چطوری میشه

چگونه یک کتاب الکترونیکی بسازیم و سایت وردپرس خود را ارتقا دهیم

چگونه یک کتاب الکترونیکی بسازیم و سایت وردپرس خود را ارتقا دهیم

شاید برای مدتی با ایده نوشتن یک کتاب الکترونیکی سرگرم شده اید، اما هنوز به آن نرسیده اید. پس از همه، ایجاد یک کتاب الکترونیکی بسیار سخت و زمان بر است، درست است؟

در حالی که گردآوری یک کتاب الکترونیکی تبلیغاتی پیاده روی در پارک نیست، اگر ذهن خود را به آن اختصاص دهید می توانید این کار را انجام دهید. علاوه بر این، انتشار یک کتاب الکترونیکی مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه شما را قادر می‌سازد تا وب‌سایت خود را تبلیغ کنید و خود را به عنوان یک مرجع در حوزه کاری خود معرفی کنید.

در این مقاله، ما یک فرآیند چهار مرحله‌ای را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم اولین کتاب الکترونیکی تبلیغاتی خود را ایجاد کنید، که همه چیز از برنامه‌ریزی گرفته تا انتشار را پوشش می‌دهد. بیایید درست شیرجه بزنیم!

مرحله 1: ابزار مناسب را انتخاب کنید

اولین قدم برای فرآیند نوشتن کتاب الکترونیکی، یافتن ابزار مناسب است. نوشتن یک کتاب الکترونیکی از نظر قالب بندی با یک پست وبلاگ معمولی بسیار متفاوت است، بنابراین باید ابزارهایی را پیدا کنید که می توانند به شما در مقابله با این جنبه و همچنین برخی موارد دیگر کمک کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، فهرست مختصری از ابزارهای نوشتاری مورد علاقه خود را که به نفع شماست به چهار دسته تقسیم می‌کنیم.

1. نوشتن و ویرایش

  • Microsoft Word. شما احتمالاً قبلاً با این مورد آشنا هستید. این یکی از بهترین ابزارها برای طوفان فکری و نوشتن هر نوع محتوا است. علاوه بر این، به شما امکان می‌دهد تا ماکروهای پیچیده را برای انجام کارهای تکراری راه‌اندازی کنید، که می‌تواند زمان قابل توجهی باشد.
  • Google Docs. بر روی کاغذ، Google Docs بسیار شبیه Microsoft Word است، به جز ویژگی‌های همکاری برتر. اگر با یک ویرایشگر کار می‌کنید و باید از تغییرات و بازبینی‌ها مطلع باشید، این ابزار باید درست در بهترین حالت شما باشد.

2. قالب بندی و تبدیل

  • PublishXpress. PublishXpress تبدیل‌های یکپارچه به < فرمت‌های.epub و .mobi. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل منبع خود را آپلود کنید، جلدی را انتخاب کنید و روی دکمه تبدیل
  • کلیک کنید.

  • Anthologize. Anthologize یک افزونه وردپرس است که پست‌های وردپرس را تبدیل می‌کند. فقط با چند کلیک وارد فایل های PDF شوید.
  • PosterMyWall. این برنامه مبتنی بر مرورگر به شما امکان می‌دهد جلد کتاب خود را با سفارشی‌سازی قالب‌های جلد کتاب طراحی شده توسط حرفه‌ای‌ها ایجاد کنید، در حالی که بودجه بسیار کمی دارد.

3. ابزار All-in-One

  • کتاب‌های مطبوعاتی. این افزونه قدرتمند وردپرس شما را قادر می‌سازد برای برنامه ریزی، نوشتن، ویرایش، قالب بندی و انتشار کتاب های الکترونیکی مستقیماً از داشبورد خود.
  • کالیبر. این برنامه دسک‌تاپ مجموعه کاملی را ارائه می‌کند. ویژگی هایی برای نوشتن، قالب بندی، انتشار و حتی تبدیل کتاب های الکترونیکی بین انواع فایل های مختلف.

4. ابزارهای وردپرس

  • PDF و چاپ توسط BestWebSoft. > چه محتوای ممتاز یا رایگان را در وب سایت خود به صورت pdf ارائه کنید؟ این افزونه رایگان دکمه‌های PDF و Print را به پست‌های شما اضافه می‌کند تا خوانندگان شما بتوانند به راحتی محتوای شما را برای خواندن بعدی دانلود یا چاپ کنند.
  • صادر کننده ساده PDF. > آیا نیاز به صادرات همه یا پست های خود، یا همه از نوع پست سفارشی دارید؟ این افزونه رایگان انبوه پست‌های شما را به یک فایل PDF صادر می‌کند که فرآیند را سریع و آسان می‌کند.

مرحله 2: شروع به نوشتن کتاب الکترونیکی تبلیغاتی خود کنید

da86daafd988d986d987 db8cdaa9 daa9d8aad8a7d8a8 d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9db8c d8a8d8b3d8a7d8b2db8cd985 d988 d8b3d8a7db8cd8aa 6699c4140b89c

وقتی ابزار مناسب را پیدا کردید، وقت آن است که آستین‌ها را بالا بزنید و شروع به نوشتن کنید. این مرحله می‌تواند طولانی باشد، و می‌تواند خسته‌کننده باشد، بنابراین مهم است که به فرآیندی پایبند باشید که برای شما کار می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، ما چگونه وظایف نوشتن طولانی را انجام می دهیم:

  1. موضوعی را انتخاب کنید. این یک تصمیم شخصی است، اما برای بهترین نتایج، باید موضوعی را انتخاب کنید که در آن اشتیاق و دانش دارید.
  2. تحقیق کنید. موضوع خود را بررسی کنید و در مورد اطلاعاتی که قرار است آن را در کتاب الکترونیکی شما قرار دهد فکر کنید.
  3. یک طرح کلی بچینید. هنگامی که ایده های خود را به طور کامل بررسی کردید، یک طرح کلی برای پروژه خود ایجاد کنید. هیچ قانون سخت و سریعی برای انجام این کار وجود ندارد، اما همیشه می‌توانید به دنبال الگویی برای شروع بگردید.
  4. اولین پیش نویس خود را بنویسید. بنشینید و شروع به تایپ کنید – بسته به سلیقه شخصی شما، این مرحله ممکن است شامل مقادیر زیادی قهوه باشد. ممکن است بخواهید در این مرحله از ویرایش اجتناب کنید، زیرا می تواند سرعت شما را کاهش دهد.
  5. پیش‌نویس خود را ویرایش و صیقل دهید. در حالت ایده‌آل، باید بین تکمیل اولین پیش‌نویس و ویرایش آن کمی استراحت کنید. ایده هایی را که ممکن است از قلم انداخته باشید، تکرار کلمات، مشکلات مربوط به جریان، و البته اشتباهات دستوری و غلط املایی را بررسی کنید.
  6. اصلاح کنید. این مرحله به بهترین وجه توسط یک جفت چشم تازه انجام می شود، بنابراین باید در مورد برون سپاری آن به یک ویرایشگر فکر کنید. یک ویرایشگر خوب باید هر چیزی را که در مرحله قبل از قلم انداخته اید، بگیرد.
  7. کتاب الکترونیکی خود را منتشر کنید. ما در ادامه بیشتر درباره نحوه انتشار کتاب الکترونیکی خود صحبت خواهیم کرد، بنابراین به خواندن ادامه دهید!

وقتی نوبت به نوشتن محتوای طولانی‌مدت مانند کتاب الکترونیکی می‌رسد، باید تا حد امکان ساختارمند باشد، و تقسیم کردن این فرآیند به چند مرحله باعث می‌شود تلاش بسیار کمتر از پرداختن به آن بدون برنامه‌ای با استرس باشد. .

مرحله 3: کتاب الکترونیکی خود را قالب بندی کنید

A screenshot of an e-book cover.

نمونه ای از جلد کتاب الکترونیکی جذاب.

هنگامی که نوشتن کتاب الکترونیکی خود را به پایان رساندید، وقت آن است که روی طرح بندی و قالب بندی آن کار کنید و سپس سند را به نوع فایل مورد نظر خود تبدیل کنید. درست کردن قالب‌بندی کتاب الکترونیکی شما بسیار مهم است تا در همه انواع نمایشگرها به‌ویژه نمایشگرهایی که دارای فرم‌های کوچک هستند به درستی نمایش داده شود.

وقتی از طرح و قالب کتاب الکترونیکی خود راضی هستید، باید آن را به یک نوع فایل مناسب تبدیل کنیم تا خطاهای سازگاری را به حداقل برسانیم. اینها محبوب‌ترین قالب‌های فایل کتاب الکترونیکی در حال حاضر هستند:

  • PDF: این نوع فایل به دلیل سازگاری گسترده آن بسیار رایج است.
  • Mobi: اگر بخواهید محتوای پیچیده را با سهولت و انعطاف‌پذیری ارائه دهید، قالب Mobipocket (یا mobi) ایده‌آل است.
  • ePub: این قالب محبوب کتاب الکترونیکی تجربه‌ای خوب ارائه می‌کند و توسط اکثر نرم‌افزارهای مطالعه پشتیبانی می‌شود.

از بین این سه، PDF به لطف پشتیبانی از جریان اصلی، محبوب‌ترین قالب است. با این حال، این روزها بیشتر مردم احتمالاً به نرم‌افزار خواندن دسترسی دارند که طیف گسترده‌ای از انواع فایل‌ها را پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر سازگاری نگرانی اصلی شماست، نیازی نیست PDF را به‌طور پیش‌فرض انتخاب کنید.

مرحله 4: کتاب الکترونیکی خود را آپلود و منتشر کنید

بعد از تمام تلاش‌های شما، تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که کتاب الکترونیکی خود را منتشر کنید و منتظر بمانید تا بررسی‌های درخشان شروع به سرازیر شدن کنند.

یک گزینه استفاده از توزیع کننده کتاب الکترونیکی است. با یک توزیع کننده، شما به سادگی کتاب الکترونیکی خود را آپلود می کنید، قیمتی تعیین می کنید و در حالی که آنها تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهند (البته در ازای دریافت هزینه) می نشینید. برخی از خدمات توزیع مورد علاقه ما عبارتند از Smashwords، Draft2Digital و Amazon Kindle Direct Publishing.

اگر زمان لازم برای رسیدگی به تمام جزئیات مربوط به انتشار کتاب الکترونیکی خود را ندارید، سرویس توزیع مناسب می تواند بار زیادی را از روی دوش شما بردارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که بیشتر خدمات با دستورالعمل‌های خاص خود ارائه می‌شوند، و برای به‌روزرسانی کتاب الکترونیکی و دریافت پرداخت‌ها، باید با آن‌ها برخورد کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید کتاب الکترونیکی خود را خودتان با وردپرس منتشر کنید. اگر خودتان منتشر می‌کنید، نیازی به مراجعه به نمایندگی توزیع نخواهید داشت، و این کار به سادگی آپلود کتاب الکترونیکی در وب‌سایت وردپرس و زدن دکمه انتشار است. اگر با بودجه محدود کار می کنید، یا نمی خواهید سود خود را با یک توزیع کننده آنلاین تقسیم کنید، انتشار خود می تواند بهترین راه باشد. علاوه بر این، به شما امکان می‌دهد کنترل کل فرآیند را حفظ کنید، که می‌تواند شما را از سردردهای زیادی نجات دهد.

در اینجا چند گزینه عالی وجود دارد که می توانید از آنها برای انتشار خود استفاده کنید.

تم وردپرس فروشگاه دانلود دیجیتال DigiSeller

DigiSeller Digital Downloads Store WordPress Theme

DigiSeller یک تم وردپرس ممتاز فروشگاه دانلودهای دیجیتال پاسخگو از Templatic است. این تم ویرایش سریع راهی آسان برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود برای کتاب‌های الکترونیکی، راهنمای pdf، قالب‌های وب‌سایت، PSD یا هر کالای دیجیتال دیگری است.

بهترین بخش در مورد این موضوع، کلیک و ویرایش بسیار ساده تنظیمات زنده است. می‌توانید با استفاده از گزینه‌های نقطه و کلیک برای فونت‌ها، رنگ‌ها، متن، تصاویر، ردیف‌ها، ستون‌ها و موارد دیگر، طرح زمینه خود را به‌طور زنده در نسخه نمایشی Templatic سفارشی کنید. هنگامی که طرح‌بندی استانی خود را ایجاد کردید، اقدام به خرید و دانلود تم سفارشی خود کنید. آسان است درست است؟

و می‌توانید کالاهای دیجیتالی خود را با DigiSeller بفروشید (از این رو نام آن). فقط محصولات خود را اضافه کنید و هنگام سفارشی کردن موضوع، اطلاعات درگاه پرداخت خود را وارد کنید. به این ترتیب پس از نصب طرح زمینه در سایت خود، همه چیز را راه اندازی می کنید.

موضوع وردپرس فروشگاه کتاب الکترونیکی و کالاهای دیجیتال ناشر

Publisher E-Book & Digital Goods Store WordPress Theme

ناشر اولین در نوع خود است. این یک تم ممتاز وردپرس است که به طور انحصاری برای نمایش و فروش کالاهای دیجیتالی شما به صورت آنلاین، مانند کتاب های الکترونیکی توسعه یافته است. با همه چیز داخلی می توانید به راحتی شروع به فروش آنلاین کالاهای دیجیتال خود کنید یا پیوندهایی به سایت های شخص ثالث (معروف به شرکت های وابسته) ارائه دهید. و از E-Junkie پشتیبانی می کند!

اگر به دنبال تم نهایی وابسته یا تم کالاهای دیجیتالی هستید، احتمالاً همین است. همه چیز، از طراحی گرفته تا گزینه های مدیریت قدرتمند/داشبورد، به طور خاص برای رفع نیازهای شما ایجاد شده است. این به این معنی است که شما یک طرح صفحه اصلی قابل تنظیم، سیستم مدیریت پروژه دیجیتال، سیستم پی پال داخلی، پشتیبانی e-junkie، ویژگی نصب خودکار خارج از جعبه، وبلاگ اخبار/خدمات، تنظیمات طراحی داخلی، خواهید داشت. ، کدهای کوتاه، طرح های رنگی مختلف و غیره.

افزونه دانلودهای دیجیتال آسان

با استفاده از افزونه Easy Digital Downloads (EDD)، می‌توانید کل فرآیند را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود انجام دهید. در واقع، ما حتی یک راهنمای دانلودهای دیجیتال آسان داریم تا شما را در فرآیند راه اندازی فروشگاه آنلاین خود راهنمایی کنیم. اولین بار.

Easy Digital Downloads

اگر می خواهید کتاب الکترونیکی خود را به صورت رایگان ارائه دهید، بارگیری رایگان برای EDD به شما امکان می‌دهد این کار را بدون اجبار خریداران به انجام فرآیند تسویه حساب عادی انجام دهید. در عوض، تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که ایمیل خود را در ازای کتاب الکترونیکی شما ارائه دهند.


اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، انتشار یک کتاب الکترونیکی می تواند یک تلاش خسته کننده باشد. با این حال، پرداختن به پروژه با یک برنامه محکم در ذهن می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر به پایان برسانید و از سردردهای زیادی جلوگیری کنید.

در اینجا چهار مرحله اصلی برای نوشتن و انتشار اولین کتاب الکترونیکی تبلیغاتی شما آمده است:

  1. ابزار مناسب برای کار را پیدا کنید.
  2. بنشین و بنویس.
  3. کتاب الکترونیکی خود را قالب بندی کنید.
  4. کتاب الکترونیکی خود را در وب سایت خود یا با استفاده از یک سرویس توزیع منتشر کنید.

چگونه با پروژه های نوشتن پیچیده مانند کتاب های الکترونیکی تبلیغاتی مقابله می کنید؟ تجربیات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا