چطوری میشه

بررسی های تعمیر و نگهداری وردپرس برای خارج شدن از مسیر امروز

بررسی های تعمیر و نگهداری وردپرس برای خارج شدن از مسیر امروز

وقتی همه چیز در طول فصل تعطیلات دیوانه‌کننده می‌شود و منجر به آن می‌شود، بسیاری از ما بررسی‌های وردپرس را در دستور کار قرار می‌دهیم، اما سال جدید بهترین زمان برای آن است. قبل از شروع مجدد کسب و کار، مراقبت از برخی تعمیرات را انجام دهید. مهم است که مطمئن شوید وردپرس شما در بهترین شکل ممکن قرار دارد تا در زمانی که اصلاً انتظارش را ندارید با خطاها یا مشکلات دردسرساز مواجه نشوید.

خوشبختانه، برای جلوگیری از بروز فاجعه، تعمیر و نگهداری و پایه وجود دارد امنیت وردپرس بررسی می‌کند که امروز می‌توانید از مسیر خود خارج شوید تا مطمئن شوید که با راه‌اندازی در سال 2017، همه چیز در بهترین حالت خود قرار دارند. در اینجا توصیه‌های مورد علاقه ما برای اطمینان از اینکه سایت شما در بهترین شکل است وجود دارد:< /p>

1. یک نسخه پشتیبان از وب سایت انجام دهید

یکی از کارهای تعمیر و نگهداری که احتمالا مدتی است به آن فکر نکرده اید، تهیه نسخه پشتیبان کامل از وب سایت است. مطمئناً، این احتمال که مجبور شوید به پشتیبان خود تکیه کنید همیشه بسیار نادر است، اما اگر این اتفاق افتاد قطعاً نمی‌خواهید بدون آن باشید.

این مرحله اول در فرآیند تعمیر و نگهداری است زیرا حقیقتاً، اگر هنگام تنظیم دقیق و به روز رسانی وب سایت خود اتفاقی بیفتد، حداقل همه آن را به صورت ایمن ذخیره کرده اید. توصیه می‌کنیم اطلاعات وب‌سایت خود را در چندین مکان مانند محلی و ابری ذخیره کنید. همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که از تمام فایل‌های مرتبط با سایت نسخه پشتیبان تهیه می‌کنید. ما از VaultPress استفاده می‌کنیم، اما تعداد زیادی پشتیبان گیری وردپرس گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید.

2. مطمئن شوید که فایل‌ها، پلاگین‌ها و تم‌های اصلی وردپرس به‌روز هستند

یکی از جنبه های بدون استرس وردپرس به عنوان یک پلتفرم این است که به روز نگه داشتن جنبه های سایت شما آسان است. همانطور که گفته شد، ما نمی توانیم بر اهمیت اطمینان از این که اینها در شرایط کاری خوب هستند تاکید کنیم – در واقع، به همان اندازه مهم است که از کل وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید (که به هر حال، همیشه می خواهید قبل از به روز رسانی از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این فایل ها به صورت دستی).

در صورتی که فایل‌های اصلی، افزونه‌ها و طرح‌های زمینه را برای به‌روزرسانی خودکار تنظیم نکرده‌اید—می‌توانید درباره جزئیات به‌روزرسانی‌های دستی در اینجا بیشتر بخوانید.

  • فایل‌های هسته وردپرس. هنگامی که در ابتدا فایل‌های اصلی وردپرس را راه‌اندازی و دانلود می‌کنید، گزینه‌ای برای به‌روزرسانی خودکار وجود دارد که همیشه یک ایده هوشمندانه است، به خصوص اگر فردی هستید که قصد ندارید به یاد داشته باشید که آن را به صورت دستی انجام دهید. مهم است که مطمئن شوید فایل‌های اصلی به‌روزرسانی می‌شوند، زیرا طراحان دائماً به‌روزرسانی‌های مهمی را برای کمک به اجرای روان وردپرس انجام می‌دهند، و قدیمی بودن فایل‌های اصلی می‌تواند باعث خطاها و چالش‌های غیرضروری شود.
  • افزونه‌ها و طرح‌های زمینه. همیشه می‌توانید داشبورد > منوی به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید، زیرا به شما نشان می‌دهد که آیا هر یک از افزونه‌ها/طرح‌های زمینه شما نیاز به به‌روزرسانی دارد یا خیر! اعلان‌ها نقطه شروع خوبی هستند زیرا اگر به‌روزرسانی دستی شما خودکار نباشد، انجام به‌روزرسانی دستی را بسیار آسان می‌کنند. توجه به این نکته ضروری است که مشخص شد قدیمی بودن افزونه ها و تم ها به هک کردن سایت های وردپرس (به یاد داشته باشید که آن اسکن‌های بدافزار) – پس با این کار اجازه ندهید که گرد و غبار را جمع‌آوری کرده و قدیمی بمانند (حتی اگر در حال حاضر از آنها استفاده نمی‌کنید).

اگر یک وب سایت سفارشی برای شما ایجاد کرده اید، معمولاً طراح وب سایت شما را به صورت رایگان برای شما به روز می کند تا به روز رسانی هیچ تغییری در طراحی شما ایجاد نکند. همیشه قبل از شروع بپرسید.

3. از شر پلاگین های استفاده نشده خلاص شوید

Get Rid of Unused Plugins

با توجه به قدیمی بودن و قدیمی بودن افزونه‌ها، فقط از شر افزونه‌هایی که دریافت کرده‌اید و بعید است هرگز دوباره از آن‌ها استفاده کنید خلاص شوید. دانلود مجدد پلاگین ها بسیار آسان است، و رها کردن آنها بدون استفاده و قدیمی می تواند باعث آسیب بیشتر از سود شود. علاوه بر ایجاد آسیب‌پذیری‌های سایت، می‌توانند باعث کندی سایت شما نیز شوند. بنابراین، در این ژانویه، به لیست افزونه های خود بروید و از شر چیزهایی که استفاده نمی کنید خلاص شوید!

4. از محتوای شگفت انگیز وبلاگ

پشتیبان تهیه کنید

Back-Up that Fabulous Blog Content

در سال 2016 بدون شک محتوای شگفت انگیزی نوشتید، تصحیح کردید و پست کردید! علاوه بر پشتیبان گیری از کل سایت وردپرس خود، می خواهید مطمئن شوید که به طور خاص از محتوای وبلاگ خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید.

اگر اتفاقی برای وبلاگ شما بیفتد، آن محتوا ممکن است برای همیشه از بین برود—و این تعداد زیادی از داده‌های بهینه‌شده سئو است که امسال بدون آن از بین می‌روند. اگر معمولاً قبل از پست کردن در اسناد می نویسید (که واقعاً بهترین روش است)، خوب است، اما ممکن است بخواهید آن فایل ها را روی هارد دیسک یا ابر ذخیره کنید.

همچنین می‌توانید یک پشتیبان‌گیری وردپرس در Dropbox به صورت خودکار انجام دهید.، که به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که چند وقت یکبار، چه زمانی و کجا می خواهید از محتوای عالی وبلاگ در حساب Dropbox شما نسخه پشتیبان تهیه شود. این بهترین ایده برای سایت‌هایی با محتوای زیاد نخواهد بود، اما می‌تواند برای کسب‌وکارهای کوچک به خوبی کار کند.

5. از شر هرزنامه و کامنت های سطل زباله خلاص شوید

Get Rid of Spam and Trash Comments

وردپرس خلاص شدن از شر زباله ها یا نظرات هرزنامه را در وبلاگ شما بسیار آسان می کند. این نوع نظرات در نهایت فقط فضای ذخیره سازی سایت را اشغال می کنند و واقعاً هیچ لطفی به شما نمی کنند. بسته به نوع ترافیک سایت شما، این واقعاً باید حداقل ماهانه، اگر نه هفتگی، انجام شود. در هر صورت، شروع سال جدید هنوز هم مکان خوبی برای شروع است.

6. حذف ویرایش های پست

WordPress در واقع یکی از پلتفرم‌هایی است که لزوماً مجبور نیستید در مورد تایپ محتوای خود به طور مستقیم در پلتفرم آنلاین استرس داشته باشید، زیرا دارای ویژگی‌هایی است که به طور منظم از محتوای شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند، در صورتی که اینترنت شما خراب شود، رایانه شما از بین برود یا برخی موارد دیگر. اشتباه پیش بینی نشده اتفاق می افتد این ویژگی عالی است، اما هنگامی که محتوای شما زنده و ایمن شد، می‌خواهید ویرایش‌های پست را حذف کنید زیرا فضای غیرضروری زیادی را اشغال می‌کنند.

Delete Old WordPress Post Revisions

برای یک راه آسان و سریع برای خلاص شدن از شر ویرایش‌ها، ما WP-Optimize را دوست داریم افزونه وردپرس. نه تنها می‌توانید از این افزونه برای پاک کردن نسخه‌های قدیمی استفاده کنید، بلکه می‌توانید گزینه‌هایی را برای حذف پست‌های موجود در سطل زباله، حذف نظرات هرزنامه، حذف پینگ‌بک‌ها/ترک‌بک‌ها و موارد دیگر فعال کنید.

7. پیوندهای شکسته

را بررسی کنید

Check for Broken Links

یکی از کارهای تعمیر و نگهداری که اغلب با مشکل مواجه می شود، بررسی وبلاگ و محتوای وردپرس شما برای لینک های خراب است. این یکی از جنبه هایی است که ممکن است پس از ارسال محتوای خود به عقب برگردید و دوباره بررسی کنید، اما پیوندهای شکسته واقعاً می توانند محتوای شما را هم از نظر رتبه بندی SEO/آنلاین و هم از نظر تجربه خوانندگان شما بی ارزش کنند. به نظر من، بررسی کننده پیوند شکسته وردپرس بسیار مفید است. صفحات خود را خزیدن و به دنبال این نوع تغییرات و خطاها می گردند.

غذای آماده

این هفت نکته تعمیر و نگهداری مطمئناً سایت وردپرس شما را با راه اندازی در سال 2017 در وضعیت خوبی قرار می دهد. انجام تعمیر و نگهداری منظم به امنیت، عملکرد سایت شما کمک می کند و می تواند تفاوت زیادی در نحوه تجربه کاربران از وبلاگ شما ایجاد کند. می‌توانید نکات اساسی وردپرس بیشتری را در اینجا بیاموزید.< /p>

آیا هر یک از این نکات نگهداری تفاوت را در بررسی وب سایت شما ایجاد کرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا