فقط به یک فرم تماس اولیه نیاز دارید، می‌توانید روی گزینه فرم تماس ساده کلیک کنید.

WPForms Simple Contact Form

این فقط دارای فیلدهای ضروری است: نام، ایمیل و پیام. اگر این تمام چیزی است که نیاز دارید، فرم شما فورا آماده جاسازی است – در مجموع 15 ثانیه طول کشید.

البته، گزینه Blank form نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یک فرم را از ابتدا بسازید. برای هدف این بررسی، می‌خواهیم طیف کاملی از ویژگی‌های افزونه را آزمایش کنیم، که با قابلیت کشیدن و رها کردن فرم‌ساز شروع می‌شود. برای این کار، به یک بوم خالی نیاز داریم، بنابراین روی فرم خالی کلیک کنید.

فیلدهای WPForms

WPForms از 22 فیلد با پیچیدگی متفاوت پشتیبانی می‌کند و به سه دسته تقسیم می‌شود: فیلدهای استاندارد، فیلدهای فانتزی، و فیلدهای پرداخت – البته برخی از این فیلدها باید با افزونه‌های ممتاز ادغام شوند.

WPForms Blank Form

برای اینکه ایده ای در مورد آنچه که افزونه اصلی می تواند انجام دهد، به شما ارائه دهیم، در اینجا برخی از مهمترین زمینه ها آورده شده است:

  • متن تک خطی – یک فیلد متنی اصلی برای پاسخ‌های کوتاه.
  • متن پاراگراف – فضای اضافی برای نوشتن پیام کامل می دهد.
  • کشویی– یک گزینه را از لیست کشویی انتخاب کنید.
  • چک باکس ها – چندین گزینه را انتخاب کنید.
  • چند گزینه– انتخاب را از جعبه های رادیویی بررسی کنید.
  • گذرواژه – یک رمز عبور انتخاب کنید.
  • آپلود فایل – یک فایل از طریق فرم تماس خود ارسال کنید.
  • شکست صفحه – فرم تماس تک صفحه ای را به فرم چند صفحه ای تبدیل می کند.

با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن افزونه می‌توانید هر تعداد فیلد را که می‌خواهید اضافه کنید. می‌توانید از این برای مرتب کردن مجدد فیلدها نیز استفاده کنید.

هر فیلد دارای مجموعه گسترده‌ای از گزینه‌ها است – این گزینه‌ها مختص فیلدی هستند که در حال ویرایش آن هستید. فقط روی عنوان فیلد کلیک کنید تا پانل گزینه ها ظاهر شود که در سمت چپ صفحه نمایش داده می شود.

WPForms Settings

پانل گزینه ها به دو قسمت تقسیم می شود. گزینه‌های استاندارد به شما امکان می‌دهند برچسب برای هر فیلد (در بالای متن)، یک توضیح (توضیح معنای فیلد و نمایش داده شده در زیر متن) و همچنین اینکه آیا بازدیدکننده باید فیلد را پر کند مشخص کنید.

در پایین‌تر بخش گزینه‌ها، می‌توانید برای باز کردن گزینه‌های پیشرفته کلیک کنید. اینها به شما امکان می‌دهند اندازه فیلد و هر مقدار پیش‌فرض/متن محل مکان را پیکربندی کنید. این بخش همچنین به شما این امکان را می دهد که برای سفارشی کردن طراحی فرم خود مقداری جادوی CSS انجام دهید.

تنظیمات فرم

قبل از اینکه از فرم شما استفاده شود، چندین تنظیمات اضافی برای پیکربندی وجود دارد – این کار با پیمایش به پانل تنظیمات انجام می‌شود.

WPForms Form Settings

تنظیمات به سه بخش زبانه‌دار تقسیم می‌شوند و استفاده از همه آنها بسیار شهودی است.

  • عمومی – به فرم خود یک نام و توضیحات بدهید، متن دکمه ارسال خود را انتخاب کنید و برای کاهش ارسال هرزنامه، Honeypot ضد هرزنامه را فعال کنید.
  • اعلان‌ها – مشخص کنید که ارسال‌ها به کدام آدرس ایمیل ارسال می‌شوند.
  • تأیید– یک پیام تأیید کوتاه تایپ کنید، یا بازدیدکنندگان را پس از ارسال موفقیت آمیز به یک URL اختصاصی هدایت کنید.

وقتی کارتان تمام شد، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. فرم شما اکنون آماده است!

جاسازی فرم

WPForms افزودن فرم خود را به هر پست، صفحه یا نوع پست سفارشی بسیار آسان می کند. سه گزینه در دسترس است.

WPForms Embed Form

اولین مورد این است که روی دکمه Embed در بالای UI WPForms کلیک کنید. با این کار یک لایت باکس حاوی کد کوتاه WPForms ظاهر می شود. این را کپی کنید، سپس آن را در ویرایشگر بصری وردپرس در پست/صفحه مربوطه قرار دهید.

WPForms Text Editor

اگر فراموش کردید کد کوتاه را کپی کنید، مشکلی نیست – گزینه دوم به شما امکان می دهد فرم خود را مستقیماً از ویرایشگر متن وردپرس جاسازی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه افزودن فرم مستقیماً در کنار افزودن رسانه کلیک کنید.

این همچنین یک لایت باکس کوچک ظاهر می‌شود که می‌توانید از میان آن فرم مربوطه را انتخاب کنید – همچنین می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید عنوان و توضیحات فرم نمایش داده شود یا خیر. وقتی خوشحال شدید، روی افزودن فرم کلیک کنید و افزونه کد کوتاه مربوطه را به محتوای شما اضافه می‌کند.

WPForms Widget

گزینه نهایی استفاده از ویجت اختصاصی WPForms – ظاهر > ابزارک‌ها است. به سادگی یک ویجت WPForms را به ناحیه ویجت مربوطه بکشید، سپس می‌توانید فرمی را که می‌خواهید نمایش دهید از یک لیست کشویی انتخاب کنید.

افزونه های WPForms

برای دسترسی به مجموعه کامل ویژگی‌های WPForms، باید مجوز خود را ارتقا دهید. این قفل افزونه‌هایی را باز می‌کند که عملکرد افزونه اصلی را افزایش می‌دهند – افزونه‌های باز شده به نوع مجوز شما بستگی دارد.

این WPForms را از یک افزونه فرم تماس با استفاده آسان به یک جانور کاملاً متفاوت تبدیل می‌کند – می‌توانید فرم‌هایی را برای اهداف هوشمندانه و خلاقانه زیادی ایجاد کنید.

تا به امروز، WPForms دارای مجموعه ای از هفت افزونه. اینها به چهار دسته تقسیم می شوند:

  • افزونه‌های پاسخ‌دهنده خودکار (Aweber، MailChimp، و GetResponse) – لیست ایمیل خود را با ایجاد گزینه شیک افزایش دهید در اشکال.
  • افزونه‌های تسویه‌حساب (Standard PayPal و Stripe) – فرم‌های پرداخت کاملاً کاربردی را بسازید.
  • افزونه منطقی مشروط – نمایش/پنهان کردن فیلدها بر اساس پاسخ‌های قبلی کاربر.
  • افزونه ثبت نام کاربر – فرم های ثبت نام سفارشی برای وب سایت وردپرس خود بسازید.

می‌توانید فایل‌های فشرده برای هر افزونه را از بخش دانلودهای حساب WPForms خود دانلود کنید. با این حال، آپلود یک به یک آنها خسته کننده است. خوشبختانه، راه آسان تری برای نصب آنها وجود دارد.

WPForms License Key

ابتدا، ما باید مجوز خود را فعال کنیم، بنابراین WPForms بداند چه افزونه هایی در دسترس ما هستند. برای انجام این کار، به WPForms > تنظیمات بروید، کلید مجوز خود را در قسمت خالی قرار دهید، سپس ذخیره را فشار دهید.

WPForms Install Addons

اکنون، می‌توانید به WPForms > افزونه‌ها بروید. می‌توانید افزونه‌های موجود را ببینید و می‌توانید با کلیک روی دکمه‌های Install Addon آن‌هایی را که می‌خواهید نصب کنید. چند ثانیه بعد، می‌توانید افزونه‌ها را فعال کنید و سپس می‌توانید از آنها استفاده کنید.

افزونه های پاسخگوی خودکار

افزایش فهرست ایمیل مدت‌هاست که جام مقدس بازاریابی اینترنتی در نظر گرفته می‌شود. به این ترتیب، اکثر وب مسترهای موفق یک افزونه فرم انتخاب را نصب کرده اند – برخی از بهترین اینجا.

با این حال، WPForms می‌تواند فرم‌های انتخابی خود را بسازد و در هزینه یک افزونه اختصاصی صرفه‌جویی کند. سه افزونه موجود است که به شما امکان می‌دهد سه مورد از محبوب‌ترین سرویس‌های بازاریابی ایمیلی – Aweber، MailChimp و GetResponse را ادغام کنید. همچنین یک الگوی تخصصی وجود دارد که می‌تواند برای رشد لیست ایمیل شما استفاده شود – برای به حداکثر رساندن تبدیل‌ها، فقط از قسمت‌های ضروری تشکیل شده است: نام و آدرس ایمیل.

WPForms Autoresponder Integration

می توانید با رفتن به برگه بازاریابی فرم خود را با خدمات پاسخگوی خودکار خود ادغام کنید. سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس روی گزینه Add New Connection کلیک کنید. باید API/کد مجوز سرویس خود را اضافه کنید، و سپس آماده هستید.

WPForms Widget Form

فرم‌های انتخابی نسبتاً ساده به نظر می‌رسند اما در قسمت‌های ویجت به خوبی تبدیل می‌شوند.

افزونه‌های پرداخت

اینها افزونه‌های مورد علاقه من هستند که به شما امکان می‌دهند با تبدیل فرم‌های خود به تسویه‌حساب‌های تجارت الکترونیک، از وب‌سایت خود درآمد کسب کنید. دو افزونه درگاه پرداخت وجود دارد – Stripe و PayPal Standard.

WPForms Billing Form

WPForms یک قالب فرم سفارش اختصاصی ارائه می دهد. همچنین چهار قسمت پرداخت پیشرفته وجود دارد:

  • تک مورد – یک مقدار پولی به یک فیلد اضافه کنید که بازدیدکنندگان می‌توانند انتخاب کنند.
  • چند مورد – موارد مختلفی را به یک قسمت اضافه کنید، سپس مقدار هر کدام را مشخص کنید.
  • مجموع – ارزش انتخاب‌های بازدیدکننده را نشان می‌دهد.
  • کارت اعتباری – به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد جزئیات کارت خود را برای پرداخت وارد کنند.

WPForms Payment Gateways

درگاه‌های پرداخت با پیمایش به برگه پرداخت‌ها پیکربندی می‌شوند. می‌توانید با وارد کردن آدرس ایمیل PayPal یا کد Stripe API، فرم خود را با درگاه پرداخت انتخابی‌تان همگام‌سازی کنید.

افزونه منطق شرطی

افزونه منطق شرطی یکی دیگر از برنامه‌های افزودنی بسیار مفید است. این به شما امکان می‌دهد فرم‌های خود را بر اساس انتخاب‌های بازدیدکننده تنظیم کنید تا از هرگونه فیلد اضافی اجتناب کنید.

برای مثال، و در ادامه افزودنی‌های پرداخت، می‌توانید انتخابی از پرداخت PayPal یا کارت اعتباری را به بازدیدکننده پیشنهاد دهید. اگر یک بازدیدکننده «PayPal» را انتخاب کند، بدیهی است که نیازی به درخواست اطلاعات کارت اعتباری نیست.

WPForms Conditional Logic

با نصب افزونه منطق شرطی، هر فیلد یک پانل اضافی در بخش تنظیمات – شرط دریافت می‌کند. اگر برای فعال کردن منطق شرطی، کادر را علامت بزنید، این فیلد فقط اگر شرایط خاصی را رعایت کنید، نمایش داده می‌شود. به عنوان مثال، اگر یک بازدیدکننده به یکی از فیلدهای قبلی پاسخ خاصی بدهد، می توانید انتخاب کنید که یک فیلد نشان داده یا پنهان شود.

حکم

به طور کلی، WPForms یک افزونه عالی است که مطمئناً به وعده‌های توسعه‌دهنده درباره افزونه‌ای که استفاده از آن با مجموعه ویژگی‌های قدرتمند آسان است، عمل می‌کند.

در انتهای طیف قیمت‌گذاری، افزونه اصلی برای کسانی که به دنبال اضافه کردن فرم‌های ساده به وب‌سایت خود هستند کاملاً اصلاح شده است. رابط سفارشی بسیار شهودی است و نسبت به بسیاری از رقبای خود یک پله بالاتر است. تعدادی الگو در دسترس است، به علاوه انتخاب خوبی از فیلدهای پایه و پیشرفته، بنابراین می توانید یک فرم را پیکربندی کنید و در عرض چند دقیقه کار کنید.

ویژگی‌های پیشرفته‌تر با مجوزهای برتر در دسترس هستند، و اینها برای من دزدهای نمایش هستند. این افزونه‌های ممتاز به‌طور یکپارچه در فرم‌های شما ادغام می‌شوند و ویژگی‌های قدرتمند و نوآورانه‌ای را اضافه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد فرم‌های متناسب با نیازهای تخصصی ایجاد کنید – از جمله فرم‌های ثبت‌نام، انتخاب، و پرداخت.

WPForms بدون شک یکی از بهترین افزونه‌های فرم تماس موجود است و به شدت توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید برخی از ویژگی‌های آن را آزمایش کنید نسخه Lite را به صورت رایگان دانلود کنید قبل از باز کردن کیف پول خود برای خودتان!

نظر شما در مورد WPForms چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا