چطوری میشه

6 دلیل قانع کننده که وردپرس بهترین بستر برای سایت شما است

6 دلیل قانع کننده که وردپرس بهترین بستر برای سایت شما است

انتخاب پلتفرم یکی از اولین و حیاتی ترین تصمیماتی است که برای وب سایت جدید خود می گیرید. سیستم مدیریت محتوای شما (CMS) به تعیین میزان عملکرد سایت شما به همراه تعداد ابزارها و گزینه های سفارشی سازی در دسترس شما کمک می کند. با این حال، با وجود همه انتخاب‌های بالقوه، می‌توان به راحتی احساس ناراحتی کرد.

خوشبختانه، تقریباً در هر شرایطی یک گزینه وجود دارد: WordPress. این CMS رایگان و منبع باز چارچوبی عالی برای ساختن هر چیزی از یک وبلاگ ساده تا یک سایت تجارت الکترونیکی پررونق است. استفاده از آن آسان است، اما به اندازه کافی قدرتمند و انعطاف پذیر است تا نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده کند.

اگر هنوز متقاعد نشده اید، ادامه مطلب را بخوانید – ما شش دلیل محکم به شما می دهیم که چرا وردپرس CMS انتخابی ما است، بنابراین می توانید تصمیم آگاهانه تری بگیرید. بیایید آنها را بررسی کنیم!

1. وردپرس رایگان و منبع باز است

The WordPress.org home page.
اگر به دنبال راهی رایگان و در عین حال قدرتمند برای ساختن وب سایت خود هستید، نمی توانید با وردپرس اشتباه کنید.
<. /شکل>

یکی از بزرگترین نکات فروش وردپرس این است که پلتفرم اصلی کاملا رایگان است. این بدان معناست که می‌توانید بدون پرداخت هزینه آن را بررسی کنید، و در درازمدت، یک هزینه مداوم کمتر برای نگرانی وجود خواهد داشت. اگر می‌خواهید از ویژگی‌های پیشرفته ارائه شده توسط تم‌ها، افزونه‌ها و ابزارهای دیگر استفاده کنید، گزینه‌های رایگان و کم‌هزینه زیادی برای انتخاب وجود دارد.

WordPress رایگان است زیرا یک پروژه منبع باز است. استفاده از یک CMS منبع باز که تا زمانی که وردپرس دارای مجموعه ای از مزایای منحصر به فرد خود باشد وجود داشته است. این پلتفرم اغلب به‌روزرسانی می‌شود، سفارشی‌سازی آن آسان است و به‌طور گسترده آزمایش می‌شود – و جامعه بزرگی وجود دارد که عمق بی‌نظیری از پشتیبانی را ارائه می‌دهد. هنگامی که از وردپرس برای وب سایت خود استفاده می کنید، به عبارت دیگر، راه حلی انعطاف پذیر و آزمایش شده را انتخاب می کنید که بودجه شما را از بین نمی برد.

2. وردپرس یک CMS مبتدی است

The WordPress dashboard.
داشبورد وردپرس برای تازه واردان بصری است و استفاده از آن آسان است

استفاده از نرم افزارهای جدید از هر نوع می تواند ترسناک باشد، و اگر اولین وب سایت خود را ایجاد می کنید، احتمالاً تجربه ای با سیستم های مدیریت محتوا نخواهید داشت. خوشبختانه، شروع به کار با وردپرس آسان است، حتی اگر کاملا مبتدی باشید. برای ایجاد یک سایت کاملا کاربردی به هیچ دانش کدنویسی نیاز نخواهید داشت. علاوه بر این، درک و پیمایش داشبورد مدیریت ساده است، خواه در حال نوشتن محتوا، سفارشی کردن تنظیمات، یا نصب تم و افزونه هستید.

اما، اگر مبتدی نیستید، اجازه ندهید سادگی ظاهری وردپرس شما را دور کند. این «زیر سرپوش» بسیار قدرتمند است و به شما امکان می‌دهد هر جنبه‌ای از سایت خود را به دلخواه شخصی‌سازی کنید، در صورتی که کارهای فنی لازم را دارید.

3. تم‌ها و افزونه‌های وردپرس قدرت و انعطاف‌پذیری بی‌نظیری به شما می‌دهند

Best Drag and Drop Page Builder WordPress Plugins

هسته وردپرس تعدادی ویژگی کلیدی را ارائه می‌کند، اما بسیاری از سایت‌ها به عملکرد بیشتری نیاز دارند. اینجاست که مضامین و افزونه‌ها وارد می‌شوند، زیرا این ابزارها امکان سفارشی‌سازی طراحی و عملکرد سایت شما را به آسانی فراهم می‌کنند. هزاران گزینه وجود دارد که یافتن آنها ساده است و بسیاری از آنها کاملاً رایگان (یا به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه هستند).

موضوعات = طراحی آسان

برخلاف دیگر پلتفرم‌ها، طراحی سایت شما با وردپرس واقعاً فقط توسط تخیل شما محدود می‌شود. می‌توانید تم‌هایی را برای انواع خاصی از وب‌سایت‌ها، مملو از تمام عناصر طراحی که به دنبال آن هستید، بیابید. این گزینه‌های خاص همه چیز از جمله موضوعات عکاسی، موضوعات وردپرس تجارت الکترونیک، وبلاگ های شخصی و تقریباً هر چیز دیگری.

مطمئن نیستید دقیقاً به دنبال چه هستید؟ مشکلی نیست – اینجاست که تم های چند منظوره می درخشند! مضامین چند منظوره یا چارچوب‌های موضوعی هزاران ویژگی، عناصر طراحی و معمولاً نمونه‌های نمایشی را ارائه می‌دهند تا الهام‌بخش و گزینه‌های بیشتری برای ایجاد سایت خود در اختیار شما قرار دهند. اغلب به عنوان بهترین گزینه برای سایت تجاری معرفی می شوند، آنها واقعاً یک گزینه فوق العاده برای هر نوع سایتی هستند. تعدادی از موارد دلخواه ما تم کل، Divi و آوادا.

افزونه ها = ویژگی های قدرتمند

همین امر در مورد افزونه ها نیز صادق است – ابزاری برای تقریباً هر ویژگی که بخواهید وجود دارد. چه این یک فرم تماس باشد، تالار گفتمان رایگان، یا ادغام رسانه های اجتماعی . فقط سعی کنید زیاد غافلگیر نشوید.

در حالی که افزونه ها عالی هستند، احتمالاً فقط به تعداد کمی نیاز دارید تا سایت خود را به جایی که می خواهید برسانید. فقط پلاگین های مورد نیاز خود را نصب کنید و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از عملکردهای تکراری انجام دهید. به عنوان مثال، فقط در صورتی که قصد دارید فروشگاهی را به سایت خود اضافه کنید، WooCommerce را نصب کنید. یا اگر می‌خواهید از صفحه‌ساز وردپرس استفاده کنید، یکی را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. افزونه های تکراری (مانند تلاش برای استفاده از دو صفحه ساز) می تواند منجر به درگیری شود که به نوبه خود می تواند سایت شما را خراب کند. همه چیز در حد اعتدال!

4. ویژگی های امنیتی وردپرس آرامش خاطر را فراهم می کند

Wordfence WordPress Security Plugin
افزونه‌هایی مانند Wordfence Security راه ساده‌ای برای محافظت از سایت شما ارائه می‌دهند.

چه در حال اجرای یک وبلاگ شخصی یا یک وب سایت بزرگ تجارت الکترونیکی باشید، باید مطمئن شوید که سایت شما ایمن است. هسته وردپرس با در نظر گرفتن امنیت طراحی شده است، بنابراین به محافظت از اطلاعات و محتوای شما مستقیماً از جعبه کمک می کند. علاوه بر این، به‌روزرسانی‌های امنیتی مرتباً منتشر می‌شوند تا به آخرین مشکلات و نگرانی‌ها رسیدگی شود.

اگر کافی نیست، می‌توانید یکی از بهترین افزونه‌های امنیتی را دانلود کنید. تا سایت شما ایمن تر شود. تعداد زیادی گزینه رایگان عالی وجود دارد که با تلاش کمی از جانب شما از سایت شما محافظت می کند، مانند Wordfence Security. البته، همیشه هوشمندانه است که در مورد محافظت از کار خود عمل کنید. بیشتر نقض‌های امنیتی ناشی از خطای انسانی است نه تقصیر CMS، بنابراین حتماً اقدامات احتیاطی ساده‌ای را برای بهبود انجام دهید. امنیت وردپرس در سایت شما.

5. وردپرس به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید

Yoast SEO plugin
برای اطمینان از اینکه موتورهای جستجو می توانند محتوای شما را پیدا کنند و درک کنند، از یک افزونه WordPress مانند Yoast SEO استفاده کنید.

اگر تصمیم به ساختن یک وب سایت دارید، به احتمال زیاد می خواهید که افراد زیادی از آن بازدید کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار (علاوه بر ایجاد محتوای عالی) این است که بهینه‌سازی موتور جستجو یا SEO موثر را تمرین کنید. کوتاه. به عبارت ساده، این به معنای «ترکیب کردن» سایت خود است تا موتورهای جستجو مانند Google بتوانند به راحتی آن را پیدا کرده و در نتایج جستجوی مرتبط نمایش دهند.

همانند امنیت، هسته وردپرس به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده است. برای مثال، هم سرعت وب‌سایت و هم واکنش‌پذیری برای دستگاه‌های تلفن همراه، کلید سئوی مناسب هستند، و وردپرس هر دو را دارد. پایه های پوشیده شده. برای گزینه های بیشتر، می توانید یک افزونه SEO را بررسی کنید. ما Yoast SEO را بر اساس سهولت استفاده و گستردگی ویژگی‌ها توصیه می‌کنیم. برای مشاوره بیشتر، یک جستجوی ساده در گوگل هزاران راهنما برای بهبود سئوی وردپرس در اختیار شما قرار می دهد.

6. وردپرس پشتیبانی بی نظیری ارائه می دهد

The official WordPress support forums.
پشتیبانی زیادی در سایت رسمی وردپرس و همچنین در انجمن ها و وبلاگ ها وجود دارد

حتی با کمک یک CMS بصری مانند وردپرس، ایجاد یک وب سایت هنوز کار بزرگی است. این به ویژه اگر قبلاً آن را انجام نداده اید صادق است. خوشبختانه، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، وردپرس جامعه بزرگ و پررونقی از کاربران در تمام سطوح مهارت دارد. یافتن کمک در قالب راهنما، مشاوره یا حتی کمک مستقیم به ندرت دشوار است.

در اینجا تنها تعدادی از راه‌های دریافت پشتیبانی از سایت وردپرس شما آورده شده است:

مهم نیست با چه مشکلی دارید یا می خواهید یاد بگیرید که چگونه انجام دهید، یک جستجوی سریع Google یا مرور انجمن باید کسی را نشان دهد که فقط پاسخ مورد نظر شما را دارد.


WordPress بیش از یک دهه است که وجود داشته است و هیچ یک از آن زمان تلف نشده است. این CMS منبع باز جامعه ای پر رونق و پرشور را جذب کرده است که تضمین می کند تا حد امکان ایمن، انعطاف پذیر، کاربردی و به روز باقی بماند. بین ویژگی‌های کلیدی هسته وردپرس و هزاران تم و افزونه موجود برای گسترش پلتفرم، کار زیادی نمی‌توانید با آن انجام دهید.

آیا در مورد نحوه شروع کار با وردپرس سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا