چطوری میشه

نحوه ایجاد یک فرم ورود به سیستم وردپرس سفارشی (و چرا باید)

نحوه ایجاد یک فرم ورود به سیستم وردپرس سفارشی (و چرا باید)

به احتمال زیاد، شما برای ساختن سایت وردپرس خود و ایجاد ظاهری خوب در قسمت جلویی کار زیادی انجام داده اید. با این حال، ممکن است یک جنبه مهم را نادیده بگیرید: فرم ورود به وردپرس شما.

دلایل زیادی برای سفارشی کردن فرم ورود به وردپرس شما وجود دارد، مانند بهبود امنیت، افزایش آگاهی از برند و بهبود تجربه کاربر. هر یک از این دلایل باید برای متقاعد کردن شما برای جدا شدن از صفحه ورود پیش فرض وردپرس کافی باشد. این تغییر ساده یک راه شگفت انگیز عالی برای بهبود سایت شما است.

در این پست، مزایای ایجاد یک فرم ورود به سیستم وردپرس سفارشی را مورد بحث قرار خواهیم داد. سپس ابزارهایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما کمک کنند تا این کار را به راحتی انجام دهید، از جمله برخی از بهترین افزونه‌های صفحه ورود به سیستم سفارشی می توانید یکی را انتخاب کنید. بیایید شروع کنیم!

چرا فرم ورود سفارشی وردپرس برای سایت شما مفید است

به عنوان یک مالک وب سایت وردپرس، تقریباً مطمئناً با فرم پیش فرض ورود به سیستم وردپرس آشنا هستید. این کاملاً کاربردی است، اما از نظر ظاهری استخوانی خالی است. به نمایشگاه A مراجعه کنید:

Main WordPress Login Form

همچنین هیچ ویژگی امنیتی خاصی برای دور نگه داشتن هکرها و سایر موارد نامطلوب از ناحیه مدیریت شما به غیر از تنظیمات امنیتی اولیه وردپرس (مانند رمزهای عبور قوی) ارائه نمی دهد. به این دلایل، فرم ورود شما به اندازه هر بخش دیگری از سایت شما شایسته توجه است.

در اینجا فقط برخی از مزایای سفارشی کردن فرم ورود به وردپرس شما آورده شده است:

  1. امنیت بهتر. می‌توانید صفحه ورود خود را برای تغییر مسیر محافظت کنید فرم ورود به یک URL منحصر به فرد، که پیدا کردن صفحه ورود شما را برای هکرها دشوارتر می کند. بعلاوه، می‌توانید محدودیتی برای تعداد دفعاتی که یک فرد می‌تواند وارد شود تعیین کنید، یا حتی احراز هویت چند عاملی را اضافه کنید. .
  2. ثبات برند. گسترش نام تجاری خود به فرم ورود به سیستم به شما امکان می دهد با بقیه سایت خود سازگاری داشته باشید، بنابراین کاربران و اعضای تیم شما یک تجربه منسجم خواهند داشت. بعلاوه اگر شما ورودهای اجتماعی را به وردپرس اضافه کنید، ورود به سیستم و اشتراک‌گذاری محتوای شما برای خوانندگان یا اعضای شما آسان‌تر است.
  3. پیمایش پیشرفته. می‌توانید از فرم ورود به سیستم خود برای ارائه ناوبری اضافی برای کاربران نهایی خود استفاده کنید. می‌توانید به نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی پیوند دهید، یا حتی پیشنهادهای ویژه را مستقیماً در صفحه ورود به سیستم نشان دهید.
  4. تجربه کاربر بهبود یافته. می‌توانید فرم ورود به سیستم خود را سفارشی کنید تا کاربران نهایی را به هر صفحه‌ای که انتخاب می‌کنید ببرید، مانند صفحه نمایه سفارشی یا تبلیغات تخصصی، یا می‌توانید پیام‌های سفارشی ایجاد کنید.

اینها تنها برخی از مزایایی است که می توانید با یک فرم ورود سفارشی به دست آورید. با این حال اولین مورد مهم ترین است. هنگام تصمیم گیری در مورد هر تغییری در سایت خود، امنیت باید همیشه در اولویت باشد، و در این مورد می توانید تنها با چند ترفند ساده آن را تا حد زیادی افزایش دهید.

ابزارهای مفید برای ایجاد فرم ورود به سیستم وردپرس سفارشی

تا کنون، دلایلی را که ممکن است بخواهید فرم ورود به وردپرس خود را تغییر دهید، درک کرده اید. خوشبختانه، تعداد زیادی افزونه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند (به علاوه، بسیاری از آنها را می توان برای سفارشی کردن سایر فرم های وردپرس نیز استفاده کرد). گزینه‌های زیر برخی از بهترین‌های موجود، با مجموعه ویژگی‌های عالی و شهرت برای قابلیت اطمینان هستند.

ProfilePress ثبت نام کاربر، ورود به صفحه اصلی و افزونه وردپرس نمایه کاربر

ProfilePress

ProfilePress یک افزونه مفید است که به شما امکان می‌دهد فرم‌های نمایه، ثبت نام، تنظیم مجدد رمز عبور و ویرایش سفارشی وردپرس خود را سفارشی کنید. همچنین می‌توانید از آن برای ایجاد نمایه‌های کاربر جلویی منحصر به فرد برای هر کاربر استفاده کنید.

شما مجبور نیستید با ساختن فرم‌ها از ابتدا و پرداختن به اعتبارسنجی، احراز هویت و مجوز سمت سرور، چرخ را دوباره اختراع کنید. اجازه دهید ProfilePress همه اینها و موارد دیگر را برای شما مدیریت کند. شایان ذکر است که ProfilePress از کدهای کوتاه استفاده می کند. بنابراین به‌جای کدنویسی فرم‌ها در HTML به‌طور معمول، به سادگی در یک کد کوتاه قرار دهید. انعطاف پذیری کدهای کوتاه این امکان را فراهم می کند که یک فرم ورود به سیستم در تصویر زیر امکان پذیر باشد.

ProfilePress حتی با الگوهای زیبای آماده برای استفاده ارسال می شود. استفاده از این قالب های از پیش ساخته شده بسیار آسان است. به سادگی کد کوتاه قالب را کپی کرده و در صفحه وردپرس قرار دهید و سپس ذخیره کنید. برای مشاهده زنده فرم پیش نمایش را مشاهده کنید. آسان به عنوان پای.

ProfilePress همچنین شامل بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز دیگر از جمله: تعدیل کاربران ثبت نام شده، ورود به شبکه اجتماعی از طریق Facebook، Twitter، LinkedIn، Google، GitHub و VK.com، ورود کاربر بدون رمز عبور، ادغام با BuddyPress، BbPress، MailChimp، CampaignMonitor , Polylang, Multisite و غیره.

ویژگی های کلیدی:

  • به شما امکان می‌دهد فرم‌های ورود، فرم‌های ثبت نام و فرم‌های بازنشانی رمز عبور خود را سفارشی کنید
  • پیش‌نمایش‌های زنده را برای آسان‌تر کردن فرآیند طراحی ارائه می‌دهد
  • به شما امکان می دهد ورود به سیستم، ثبت نام و بازنشانی رمز عبور را به صفحات سفارشی هدایت کنید
  • یکپارچه سازی چند سایت را ارائه می دهد، که به کاربران امکان می دهد سایت های جدید را از طریق یک فرم ثبت نام جلویی ایجاد کنند
  • آپلود آواتارها را برای کاربران امکان‌پذیر می‌سازد و ویژگی‌های تعدیل و مرتبط با رسانه‌های اجتماعی (نسخه پرمیوم) را ارائه می‌دهد

افزونه وردپرس رایگان سفارشی ساز صفحه ورود به سیستم

Custom Login Page Customizer Free WordPress Plugin

اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای سفارشی کردن فرم ورود به وردپرس خود هستید، سفارشی ساز صفحه ورود به سیستم یک گزینه عالی است. از Customizer زنده آشنا با گزینه های ساده برای تغییر آرم، پس زمینه، بالشتک ها، فیلدهای فرم و دکمه استفاده می کند. به علاوه، همیشه می‌توانید برای تغییرات پیشرفته‌تر، کمی CSS سفارشی اضافه کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • استفاده آسان از گزینه های طراحی
  • واسط سفارشی ساز آشنا
  • پیش‌نمایش تغییرات با ایجاد آنها

افزونه وردپرس رایگان صفحه ورود سفارشی مدیریت

Admin Custom Login Page Plugin

افزونه سفارشی سازی صفحه ورود به وردپرس، شخصی سازی فرم ورود به سیستم را به گونه ای که درست به نظر برسد، آسان می کند. این امکان را برای شما فراهم می کند که رنگ ها را تغییر دهید، یک تصویر پس زمینه اضافه کنید و حتی یک نمایش اسلاید پس زمینه ایجاد کنید. این افزونه علاوه بر ویژگی‌های سفارشی‌سازی، برای سایت‌های تلفن همراه واکنش‌گرا بوده و با فونت‌های Google یکپارچه شده است.

ویژگی های کلیدی:

  • به شما امکان می‌دهد تا کاربران را به یک URL فرم ورود سفارشی هدایت کنید
  • به شما امکان می‌دهد فرم ورود خود را با رنگ‌ها و رسانه پس‌زمینه شخصی‌سازی کنید
  • شامل ویژگی‌های اتصال رسانه‌های اجتماعی است

LoginPress افزونه وردپرس رایگان سفارشی ساز صفحه ورود به سیستم

LoginPress Custom WordPress Login Form Customizer

LoginPress فرآیند سفارشی‌سازی فرم ورود به وردپرس را ساده و شهودی می‌کند. این به شما امکان می دهد صفحه ورود خود را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود ویرایش کنید و فیلدها و پیام های سفارشی شده را برای کاربران اضافه کنید. به علاوه، بسیاری از ویژگی‌های طراحی‌محور وجود دارد که به شما کمک می‌کند با برند و سبک بقیه سایت‌تان مطابقت داشته باشید.

ویژگی های کلیدی:

  • به شما امکان می دهد آرم ها و پس زمینه های سفارشی را به فرم ورود خود اضافه کنید
  • به شما امکان می دهد رنگ دکمه ها و سایر عناصر را تغییر دهید
  • گزینه ایجاد خطای سفارشی و پیام های خوش آمدگویی را ارائه می دهد

برندینگ برچسب سفید برای پلاگین WordPress Premium

White Label Branding for WordPress

این افزونه ممتاز به شما امکان می‌دهد نه تنها فرم ورود، بلکه کل ناحیه مدیریت وردپرس خود را سفارشی کنید. همچنین می‌توانید از برندسازی برچسب سفید برای وردپرس استفاده کنید تا آنچه را که هر کاربر بر اساس نقش تعیین‌شده‌اش می‌بیند، مانند ویرایشگر یا نویسنده، کنترل کنید و در صورت لزوم، قسمت‌های خاصی را پنهان کنید. این یک لایه امنیتی اضافی ارزشمند برای سایت شما ایجاد می‌کند.

ویژگی های کلیدی:

  • به شما امکان می‌دهد تا به طور کامل ناحیه مدیریت وردپرس خود را بر اساس نقش‌های کاربر سفارشی کنید
  • به شما امکان می‌دهد سفارشی‌سازی را در فرم ورود به سیستم و انتهای پشتی خود اعمال کنید، از جمله آرم‌ها، فاویکون‌ها، سرصفحه‌ها و پاورقی‌ها
  • یک ویرایشگر CSS بصری ارائه می دهد

افزونه وردپرس Premium صفحه ورود به سیستم سفارشی

Tailored Login Custom Login Page Plugin

افزونه Tailored Login دارای یک مدیر سبک داخلی برای فرم ورود شما است و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد ویجت های اختیاری اضافه کنید، به علاوه می توانید پس زمینه ها، سرصفحه ها، دکمه ها و موارد دیگر را برای منطقه ورود خود شخصی سازی کنید. این افزونه بخشی از عضویت SolidWP است که شامل پشتیبانی ممتاز و یک انجمن انجمن است.

ویژگی های کلیدی:

  • یک مدیر سبک ارائه می دهد که به شما امکان می دهد رنگ ها، فونت ها و مناطق ویجت را سفارشی کنید
  • فرم‌های ورود به سیستم قابل تنظیم را با سرصفحه‌ها، پاورقی‌ها، دکمه‌ها و پیوندهای قابل ویرایش ارائه می‌دهد
  • به شما امکان می دهد تا دو ناحیه ویجت را به صفحه ورود خود اضافه کنید
  • پاداش: این افزونه به عنوان بخشی از عضویت SolidWP، بنابراین اگر از قبل این بسته را دارید یا به برخی از پلاگین های عالی دیگر iTheme علاقه مند هستید، این می تواند یک معامله عالی باشد

چگونه فرم ورود به وردپرس خود را سفارشی کنیم

اکنون که برخی از ابزارهای مفیدی را که می‌توانید برای تغییر فرم ورود به وردپرس خود استفاده کنید، مشاهده کردید، در اینجا نگاهی گذرا به نحوه انجام این کار می‌دهیم. البته این مراحل برای هر یک از پلاگین های ذکر شده در بالا متفاوت خواهد بود. اگر یک افزونه غنی از ویژگی‌ها با تنظیمات و گزینه‌های زیاد انتخاب کنید، ممکن است تنظیم فرم ورود به وردپرس کمی بیشتر طول بکشد، اما در حال حاضر یکی از ساده‌ترین گزینه‌ها را به شما نشان می‌دهیم.

مرحله 1: افزونه فرم ورود خود را نصب کنید

Install Login Form Customizer Plugin

بنابراین برای شروع، افزونه خود را انتخاب کنید و سپس آن را نصب و فعال کنید. اگر افزونه‌ای که دوست دارید در مخزن WordPress.org است، می‌توانید آن را مستقیماً در داشبورد وردپرس خود در زیر افزونه‌ها > افزودن جدید با استفاده از کادر جستجو پیدا کنید. برای مثال، ما انتخاب کردیم که با سفارشی کننده صفحه ورود به سیستم سفارشی استفاده کنیم.< /p>

اگر افزونه شما از یک وب‌سایت شخص ثالث است، همچنان می‌خواهید به افزونه‌ها > افزودن جدید بروید، اما سپس روی دکمه «آپلود افزونه» کلیک کنید. از آنجا دستورات روی صفحه را دنبال کنید تا فایل فشرده افزونه خود را آپلود کرده و آن را نصب کنید.

مرحله 2: تنظیمات فرم ورود خود را پیدا کنید

Login Form Customizer Settings

با نصب و فعال بودن افزونه، اکنون باید سعی کنید صفحه تنظیمات افزونه را پیدا کنید. برای سفارشی ساز صفحه ورود به سیستم، این موارد در ظاهر > سفارشی ساز ورود به سیستم یافت می شوند. افزونه‌های دیگر را ممکن است در زیر ابزارها، تنظیمات یا حتی در زیر یک برگه منوی جدیدی که به داشبورد وردپرس شما اضافه شده است، پیدا کنید.

مرحله 3: سفارشی کردن فرم ورود به وردپرس خود را شروع کنید

Custom Login Page Live Customizer

هنگامی که تنظیمات خود را پیدا کردید، وقت آن است که دست به کار شوید! اگر گزینه هایی در صفحه تنظیمات خود دارید، شروع به تغییر آنها کنید. برای افزونه سفارشی‌سازی صفحه ورود به سیستم که استفاده می‌کنیم، ابتدا باید روی دکمه «شروع سفارشی‌سازی» کلیک کنید تا سفارشی‌کننده WordPress باز شود.

Custom Login Page Live Customizer Options

این افزونه خاص از گزینه‌های طراحی آشنا برای رنگ‌ها، پس‌زمینه، لایه‌ها و موارد دیگر استفاده می‌کند.

Custom Login Page Live Customizer Styling

فقط راه خود را از طریق گزینه های موجود برای ایجاد فرم ورود به وردپرس سفارشی خود ادامه دهید.

Custom Login Page Live Customizer CSS

اوه، و اگر نیاز دارید (یا می خواهید) چیزی را تغییر دهید که به عنوان یک گزینه داخلی در دسترس نیست، همیشه می توانید از کمی CSS سفارشی برای ایجاد تنظیمات خود استفاده کنید. افزونه سفارشی‌سازی صفحه ورود به سیستم که استفاده می‌کنیم شامل پانل CSS خود است، اما یک بخش «CSS اضافی» در سفارشی‌ساز پیش‌فرض WordPress وجود دارد که می‌توانید از آن نیز استفاده کنید. جستجوی سریع Google معمولاً ساده‌ترین راه برای فهمیدن نحوه نوشتن چند خط CSS است، اما اگر مطمئن نیستید همیشه می‌توانید ببینید که آیا توسعه‌دهنده افزونه کمک می‌کند یا خیر.

وقتی کارتان تمام شد، فقط ذخیره را فراموش نکنید. پس از آن فرم جدید ورود به سیستم وردپرس سفارشی شما باید آماده و در حال اجرا باشد!

نتیجه گیری

وقتی نوبت به سایت وردپرسی شما می‌رسد، می‌خواهید به همان اندازه که در قسمت جلویی انجام می‌دهید، به تغییر ناحیه مدیریت خود نیز توجه کنید. سفارشی‌سازی فرم ورود به سیستم به شما کمک می‌کند با نام تجاری خود قدم‌های بیشتری را طی کنید و می‌تواند امنیت و تجربه کاربری پیشرفته‌تری را ارائه دهد.

در این مقاله، پنج افزونه را معرفی کرده‌ایم که می‌توانند به شما در ایجاد یک فرم ورود سفارشی وردپرس برای مطابقت با سایت شما، اما شاید ما مورد علاقه شما را از دست داده ایم. آیا افزونه های فرم ورود سفارشی دیگری وجود دارد که فکر می کنید ارزش بررسی را دارد؟ آنها را در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا