چطوری میشه

Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده

Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده

بنابراین می خواهید محصولی را به صورت آنلاین بفروشید. ما فکر می کنیم که فوق العاده است! اکنون تنها چیزی که باقی مانده این است که تصمیم بگیرید چگونه. Lucky for you WordPress راه اندازی فروشگاه آنلاین خود را آسان می کند و اگر کالای دیجیتالی می فروشید نمی توانید بهتر از دانلودهای دیجیتال آسان – افزونه رایگان تجارت الکترونیک وردپرس که فروش کالاهای دیجیتال را آسان می کند.

ویژگی های Easy Digital Downloads

من مطمئن هستم که می خواهید بدانید چه چیزی Easy Digital Downloads (به اختصار EDD) را به گزینه ای عالی برای وردپرس تبدیل می کند و چرا باید آن را نسبت به سایر گزینه های تجارت الکترونیک انتخاب کنید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا فروشگاه شخصی شما ممکن است بخواهد از EDD استفاده کند، اما چند دلیل وجود دارد که برای همه صدق می کند.

رایگان

اول از همه رایگان است، به این معنی که افزونه اصلی مطمئناً با بودجه هر کسی مطابقت دارد. اجازه ندهید قیمت ناموجود شما را از بین ببرد، EDD یک افزونه به خوبی نگهداری شده با به روز رسانی های منظم و وصله های امنیتی برای اطمینان از تجربه خرید ایمن است. علاوه بر این، افزونه‌ها و افزونه‌های رایگان زیادی وجود دارد که مستقیماً از EDD و همچنین از اشخاص ثالث در WordPress.org در دسترس هستند.

سریع و آسان

استفاده از این افزونه نیز آسان است. حتی اگر اسناد را نادیده بگیرید (اگرچه توصیه می کنیم در صورت نیاز/زمانی که به آن نیاز دارید از آن برای کمک استفاده کنید) می توانید فروشگاه Easy Digital Downloads خود را به سرعت راه اندازی و اجرا کنید. رابط و گزینه‌ها همگی بسیار بصری هستند و تنظیمات افزونه همه به وضوح برچسب‌گذاری شده‌اند.

ساده و قابل توسعه

در نهایت، EDD همه چیز را ساده نگه می‌دارد. تعداد زیادی گزینه محصول مانند سایر افزونه های تجارت الکترونیک داخلی وجود ندارد. این باعث می‌شود که EDD در اولین راه‌اندازی با فروشگاه شما گزینه بسیار کمتری باشد، اما همچنین به این معنی است که امکانات بی‌پایانی برای توسعه‌دهندگانی که به دنبال گسترش افزونه هستند وجود دارد. با گزینه‌های کمتری برای استایل دادن، توسعه‌دهندگان می‌توانند توجه خود را روی ویژگی‌هایی که می‌خواهند اضافه یا برجسته کنند تا فروشگاه‌های واقعاً سفارشی ایجاد کنند، متمرکز کنند.

راهنمای راه اندازی Easy Digital Downloads

Easy Digital Downloads Setup Guide

آماده اید که با Easy Digital Downloads راه اندازی شده و فروش کالاهای دیجیتال خود را شروع کنید؟ این روند ساده است و شما را بیشتر از یک بعد از ظهر طول نمی کشد. فقط چند منبع مورد نیاز است، بنابراین بدون صرف زمان بیشتر، شروع کنیم.

Pre: الزامات ایجاد فروشگاه آنلاین با Easy Digital دانلودها

فقط یک ثانیه صبر کنید! قبل از شروع باید یک نصب وردپرس خود میزبان داشته باشید. وردپرس خود میزبان در دامنه خودتان مدیریت می‌شود و با طرح میزبانی وب خود میزبانی می‌شود (با وبلاگ‌های رایگان ارائه‌شده توسط WordPress.com اشتباه نگیرید، می‌توانید درباره تفاوت های بین WordPress.org و WordPress.com در وبلاگ ما).

برای نصب وردپرس خود میزبان خود به موارد زیر نیاز دارید (البته، مارک ها و شرکت های ذکر شده به سادگی توصیه های ما هستند، اما شما همچنان به هر یک از آنها نیاز دارید، صرف نظر از اینکه کجا آنها را خریداری کرده اید):

  • طرح هاست
    از آنجایی که در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید، قویاً شما را به خرید یک طرح میزبانی خوب و مدیریت شده توصیه می کنیم که بتواند از ترافیک دریافتی وب سایت شما پشتیبانی کند. میزبانی مدیریت شده با وردپرس نصب شده ارائه می شود، بنابراین پس از انتخاب طرح خود، وردپرس از قبل روی سرور شما آماده کار است. ما به شدت WP Engine را توصیه می کنیم – این همان چیزی است که ما استفاده می کنیم، و ما هرگز مشکلی نداشتیم آنها از سرورهای شما برای شما مراقبت می کنند، و اگر وب سایت ما یا هر یک از دموهای قالب وردپرس ما را مرور کنید، خواهید دید که سریع است. برنامه ها از 29 دلار در ماه شروع می شوند و منابع زیادی را برای یک فروشگاه آنلاین جدید ارائه می دهند.
  • نام دامنه
    این نشانی اینترنتی واقعی شما است، و اگر در طرح میزبانی شما گنجانده نشده است، باید آن را از یک ثبت دامنه خریداری کنید (همچنین توصیه می کنیم حریم خصوصی را اضافه کنید، به ویژه برای جلوگیری از هرزنامه های مزاحم اگر آدرس ایمیل شما عمومی است). ما از GoDaddy برای نام دامنه خود استفاده می کنیم (جایی که می توانید دامنه خود را فقط با 4.99 دلار دریافت کنید. سال اول). هنگامی که یک نام دامنه دارید، باید آن را به سرور خود نشان دهید. برای راهنمایی در مورد نحوه انجام این کار، اسناد کمکی رجیستری دامنه خود را با دستورالعمل‌های شرکت میزبان خود ارجاع دهید.
  • گواهی SSL
    اگر چیزی می‌فروشید، باید اطلاعات شخصی مشتریان را صورت‌حساب کنید. این بدان معناست که وب سایت شما باید حتما گواهی SSL داشته باشد. می‌توانید یک SSL رایگان از Let’s Encrypt از اکثر میزبان‌های وب دریافت کنید. یا اگر از میزبانی استفاده می‌کنید که هنوز از Let’s پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید از راهنمای رایگان SSL ما استفاده کنید. رمزگذاری کنید.

وقتی نام دامنه، SSL و هاست خود را آماده کردید، می‌توانید ساخت وب‌سایت و فروشگاه خود را با EDD شروع کنید.

راهنمای ویدیوی دانلودهای دیجیتال آسان WPCrafter

آدام از WPCrafter این آموزش ویدیویی شگفت‌انگیز را گردآوری کرده است تا شما را در فرآیند راه‌اندازی دانلودهای Easy Digital برای اولین بار راهنمایی کند. او تمام مراحلی که در زیر در مورد آنها صحبت می کنیم را پوشش می دهد. توصیه می کنیم ویدیو را تماشا کنید و از راهنمای ما برای دنبال کردن نکات کلیدی استفاده کنید. تا پایان آن شما یک حرفه ای EDD خواهید بود! همچنین مطمئن شوید که همه ویدیوهای آموزشی وردپرس دیگر آدام را نیز بررسی کنید – او هزاران نکته، ترفندها و ترفندهای مفید وردپرس را پوشش می‌دهد. با ویدیوهای جدید هر هفته (بنابراین مشترک شوید تا مطمئن شوید هرگز از دست ندهید!).

مرحله 1: دانلود و نصب Easy Digital Downloads

WordPress واقعاً همه چیز را آسان می کند و نصب EDD به اندازه نصب هر افزونه دیگر ساده است. ابتدا وارد سیستم نصب وردپرس خود شوید. از داشبورد اصلی به افزونه ها > افزودن جدید بروید.

Easy Digital Downloads WordPress Plugin
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 29

از اینجا «دانلودهای دیجیتال آسان» را جستجو کنید. اولین نتیجه باید Easy Digital Downloads توسط Pippin Williamson باشد. روی دکمه اکنون نصب و سپس فعال کردن کلیک کنید.

Easy Digital Downloads WordPress Plugin Installed
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 30

شما باید یک صفحه تایید مشابه صفحه بالا را ببینید. این گزینه داشبورد جدیدی به نام دانلودها اضافه می‌کند. اینجاست که می‌توانید فروشگاه آنلاین خود و همه کالاهای دیجیتالی را که برای فروش اضافه می‌کنید مدیریت کنید.

مرحله 2: تنظیمات فروشگاه Easy Digital Downloads

قبل از افزودن محصولات، فکر می‌کنیم مهم است که گزینه‌های اصلی مجموعه فروشگاه خود را داشته باشید. البته تعداد زیادی گزینه عالی تعبیه شده است تا بتوانید فروشگاه خود را هر طور که می خواهید بهینه کنید. ما فقط می‌خواهیم گزینه‌هایی را که فکر می‌کنیم مهم‌تر هستند لمس کنیم، اما این نباید مانع از بررسی کامل همه تنظیمات برای اطمینان از مطابقت با نیازهای شما شود.

Easy Digital Downloads General Settings
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 31

برای شروع، روی دانلودها > تنظیمات کلیک کنید. این شما را به صفحه تنظیمات عمومی خود می برد. وقتی EDD را نصب می‌کنید، صفحات پرداخت موفقیت‌آمیز، ناموفق و سابقه خرید به‌طور خودکار برای شما ایجاد و تخصیص می‌یابند (آسان است؟). در این صفحه تنها کاری که باید انجام دهید این است که مکان فروشگاه: کشور و ایالت خود را اضافه کنید. سپس برای ذخیره کلیک کنید.

Easy Digital Downloads Currency Settings
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 32

بعد روی پیوند آبی تنظیمات ارز در زیر برگه عمومی کلیک کنید. به طور پیش فرض EDD از تنظیمات استاندارد دلار آمریکا برای ارز شما استفاده می کند. اگر این همان چیزی است که استفاده می‌کنید، نیازی به تغییر نیست، اما برای هر ارز دیگری تنظیمات واحد پول، موقعیت علامت ارز، هزاران و جداکننده‌های اعشاری را ویرایش کنید. دوباره، به یاد داشته باشید که ذخیره کنید.

Easy Digital Downloads Payment Gateways
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 33

اکنون برگه درگاه‌های پرداخت را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید روش‌های پرداختی را که می‌خواهید بپذیرید فعال کنید. به طور پیش‌فرض EDD شامل Paypal و Amazon می‌شود، اما از تعدادی دروازه دیگر از جمله Stripe، BitPay، Braintree، NETbilling، Authorize.net و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. این دروازه‌ها همگی به‌عنوان افزونه‌های دروازه ممتاز برای EDD با 49 دلار در سال در دسترس هستند.

توجه: در اینجا نیز می توانید حالت تست را فعال کنید. توصیه می‌کنیم هنگام راه‌اندازی فروشگاه خود از حالت آزمایشی استفاده کنید تا مطمئن شوید دروازه(های) خود را به درستی پیکربندی کرده‌اید.

Easy Digital Downloads Paypal Standard Settings
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 34

اگر از PayPal استفاده می‌کنید، روی گزینه PayPal Standard در زیر برگه دروازه‌های پرداخت کلیک کنید. برای بسیاری از فروشگاه‌ها، PayPal راهی آسان و کارآمد برای پذیرش پرداخت‌ها است. تنظیم نسبتاً ساده است. باید ایمیل PayPal خود را اضافه کنید،  اعتبارنامه امضای API و سپس ذخیره کنید.

اگر افزونه‌های دروازه‌ای اضافی اضافه کرده‌اید، اکنون زمان آن است که آن‌ها را نیز پیکربندی کنید. هر دروازه تنظیمات متفاوتی خواهد داشت، بنابراین برای کمک به اسناد هر افزونه مراجعه کنید.

Easy Digital Downloads Email Settings
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 35

بخش بعدی که باید مرور شود تنظیمات ایمیل است. EDD شامل یک الگوی ایمیل پیش فرض است، بنابراین اگر از آن راضی هستید، فقط لوگوی سفارشی خود را اضافه کنید و ذخیره کنید. البته می‌توانید الگوی سفارشی خود را اضافه کنید یا به جای آن از افزونه الگوهای ایمیل (که شامل 12 الگوی ایمیل فقط 15 دلار است) استفاده کنید.

Easy Digital Downloads Email Example
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 36

همچنین می‌توانید روی پیش‌نمایش رسید خرید کلیک کنید تا ایمیل ارسال شده به مشتریان خود را ببینید. اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید، از گزینه‌های زیر پیوند آبی رنگ رسیدهای خرید در برگه ایمیل‌ها استفاده کنید.

Easy Digital Downloads Styles
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 37

در حالی که ایمیل‌های خود را آماده کرده‌اید، روی برگه سبک‌ها کلیک کنید تا سبک و رنگ دکمه پیش‌فرض را انتخاب کنید. اگر از قالب وردپرس بدون گزینه‌های سبک استفاده می‌کنید، این یک راه سریع و آسان است تا مطمئن شوید فروشگاه شما حداقل با طرح رنگی برای کسب‌وکار شما مطابقت دارد.

اگر می خواهید واقعاً ظاهر فروشگاه EDD خود را تغییر دهید، توصیه می کنیم از یک تم وردپرس که به طور خاص برای EDD طراحی شده و با آن یکپارچه شده است استفاده کنید. به این ترتیب می‌دانید که هیچ مشکلی در مورد سازگاری وجود نخواهد داشت و می‌توانید بدون تلاش زیاد فروشگاه خود را سبک کنید.

اگر ترجیح می‌دهید به تنهایی با برخی از CSSهای سفارشی مقابله کنید، حتماً دکمه‌های Disable Styles را در این برگه بررسی کنید و روی ذخیره کلیک کنید. سپس از دستورالعمل‌های موجود در سند راهنمای EDD برای سفارشی کردن افزونه استفاده کنید تا کار خود را شروع کنید. CSS سفارشی خود.

Easy Digital Downloads Tax Settings
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 38

برگه Taxes بسیار مهم است، و به همان اندازه که ما دوست داریم در این مورد به شما مشاوره رایگان بدهیم، حسابدار نیستیم. نحوه تنظیم مالیات های EDD بستگی به مقررات و قوانینی دارد که برای مکان شخصی شما اعمال می شود. مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام داده اید، تنظیمات مالیاتی مورد نیاز خود را فعال کرده و سپس تغییرات خود را ذخیره کنید.

Easy Digital Downloads Checkout Settings
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 39

با رفتن به برگه متفرقه، روی تنظیمات پرداخت کلیک کنید. مهمترین گزینه اجرای SSL در Checkout است. این داده های وب سایت ارسال شده بین مرورگر مشتری و سرور شما را رمزگذاری می کند. به‌عنوان یک تاجر آنلاین که اطلاعات حساس صورت‌حساب را می‌پذیرد، مهم است که از اقدامات امنیتی معقول برای محافظت از داده‌های مشتریانتان استفاده کنید، و این به معنای استفاده از SSL برای صفحه تسویه‌حساب است.

Easy Digital Downloads File Download Settings
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 40

اگر می‌خواهید محدودیت‌هایی را برای تعداد دفعاتی که می‌توانید محصولاتتان دانلود کنید، به بخش بارگیری‌های فایل بروید تا گزینه محدودیت دانلود فایل را فعال کنید. به این ترتیب می توانید تعیین کنید که آیا یک مورد فقط یک بار، دو بار، نامحدود و غیره قابل دانلود باشد.

Easy Digital Downloads Accounting Settings
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 41

برای علاقه به حسابدار خود، لطفاً گزینه شماره های ترتیب متوالی را در تنظیمات حسابداری در برگه متفرقه فعال کنید. این کار ردیابی وضعیت مالی و گزارش‌های مرتبط با آنها را برای افراد شماره‌دار شما بسیار آسان‌تر می‌کند.

Easy Digital Downloads Terms of Agreement
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 42

در آخر به بخش شرایط توافق بروید تا شرایط خود را ایجاد کنید که مشتریان باید قبل از بررسی با آنها موافقت کنند. اگر برای ایجاد عبارات خود به کمک نیاز دارید، می‌توانید یک جستجوی سریع در Google انجام دهید.

Woohoo – تنظیمات شما همه آماده است و اکنون می توانید به افزودن دانلودهای محصول به فروشگاه خود ادامه دهید.

مرحله 3: افزودن محصولات Easy Digital Downloads

با نصب و راه‌اندازی EDD، وقت آن رسیده است که دانلودهای خود را اضافه کنید. اولین قدم این است که روی دانلودها > افزودن جدید کلیک کنید. این یک صفحه محصول کاملاً جدید را برای شما باز می کند تا همه اطلاعات بارگیری خود را اضافه کنید.

Easy Digital Downloads Product
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 43

می توانید به اسکرین شات بالا نگاه کنید تا ببینید پس از اتمام افزودن محتوای خود، محصول شما چگونه ممکن است ظاهر شود. می‌خواهید بیشتر بخش‌ها را پر کنید.

با شروع از بالا، باید یک محصول عنوان و یک توضیحات اضافه کنید، و همچنین هر دسته‌های یا < مربوطه را انتخاب کنید. اگر از آن‌ها برای فروشگاه خود استفاده می‌کنید،برچسب‌ها.

با حرکت به پایین صفحه، باید یک متاباکس برای افزودن قیمت‌های دانلود خود مشاهده کنید. اینجا جایی است که قیمت خود را وارد می‌کنید یا اگر می‌خواهید بیش از یک قالب دانلود ارائه دهید (مانند مجوزهای محصول متفاوت، اندازه فایل‌های مختلف و غیره) قیمت متغیر را فعال می‌کنید.

بعد نوع محصول خود را انتخاب کنید (پیش‌فرض یا بسته) و سپس فایل(های) خود را در بخش بارگیری‌های فایل آپلود کنید.

در نهایت، شما این گزینه را دارید که تنظیمات دانلودهای جهانی را که قبلاً اعمال کرده‌اید، لغو کنید، مانند محدودیت‌های دانلود و گزینه‌های دکمه. همچنین اگر برای محصولات شما منطقی است، می‌توانید دانلود تصویر را آپلود کنید.

وقتی همه چیز تمام شد، دانلود خود را منتشر کنید و سپس این روند را برای همه محصولات دیگر خود تکرار کنید!

مرحله 4: ایجاد صفحه فروشگاه اصلی شما

تقریباً ساخت فروشگاه خود را تمام کرده اید! آخرین مرحله این است که صفحه فروشگاه اصلی خود را ایجاد کنید که تمام محصولات شما را به نمایش بگذارد. EDD از کدهای کوتاه برای درج محصولات شما در هر صفحه ای آسان استفاده می کند.

Easy Digital Downloads Shop Page
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 44

فقط یک صفحه جدید ایجاد کنید و کد کوتاه “دانلودها” EDD را وارد کنید. می توانید آنچه را که ما استفاده کرده ایم در تصویر بالا مشاهده کنید. تعداد زیادی پارامترهای کد کوتاه مختلف وجود دارد که می‌توانید از آنها برای تغییر ظاهر دانلودها هنگام درج طرح زمینه استفاده کنید (گزینه‌هایی برای پنهان کردن دکمه خرید، تعداد ستون‌ها، نمایش توضیحات کامل مورد و موارد دیگر). ما از گزینه‌های تعداد بارگیری در هر صفحه، تعداد ستون‌ها و صفحه‌بندی اضافه شده استفاده کردیم.

Easy Digital Downloads Shop Front End
Easy Digital Downloads راهنمای مبتدیان و افزونه های توصیه شده 45

و این همان چیزی است که مغازه ما در قسمت جلویی به نظر می رسد. توجه داشته باشید، این با طرح زمینه وردپرس 2015 پیش‌فرض است. تنها ترفندهایی که انجام دادیم آپلود یک لوگوی سفارشی برای فروشگاه جالب ما بود (که می‌توان آن را از سفارشی‌ساز وردپرس در زیر ظاهر > سفارشی‌سازی > هویت سایت اضافه کرد) و همچنین تغییر برش تصویر کوچک پیش‌فرض (که می‌تواند از داشبورد وردپرس خود در زیر تنظیمات > رسانه).

تغییر داد

سفارشی کردن فروشگاه Easy Digital Downloads

می خواهید یک فروشگاه EDD با ظاهری عالی داشته باشید بدون اینکه نیازی به کدنویسی یک سری CSS سفارشی برای خودتان داشته باشید؟ آسان – تم ها و افزونه های افزودنی برای این کار هستند. با یک موضوع خوب و چند افزونه مفید می توانید یک فروشگاه الکترونیکی عالی با تمام ویژگی هایی که برای کسب و کار خود نیاز دارید ایجاد کنید.

Easy Digital Downloads Themes WordPress

سریعترین راه برای تغییر ظاهر فروشگاه EDD شما با یک موضوع است. توسعه دهندگان طرح زمینه برای هدف قرار دادن تمام عناصر CSS در سراسر افزونه تجارت الکترونیک وقت گذاشته اند تا بتوانید فروشگاهی زیبا داشته باشید. در حالی که بسیاری از طرح‌های زمینه EDD عالی در وب در دسترس هستند و اینها فقط چند مورد از موارد دلخواه ما هستند.

Vendd Free Easy Digital Downloads WordPress Theme

زمینه وردپرس Vendd توسط Easy Digital Downloads نه تنها رایگان است، بلکه همچنین توسط همان تیم پشت EDD طراحی و توسعه یافته است. این به این معنی است که شما نیازی به نگرانی در مورد مسائل مربوط به سازگاری ندارید زیرا هر یک از جنبه های موضوع به طور یکپارچه با EDD کار می کنند. گزینه‌های داخلی زیادی برای رنگ‌ها، پس‌زمینه‌ها، الگوهای صفحه برای ارسال‌های اولیه، طرح‌بندی 3 صفحه و موارد دیگر وجود دارد.

Olam Premium Easy Digital Downloads WordPress Theme

اگر به دنبال یک پوسته ممتاز انعطاف پذیر هستید، باید به زمینه وردپرس Olam

افزونه های Easy Digital Downloads

بسته به چیزی که می فروشید، اگر می خواهید شرکت های وابسته داشته باشید، یا اگر می خواهید بتوانید عضویت ها را بفروشید، هزاران افزونه ممتاز عالی در بازار EDD موجود است تا به شما کمک کند ویژگی های بیشتری را به خود اضافه کنید. فروشگاه دیجیتال در حال حاضر بیش از 150 افزونه رایگان و ممتاز برای انتخاب وجود دارد. در اینجا فقط تعدادی از موارد دلخواه ما آمده است.

Product Reviews Easy Digital Downloads Add-On

افزونه بررسی برای Easy Digital Downloads این امکان را فراهم می‌کند تا مشتریان شما رتبه بندی و نظرات خود را برای دانلودهای شما بگذارند. این یک راه عالی برای نشان دادن اثبات اینکه محصولات فوق‌العاده‌ای تولید می‌کنید، است، و این افزونه حتی گزینه‌ای برای ارسال کد کوپنی برای بازبینان شما به‌عنوان سپاس‌گزاری برای اظهار نظرشان دارد.

PayPal Pro/Express Easy Digital Downloads Add-On

برای تجربه پرداخت حرفه ای تر، باید PayPal Pro & Express را در نظر بگیرید افزونه برای EDD. با کاربران PayPal Pro یک خرید با کارت اعتباری بدون خروج از سایت خود انجام دهید، و PayPal Express لایه‌های امنیتی بیشتری ارائه می‌دهد تا اطلاعات مشتریان شما ایمن بماند.

Social Discounts Easy Digital Downloads Add-On

با افزونه تخفیف‌های اجتماعیبه مشتریان خود جایزه بدهید. برای دانلود آسان دیجیتال. با این برافزا می‌توانید وقتی کاربران محصولات شما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک می‌گذارند، تخفیف‌هایی ارائه دهید. اما می توانید ویژگی تخفیف را نیز غیرفعال کنید و از این افزونه به عنوان راهی آسان برای افزودن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی به صفحات محصول خود استفاده کنید.

Dropbox Easy Digital Downloads Add-On

افزونه Dropbox برای Easy Digital Downloads این امکان برای شما وجود دارد که فایل های دانلودی خود را به جای وب سایت خود در Dropbox میزبانی کنید. این می تواند فرآیندهای دانلود را تسریع کند و همچنین بار زیادی را از سرور شما کم کند و در هزینه های میزبانی یا انتقال صرفه جویی کند.

Recurring Payments Easy Digital Downloads Add-On

می‌خواهید دانلودهای خود را به عنوان بخشی از عضویت ممتاز ارائه دهید؟ افزونه پرداخت‌های تکرارشونده برای EDD امکان راه‌اندازی را برای شما فراهم می‌کند پرداخت های مکرر که به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و غیره از مشتریان شما شارژ می شود. این را با افزونه محدودیت محتوا ترکیب کنید تا مناطق فقط برای اعضا ایجاد شود. برای مشترکین شما.

Build Your Own Starter Pack Easy Digital Downloads Add-Ons Bundle

برای بسیاری از فروشگاه‌های جدید، Easy Digital Downloads بسته آغازین عالی است. شما این امکان را دارید که همه افزونه هایی را که می خواهید در یک زمان انتخاب کنید. و هنگام خرید 5 افزونه یا بیشتر، فوراً 30٪ در خرید خود صرفه جویی خواهید کرد. شما نمی توانید این معامله را شکست دهید!

Marketplace Easy Digital Downloads Add-Ons Bundle

اگر قصد دارید بازار خود را بسازید، دانلودهای دیجیتال آسان بازار Bundle ضروری است. این بسته 8 افزونه ممتاز شامل همه افزونه‌هایی است که برای ارسال موارد برای فروش، مدیریت کمیسیون‌ها، جمع‌آوری نظرات مشتریان، ارائه جوایز و موارد دیگر به همه اعضا نیاز دارید. به علاوه با خرید هر ۸ افزونه به‌صورت بسته، ۱۷۰ دلار صرفه‌جویی خواهید کرد.

Core Extensions Easy Digital Downloads Add-Ons Bundle

در آخر، اگر به سادگی همه افزونه‌ها را می‌خواهید، Easy Digital Downloads را دریافت کنید Core Extensions Bundle. این شامل مجوز استفاده نامحدود برای هر یک از افزونه‌های ممتاز است که در حال حاضر از EDD در دسترس است. این بسته گران‌ترین است، قیمت آن 495 دلار است، اما اگر یک توسعه‌دهنده وب هستید که چندین بار از افزونه‌های زیادی استفاده می‌کند، بسیار عالی است (تقریباً 80 درصد صرفه‌جویی خواهید کرد.


این را دارید – راهنمای کامل و عمیق ما در مورد نحوه تنظیم Easy Digital Downloads برای اولین بار، و همچنین مجموعه ای از تم های وردپرس مورد علاقه ما و افزونه های EDD. امیدواریم به شما کمک کرده‌ایم مهارت‌های EDD خود را تقویت کنیم تا بتوانید فروش آنلاین محصولات دیجیتالی خود را شروع کنید.

سوالی دارید که در این مقاله به آن نپرداخته‌ایم؟ یا نکات بیشتری برای کاربران جدید Easy Digital Downloads؟ نظر خود را در زیر برای ما بنویسید – مایلیم از شما بشنویم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا