چطوری میشه

مزایا و معایب استفاده از Sumo در وب سایت وردپرس شما

مزایا و معایب استفاده از Sumo در وب سایت وردپرس شما

مجموعه ابزارهای سومو، که قبلاً با نام SumoMe شناخته می‌شد. ، می تواند به شما کمک کند بسیاری از ویژگی های مفید را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. از آنجایی که تقریباً همه این ویژگی‌ها بر افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت شما یا کمک به تبدیل شدن آن به یک ابزار بازاریابی مؤثرتر متمرکز شده‌اند، هر مالک وب‌سایت باید حداقل Sumo را در نظر بگیرد.

اما، با یک نسخه رایگان و همچنین تعدادی گزینه برتر موجود، از کدام نسخه سومو باید استفاده کنید؟ در این مقاله، مزایا و معایب استفاده از Sumo را با نگاهی به نسخه‌های مختلف موجود، و همچنین مرور تجربه کاربری پیشنهادی هنگام استفاده از این ابزار در وب‌سایت وردپرس خود، بررسی خواهیم کرد.

سومو چیست؟

Sumo Review

به طور خلاصه، Sumo مجموعه ای از ابزارها است که تقریباً در هر نوع وب سایتی از جمله وب سایت های وردپرسی قابل استفاده است. هنگامی که Sumo را فعال کردید، می توانید از ابزارهای زیر برای تقویت وب سایت وردپرس خود استفاده کنید:

  • List Builder 3 – فرم optin ایمیل و ابزار پاپ آپ محتوای سفارشی.
  • جعبه اسکرول – ابزار دیگری برای رشد لیست ایمیل شما و ایجاد سرنخ بیشتر.
  • Smart Bar – نمایش فرم‌ها و محتوای سفارشی در یک نمایشگر سبک hello bar.
  • اشتراک‌گذاری – اشتراک‌گذاری‌ها و دنبال‌کنندگان اجتماعی خود را افزایش دهید.
  • Heat Maps – که بازدیدکنندگان شما روی کجا کلیک می کنند در سایت شما پیدا کنید.
  • به علاوه ابزارهای بیشتر.

این مجموعه قدرتمندی از ویژگی‌ها است که هر وب‌سایت وردپرسی باید بتواند از آن به خوبی استفاده کند. از وبلاگ نویسان و کسب و کارهای کوچک گرفته تا نمونه کارهای فریلنسر و فروشگاه های تجارت الکترونیک، هر نوع وب سایتی باید قدردان ترافیک بیشتر و نرخ تبدیل هدف بهتر باشد.

Sumo Pro Tools

وقتی صحبت از مزایا و معایب استفاده از Sumo به میان می‌آید، همه ابزارهای بالا برای کسانی که از افزونه رایگان Sumo WordPress. این قطعا یک حرفه ای است. با این حال، اگر می‌خواهید پتانسیل کامل این افزونه را باز کنید و نام تجاری را حذف کنید، باید به یکی از برنامه‌های Sumo برتر ارتقا دهید. به احتمال زیاد برای برخی از کاربران وردپرس خاموش است، با این حال، هنوز آن را ترک نکنید، زیرا ممکن است تحت تاثیر سهولت استفاده Sumo قرار بگیرید.

SumoMe رایگان در مقابل Premium

Pros and Cons of using Sumo

همانطور که ذکر شد، چیزی که می‌توان هم مزایا و هم معایب استفاده از Sumo را در نظر گرفت، وضعیت آن به عنوان یک افزونه فریمیوم است. افزونه‌های Freemium WordPress به شما فرصتی عالی می‌دهد تا بدون نیاز به خرید، یک ابزار ممتاز را امتحان کنید.

بدیهی است که هنگام استفاده از نسخه رایگان به ویژگی ها و عملکردهای کمتری دسترسی خواهید داشت. با این حال، قبل از اینکه از نظر مالی به آن متعهد شوید، تجربه خواهید کرد که افزونه چقدر کاربر پسند است. در برخی موارد، ممکن است متوجه شوید که نسخه رایگان آنقدر قدرتمند است که نیازهای شما را بدون ارتقاء برآورده کند – این می تواند در مورد Sumo نیز صدق کند.

Sumo یک افزونه freemium است، بنابراین بیایید تفاوت های اصلی بین نسخه رایگان و پریمیوم و همچنین به طور کلی مزایا و معایب Sumo برای کاربران وردپرس را بررسی کنیم.

قیمت Sumo Pro

همچنین خدمات رایگان، چهار طرح قیمت گذاری Sumo Pro برای انتخاب وجود دارد:

  • کوچک — 29 دلار در ماه برای حداکثر 5 هزار بازدید ماهانه از وب سایت.
  • متوسط ​​— 59 دلار در ماه برای حداکثر 50 هزار بازدید ماهانه از وب سایت.
  • بزرگ — 119 دلار در ماه برای حداکثر 500 هزار بازدید ماهانه از وب سایت.
  • Sumo — استفاده نامحدود – برای قیمت تماس بگیرید!

Sumo Pricing

ارتقا به Sumo Pro نماد Sumo شناور واقع در گوشه سمت راست بالای وب سایت شما و همچنین پیوند متنی Powered by Powered by Sumo را که در گوشه سمت راست پایین نمایش داده می شود، حذف می کند. در حال استفاده.

Sumo Branding

برای بسیاری از کاربران، نام تجاری Sumo که در هنگام استفاده از نسخه رایگان در وب سایت شما نمایش داده می شود، باعث شکستن معامله خواهد شد. با این حال، اگر با نمایش کمی تبلیغات رایگان برای Sumo در وب‌سایت خود در ازای مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند موافق هستید، یا آماده پرداخت هزینه خدمات حرفه‌ای هستید، به ادامه مطلب مراجعه کنید تا ایده‌ای درباره نحوه نسخه های رایگان و پریمیوم Sumo با وردپرس کار می کنند.

Sumo List Builder Email Capture Tool Free در مقابل Premium

برای کمک به ارزیابی مزایا و معایب استفاده از Sumo، بیایید به تجربه کاربری ارائه شده نگاهی بیندازیم – بدون شک عاملی کلیدی در تصمیم گیری در مورد افزودن افزونه وردپرس به وب سایت خود یا خیر. در این قسمت از راهنمای خود، ما به اضافه کردن نسخه رایگان ابزار List Builder 3 Sumo به وب سایت شما خواهیم پرداخت.

درباره Sumo List Builder

Sumo Pop-up

در قلب مجموعه راه حل های رشد Sumo، List Builder 3 قرار دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این سومین تکرار عمده از ابزاری است که به شما کمک می کند فهرست مشترکین ایمیل خود را افزایش دهید. اگر شعار محبوب «پول در لیست است» را شنیده‌اید و می‌خواهید دریابید که آیا این درست است، لیست Builder 3 می‌تواند به شما کمک کند آن را امتحان کنید.

مانند سایر برنامه های سومو، List Builder 3 برای استفاده رایگان است. با این حال، همچنین مانند سایر برنامه های Sumo، اگر می خواهید قفل ویژگی های پیشرفته مانند ادغام با خدمات شخص ثالث و ابزار بینش را باز کنید که می تواند در مورد نحوه استفاده از Sumo در سایت شما اطلاعات بیشتری به شما بدهد، باید به یکی از طرح های برتر Sumo Pro ارتقا دهید.

گزینه‌های بازشو فهرست Sumo

همانطور که به رشد لیست ایمیل شما کمک می کند، از ابزار List Builder 3 نیز می توان برای نمایش محتوای زیر در یک پنجره پاپ آپ هوشمند استفاده کرد:

  • دکمه تماس برای اقدام – کاربران را با یک دکمه به یک URL خاص هدایت کنید.
  • دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی – اشتراک‌گذاری‌های بیشتری را از طریق توییتر، فیس‌بوک یا پینترست دریافت کنید.
  • کد HTML سفارشی را اضافه کنید – پس از ارائه HTML محتوای خود را در پنجره بازشو نمایش دهید.

بعد از اینکه هدف پاپ آپ خود را مشخص کردید، می توانید از میان مجموعه ای از طرح های از پیش ساخته شده چشمگیر انتخاب کنید. همچنین می توانید اندازه پنجره پاپ آپ را تنظیم کنید، از جمله گزینه SumoSize که بیشتر پنجره مرورگر را پوشش می دهد.

طراح پاپ آپ Sumo List Builder

Sumo pop-up form builder

یکی از جنبه‌های Sumo که آن را از اکثر رقبا جلوتر قرار می‌دهد، به‌ویژه در دسته افزونه‌های وردپرس optin رایگان ایمیل، رابط کاربری بصری نقطه و کلیک است. تنظیمات فرم پیش فرض عالی به نظر می رسند. با این حال، به لطف فرم ساز، می توانید به راحتی آنها را برای برآورده کردن نیازهای خود سفارشی کنید.

راه‌اندازهای بازشوی Sumo List Builder

Sumo Pop-up Triggers

وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد زمان و مکان نمایش پاپ آپ ها در سایت شما می رسد، کنترل خوبی خواهید داشت. محرک های بازشو Sumo عبارتند از:

  • Timed – پاپ آپ هایی که پس از مدت زمان مشخصی نمایش داده می شوند.
  • خروج کاربر (معروف به قصد خروج) – درست قبل از اینکه کاربر صفحه شما را ترک کند، یک پنجره بازشو نشان دهید.
  • Click Triggers – پس از کلیک روی یک پیوند، پنجره بازشو باز می شود.

دیدن راه‌انداز قصد خروج در دسترس کاربران نسخه رایگان Sumo بسیار عالی است. امکان نمایش پنجره های بازشو بدون ایجاد وقفه در تجربه کاربر بسیار مهم است.

قوانین نمایش Sumo List Builder

همچنین می‌توانید قوانین نمایش را برای تعیین مکان، زمان و نحوه نمایش پنجره‌های بازشو در سایت خود ایجاد کنید. برخی از نمونه ها شامل غیرفعال کردن پنجره های بازشو برای کاربران در دستگاه های تلفن همراه است. فقط نمایش پاپ آپ در صفحات، پست ها یا URL های خاص. فعال یا غیرفعال کردن پنجره های بازشو بر اساس URL ارجاع کننده یا نام دامنه؛ به علاوه موارد دیگر.

SumoMe New Rule

تنظیمات پیشرفته اختیاری نیز موجود است. این کنترل‌ها می‌توانند از نمایش پنجره‌های بازشو برای کاربرانی که قبلاً مشترک شده‌اند و همچنین افرادی که قبلاً انصراف داده‌اند، نمایش داده نشود. همچنین می‌توانید به Sumo دستور دهید تا هر بار که کاربر مشترک می‌شود از طریق یک فرم پاپ‌آپ به شما اطلاع دهد.

Sumo همچنین به شما کنترل کامل بر روی اتفاقاتی که پس از مشترک شدن کاربر یا انجام اقدام مورد نظر شما از طریق فرم روی می‌دهد، می‌دهد.

ویژگی های Sumo List Builder Pro

وقتی صحبت از مزایا و معایب استفاده از Sumo به میان می‌آید، تمایل شما برای ارتقاء به برنامه‌های برتر نقش مهمی در مناسب بودن یا نبودن این افزونه برای شما ایفا می‌کند.

با List Builder و سایر ابزارهای بازاریابی ایمیلی Sumo، ارتقاء به نسخه حرفه ای به شما امکان می دهد پنجره های بازشو را به سرویس بازاریابی ایمیلی خود متصل کنید. بله درست است. مگر اینکه ارتقا دهید، هرکسی که آدرس ایمیل خود را وارد می کند به طور خودکار به لیست ایمیل شما اضافه نمی شود و شما را مجبور می کند این کار را به صورت دستی انجام دهید. همچنان می‌توانید آدرس‌های ایمیل را با نسخه رایگان جمع‌آوری کنید، همچنین دکمه‌های فراخوان برای اقدام و اشتراک‌گذاری اجتماعی به‌علاوه محتوای سفارشی را در پنجره‌های بازشو بدون ارتقاء نمایش دهید.

با این حال، اگر ارتقا دهید، می‌توانید پنجره‌های بازشو و سایر ابزارهای سومو را با بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی از جمله MailChimp، AWeber، ConvertKit و تقریباً هر گزینه دیگری که فکر می‌کنید، یکپارچه کنید.< /p>

مزایا و معایب استفاده از سومو

برای کمک به شما در تصمیم گیری اینکه آیا این ابزار افزونه تولید سرنخ و تبدیل هدف مناسب برای وب سایت وردپرس شما است، در اینجا خلاصه ای سریع از مزایا و معایب استفاده از Sumo آورده شده است:

مزایای استفاده از Sumo:

  • انتخاب عالی از ابزارهایی که می توانند جایگزین بسیاری از افزونه های فردی وردپرس شوند.
  • استفاده بسیار آسان با رابط کاربری بصری.
  • تنظیمات و کنترل های دقیق برای کمک به شما در گرفتن بهترین نتایج.
  • نسخه Premium با بهترین ابزارها و خدمات شخص ثالث ادغام می شود.

معایب استفاده از Sumo:

  • نسخه رایگان شامل نام تجاری بازدیدکننده است.
  • طرحهای پرمیوم نسبتاً گران هستند.

نظرات نهایی

این راهنمای راه‌اندازی ابزار List Builder 3 از مجموعه برنامه‌های Sumo باید به شما ایده‌ای از آسان بودن استفاده از این سرویس بدهد. شروع استفاده از Sumo در وب سایت وردپرس شما واقعاً زمان یا تلاش بسیار کمی می برد. همچنین باید تصوری از نحوه مقایسه افزونه رایگان سومو با گزینه های برتر سومو.

در این شکی وجود ندارد، سومو مجموعه ای قدرتمند از ابزارها است که بدون توجه به اهداف شما می تواند به موثرتر کردن وب سایت شما کمک کند. چه بخواهید لیست ایمیل خود را افزایش دهید، اشتراک‌های اجتماعی بیشتری دریافت کنید، فروش را افزایش دهید، مخاطبان خود را بهتر درک کنید، و موارد دیگر، سومو می‌تواند به شما کمک کند.

اما، مگر اینکه آماده باشید هزینه اشتراک ماهانه نسبتاً بالایی بپردازید یا علامت تجاری Sumo را در سایت خود نمایش دهید و به مجموعه ویژگی های محدودی دسترسی پیدا کنید، افزونه های نسل پیشرو وردپرس برای شما.

نظر شما در مورد سومو چیست؟ آیا برای ارتقاء هزینه می کنید یا نسخه رایگان برای شما کافی است؟ لطفاً نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا