چطوری میشه

وردپرس با PHP 7 – چرا باید سرور خود را ارتقا دهید

وردپرس با PHP 7 – چرا باید سرور خود را ارتقا دهید

PHP 7 در دسامبر 2015 راه اندازی شد و حتی پس از گذشت یک سال کامل از انتشار اولیه، وب سایت هایی وجود دارند که هنوز تحت نسخه های قدیمی تر در حال اجرا هستند. PHP 7 یک تغییر اساسی برای بهتر شدن است.  این یک نسخه بسیار بهبود یافته از یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی و پایه اصلی وردپرس است.  در این مقاله می‌خواهم به این موضوع بپردازم که چرا ارتقا به هاستینگی که به درستی از آن پشتیبانی می‌کند بسیار مهم است و چرا برای سایت شما مفید است.

مزایای PHP 7 برای وردپرس

PHP 7 در حال حاضر در نسخه 7.1.4 است اما موارد اساسی هنوز باقی مانده است،  اینها مهمترین جنبه هایی هستند که از PHP 5.6 و نسخه های قدیمی تر به 7 تغییر کرده اند

  • موتور جدید Zend اکنون PHP نسل بعدی (NG) نامیده می شود
  • کاهش مهم در استفاده از حافظه
  • درخت نحو انتزاعی
  • پشتیبانی مداوم از 64 بیت
  • تعداد زیادی از خطاهای مرگبار اکنون به استثنا تبدیل می شوند
  • مولد شماره بهتر و ایمن‌تر
  • کلاسهای ناشناس
  • سازگاری با OpenSSL 1.0.2e به بعد.

بنابراین، هنوز نمی‌دانم واقعاً معنای این همه چیز چیست؟، اجازه دهید همه آن‌ها را با جزئیات توضیح دهم.

صبر کنید – چه اتفاقی برای 6 افتاد؟!؟! چرخه توسعه برای PHP 6 وجود داشت اما تلاش قبلی هرگز آن را در معرض دید عموم قرار نداد (نگران نباشید – شما به نوعی آن را از دست ندادید). برای جلوگیری از سردرگمی، تصمیم گرفته شد که از 6 رد شود. این هدف بهبود بیشتر توسعه PHP 7 و راه‌اندازی نسخه صیقلی‌تر با ویژگی‌ها و مزایای بسیار بیشتر بود.

موتور جدید Zend

برای کسانی از شما که نمی‌دانند، Zend در PHP جدید نیست زیرا از سال 1999 در آنجا بود.  Zend موتور اجرایی است که تفسیر واقعی زبان PHP را انجام می‌دهد.  به زبان C نوشته شده بود و در طول زمان چندین ارتقا داشت.  نسخه‌ای که PHP 5.x استفاده می‌کند Zend Engine II نامیده می‌شود و مدل شی توسعه‌پذیر و بهبود عملکرد را در مقایسه با نسخه‌های قدیمی‌تر اضافه می‌کند، اما Zend Engine جدید در PHP7، که اکنون نسل بعدی نامیده می‌شود، هسته اصلی آن است. واقعی افزایش سرعت PHP7.

هرگاه این عبارت را دو برابر سرعت و کاهش قابل توجه مصرف حافظه PHP7 بشنوید، می‌دانید که در واقع بهبودهای نسل بعدی Zend است.

نسل بعدی با تغییر رفتار عملکرد خود با نشانگرها (مانند موتور قبلی Zend Engine II) به عملکرد با ساختارها به این مهم دست می یابد. این تغییر مصرف حافظه، جمع آوری زباله و عملکرد کلی را کاهش می دهد.  توضیحات عمیق‌تری که فقط به رزمندگان کدنویس توصیه می‌شود در PHP موجود است. wiki.

PHP 7 بسیار سریعتر است

تغییرات در موتور Zend نسل بعدی عامل اصلی افزایش سرعت است، با کاهش مصرف حافظه، زمان پردازش اطلاعات توسط زبان برنامه‌نویسی را نیز کاهش می‌دهد و نتیجه این است که PHP 7 به کمتری نیاز خواهد داشت. سرورها برای ارائه محتوای مشابه این برای شما عالی است زیرا کسی که نمی‌خواهد سرعت وردپرس.

این یک نمودار است که مستقیماً از PHP PDF گرفته شده است:

d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8a7 php 7 da86d8b1d8a7 d8a8d8a7db8cd8af d8b3d8b1d988d8b1 d8aed988d8af d8b1d8a7 d8a7d8b1d8aad982d8a7 6699c0a913399

تعداد درخواست در ثانیه معیار خوبی برای عملکرد است زیرا اساساً به شما می‌گوید که کاربران چقدر می‌توانند سایت شما را در هر زمان معین براساس سرور و نرم‌افزار شما ببینند.  هر چه سرور بتواند درخواست های بیشتری را ارائه دهد، وب سایت شما سریعتر خواهد بود.  PHP 7 می‌تواند عملکرد PHP 5.6 را تکرار کند و مستقیماً با HHVM، یکی دیگر از مفسرهای زبان اسکریپت ساخته شده توسط Facebook، رقابت کند.

چرا سریعتر است؟. از آنجایی که از زمان CPU کمتری برای پردازش هر درخواست استفاده می‌کند، بنابراین، می‌تواند تعداد درخواست‌هایی را که می‌تواند در هر زمان ارائه شود دو برابر کند.

بهبود مدیریت خطا و پشتیبانی 64 بیتی

یکی از مواردی که در PHP مورد انتقاد قرار گرفت، رسیدگی به خطاها بود. چرا ممکن است بپرسید؟، زیرا قبل از PHP7 یک خطای مهلک تقریباً غیرممکن بود که بتوان به درستی آن را مدیریت کرد زیرا هیچ کنترل کننده خطایی را فراخوانی نمی کرد و اجرای اسکریپت را متوقف می کرد.

بهبود مدیریت خطای PHP 7 از استثناهای قابل پرتاب استفاده می‌کند که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا مکانیسم مدیریت بهتری برای مقابله با خطاهایی که قبلاً در دسترس نبودند، داشته باشند. با ایجاد استثنائات، توسعه‌دهندگان می‌توانند اطلاعات بسیار بهتری درباره خطای واقعی دریافت کنند و می‌توانند آن را به درستی مدیریت کنند.

d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8a7 php 7 da86d8b1d8a7 d8a8d8a7db8cd8af d8b3d8b1d988d8b1 d8aed988d8af d8b1d8a7 d8a7d8b1d8aad982d8a7 6699c0aa7e5bd

نکته: اکنون کدنویسی بسیار ساده‌تر است و سردرد کمتری دارد.

از سوی دیگر، پشتیبانی منسجم 64 بیتی به این معنی است که PHP7 اکنون به اعداد صحیح 64 بیتی اجازه می‌دهد و در پلتفرم‌های دیگر، مانند مایکروسافت ویندوز که به صورت بومی با 64 بیت اجرا می‌شود، پشتیبانی می‌شود.

PHP 7 از کلاس های ناشناس پشتیبانی می کند

در همه زبان‌های اصلی شی‌گرا تمرینی برای استفاده از کلاس‌های ناشناس وجود دارد.  جاوا و سی شارپ به وفور از این موارد برخوردارند.  کلاس‌های ناشناس نه تنها بسیار مفید هستند، بلکه کدگذاری مناسب می‌تواند اجرای کد را سرعت بخشد، افزودن کلاس‌های ناشناس برای PHP7 برای رسیدن به همه زبان‌های اصلی شی گرا ضروری بود.

توابع PHP منسوخ شده

در PHP7 خانه داری عمده ای با توابع منسوخ وجود داشت. یک تابع منسوخ شده برای کسانی که نمی‌دانند، بخشی از کد است که خیلی قدیمی یا غیرقابل استفاده در نظر گرفته می‌شود و خواستار منسوخ شدن است.  وقتی یک تابع در PHP منسوخ می شود، دیگر کار نمی کند.

توسعه دهندگان PHP7 به دقت بسیاری از توابع را که دیگر مورد استفاده قرار نمی گرفتند در نظر گرفتند. مهم است که بدانید یک تابع منسوخ می‌تواند به طور بالقوه کد شما را خراب کند و خواهد کرد. وقتی در مورد مشکلات سازگاری با ارتقاء وردپرس خود به PHP7 می شنوید، این دقیقاً نقطه ای است که وب سایت شما می تواند ترمز کند.

توابع منسوخ شده در PHP 7 مهمترین نکته ای است که باید هنگام ارتقاء وب سایت خود به میزبانی که PHP 7 ارائه می دهد در نظر بگیرید

افزونه‌ها و طرح‌های زمینه قدیمی‌تر که آن توابع منسوخ را فراخوانی می‌کنند، اگر تحت PHP7 اجرا شوند، می‌توانند کار نکنند و متوقف خواهند شد.  به همین دلیل است که قبل از تغییر به میزبانی که از PHP7 پشتیبانی می‌کند، قطعاً باید همه افزونه‌ها و طرح زمینه خود را ارتقا دهید.

d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8a7 php 7 da86d8b1d8a7 d8a8d8a7db8cd8af d8b3d8b1d988d8b1 d8aed988d8af d8b1d8a7 d8a7d8b1d8aad982d8a7 6699c0abcce95

حذف همه آن کدهای منسوخ شده تا حدی مسئول عملکرد PHP7 است که اکنون در محیطی بسیار تمیزتر از PHP 5.x اجرا می شود

همه اینها به چه معناست

PHP7 سریع‌تر و سبک‌تر است، با استفاده از حافظه کمتر اجرا می‌شود، دو برابر مقدار کد را در هر زمان از PHP 5.x اجرا می‌کند و خطاها را به روشی بسیار تمیزتر مدیریت می‌کند. همه اینها به وب سایت سریع تر، کدنویسی بهتر و تجربه کاربری بسیار بهتر ترجمه می شود.

اگر به عملکرد سایت خود اهمیت می دهید، اولین سفارش روزانه شما باید این باشد که همه افزونه ها و طرح زمینه خود را ارتقا دهید و به میزبانی بروید که PHP7 ارائه می دهد. و شما خوش شانس هستید – اکثر شرکت های هاستینگ محبوب PHP 7 را برای همه برنامه های خود ارائه می دهند (یا ارتقاء را ارائه می دهند). در اینجا چند شرکت میزبانی سازگار با PHP 7 را توصیه می کنیم:

البته عوامل دیگری نیز وجود دارند که به عملکرد بیشتر کمک می‌کنند، مانند استفاده از سرویس‌های nginx و میزبانی که از نوعی کش وب سرور پشتیبانی می‌کنند، اما ما در مقاله‌ای بعدی درباره همه این موضوعات بحث خواهیم کرد. در حال حاضر، اگر چیزی برای اضافه کردن یا هر سوالی دارید، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا