چطوری میشه

راه های آسان برای بهبود وبلاگ وردپرس به صورت رایگان

راه های آسان برای بهبود وبلاگ وردپرس به صورت رایگان

محتوا مهم است (هیچ کس در آنجا با شما بحث نمی کند)، اما ظاهر و عملکرد وبلاگ شما نیز مهم است. هر وب‌سایت یا وبلاگی هرازگاهی به مقداری TLC نیاز دارد، اما برای شما خوش شانس نیست که سخت باشد. راه های زیادی برای بهبود طراحی وبلاگ شما به صورت رایگان (یا نزدیک به آن) وجود دارد.

بسیاری از وبلاگ نویسان و مدیران وب سایت ممکن است فکر کنند که برای به روز رسانی ظاهر سایت خود باید یک توسعه دهنده وب حرفه ای یا یک طراح باشید. این نمی تواند دورتر از واقعیت باشد! تغییر کوچک وب سایت شما می تواند سریع، آسان، سرگرم کننده و رایگان باشد – ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه.

1. منوها و ویجت‌ها

خود را مرتب کنید

به طور خاص، منوی پیمایش، نوار کناری و پاورقی خود را یکبار کامل کنید. فراموش کردن به‌روزرسانی پیوندها یا ویجت‌ها با گذشت زمان آسان است (منظورم این است که در حال حاضر افراد فصل Pumpkin Spice Latte هستند!).

به آنچه در این مناطق نشان می‌دهید، نگاهی دقیق بیندازید. پیوندهای مهم را اضافه کنید و پیوندهای نامربوط را از منوهای خود حذف کنید. سپس نوار کناری و پاورقی خود را تمیز کنید تا اطلاعات مهمی مانند پست‌های اخیر یا پرطرفدار، ویجت خبرنامه، شاید فید اینستاگرام یا حتی یک بخش ساده درباره (هر چیزی که برای وب‌سایت شما منطقی باشد) به نمایش گذاشته شود.

2. به روز رسانی محتوای قدیمی

Create & Update Content

اجازه ندهید محتوای مفید شما کهنه شود. گاهی اوقات پست های عالی برای مرتبط ماندن فقط به چند تغییر نیاز دارند. موسسه بازاریابی محتوا یک مقاله عالی در مورد چگونه کلاه نگهدارنده را زنده کنید محتوا. بازگشت به عقب برای افزودن دیدگاهی متفاوت، افزودن چند پیوند مفید جدید یا پرسیدن سؤال از خوانندگان، همگی راه‌های عالی برای ارزش افزودن به پست‌های قدیمی هستند. به علاوه برای سئو عالی است – موتورهای جستجو دوست دارند ببینند که محتوای خود را تازه می کنید.

به طور مشابه، ممکن است طراحی وبلاگ شما در مقطعی تغییر کرده باشد یا شاید بخواهید اکنون زیبایی شناسی را تغییر دهید. مطمئن شوید که تصاویر شما با حضور آنلاین فعلی شما منطقی هستند. این ممکن است شامل آپلود یک نشان‌واره آماده شبکیه چشم، افزودن تصاویر ویژه جدید به پست‌های قدیمی یا استفاده از برخی عکس‌های جدید کارکنان به جای عکس‌هایی باشد که ۵ سال پیش گرفته‌اید.

3. سئوی خود را اصلاح کنید

SEO تعیین می کند که آیا و کجا در نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شوید. این بدان معنی است که بسیار مهم است و شما واقعاً باید مرتباً آن را بررسی کنید. علی‌رغم این واقعیت، ما شخصاً با تعداد شگفت‌انگیز وبلاگ‌نویس‌هایی مواجه شده‌ایم که سئوی خود را نادیده می‌گیرند، اما اجازه ندهید یکی از آنها باشید!

Yoast SEO Plugin

اگر قبلاً ندارید، ابتدا باید یک پلاگین SEO خوب در اختیار داشته باشید. ما از Yoast SEO استفاده و توصیه می کنیم. همه چیزهایی را که برای مدیریت سئوی سایت خود نیاز دارید، از جمله نقشه های سایت، عناوین، نان خرده ها و موارد دیگر دارد.

Broken Link Checker< /a>

یکی دیگر از جنبه های کلیدی سئو، اصلاح لینک های شکسته است. وقتی می‌خواهید به صفحاتی پیوند دهید که وجود ندارند، موتورهای جستجو دوست ندارند. ساده ترین راه برای بررسی لینک های شکسته در وب سایت شما با یک ابزار است.

بررسی کننده پیوند شکسته برای سایت های کوچک به خوبی کار می کند (اما مهم است که توجه داشته باشید که این افزونه توسط برخی از برنامه های میزبانی مشترک مجاز نیست زیرا از منابع زیادی استفاده می کند. ما شخصاً از برنامه رایگان Integrity for Mac استفاده می‌کنیم تا بررسی‌های دوره‌ای برای خطاها را انجام دهیم. سایت های خود را.

4. سرعت دادن به کارها

هیچ یک از بازدیدکنندگان شما نمی خواهند 60 ثانیه صبر کنند تا وب سایت شما بارگذاری شود. آنها حتی نمی خواهند 10 ثانیه صبر کنند. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که «اکنون آن را به من بده»، بنابراین سریع نگه داشتن وب‌سایت شما مهم است.

چند راه آسان برای کمک به سرعت بخشیدن به وب سایت شما بدون نیاز به صرف هزینه اضافی برای میزبانی بهتر یا سرویس CDN وجود دارد (اگرچه اگر هر ماه چند دلار اضافی دارید، این واقعاً بهترین گزینه خواهد بود).

افزونه های غیر ضروری را حذف کنید

قبل از نصب افزونه‌های جدید، فهرستی از افزونه‌هایی را که قبلاً نصب کرده‌اید، تهیه کنید. از آن افزونه سازنده فاکتور PDF WooCommerce استفاده نمی کنید؟ آن را غیرفعال و حذف کنید. آیا از یک افزونه سئو جدید استفاده می کنید اما هنوز افزونه قبلی خود را نصب کرده اید؟ آن را حذف کنید.

به طور مشابه به پلاگین ها برای توابع تکراری نگاه کنید. آیا واقعا به دو پلاگین اسلایدر نیاز دارید؟ احتمالا این کار را نمی کنید. مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از شر دیگری خلاص شوید.

یک افزونه ذخیره‌سازی پنهان

نصب کنید

W3 Total Cache< /p>

اگر قبلاً از حافظه پنهان استفاده نمی‌کنید، باید استفاده کنید. برخی از شرکت‌های میزبان شامل حافظه پنهان داخلی هستند (برای مثال WP Engine )، بنابراین ممکن است از قبل ذخیره کش را فعال کرده باشید و حتی آن را ندانید.

افزودن کش به وب سایت شما به لطف افزونه های رایگان آسان است، مورد علاقه ما W3 Total Cache است. می‌توانید راهنمای راه‌اندازی مجموع حافظه پنهان W3 را به طور کامل بخوانید. دستورالعمل‌های دقیق، اما اساساً فقط افزونه را نصب می‌کنید، چند تنظیمات را پیکربندی می‌کنید و سپس روی ذخیره کلیک می‌کنید.

یک افزونه smushing را نصب کنید

WP Smush Image Optimization Plugin

علاوه بر اینکه صفحات و پست‌های خود را با حافظه پنهان ارائه می‌کنید، می‌توانید با بهینه‌سازی تصاویر خود سرعت وب‌سایت خود را افزایش دهید. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از سرویسی مانند TinyPNG یا برنامه‌ای مانند ImageOptim (برای Mac) برای ایجاد تصاویر بهینه‌شده قبل از افزودن آنها به پست‌ها یا صفحات خود.

اما اگر بخواهید به عقب برگردید و تصاویر موجود در کتابخانه رسانه خود را بهینه سازی کنید، چه؟ یا وقتی تصاویر را در وب‌سایت خود آپلود می‌کنید، آن‌ها را در لحظه بهینه کنید؟ WP Smush توسط WPMU DEV را امتحان کنید. این افزونه رایگان به شما این قدرت را می‌دهد که اندازه فایل را بدون کاهش کیفیت برای همه تصاویرتان کاهش دهید.

5. در موضوع خود تجدید نظر کنید

قرار است در مورد چگونگی بهبود طراحی وبلاگ خود صحبت کنیم و واقعی ترین راه برای انجام این کار تغییر طراحی است. برای وردپرس، طراحی وب سایت شما با موضوع شما تعیین می شود، بنابراین شاید وقت آن رسیده است که به دنبال یک موضوع جدید بگردید.

یک تم جدید رایگان وردپرس را امتحان کنید

Today Blog & Magazine Free WordPress Theme

تم های رایگان راهی عالی برای به روز رسانی ظاهر وب سایت شما به صورت رایگان است. WordPress.org دارای تم های رایگان زیادی در مخزن خود است و ما تعداد زیادی تم های رایگان وردپرس در اینجا در WPExplorer نیز وجود دارد. اما مهم نیست که تم جدید خود را از کجا دریافت می کنید، به یاد داشته باشید که از سایت وردپرس خود پشتیبان تهیه کنید< /a> ابتدا قبل از هر گونه تغییر (در صورت لزوم).

تم فعلی خود را تغییر دهید

total-customizer

اگر قالب فعلی وردپرس شما از قبل دارای گزینه‌های استایل در سفارشی‌ساز وردپرس است، ممکن است اصلاً نیازی به تغییر تم نداشته باشید. به عنوان مثال، تم وردپرس مجموع ما شامل گزینه‌های زیادی برای استایل دادن به عناصر سرصفحه است. ، فونت ها، صفحات آرشیو، ورودی های پست، عناصر پاورقی و طرح بندی به علاوه موارد دیگر. به سادگی از فیلدها، انتخابگرهای رنگ و جابجایی ها استفاده کنید و سپس روی ذخیره کلیک کنید. آسان به عنوان پای.

SiteOrigin CSS

اما اگر طرح زمینه خود را دوست دارید و گزینه‌های سبک زیادی ندارد، همچنان می‌توانید یک افزونه ویرایشگر زنده CSS. این افزونه‌ها معمولاً با رابط نقطه و کلیک کار می‌کنند و گزینه‌هایی برای تغییر رنگ‌ها، فونت‌ها، لایه‌ها و سایر عناصر صفحه در اختیار شما قرار می‌دهند.

SiteOrigin یک گزینه رایگان شگفت‌انگیز عالی را ارائه می‌دهد. اما اگر برایتان مهم نیست که چند دلار خرج کنید، مورد دلخواه ما قهرمان CSS استفاده از آن آسان است، پر از گزینه های قدرتمند است و دیدن آن زیباست.

6. ویژگی هایی را برای خوانندگان خود اضافه کنید

آخرین نکته ای که برای بهبود وب سایت وردپرس شما داریم این است که اقداماتی را برای بهبود تعامل خواننده خود انجام دهید. زیرا خوانندگان شما کسانی هستند که وب سایت خود را برای آنها ایجاد کرده اید.

نظرات خود را بهبود بخشید

Jetpack WordPress Plugin

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جلب مشارکت خوانندگان از طریق بهبود سیستم نظرات شما است. نظرات پیش‌فرض وردپرس به خوبی کار می‌کنند، اما کمی مورد نظر باقی می‌مانند. اگر در حال حاضر از JetPack برای وردپرس استفاده می‌کنید (که به نوعی مانند سینک آشپزخانه افزونه‌ها است) خوش شانس هستید. اگر گزینه JetPack Comments را فعال کنید، خوانندگان شما می‌توانند با استفاده از حساب‌های رسانه اجتماعی خود نظر بگذارند. و همچنین اعلان های ایمیل را دریافت کنید.

Disqus

یک گزینه عالی دیگر Disqus است. با استفاده از این افزونه رایگان می توانید سیستم نظردهی محبوب Disqus را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. به این ترتیب خوانندگان می‌توانند با نمایه اجتماعی یا حساب Disqus خود نظر بدهند، همچنین پست شما را با سایر اعضای Disqus توصیه کرده و به اشتراک بگذارند.

یک ثبت نام در خبرنامه اضافه کنید

MailChimp for WordPress Plugin< /a>

اگر هنوز خبرنامه ندارید، باید آن را دریافت کنید. این یکی از بهترین راه‌ها برای در ارتباط ماندن با خوانندگان معمولی شماست. MailChimp چیزی است که ما استفاده می‌کنیم و برای فهرست‌هایی با حداکثر 2000 مشترک رایگان است. به علاوه هزاران افزونه آسان برای بهینه سازی فرم ثبت نام شما وجود دارد.

ما افزونه MailChimp برای وردپرس را می‌پسندیم که باعث می‌شود به راحتی می‌توان یک گزینه خبرنامه را به نوار کناری خود و همچنین گزینه اشتراک را در فرم ارسال نظر خود اضافه کرد. آنها همچنین یک افزونه افزونه MailChimp Top Bar را برای افزودن یک هشدار ارائه می کنند. به بالای وب سایت خود و از خوانندگان می خواهد مشترک شوند.

بروید آنچه را که آموختید اعمال کنید

حالا برو کمی لذت ببر! بهبود طراحی وب‌سایت و بهینه‌سازی سایت شما نباید سخت یا پرهزینه باشد – راه‌های زیادی برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود با هزینه کم یا بدون هزینه وجود دارد.

بنابراین وارد سایت وردپرس خود شوید (همین الان!) و شروع به تمیز کردن منوهای خود، به روز رسانی محتوای قدیمی، اصلاح سئو، افزایش سرعت صفحات خود، تازه کردن موضوع خود و بهبود روش های تعامل خواننده خود کنید. من می دانم که شما می توانید آن را انجام دهید! 🙂

آیا نکات مقرون به صرفه دیگری برای بهبود وبلاگ وردپرس خود دارید؟ یا ایده هایی برای به روز رسانی طراحی وب سایت خود به صورت رایگان؟ در نظرات با ما به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا