چطوری میشه

10 دلیل برای اینکه وردپرس برای مشاغل کوچک ایده آل است

10 دلیل برای اینکه وردپرس برای مشاغل کوچک ایده آل است

اگر به خاطر داشته باشید زمانی بود که مدیران کسب و کار و کارآفرینان فقط برای ایجاد تغییرات جزئی در وب‌سایت‌ها و محتوای خود نیاز به یافتن یک برنامه‌نویس داشتند. اما با معرفی وردپرس، مدیریت وب‌سایت‌ها آسان‌تر شد. این یک نعمت برای همه مدیران وب بود.

WordPress به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی کامل شناخته شده است، اما اکنون بهتر است آن را یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) بنامیم زیرا در طول سال ها رشد بسیار زیادی داشته است. این پلت فرم ساده اکنون پتانسیل ایجاد یک وب سایت تعاملی را دارد. طبق سوابق موجود، وردپرس در سرتاسر جهان توسط ده‌ها میلیون نفر استفاده می‌شود. پلت فرم توسعه وب مورد علاقه آنها. دلایل مختلفی وجود دارد که توضیح می‌دهد چرا به طور گسترده از آن برای توسعه وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود، اما در این وبلاگ، دلایل اصلی ایده‌آل بودن وردپرس برای کسب‌وکارهای کوچک شما را در این وبلاگ خواهید خواند.

بقای چالش‌های سخت کسب‌وکار امروزی می‌تواند واقعاً سخت باشد. مخصوصاً برای اکثر مدیران کسب و کار و کارآفرینان، مراقبت از یک وب‌سایت تجاری (زیرا به بهینه‌سازی منظم نیاز دارد) در انجام وظایف عادی شما بسیار دلهره‌آور است. اینجاست که وردپرس وارد می‌شود. کارآفرینان نه تنها می‌توانند وب‌سایت‌های خود را مدیریت کنند، بلکه آزادی کاملی برای بهبود ظاهر و احساس رابط بدون نیاز به استخدام توسعه‌دهنده جداگانه دارند.

WordPress یک ابزار توسعه منبع باز است، اما همچنان به لطف تنوع گسترده افزونه‌های موجود، گزینه‌های امنیتی و سفارشی‌سازی زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه هزاران ابزار ضروری رایگان (و ممتاز) برای آزادسازی قدرت وردپرس برای مشاغل کوچک و متوسط ​​وجود دارد. در حالی که برای ایجاد یک وب‌سایت مبتنی بر WP برای شما لازم نیست زنگ یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای یا شرکتی را به صدا درآورید، اما می‌توانید به تنهایی این کار را انجام دهید یا از طریق تابلوهای شغلی مانند Upwork. مهم نیست، چه راهی را انتخاب می کنید، فقط مطمئن شوید که از وردپرس برای بهبود کسب و کار خود استفاده می کنید.

این تنها شروع مزایایی است که با این ابزار به دست می‌آید، و چیزهای زیادی در این وبلاگ وجود دارد. بنابراین، بیایید به دلایلی بپردازیم که چرا وردپرس برای شرکت‌های تجاری کوچک عالی است.

1. وردپرس کاملا رایگان است

بله! درست شنیدی وردپرس کاملا رایگان است. می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید، آن را در وب‌سایت خود یا در جعبه ایمنی محلی نصب کنید. محیط به راحتی و سپس هر کاری که می خواهید با آن انجام دهید. به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، احتمالاً به دنبال راه اندازی سایت تجاری خود با هزینه اولیه کوچک هستید. وردپرس به عنوان یک موهبت برای کسب و کارهای کوچک ظاهر شده است زیرا در هزینه و زمان نیز صرفه جویی می کند.

اگر می‌خواهید ببینید وردپرس چقدر مقرون به صرفه است، به این پست نگاهی بیندازید که هزینه ساخت یک وب سایت با وردپرس.

2. راه اندازی آسان و سریع وب سایت

10 d8afd984db8cd984 d8a8d8b1d8a7db8c d8a7db8cd986daa9d987 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8b4d8a7d8bad984 daa9d988da86 6699c27a34035

یکی دیگر از دلایل اصلی که چرا کسب و کارهای کوچک باید از وردپرس استفاده کنند این است که می توان آن را با یک کلیک نصب کرد. این بدان معناست که لازم نیست در سرورها یا میزبانی متخصص باشید زیرا به مهارت های سخت افزاری نیاز ندارد.

با طرح‌های میزبانی از Bluehost (فقط 2.95 دلار در ماه برای میزبانی مشترک) و Cloudways (میزبان ابری مدیریت شده شگفت انگیز) هنگامی که شما به سادگی وردپرس را انتخاب می کنید اکانت شما را راه اندازی کرده و آن را برای شما نصب خواهند کرد. یا اگر یک طرح میزبانی مدیریت شده وردپرس را از شرکت های معتبری مانند WP Engine انتخاب کنید. یا فلایویل اصلا لازم نیست انگشتتان را بلند کنید. آنها در وردپرس تخصص دارند، بنابراین قبل از اتمام ثبت نام در یک طرح، قبلاً نصب، راه اندازی، پیکربندی و بهینه شده است. حتی بهتر از آن، میزبان‌های مدیریت شده از نصب شما برای شما مراقبت می‌کنند تا بتوانید روی کسب‌وکار تمرکز کنید نه سرور خود.

پس از نصب، طیف گسترده ای از ویژگی ها و عملکردها را خواهید داشت که به شما در توسعه وب سایت کمک می کند. داشبورد تمیز، آموزنده و آسان وردپرس راه اندازی وب سایت را حتی برای کاربران کاملاً جدید آسان می کند.

3. بستر توسعه منبع باز

این منبع باز نامیده می‌شود زیرا هر کسی می‌تواند کد موجود در WordPress Codex را دانلود و استفاده کند. برای افزودن قابلیت به وب‌سایت خود (یا اگر پیشرفته هستید، می‌توانید کد را به هر طریقی که می‌خواهید گسترش دهید و دوباره استفاده کنید). این یکی از بهترین و مهم‌ترین مزیت‌هایی است که وردپرس را به انتخابی ارجح برای کسب‌وکارهای کوچک تبدیل می‌کند. برای مدیریت کد منبع، کارآفرینان ممکن است یک توسعه دهنده وردپرس استخدام کنند ، اما این کاملاً انتخاب آنهاست زیرا آنها نیز می توانند به تنهایی از عهده آن برآیند.

4. رابط کاربر پسند

Zero WordPress Theme Customizer

اساسا وردپرس به گونه ای ساخته شده است که تمامی افراد فنی و غیر فنی می توانند از آن بهره ببرند. این همان چیزی است که آن را در سرتاسر جهان بسیار خواستار می کند. یکی دیگر از واقعیت های مهم آن این است که کاملاً تعاملی و کاربرپسند است که به کاربران امکان می دهد به راحتی صفحات وب، منوها، پست ها، فرم ها را ایجاد کنند و حتی به آنها اجازه دهند رسانه هایی مانند فیلم ها و تصاویر را با سهولت و راحتی مدیریت کنند.

5. انجمن بزرگ پشتیبانی آنلاین

قبلاً بحث شده است که وردپرس یک پلت فرم توسعه وب آنلاین قدرتمند برای جامعه بزرگی از کاربران است. وردپرس به دلیل سیستم پشتیبانی آنلاین عالی خود شناخته شده است. با توجه به میلیون ها کاربر فعال، تیم توسعه دهندگان ماهر، جامعه گسترده و انجمن های گفتگو، هر کسی می تواند به راحتی راه حلی برای مشکلات خود بیابد. بعلاوه تعداد زیادی وبلاگ‌های وردپرس آگاه وجود دارد که نکات و راهنماهایی را به اشتراک می‌گذارند. اغلب به صورت روزانه. اینطور است، زیرا اکثر مسائل وردپرس قبلاً در اینجا مورد بحث قرار گرفته است و احتمالاً کسی قطعاً می داند که چگونه آن را برطرف کند. این دلیلی است که چگونه وردپرس برای مبتدیان و شرکت های کوچک بهترین است.

6. تنوع گسترده ای از تم ها

Total WordPress Theme

برای شروع طراحی یک وب‌سایت، مهم‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز چیست؟ البته یک طراحی عالی! ممکن است خیلی گران باشد که سایت شما توسط یک برنامه‌نویس حرفه‌ای طراحی شود. اما با وردپرس می‌توانید به جای آن یک تم از پیش طراحی شده را انتخاب کنید. هزاران طرح زمینه رایگان در دایرکتوری تم WordPress.org و همچنین در وب‌سایت‌های معتبر مانند تم‌های رایگان WPExplorer و وب‌سایت مورد علاقه جدید ما فقط تم های رایگان. همه این تم ها به زیبایی طراحی شده اند و می توانند برای ایجاد یک وب سایت تعاملی ادغام شوند.

علاوه بر گزینه‌های رایگان، هزاران قالب وردپرس ممتاز دیگر نیز وجود دارد که می‌توانید از بین آنها برای ساخت وب‌سایت خود انتخاب کنید. طرح‌های زمینه ممتاز اغلب با ویژگی‌های اضافه شده به‌علاوه پشتیبانی از سوی توسعه‌دهنده ارائه می‌شوند. اگر به دنبال تمی هستید که بتواند همه این کارها را انجام دهد، تم کل وردپرس را بررسی کنید.، که شامل یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن آسان، تعداد زیادی از گزینه های سفارشی سازی زنده بصری ساده (رنگ ها، فونت ها و غیره) و تعدادی قالب وب آماده است که می توانید تنها با چند کلیک وارد کنید. اما همچنین هزاران موضوع خاص دیگر در وب برای خیریه ها، حسابداری، رستوران ها و موارد دیگر وجود دارد که می توانید آنها را در Themeforest (و البته بازارهای دیگر). به همین دلیل، کسب‌وکارهای کوچک وردپرس را انتخاب می‌کنند تا بتوانند طرحی را که دقیقاً مطابق با نام تجاری آن‌ها است، پیدا کرده و استفاده کنند.

7. پلاگین برای هر ویژگی

برای افزودن عملکردهای بیشتر به وب سایت خود، می توانید از افزونه های وردپرس که به صورت رایگان (یا با هزینه ای اندک) در وب در دسترس هستند. مانند تم‌ها، هزاران افزونه از پیش توسعه‌یافته در دایرکتوری افزونه‌های WordPress ذخیره شده‌اند. افزونه های ممتاز بیشتری از بازارها از جمله CodeCanyon، ThemeIsle، افزونه های Pippin و موارد دیگر. استفاده و نصب افزونه‌ها معمولاً آسان است، به علاوه به افزودن قابلیت‌های اضافی به وب‌سایت شما کمک می‌کنند.

8. SEO بهینه شده

WordPress SEO

داشتن یک وب سایت بدون بهینه سازی موتور جستجو کاملاً شبیه به نداشتن وب سایت است. امروزه، همه با در نظر گرفتن دیدگاه های سئو، یک وب سایت می سازند. این مشکل با وردپرس حل شده است. وب‌سایت‌های توسعه‌یافته در وردپرس به‌طور پیش‌فرض SEO بهینه‌سازی شده‌اند، زیرا ساختاری که از آن پیروی می‌کند قبلاً توسط موتورهای جستجو تأیید شده است. اما سئوی وردپرس به همین جا ختم نمی شود. تعداد زیادی راهنما و افزونه عالی وجود دارد که به شما کمک می کند سئوی سایت خود را برای رتبه بهتر بهینه کنید، اما در اینجا فقط چند مورد برای کمک به شروع کار وجود دارد:

9. طراحی های بسیار واکنش گرا

آرزوی داشتن یک وب سایت واکنش گرا برای موبایل را می توان به راحتی با وردپرس برآورده کرد. پاسخگویی چیزی است که هر کارآفرینی نه تنها برای وب‌سایت‌ها، بلکه برای برنامه‌ها و قالب‌های ایمیل خود نیز می‌خواهد. خوشبختانه اکثر تم های وردپرس به گونه ای طراحی شده اند که کاملاً واکنش گرا باشند تا وب سایت شما در رایانه های رومیزی، رایانه لوحی و دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر برسد. درصورتی‌که طرح زمینه‌تان در تلفن‌ها پیکسلی کامل به نظر نمی‌رسد، همیشه می‌توانید از افزونه ها برای بهینه سازی سایت تلفن همراه.

10. ایمن و قابل اعتماد

درست است که وردپرس یک CMS قدرتمند و پلتفرم توسعه وب است که کار مداوم را به طور مداوم انجام می دهد و آن را تا حد امکان ایمن می کند. وقتی نوبت به ارائه امنیت می رسد، وردپرس در صدر قرار دارد. آنها به‌روزرسانی‌های منظم و وصله‌های امنیتی را منتشر می‌کنند و در نتیجه یک محیط وب‌سایت امن‌تری برای شما ایجاد می‌کنند.

به‌علاوه راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید ایمنی وب‌سایت وردپرس خود را بهبود بخشید. با یک افزونه یا اقدامات احتیاطی اولیه. اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، برای نکات امنیتی وردپرس بیشتر از وبلاگ ما دیدن کنید. .

سخنان پایانی

برای هر کسب‌وکار کوچک یا تازه‌ای، تلاش برای ایجاد یک حضور قوی در وب می‌تواند سخت باشد. این می‌تواند یک مشکل جدی باشد زیرا داشتن یک حضور آنلاین عالی می‌تواند هزینه‌ها، زمان و تلاشی را به همراه داشته باشد که آن‌ها نمی‌توانند از عهده آن برآیند. بنابراین راه حل آسان و واضح برای همه این نگرانی ها وردپرس است. فقط آن را بگیرید تا وب سایت کسب و کار خود را توسعه دهید.

امیدواریم این پست وبلاگ به همه سؤالات شما در مورد اینکه چرا کسب و کارهای کوچک باید وردپرس را برای وب سایت تجاری خود در نظر بگیرند پاسخ داده باشد. به عنوان یک غول کسب و کار یا کارآفرین، این مسئولیت شماست که تصمیمات درست را در زمان مناسب برای موفقیت بگیرید. بنابراین زیاد به آن فکر نکنید، فقط وردپرس را نصب کنید و از تمام ویژگی هایی که همراه آن است استفاده کنید!

سؤال یا نکته ای برای اضافه کردن دارید؟ در بخش زیر نظر بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا