چطوری میشه

چگونه بهترین برنامه های وابسته را برای تبلیغ در وبلاگ خود انتخاب کنید

چگونه بهترین برنامه های وابسته را برای تبلیغ در وبلاگ خود انتخاب کنید

اگر تصمیم گرفته‌اید یک وبلاگ بازاریابی وابسته راه‌اندازی کنید، اولین قدم‌های شما این است که تخصص وبلاگ نویسی خود را پیدا کنید< /a> و سایت خود را راه اندازی کنید. پس از آن، زمان آن است که برنامه های وابسته خود را انتخاب کنید. برنامه های اشتباه می تواند منجر به تبدیل کم و کاهش فروش شود، بنابراین تصمیم شما در اینجا بسیار مهم است.

انتخاب برنامه‌های وابسته موثر می‌تواند شما را قادر سازد تا از وبلاگ خود درآمدزایی کنید و درآمد ایجاد کنید. با وابستگان مناسب، این فرصت را خواهید داشت که شراکت ایجاد کنید، به جوامع همفکر بپیوندید و یک تجارت موفق را اداره کنید.

در این مقاله، ما قصد داریم در مورد چگونگی پیدا کردن وابستگان عالی و ادغام برنامه های آنها با محتوای خود بحث کنیم. ما همچنین برخی از ابزارها را توصیه می کنیم که به شما کمک می کند بر روی مناسب ترین و سودآورترین شرکت های وابسته برای وبلاگ خود تمرکز کنید. بیایید شیرجه بزنیم!

بازاریابی وابسته چیست (و چگونه می تواند برای شما مفید باشد)؟

بازاریابی وابسته نوعی برنامه مبتنی بر اشتراک درآمد است. شما محصولات را از طریق یک شبکه وابسته تبلیغ می کنید و بر اساس فروش ایجاد شده از سایت خود، کمیسیون دریافت می کنید. این کار ممکن است با ایجاد نظرات کامل درباره آن محصولات، به سادگی افزودن پیوندهایی به آنها در محتوای خود، و انواع روش های دیگر انجام شود.

مانند هر کسب و کاری، شروع بازاریابی وابسته به زمان و تلاش نیاز دارد. با این حال، مزایا بسیار است، از جمله:

  • هزینه های راه اندازی کم. راه اندازی وبلاگ بازاریابی وابسته شما نیاز به سرمایه گذاری دارد (اینجا هزینه واقعی راه اندازی یک وبلاگ وردپرس در صورت تمایل)، اما نباید هزینه زیادی برای شما داشته باشد.
  • نیازی به پشتیبانی محصول نیست. به عنوان یک بازاریاب وابسته، شما فقط باید محصولات دیگران را تبلیغ کنید. این بدان معناست که لازم نیست نگران هزینه های ایجاد و فروش اقلام خود باشید.
  • یک برنامه زمانی منعطف. وب سایت وابسته چیزی است که می توانید با سرعت خود و بر اساس برنامه زمانی خود مدیریت کنید و رشد کنید.

اگر این مزایا وسوسه انگیز به نظر می رسند، ممکن است یک وبلاگ وابسته برای شما مناسب باشد. البته، کلید راه اندازی یک کسب و کار وابسته موفق، انتخاب برنامه های مناسب است.

نحوه شناسایی وابسته های عالی برای وبلاگ وردپرس شما (3 نکته کلیدی)

در حالی که مزایای بازاریابی وابسته زیاد است، مهم است که تحقیقات خود را برای یافتن بهترین برنامه‌ها برای پیوستن انجام دهید. بیایید به درستی وارد آن شویم و نحوه شناسایی آن برنامه ها را توضیح دهیم.

1. جایگاه وبلاگ خود را درک کنید

چه قصد دارید از وبلاگ فعلی خود کسب درآمد کنید یا یک وبلاگ جدید راه اندازی کنید، باید “توقع” سایت خود را درک کنید. این اصطلاح دیگری برای تمرکز آن است – موضوعی که وبلاگ شما در مورد آن است و خوانندگان برای کسب اطلاعات بیشتر به شما مراجعه می کنند. برای مثال، استودیوی جاستین چانگ به خوبی در زمینه عکاسی سبک زندگی جا می‌گیرد:

Justin Chung Studio Photography
چگونه بهترین برنامه های وابسته را برای تبلیغ در وبلاگ خود انتخاب کنید 3

در حالی که می‌توانید یک وبلاگ راه‌اندازی کنید و در مورد هر چیزی که به نظرتان جالب است بنویسید، ایجاد یک مخاطب اختصاصی از این طریق بسیار سخت‌تر است. در عوض، معمولاً بهتر است یک طاقچه خاص را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. درک جایگاه وبلاگ خود به شما امکان می دهد محتوای متمرکزتری ایجاد کنید و افراد علاقه مند به آنچه می گویید را جذب کنید.

شفاف بودن در مورد جایگاه وبلاگ خود به شما این امکان را می دهد که بهترین برنامه های وابسته را انتخاب کنید. می‌توانید تحقیق کنید و مخاطبان خود را بشناسید، تا بفهمید چه چیزی به آنها علاقه دارد، چه سؤالاتی دارند، و چه مشکلاتی را برای حل آنها تلاش می کنند. این به شما کمک می‌کند بهترین محصولات وابسته را برای دنبال کردن انتخاب کنید، زیرا می‌توانید محصولاتی را تبلیغ کنید که نیازهای منحصر به فرد خوانندگان شما را برآورده کند.

2. با لیستی از محصولاتی که در حال حاضر استفاده می کنید شروع کنید

اگر از محصول خاصی استفاده می‌کنید، از قبل مزایا و معایب آن را درک کرده‌اید. آشنایی شما با آن محصول به شما این امکان را می دهد که آگاهانه و صادقانه در مورد آن بنویسید. به همین دلیل مهم است که با محصولاتی که با آن‌ها تجربه دارید شروع کنید.

می توانید با نگاه کردن به اطراف خانه (یا وب سایت خود) و ارزیابی آنچه برای شما ارزشمند بوده است، فهرستی از محصولات بالقوه ارائه دهید. یا می توانید نگاهی به خریدهای آنلاین گذشته خود بیندازید تا حافظه خود را آرام کنید. سپس، از خود بپرسید که چرا هر یک از کالاها را خریداری کرده اید، و چگونه برای شما مفید بوده است. مخاطبان شما از مشتریانی درست مانند شما تشکیل خواهند شد، بنابراین می‌توانید از تجربیات شخصی خود برای کشف اینکه دیگران ممکن است به چه محصولاتی علاقه مند باشند، استفاده کنید.

وقتی فهرستی از احتمالات دارید، گام بعدی شما این است که تصمیم بگیرید کدام محصولات برای کاندیدهای وابسته ایده آل هستند. این نکات را امتحان کنید تا مشخص کنید کدام محصولات بهترین عملکرد را دارند:

  • آیا می توانید محتوای “همیشه سبز” در اطراف محصول ایجاد کنید؟ بهتر است به محصولاتی تکیه کنید که نیاز مشترک و مداومی به آن وجود دارد.
  • آیا این محصول را به افرادی که به شما اعتماد دارند توصیه می‌کنید؟ اگر محصولی در لیست شما وجود دارد که آن را به کسی که دوست دارید توصیه نمی کنید، نباید آن را به مخاطبان خود ارائه دهید.
  • آیا  محصول فروشنده برای شرکت‌های وابسته خود ارزش قائل است؟ اگر فروشنده وابسته شما برای بازاریابان خود ارزش قائل نیست، نمی توانید به آن اعتماد کنید تا برای مخاطبان خود ارزش قائل شود.

اگر محصولی تمام معیارهای بالا را برآورده می‌کند، آن را شخصاً ارزشمند می‌دانید، و متناسب با جایگاه وبلاگ شما است، کاندیدای کاملی است.

Screenshot of Share-A-Sale
چگونه بهترین برنامه های وابسته را برای تبلیغ در وبلاگ خود انتخاب کنید 4

یک بازار یا شبکه وابسته، واسطه ای بین شما به عنوان بازاریاب و فروشنده شما به عنوان ارائه دهنده برنامه است. می‌توانید از یک بازار برای تصمیم‌گیری در مورد برنامه‌های موجود استفاده کنید و تعیین کنید که آیا احتمال دارد سودآور باشند یا خیر.

در اینجا گزینه های محکمی برای شروع شما وجود دارد:

  • ShareASale: این بازار بیش از 2500 برنامه های مبتنی بر کمیسیون برای انتخاب مرتب سازی از طریق پیشنهادات ShareASale یک نقطه شروع عالی است.
  • CJ Affiliate: CJ Affiliate بیش از 3000 مارک را ارائه می دهد. استفاده از این سایت برای یافتن وابستگان مناسب نیازمند چند مرحله اضافی است، اما ارزش وقت شما را دارد.
  • ClickBank: ClickBank، بسیار شبیه ShareASale، یک استاندارد در بازاریابی وابسته است. به لطف رویکرد متمرکز بر مصرف کننده، شروع به کار آسان است.
  • Amazon: جای تعجب نیست که آمازون همیشه یک شرط مطمئن برای هر فروشگاه وابسته است. نه تنها میلیون‌ها محصول برای توصیه وجود دارد، بلکه از کل خرید مشتری (نه فقط موردی که به آن پیوند داده‌اید) کمیسیون دریافت خواهید کرد.

هر بازار اطلاعات ارزشمندی را برای تحقیقات وابسته ارائه می دهد. توصیه می کنیم همه آنها را امتحان کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهتر است.

اکنون که برنامه ها و محصولات وابسته خود را انتخاب کردید، زمان آن رسیده است که پیوندهای آنها را به محتوای خود اضافه کنید. در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد:

  • پیوندهای چندگانه وابسته را در پست خود قرار ندهید. پیوندهای زیاد خوانندگانی را که به دنبال محتوای ارزشمند هستند بیگانه می کند.
  • بین تجربه کاربری و درآمدزایی تعادل برقرار کنید. تبلیغات را در محتوای خود به حداقل برسانید تا تمرکز داشته باشید و به صورت استراتژیک کسب درآمد کنید.
  • دستورالعمل های FTC را دنبال کنید< /a> برای تایید محصول. سازگاری کسب‌وکار شما را قابل اعتماد نگه می‌دارد (و خوشبختانه ابزارهای فوق‌العاده‌ای وجود دارد، مانند افشای وابسته برای WooCommerce افزونه، که می توانید از آن برای افشای آسان روابط وابسته در سایت خود استفاده کنید.

همچنین ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند پیوندهای وابسته را با محتوای خود ادغام کنید. در اینجا چند مورد ارزش بررسی وجود دارد:

  • E-Junkie شما را قادر می سازد تا محصولات وابسته را مستقیماً از سایت یا وبلاگ خود بفروشید. همچنین می توانید کمیسیون های خود را از طریق پلتفرم وابسته آن مدیریت کنید.
  • لینک‌های وابسته آسان یک افزونه وردپرس است که می‌توانید از آن برای مدیریت هر پیوند وابسته در وب‌سایت خود استفاده کنید. می‌توانید کلیک‌ها را ردیابی کنید، پیوندهای کوتاه اضافه کنید، و دسته‌های پیوند را از همان مکان ایجاد کنید.

افزودن یکپارچه پیوندهای وابسته نیاز به تمرین دارد. توصیه می کنیم در ابتدا یک رویکرد مینیمالیستی داشته باشید، تا زمانی که کمی تجربه داشته باشید.


هنگامی که قصد دارید از طریق وبلاگ خود درآمد کسب کنید، می خواهید این کار را تا حد امکان واقعی انجام دهید. اگر در مورد تجربه خود از یک محصول آگاه نباشید، قدرت خود را به عنوان یک بازاریاب به خطر می اندازید. به همین دلیل است که انتخاب شرکت های وابسته مناسب بسیار مهم است.

آیا در مورد نحوه انتخاب زیرمجموعه های عالی برای وبلاگ وردپرس خود سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا