چطوری میشه

با Pinterest ترافیک سایت وردپرس خود را افزایش دهید

با Pinterest ترافیک سایت وردپرس خود را افزایش دهید

Pinterest دومین ارجاع دهنده ترافیک رسانه های اجتماعی پس از فیس بوک است که تعداد ارجاعات بسیار بیشتری نسبت به توییتر، استامبل آپون و ردیت دارد. اگر قبلاً برای توسعه استراتژی Pinterest خود وقت صرف نکرده‌اید، احتمالاً منبع عظیمی از ترافیک را از دست داده‌اید.

خوشبختانه، ایجاد حضور در پینترست دشوار نیست. تاکتیک‌های ساده زیادی وجود دارد که می‌توانید به کار ببرید تا از قدرت پلتفرم استفاده کنید و ترافیک وب‌سایتتان را افزایش دهید. با دوستانه کردن محتوای خود با پینترست، و صرف مدتی برای “پین کردن”، می توانید وب سایت خود را به مخاطبان جدید و گسترده ای معرفی کنید.

این مقاله ابتدا توضیح می‌دهد که Pinterest چگونه کار می‌کند و چرا باید استراتژی مناسبی برای وب‌سایت خود ایجاد کنید. سپس پنج راه به شما پیشنهاد می‌کنیم که بتوانید ترافیک بیشتری از Pinterest دریافت کنید.

بیایید کرک کنیم!

مقدمه ای بر Pinterest

Pinterest یک سایت رسانه اجتماعی است که پیوندها را به شکل “پین” نمایش می‌دهد. در یک شبکه به سبک سنگ تراشی. صفحه اصلی Pinterest شما فید تصاویر (هر کدام به یک صفحه وب پیوند شده است) را بر اساس تنظیمات و فعالیت قبلی شما نمایش می دهد. هنگامی که روی یک پین کلیک می کنید، برای نمایش تصویر بزرگتر و جزئیات بیشتر، بزرگ می شود. وقتی دوباره روی آن کلیک کردید، به منبع تصویر هدایت می‌شوید – خواه یک پست وبلاگ، مقاله خبری، یا نوع دیگری از صفحه وب باشد.

علاوه بر مشاهده پین‌ها در فید، می‌توانید پین‌ها را در تابلوهای عمومی یا خصوصی خود یا در گروه‌هایی که عضو آن هستید ذخیره کنید. Pinterest همچنین دارای یک موتور جستجوی بصری داخلی است تا بتوانید کلمات یا عبارات کلیدی را برای مشاهده پین ​​های مرتبط وارد کنید.

An example of a Pinterest search result

نمونه ای از یک نتیجه جستجوی Pinterest.

در سال 2015 پینترست از مرز 100 میلیون کاربر فعال فراتر رفت و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. با 75 میلیارد پین و 2 میلیارد< /a> جستجوهای ماهانه، این پلتفرم نباید به عنوان یک منبع ترافیک بالقوه نادیده گرفته شود. اگر قبلاً برای Pinterest ثبت نام نکرده اید، اکنون آن را امتحان کنید و پین کنید!

5 راه برای افزایش ترافیک وب سایت با قدرت Pinterest

مانند هر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی دیگر، اجرای یک استراتژی خوب فکر شده Pinterest برای به حداکثر رساندن ارجاع‌ها مهم است. اجازه می‌دهیم به پنج تاکتیک بپردازیم که می‌توانید برای کمک به هدایت ترافیک Pinterest به وب‌سایت خود استفاده کنید.

1. دکمه های اشتراک گذاری Pinterest را به وب سایت خود اضافه کنید

قبل از اینکه Pinterest بتواند به عنوان یک ابزار ارجاع عمل کند، محتوای شما باید در واقع در پلتفرم ظاهر شود. شما می توانید محتوای خود را پین کنید، اما همچنین می خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز می توانند به راحتی آن را پین کنند. این را می توان از طریق فعال کردن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی – به ویژه دکمه های Pinterest – در وب سایت خود انجام داد، اگر قبلاً این کار را نکرده اید. راه های زیادی برای استفاده از دکمه های اشتراک گذاری Pinterest در سایت شما وجود دارد. در اینجا تعدادی از آنها وجود دارد:

  1. اگر Jetpack دارید، می‌توانید دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی ساده را فعال کنید – از جمله دکمه Pinterest.
  2. همچنین می‌توانید از افزونه Pinterest برای افزودن دکمه Pin it به تصاویر، صفحات و پست‌های شما.
  3. اگر می‌خواهید گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری داشته باشید، یک افزونه رسانه اجتماعی مانند MashShare یا هر یک از این دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی برای وردپرس.

2. از گرافیک های مخصوص Pinterest در وب سایت خود استفاده کنید

وقتی محتوای خود را از طریق دکمه‌های اختصاصی با Pinterest به اشتراک می‌گذارید، سایت به‌طور خودکار تصاویر را از صفحه شما یا هر جای دیگر سایت شما دریافت می‌کند. معمولاً چندین گزینه طرح‌بندی پین را در اختیار شما قرار می‌دهد:

Three pin options pulled from a blog post

Pinterest طرح‌بندی پین‌های متعددی را برای محتوا ارائه می‌دهد.

نشان داده شده است که انواع خاصی از گرافیک‌ها در Pinterest بهتر عمل می‌کنند و تعداد تکرارها و کلیک‌های بیشتری دریافت می‌کنند. ممکن است بخواهید در مورد گنجاندن گرافیک اختصاصی Pinterest در پست ها یا صفحات خود فکر کنید تا موفقیت پین های خود را به حداکثر برسانید.

در اینجا چند نکته برای ایجاد این تصاویر وجود دارد:

  1. از ابعاد مناسب استفاده کنید: اندازه گرافیکی پین معمولی 736px x 1104px، اما اخیراً گرایشی برای پین‌های بلندتر با ارتفاع تا 2061 پیکسل وجود داشته است.
  2. افزودن همپوشانی متن: داشتن عنوان یا توضیح روی تصویر، خواننده را آگاه می‌کند و او را تشویق می‌کند که روی آن کلیک کند.
  3. از یک طرح‌بندی ثابت استفاده کنید: با ابزار طراحی یک الگو ایجاد کنید  مانند Canva. یک چیدمان ثابت برای همه تصاویر Pinterest شما به ایجاد یک تصویر نام تجاری منسجم کمک می کند. همچنین کار طراحی را در دراز مدت به حداقل می رساند.
  4. تصاویر را در پست خود پنهان کنید: به دلیل ابعاد آنها، ممکن است متوجه شوید که گرافیک‌های خاص Pinterest به سادگی در پست‌ها یا صفحات شما خوب به نظر نمی‌رسند. در این صورت، می‌توانید با قرار دادن آنها با یک کد ساده از نمایش تصاویر در قسمت جلویی سایت خود جلوگیری کنید.

همچنین، اگر می‌خواهید درباره ایجاد پین‌های عالی بیشتر بدانید، Pinterest یک راهنمای مفید منتشر کرده است.

3. Rich Pins

را فعال کنید

The Rich Pins page header.

پین‌های غنی به‌طور خاص برای کسب‌وکارها برای افزودن اطلاعات اضافی و ویژگی‌های پین آنها. شش نوع Rich Pins موجود است و ویژگی‌های اضافی به نوع استفاده شما بستگی دارد. برای مثال، یک پین برنامه دارای یک دکمه نصب خواهد بود و پین‌های مکان شامل نقشه و اطلاعات تماس است:

An example and brief description of article pins

فعال کردن Rich Pins ساده است و راهنمایی کامل را می‌توانید در وب سایت Pinterest.

4. برای خودکارسازی پین‌ها از SNAP استفاده کنید

SNAP WordPress Plugin

اگر تعجب می‌کنید که چند وقت یکبار باید پین کنید، مطالعات نشان داده‌اند افرادی که ۱۵ تا ۳۰ بار در روز پین می‌زنند بهترین نتایج را کسب می‌کنند. با این حال، انجام این کار به صورت دستی برای اکثر مردم بسیار غیر عملی است، جایی که SNAP (افزونه پوستر خودکار شبکه‌های اجتماعی) وارد می‌شود. این ابزار یک برنامه وب و تلفن همراه است که به شما امکان می‌دهد پین‌ها (و توییت‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و غیره) را از قبل برنامه‌ریزی کنید. از زمان نه تنها به عنوان یک پلتفرم برای پین کردن عمل می‌کند، بلکه امکان «چرخش» پیام‌ها، انتخاب تصاویر و موارد دیگر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

5. به تابلوهای گروه در پینترست بپیوندید

در نهایت، در حالی که اکثر کاربران چندین تابلوی شخصی در Pinterest ایجاد می‌کنند، می‌توانید به تخته های گروه. آنها می توانند صدها هزار دنبال کننده داشته باشند، به این معنی که افراد بیشتری محتوای شما را ببینند و دوباره پین ​​کنند. منابع زیادی برای اطلاع از استراتژی‌های عالی برای پین کردن تابلوی گروهی و افراد زیادی که استراتژی‌های خود را برای استفاده از آن‌ها ایجاد کرده‌اند، موجود است.

همچنین می‌توانید هیئت مدیره گروه خود را ایجاد کنید و تلاش کنید تا در حوزه کاری خود به یکی از مقامات Pinterest تبدیل شوید. با دعوت از مشارکت‌کنندگان، و به دنبال ایجاد دنبال‌کنندگانی از افرادی که پین‌های شما را مشاهده کرده و به اشتراک می‌گذارند، می‌توانید محتوای خود را نسبتاً منفعلانه منفجر کنید.


Pinterest این فرصت را به شما ارائه می دهد تا حجم عظیمی از ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. با این حال، اگرچه ممکن است در مورد اینکه چگونه می‌توانید از این پلتفرم به عنوان یک روش بازاریابی موثر استفاده کنید، مطمئن نیستید، اما این کار چندان سخت نیست.

با استفاده از پنج نکته ای که در این مقاله بیان کردیم، می توانید به خوبی از قدرت Pinterest استفاده کنید و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

از کدام استراتژی های پینترست محور برای به دست آوردن ترافیک برای وب سایت خود استفاده می کنید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا