چطوری میشه

الهام از وردپرس: سایت‌های واقعی و عالی با استفاده از قالب وردپرس

الهام از وردپرس: سایت‌های واقعی و عالی با استفاده از قالب وردپرس

در WPExplorer ما یک وبلاگ پرطرفدار با مقالات، نکات، آموزش‌ها و راهنماهای زیادی برای کار با وردپرس اجرا می‌کنیم، اما همچنین تم‌های رایگان و ممتاز وردپرس را توسعه می‌دهیم. محبوب‌ترین و بهترین موضوع ما در تمام دوران، تم کل وردپرس است که در حال حاضر از 24500 فروش فراتر رفته است و در عین حال رتبه‌بندی 5 ستاره و به‌روزرسانی‌های مداوم را حفظ کرده است. /strong>.

موضوع وردپرس توتال بسیار متنوع است و در طول سالها شاهد استفاده مناسب از این تم بوده ایم. بسیاری از مشتریان ما وب‌سایت‌های واقعاً فوق‌العاده‌ای را با استفاده از این موضوع ایجاد کرده‌اند و ما احساس می‌کنیم که وقت آن رسیده است که برخی از آن سایت‌ها را به عنوان الهام‌بخش با شما به اشتراک بگذاریم و همچنین بتوانید ببینید که این موضوع چه توانایی‌هایی دارد. این تنها تعداد بسیار کمی از سایت‌های منتخب از بسیاری از سایت‌های موجود است که در طول زمان نشانک‌گذاری کرده‌ایم، اما بسیاری از سایت‌های شگفت‌انگیز دیگر وجود دارند که با استفاده از Total ساخته شده‌اند. اگر شما ساخته شده است لطفا در نظرات زیر به اشتراک بگذارید! اگر هنوز از طرح زمینه ما استفاده نکرده‌اید، حتماً نمایش‌های نمایشی زنده ما را بررسی کرده و تم امروز.

برنامه‌های جریان اجتماعی

Social Stream Apps: Total WordPress Theme

آیا می دانستید که Total با افزونه محبوب جریان اجتماعی Flow-Flow وردپرس (به طور جدی بهترین افزونه فید اجتماعی است که با پول می توان خرید) به طرز شگفت انگیزی کار می کند؟ این دو به قدری با هم کار می کنند که عالی به نظر می رسد (سازندگان Flow-Flow) انتخاب کردند از Total برای نمایش زنده Flow-Flow استفاده کنید! چقدر عالی است؟

دانشگاه هاوایی

University of Hawaii: Total WordPress Theme

دانشگاه هاوایی در سال 1907 تأسیس شد و از 10 پردیس در سراسر ایالت جزیره تشکیل شده است که بر تحقیق و پایداری تمرکز دارد. این کالج زیبا با ارائه انواع مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دارای کلاس های کوچک و فارغ التحصیلان برجسته ای مانند والدین رئیس جمهور سابق اوباما است.

Sprung

Sprung: Total WordPress Theme

در حالی که وب‌سایت madebysprung.com یک پیاده‌سازی نسبتاً ساده از تم Total است، ما آن را در بالا قرار داده‌ایم، زیرا این شرکت متعلق به کلی جانستون، یکی از بهترین مشتریان تم توتال ما با هزاران هزار خرید است. Sprung با استفاده از Total وب‌سایت‌های بسیار جذابی ایجاد کرده است و ما خدمات آن‌ها را به شدت توصیه می‌کنیم.

Actian Data Management

Actian: Total WordPress Theme

Actian یک شرکت مدیریت داده و یکپارچه سازی ترکیبی است که خدمات داده را به صنایع مالی، مراقبت های بهداشتی، SaaS/نرم افزار و نفت و گاز ارائه می دهد. نام‌های بزرگی مانند بانک سیتی، بلومبرگ، FICO، HSBC، Intuit و بسیاری دیگر برای مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌های خود به Actian متکی هستند.

عضو نهایی

Ultimate Member: Total WordPress Theme

Ultimate Member یک افزونه عالی وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی یک انجمن آنلاین به صورت رایگان ایجاد کنید! این افزونه مملو از ویژگی‌های شگفت‌انگیز است و می‌توانید برنامه‌های افزودنی را خریداری کنید تا آن را حتی بهتر کنید!

WPPronto

WP Pronto: Total WordPress Theme

WPPronto یک شرکت میزبانی است که بر روی وب سایت های دارای وردپرس تمرکز دارد. در سال 2009 آنها شبکه CDN اصلی را برای وردپرس به همراه هاستینگ با کارایی بالا راه اندازی کردند. اکنون، تحت نام WPPronto، میزبانی پیشرفته WP را با CloudFlare CDN و شتاب Railgun یکپارچه ارائه می‌دهند.

نهنگ شجاع

brave-whale

نهنگ شجاع یک آژانس طراحی و بازاریابی وب است. آنها نه تنها از تم Total در وب سایت خود استفاده کرده اند، بلکه از آن برای بسیاری از مشتریان خود برای ایجاد سایت های زیبا استفاده می کنند. ما از همکاری با مدیر عامل Brave Whale (مارک) در بسیاری از موارد خوشحال بوده‌ایم، زیرا او کمک بزرگی در گزارش اشکالات تم و پیشنهاد بهبودها و موارد اضافی برای به‌روزرسانی‌های تم توتال بوده است. علاوه بر این، Brave Whale یک «سرویس راه اندازی تم کل” منحصر به فرد ارائه می دهد. به دنبال استفاده از موضوع هستید اما زمان یا تخصص لازم برای شروع به تنهایی را ندارید.

kavyamanoharan.com

kavyamanoharan: Total WordPress Theme

یک نمونه کار آنلاین زیبا و زیبا. این سایت از عملکرد Total Overlay Header برای نمایش مدیا زیر هدر اصلی به روشی شیک استفاده می کند.

یوگا در حال ساخت

Yoga Under Construction: Total WordPress Theme

اجرای فوق العاده تمیز و حداقلی از تم Total. یوگا در حال ساخت هلند واقع در گرونینگن، آموزش‌های یوگا و پیلاتس را ارائه می‌دهد.

Systems4Knees

Systems4Knees: Total WordPress Theme

در system4knees.com می‌توانید محصولات تسکین دهنده زانو درد ممتاز خریداری کنید. آنها از WooCommerce برای نمایش محصولات خود استفاده می کنند و در حالی که نسخه فعلی Total که آنها استفاده می کنند کمی قدیمی است، سایت هنوز هم فوق العاده به نظر می رسد!

فراتر از انتظار

Beyond Expectations: Total WordPress Theme

Beyond Expectations یک شرکت برنامه ریزی رویداد و عروسی است که در ساری و جنوب شرقی واقع شده است. آنها بر ایجاد طرح های زیبا و شیک برای جشن ها، عروسی ها و شرکت ها تمرکز می کنند.

SimplyConfirm

Simply Confirm: Total WordPress Theme

Simply Confirm یک مدیریت کسب‌وکار یکپارچه و یک برنامه ارتباطی امن است که به تیم‌ها کمک می‌کند تا با هم بهتر کار کنند. این محصول شامل نرم‌افزاری برای تعامل کارکنان (ردیابی تعامل کارکنان در زمان واقعی)، مدیر وظایف هوشمند برای مدیریت وظایف در کسب‌وکارتان، چت ایمن برای ارسال پیام فوری در شرکتتان، فضای ذخیره‌سازی ابری رمزگذاری‌شده برای ذخیره، مدیریت و اشتراک‌گذاری فایل‌ها در تیم شما است. و خیلی بیشتر!

Sleep Baby Love

Sleep Baby Love: Total WordPress Theme

سوزی پارکر، صاحب Sleep Baby Love از طریق “موسسه خواب خانواده” گواهینامه دریافت کرده است و برای کمک به خانواده هایی که با مشکلات خواب کودکان بین 0 تا 5 سال دست و پنجه نرم می کنند، آموزش دیده است. او خدمات مشاوره و دوره های آنلاین مختلفی را برای کمک به شما ارائه می دهد.

همکاران دامپزشکی کلانشهر

Metro Vets: Total WordPress Theme

در دره فورج، پنسیلوانیا، Metropolitan Veterinary Associates خدمات اورژانسی را در تمام طول سال برای دامپزشکی، جراحی و مراقبت‌های اساسی از حیوانات خانگی ارائه می‌دهد.

جنیفر مایرینگ

Jennifer Mayering: Total WordPress Theme

جنیفر یک وبلاگ فوق‌العاده راه‌اندازی می‌کند که در آن دستور العمل‌ها، کارهای DIY، صنایع دستی، راهنمای تناسب اندام و نکات کلی سبک زندگی را به اشتراک می‌گذارد. او از تم Total به روشی بسیار منحصربه‌فرد با تعداد زیادی طرح‌بندی سنگ‌تراشی سفارشی، فرم‌های سفارشی و یک مگا منوی سفارشی استفاده کرده است.

نخل دهکده طلایی

Golden Village Palms: Total WordPress Theme

یک وب‌سایت زیبا برای استراحتگاه Golden Village Palms RV در همت، کالیفرنیا. در سایت بزرگ و کامل خود استراحت کنید، در هر یک از 3 استخر روباز شیرجه بزنید یا در زمین‌های تریکبال در سطح مسابقات آن‌ها تاب بخورید، سالن بدنسازی، اتاق میز بیلیارد، اتاق رختشویی و موارد دیگر را بررسی کنید!

رشد وب

Web Growth Agency: Total WordPress Theme

رشد وب ریشه در بازاریابی ورودی دارد و آنها از سال 2006 به مشتریان شرکتی کمک می کنند. آنها دوره هایی را در زمینه بازاریابی دیجیتال ارائه می دهند که در حال حاضر شامل یک دوره آنلاین 8 هفته ای “پایه ها” و یک دوره آنلاین 1 ساله “پیشرفته” است.

استانداردهای سبز

Green Standards: Total WordPress Theme

Green Standards به شرکت کمک می‌کند تا اثاثیه و تجهیزات اداری اضافی خود را در ایالات متحده و کانادا به درستی دفع کند. آنها استراتژی‌های اهدا، فروش مجدد و بازیافت را برای به حداکثر رساندن بازیابی دارایی ارائه می‌کنند، کمک مالی جامعه را ساده می‌کنند و به حذف زباله کمک می‌کنند.

قاشق و اصطبل

Spoon & Stable: Total WordPress Theme

Spoon and Stable رستورانی است که در اصطبل اسب در دهه 1900 در مینیاپولیس، مینه سوتا واقع شده است. غذا بر فصلی بودن غرب میانه متمرکز شده و از سرآشپز فرانسوی الهام گرفته شده است.

طراحی مد AliS

Alis Fashion: Total WordPress Theme

Alis Fashion در منابع مختلف عروسی برای عروس ها نشان داده شده است. آنها در نیازهای مختلف لباس برای عروسی و همچنین تغییر لباس عروس با کیفیت بالا، خیاطی لباس مردانه و موارد دیگر تخصص دارند!

Masterstudio

Master Studio: Total WordPress Theme

Masterstudio خدمات طراحی وب را ارائه می دهد. در حال حاضر آنها 2 قیمت مختلف در سایت خود دارند (170 دلار برای بسته استاندارد و 240 دلار برای بسته کامل). وب سایت آنها عالی به نظر می رسد و مشتری آنها نیز کار می کند، بنابراین حتما آنها را بررسی کنید.

Mobkii

mobkii: Total WordPress Theme

Mobkii یک آژانس طراحی وب/گرافیک و برنامه است که در مکزیک واقع شده است. وب سایت آنها اجرای بسیار تمیز و ظریفی از تم توتال وردپرس را به نمایش می گذارد. اگر به دنبال کمکی در مورد وب‌سایت خود هستید و زبان اصلی شما اسپانیایی است، باید به آن‌ها پیام ارسال کنید تا ببینید آیا می‌توانند به شما کمک کنند.

مولا

Moula: Total WordPress Theme

Moula به دلیل طراحی فوق العاده تمیز و سفارشی سازی های پیشرفته انجام شده توسط توسعه دهنده وب، احتمالاً یکی از پیاده سازی های مورد علاقه ما از تم Total است. در Moula می توانید برای وام تجاری تا سقف 250000 دلار درخواست دهید!

دنی کارچنر

Karchner Western Art: Total WordPress Theme

دنی کارچنر هنرمندی فوق‌العاده است و وب‌سایت او توسط دخترش از pointeradvertising.com با کمک از تم Total. او نه تنها هنرمند بزرگی است، بلکه سازنده لیندسی مایکل از PointerAdvertising یکی از عزیزترین مشتریان ماست! او نسخه های زیادی از تم Total خریداری کرده و وب سایت های شگفت انگیزی را با آن ایجاد کرده است. اگر به دنبال کمک اضافی برای سایت خود هستید یا می‌خواهید یک سایت سفارشی با Total ساخته شود، حتماً سایت او را بررسی کنید.

ما همچنین به اندازه کافی خوش شانس بودیم که چاپی از دنی کارچنر به عنوان هدیه دریافت کردیم که قاب شده و در دفتر آویزان شده است – متشکرم!

Elit Academy

Elit Academy: Total WordPress Theme

یک نمونه شرکتی بسیار شیک و مدرن از تم توتال وردپرس در عمل، لازم نیست کار زیادی برای ایجاد یک سایت منحصر به فرد که با برند شما مطابقت داشته باشد و پیام شما را منتقل کند، انجام دهید.

او می گوید که انجام می دهد

She Says She Does: Total WordPress Theme

نکاتی را برای کمک به راه اندازی کسب و کار خود، رشد رسانه های اجتماعی، نکات توسعه شخصی و موارد دیگر دریافت کنید! وقت آن است که سفر کارآفرینی خود را شروع کنید و او می گوید که او به شما کمک می کند تا پیش بروید!

جواهرات ناخن

Nail Jewelry Bling: Total WordPress Theme

Nail Jewelry Bling یک وب‌سایت تجارت الکترونیک است که در آن می‌توانید لاک‌های کوچک ناخن، شابلون‌ها و سایر ابزارها را برای ایجاد مانیکورهای شایسته اینستاگرام بخرید. این فروشگاه زیبا از Total برای کل فروشگاه، وبلاگ و سفارشات سفارشی خود استفاده می کند. این یک مثال عالی از نحوه آنلاین کردن کسب و کارتان است.

قهوه مارلی

Marley Coffee: Total WordPress Theme

Marley Coffee توسط روهان مارلی (یکی از پسران باب مارلی) تأسیس شد، زمانی که او مزرعه ای به مساحت 52 هکتار در جامائیکا خریداری کرد تا قهوه پایدار، ارگانیک و خوشمزه تولید کند. Total بسیار مناسب بود زیرا اسلایدرهای داخلی، گزینه‌های رنگی، سفارشی‌سازی تایپوگرافی و پشتیبانی WooCommerce باعث شد تا Marley Coffee یک وب‌سایت زیبا داشته باشد و در کمترین زمان راه‌اندازی کند.

کوچینگ فروشگاه اینترنتی

eStore Coaching: Total WordPress Theme

کوچینگ eStore اینجاست تا به شما کمک کند تجارت تجاری خود را با 3 رکن تجارت، یک چالش 30 روزه و موارد دیگر ایجاد کنید. این کارشناسان توتال را انتخاب کردند زیرا می دانند که در قلب هر کسب و کار آنلاین موفق یک وب سایت با کیفیت است (و توتال واقعاً یکی از بهترین ها است).

ارگانیک گیاه کامل لورل

Laurel: Total WordPress Theme

لورل از مواد ارگانیک کامل گیاهی برای ایجاد اقلام مراقبت از پوست با کیفیت برای تمام سنین استفاده می کند. آنها فقط از مواد اولیه با بالاترین کیفیت استفاده می کنند، بنابراین مطمئناً آنها بهترین تم وردپرس را برای ساخت وب سایت خود می خواستند. با Total آنها توانسته اند یک فروشگاه آنلاین تمیز و کمینه ایجاد کنند که خلوص و کیفیت محصولات آنها را تقویت می کند.

بالگردهای بهشت

Paradise Helicopters: Total WordPress Theme

هلیکوپترهای بهشت، تورها و تجربه های بی نظیری را در جزایر هاوایی ارائه می دهند. بازدیدکنندگان می‌توانند فیلم‌های زنده از تورهای هلیکوپتری قبلی را بررسی کنند و بسته‌هایی را از یک سایت سفارشی خیره‌کننده که بر اساس موضوع Total WordPress ساخته شده است، رزرو کنند. اگر طرح‌بندی وب‌سایت نفس شما را بند نمی‌آورد، ویدیوهای منظره زیبا این کار را می‌کنند.

خوب و شرکت

Good.co: Total WordPress Theme

Good.co شبکه ای است که افراد حرفه ای را با محل کار مرتبط می کند. آنها از شما می خواهند به یک سری سوالات پاسخ دهید تا نقاط قوت اصلی خود را بیابید و سپس به شما کمک می کنند تا شما را با شرکت های خوب برای سطح صلاحیت خود وصل کنید. آنها کار بسیار خوبی در استفاده از Total برای نمایش و توضیح برنامه خود و همچنین تیم و علم پشت آن انجام داده اند.

پیلاتس فیوژن

Pilates Fusion: Total WordPress Theme

Pilates Fusion یک استودیوی آموزشی مجاز برای Stott Pilates است که راهی عالی برای بهبود تنفس، وضعیت بدن، هضم، تراکم استخوان، استقامت و سلامت کلی شما است. آن‌ها از Total برای ایجاد یک سایت دوست‌داشتنی برای نمایش کلاس‌ها، مکان، توصیفات مشتری واقعی، یک وبلاگ و حتی یک منطقه فقط برای اعضا استفاده کرده‌اند.

اکنون فریم‌ها

Frames Now: Total WordPress Theme

Frames Now یک نمونه عالی از Total است که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین استفاده می شود. آنها از WooCommerce برای فروش فریم های سفارشی خود و همچنین بسیاری دیگر از گزینه های توتال داخلی (مانند نمونه کارها، انیمیشن های سفارشی، پیوندهای اجتماعی، وبلاگ سفارشی و موارد دیگر) استفاده کرده اند.

طوفان غلتکی

Rolling Storm: Total WordPress Theme

The Rolling Storm وبلاگ شخصی جیسون است که ترکیبی از عکاسی زیبا، ارجاعات فرهنگی، غذاهای خوشمزه و شخصیت های جالب را در طول زندگی برجسته می کند. او توتال را گرفته و یکی از جالب‌ترین گزارش‌های وب را ایجاد کرده است (به طور جدی – وقتی شروع به خواندن کردید به شهر می‌روید تا بخواهید با او معاشرت کنید).

کاهش وزن مادام العمر: چالش 60 روزه

Lifetime 60 Day Challenge: Total WordPress Theme

Life Time یکی از بهترین مراکز تناسب اندام در ایالات متحده و کانادا است که دارای امکانات فوق‌العاده مانند اسپا، سالن‌ها، تنیس، استخرهای المپیک (به علاوه پارک آبی مانند امکانات در فضای باز)، متخصصان تغذیه و مربیان شخصی عالی است. آنها همچنین برنامه‌های بی‌وزنی آنلاین انحصاری مانند چالش 60 روزه را ارائه می‌دهند و از تم Total برای به اشتراک گذاشتن اخبار، دستور العمل‌ها و سایر منابع با اعضای خود استفاده می‌کنند.

رستوران باریو و بار تکیلا

Barrio: Total WordPress Theme

Barrio یک آشپزخانه و تکیلا بار سبک لاتین است که از Total برای مدیریت حضور آنلاین خود استفاده می کند. آن‌ها گالری‌ها، مکان‌ها، منوها، رزرواسیون، پذیرایی و پیوندهای اجتماعی را با استفاده از ماژول‌های داخلی صفحه Total اضافه کرده‌اند.

Vista Outdoor

Vista Outdoor: Total WordPress Theme

Vista Outdoor یک طراح، تولید کننده و بازاریاب برتر محصولات ورزشی و تفریحی در فضای باز است. مستقر در Farmington، یوتا، آنها با مارک های معروف مانند Bushnell، Weaver، Champion، Camelbak و Redfield در میان بسیاری دیگر کار می کنند. Vista انتخاب می‌کند تا همه اخبار، اطلاعات SEC، برنامه‌های اطلاع‌رسانی جامعه و موارد دیگر را از طریق وب‌سایت سفارشی عالی خود که با موضوع Total WordPress ساخته شده است، به اشتراک بگذارد.

پیتزا پانچ

Punch: Total WordPress Theme

پانچ پیتزا (خانه ای برای پیتزای خوشمزه نئوپلیتی اصیل در ایالت بزرگ مینه سوتا) به توتال برای صفحه استخدام خود اعتماد دارد. می‌توانید نوار لغزنده سفارشی، موقعیت‌های باز، نمودار مسیر شغلی و موارد دیگر را که همگی با Total ساخته شده‌اند، بررسی کنید (به‌علاوه، اگر در بازار هستید، حتی می‌توانید برای کار درخواست دهید).

تمرین مادام العمر: هسته 3

Lifetime Core3: Total WordPress Theme

Life Time (همانطور که اشاره کردیم) یکی از مراکز تناسب اندام برتر در آمریکای شمالی است و آنها Total را برای برنامه آموزشی Core 3 خود انتخاب کردند. آنها از Total برای ایجاد یک صفحه فرود خیره کننده برای برنامه های آموزشی خود با پس زمینه های تمام عرض دوست داشتنی، تایپوگرافی سفارشی، وبلاگ سفارشی و موارد دیگر استفاده کردند.

گاوین کایسن

Gavin Kaysen: Total WordPress Theme

با گاوین کایسن آشنا شوید – یک سرآشپز برنده جایزه که برای اداره رستوران‌های لذیذ همه چیز را دارد، تیم ایالات متحده آمریکا را در مسابقات بین‌المللی آشپزی Bocuse d’Or رهبری می‌کند و یک نیمه‌نهایی برای جایزه بهترین رستوران جدید بنیاد جیمز بیرد است.

>

تجاری کندال

Kendall Commercial: Total WordPress Theme

Kendall Commercial یک شرکت تجاری محلی املاک و مستغلات در شهرهای دوقلوی مینیاپولیس – سنت پل است. آنها از ماژول‌های سازنده آسان توتال، فوتر قابل تنظیم، پشتیبانی فرم تماس و نوع پست سفارشی نمونه کارها نهایت استفاده را برده‌اند.

مزینا

Mazina: Total WordPress Theme

Mazina یک شرکت تولید آلبوم عکس است که از فناوری نوآورانه FlexBind برای ایجاد آلبوم های بهتر برای نمایش عکس های شما استفاده می کند. این کسب و کار متعلق به خانواده، Total را برای تبلیغ محصولات خود انتخاب کرد و کسب و کار خود را به صورت آنلاین توسعه داد.

Muve

muve: Total WordPress Theme

Muve یک شرکت مدیریت مراقبت های بهداشتی است که بر نیازهای بیماران تعویض مفصل تمرکز دارد. آنها با جراحان، امکانات پزشکی و بیماران کار می کنند تا کل فرآیند را ساده و بهینه کنند. از آنجایی که آنها بر ارائه بهترین ها به بیماران متمرکز هستند، البته از تم قدرتمند Total برای وب سایت خود استفاده می کنند.

Abdo Zoom

Abdozoom: Total WordPress Theme

Abdo Zoom یک منبع آنلاین برای کودکانی است که آموزش خواندن را می‌آموزند. این یک نسخه بسیار سفارشی شده از تم وردپرس Total است و نمونه ای عالی از کاری است که یک توسعه دهنده با استعداد می تواند با کمی کد سفارشی انجام دهد (آن برگه های سفارشی را بررسی کنید).

و این تنها تعداد انگشت شماری از وب سایت های عالی است که از Total استفاده می کنند. قالب وردپرس! آیا یک وب‌سایت عالی با موضوع ما ایجاد کرده‌اید که در فهرست نیست؟ یک لینک در نظرات زیر بگذارید. ما دوست داریم آنها را ببینیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا