چطوری میشه

چگونه وب سایت وردپرس خود را “خارج از سایت” تبلیغ کنیم

چگونه وب سایت وردپرس خود را “خارج از سایت” تبلیغ کنیم

وقتی مردم به تبلیغات خارج از سایت فکر می کنند، بازاریابی ایمیلی بلافاصله به ذهن خطور می کند. اما به غیر از ایجاد یک کمپین ایمیل پویا، چه کارهای دیگری می توانید برای تبلیغ وب سایت وردپرس خود در خارج از سایت انجام دهید؟

در این مقاله، انواع تکنیک‌های خارج از سایت را بررسی می‌کنیم که می‌توانید به صورت آنلاین و آفلاین پیاده‌سازی کنید تا به شما کمک کند به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و ترافیک را به وب‌سایت وردپرس خود هدایت کنید. از پست مهمان و میزبانی پادکست گرفته تا انواع استراتژی های رسانه های اجتماعی، تبلیغات محلی و حضور در رویدادها، امیدواریم نکاتی را در اینجا بیابید که به شما کمک می کند سایت خود را ارتقا دهید.

نوشتن پست های مهمان

ارسال مهمان یک راه عالی برای تبلیغ وب سایت وردپرس شما در خارج از سایت است. پست مهمان زمانی است که شما یکی از پست های خود را در وب سایت شخص دیگری منتشر می کنید. اگرچه اغلب رایگان است، اما بیوگرافی خود را با پیوندی به سایت خود که در زیر مقاله نمایش داده می شود، دریافت خواهید کرد. بنابراین، نه تنها مقاله شما به شما کمک می کند تا به مخاطب جدیدی دست پیدا کنید، بلکه باید ترافیک سایت شما را نیز افزایش دهد.

برای شروع پست مهمان، با وب‌سایت‌هایی در جایگاهی مشابه با سایت خود و همچنین رقبای مستقیم خود تماس بگیرید. خوانندگان این سایت، مخاطبان هدف شما هستند، و این افراد هستند که می‌خواهید سعی کنید با پست‌های مهمان خود به آنها دسترسی پیدا کنید.

وقتی یک پست مهمان می نویسید، اگرچه محتوا را به صورت رایگان ارائه می کنید، مقالات شما همچنان باید از بالاترین استاندارد برخوردار باشند. موضوعاتی را انتخاب کنید که جالب، منحصر به فرد باشد و به خوانندگان کمک کند تا نوعی مشکل را حل کنند. خوانندگان بر اساس ارزش و کیفیت پست مهمان تصمیم خواهند گرفت که آیا وب سایت شما ارزش بازدید دارد یا خیر، بنابراین مطمئن شوید که آنها را تحت تأثیر قرار داده اید.

در پادکست‌ها ظاهر می‌شوند

Podcasts

ظاهر شدن به عنوان مهمان در پادکست‌های سایت دیگر راه دیگری برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و هدایت ترافیک به وب سایت شما است. باز هم، باید از راه خود برای تماس با انواع سایت های مختلف تلاش کنید تا بپرسید که آیا می توانید در پادکست های آنها صحبت کنید یا خیر. مطمئن شوید که این پادکست‌ها به نوعی با جایگاه شما مرتبط هستند، بنابراین مخاطبانی که به آنها می‌پردازید بازار هدف شما هستند.

ممکن است از شما خواسته شود که یک پادکست را میزبانی کنید یا مهمان مصاحبه شده باشید. در هر صورت، با دقت برنامه ریزی کنید که چه چیزی می خواهید بگویید و مطمئن شوید خردی که ارائه می دهید برای کسانی که می خواهید به آنها علاقه مند شوید ارزشمند است. همچنین مهم است که شخصیت شما در پادکست ظاهر شود. این به بازدیدکنندگان شما کمک می‌کند تا در سطح احساسی با شما ارتباط برقرار کنند و شانس بازدید از سایت شما را افزایش دهند.

قبل از موافقت با صحبت در پادکست، بررسی کنید که تولیدکننده از تبلیغ وب سایت خود و به اشتراک گذاشتن آدرس وب سایت خود با شنوندگان خوشحال است. در صورت امکان، محتوایی (در سایت خود) ارائه دهید که از موضوع پادکست پشتیبانی می کند و برای مخاطب مفید است. سپس می توانید URL را برای محتوای اضافی در پادکست به اشتراک بگذارید و شنوندگان را تشویق کنید تا به وب سایت شما مراجعه کنند.

پادکست خود را ایجاد کنید

itunes

ایجاد پادکست خود و فهرست کردن آن در iTunes یک راه عالی دیگر برای تبلیغ سایت شما است. شما به راحتی می توانید یک پادکست با WordPress ایجاد کنید. میلیون‌ها نفر از iTunes دانلود می‌کنند، بنابراین پادکست (یا سری) خود را نیز اضافه کنید از پادکست ها) در اینجا وب سایت شما را در معرض دید مخاطبان زیادی قرار می دهد.

در طول پادکست خود، می‌توانید محتوای سایت خود را تأیید کنید و به طور ماهرانه توضیح دهید که چرا شنوندگان باید از سایت شما بازدید کنند. فقط زیاده روی نکنید هیچ‌کس نمی‌خواهد به پادکستی گوش دهد که همه تبلیغاتی است و محتوایی ندارد. پادکست هایی را بر اساس موضوعات جالب و مفید ایجاد کنید که همیشه به جایگاه وب سایت شما مرتبط است. اگر مخاطبان شما تحت تأثیر آنچه می شنوند، احتمالاً سایت شما را بررسی می کنند.

بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌ها جنبه مهمی برای بزرگ‌تر کردن آن در iTunes هستند. هرچه نظرات مثبت بیشتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبان هدف شما پادکست شما را دانلود کنند، حتی اگر قبلاً نام شما یا وب سایت شما را نشنیده باشند. برای افزایش تعداد نظرات خود، در پایان هر پادکست به شنوندگان خود یادآوری کنید که برای شما نظر بگذارند.

در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید

Buffer

حضور مداوم و درگیر شدن در رسانه های اجتماعی یک راه موثر برای ایجاد پایگاه طرفداران اجتماعی شماست. این موارد زیر است که می توانید محتوای خود را با آن به اشتراک بگذارید و وب سایت خود را در آن تبلیغ کنید.

ابتدا، باید مشخص کنید که مخاطبان شما در چه مکان هایی قرار دارند. سپس آن کانال های رسانه های اجتماعی را در کانون توجه خود قرار دهید. هر روز زمانی را به لایک کردن و اشتراک گذاری پست های دیگران اختصاص دهید. دیگران را در جایگاه خود دنبال کنید و در مورد تصاویر آنها نظر دهید. و مقالات و مطالب مرتبط را از وب سایت وردپرس خود ارسال کنید.

استفاده از یک ابزار خودکار مانند بافر به شما امکان می‌دهد در رسانه‌های اجتماعی فعال باشید، حتی زمانی که خواب هستند می‌توانید به‌طور خودکار پست‌های وردپرس را با Buffer به اشتراک بگذارید با زمان‌بندی مقالات خود در پیشاپیش در هر زمانی از شبانه روز منتشر می شود. بافر همچنین به شما امکان می‌دهد تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را از یک داشبورد مدیریت کنید، در زمان ورود و خروج از حساب‌های مختلف صرفه‌جویی می‌کنید و کمک می‌کند تا استراتژی اجتماعی خود را به خوبی سازماندهی کنید.

یک صفحه فیس بوک ایجاد کنید

Facebook Page

یک صفحه فیس بوک برای تبلیغ کسب و کار شما یک راه عالی است برای ایجاد یک جامعه درگیر در اطراف وب سایت خود. از آنجایی که فیس بوک هنوز بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی است، با بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه، یک صفحه فیس بوک تقریباً ضروری است.

یک صفحه موفق فیس بوک باید به طور مداوم با اطلاعات جالب و مفید به روز شود. سوال بپرسید و پاسخ دهید، مردم را تشویق کنید تا در صفحه شما پست بگذارند و در مورد مسائل مختلف بحث کنند. اطمینان حاصل کنید که صفحه شما حاوی پیوندهایی به وب سایت شما است، و بازدید از وب سایت وردپرس را برای دنبال کنندگان فیس بوک تا حد امکان آسان می کند.

برای دریافت بهترین نتایج در فیس بوک، باید برای تبلیغ صفحه خود هزینه پرداخت کنید. تنظیم تبلیغات فیس بوک آسان است و به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که پست های شما دنبال کنندگان بالقوه جدید را هدف قرار می دهد و همچنین به دنبال کنندگان فعلی شما می رسد. همچنین می‌توانید بازاریابی مجدد راه‌اندازی کنید و صفحه خود را برای کسانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند اما هنوز شما را در فیس بوک دنبال نکرده اند.

هنگامی که در فیس‌بوک دنبال‌کننده شدیدی ایجاد کردید، یک پلتفرم فعال دارید که می‌توانید محتوای وب‌سایت خود را به اشتراک بگذارید، وب‌سایت خود را تبلیغ کنید، و خدمات و محصولات خود را بازاریابی کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که صفحه شما باید برای خوانندگان شما ارزش بیافزاید. صفحه خود را بیش از حد تبلیغاتی یا مبتنی بر فروش نکنید، زیرا باعث از دست رفتن فالوورهای شما می شود.

برگزاری مسابقات در رسانه های اجتماعی

اجرای رقابت‌های در رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای نام تجاری خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید و محتوا یا محصولات سایت خود را تبلیغ کنید. فیس بوک مخصوصاً خود را به مسابقات کمک می کند، و من مطمئن هستم که شما بیش از دو مسابقه را دیده اید که توسط دوستان خود به اشتراک گذاشته شده است.

سازماندهی یک مسابقه فیس بوک آسان است. به سادگی یک پست حاوی تصویری از آنچه می توان برنده شد ایجاد کنید. بینندگان فیس بوک برای شرکت در رقابت باید صفحه شما را لایک کرده و پست شما را به اشتراک بگذارند. این به دنبال‌کنندگان جدید می‌شود و به بازاریابی وب‌سایت شما کمک می‌کند.

برای شروع، ابتدا باید جایزه ای را انتخاب کنید برای اهدا. هرچه جایزه بهتر باشد، بهتر است، علاقه بیشتری به رقابت شما ایجاد می کند. با این حال، همیشه مطمئن شوید که مربوط به جایگاه وب سایت وردپرس شما است و می توانید چنین هدایایی را بپردازید. شما باید کمی در مورد هدایا در منطقه خود تحقیق کنید. برخی از کشورها، ایالت ها و/یا شهرها قوانینی در مورد ارزش جایزه اهدایی دارند. به عنوان مثال، در ایالات متحده، جایزه ای به ارزش 600 دلار یا بیشتر از شما می خواهد که در پایان سال برای برنده جایزه یک فرم 1099-Misc ارسال کنید تا در مالیات او لحاظ شود.

پس از انتخاب جایزه، باید قوانین را طرح‌بندی کنید. این شامل شناسایی واضح جایزه و ارزش آن، مدت زمان اهدا، روش‌های ورود، چه کسی می‌تواند شرکت کند، نحوه انتخاب برنده و مسائل فنی (نحوه رسیدگی به مطالب تکراری، قطع برق، بلایای طبیعی و غیره) می‌شود. اگر از سرویس شخص ثالثی مانند Rafflecopter استفاده می کنید، آنها قوانین/شرایط دارند. ژنراتوری که این بیت قانونی را بسیار ساده تر می کند.

گام بعدی این است که یک عکس زیبا از جایزه بگیرید. یک عکس جذاب و چشم نواز به جلب توجه مردم کمک می‌کند و آنها را تشویق می‌کند تا به رقابت بپیوندند، صفحه شما را لایک کنند و پست شما را به اشتراک بگذارند.

در نهایت، پس از یک دوره زمانی مشخص، باید برنده را اعلام کنید. برای یادآوری رقابتی که در حال اجرا بودید به دنبال کنندگان فیس بوک خود و برای ادامه ارتقای سایت خود، این کار را انجام دهید.

کانال YouTube خود را ایجاد کنید

YouTube

ایجاد کانال YouTube خود یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای ارتقای وردپرس شما است. وب سایت خارج از سایت روزانه پنج میلیارد ویدیو در YouTube تماشا می‌شود، بنابراین یک پلتفرم عالی برای کمک به شما برای رسیدن به یک بازار جدید و همچنین هدایت ترافیک به سایت شما است.

برای ایجاد کانال YouTube خود، به سادگی ثبت نام کنید و اطلاعات لازم را اضافه کنید. این شامل نام گذاری کانال خود، آپلود آرم وب سایت در کانال شما، نوشتن توضیحات و افزودن پیوند به وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی است.

تولید ویدیو برای کانال YouTube شما می تواند زمان بر. برای صرفه جویی در وقت خود در اختراع مجدد چرخ، سعی کنید محتوایی را که قبلاً در وب سایت خود ارسال کرده اید به صورت متنی دوباره تولید کنید. این اطمینان می‌دهد که محتوا با نوع مخاطبی که می‌خواهید با آن ارتباط برقرار کنید مرتبط است، و همچنین اطمینان می‌دهد که خودتان را خسته نمی‌کنید.

کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا بینندگان کانال YouTube خود را تشویق کنید تا از وب سایت شما بازدید کنند. برای هر ویدیو توضیحی بنویسید، همراه با دعوت به اقدام و آدرس وب سایت خود. در مورد محتوای وب سایت خود در ویدیوی خود بحث کنید و URL صفحه را به اشتراک بگذارید تا بینندگان بتوانند اطلاعات بیشتری را در آن مطالعه کنند. و از کارت‌های YouTube استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد یادداشت‌هایی را به آن اضافه کنید هر ویدیو پیوندهایی به وب سایت وردپرس شما را نشان می دهد.

حضور در رویدادها

Wordcamp

علاوه بر آنلاین، بسیاری از فعالیت‌های آفلاین وجود دارد که می‌توانید برای کمک به بازاریابی وب‌سایت وردپرس خود در آنها شرکت کنید. Wordcamps فرصتی عالی برای ملاقات با افراد همفکر است و به شناخته شدن نام و نام تجاری خود در میان جامعه وردپرس کمک کنید. هنگامی که افراد با شما ملاقات کردند و با شما ارتباط عاطفی برقرار کردند، احتمال اینکه در آینده سایت شما را به خاطر بسپارند، بازدید کنند و حتی سایت شما را به دیگران توصیه کنند بسیار بیشتر است. جلسات محلی یا کنفرانس های صنعتی از دیگر فرصت های بازاریابی خوب هستند که می توانند مثمر ثمر باشند.

تبلیغات محلی را در نظر بگیرید

اگر فروشگاه یا محل فیزیکی دارید، تبلیغات محلی کسب و کار و وب سایت شما می تواند برای شما مفید باشد. تبلیغات را در رادیو محلی یا در روزنامه ها یا مجلات محلی در نظر بگیرید. حمایت مالی از یک رویداد یا یک تیم ورزشی محلی نیز ممکن است راه خوبی برای تبلیغ کسب و کار شما و هدایت ترافیک به وب سایت وردپرس شما باشد.

در حال تکمیل

همه روش‌های بازاریابی خارج از سایت ذکر شده در این مقاله برای جایگاه سایت شما مناسب نیستند. تکنیک هایی را انتخاب کنید که فکر می کنید برای وب سایت وردپرس شما مناسب هستند. سپس یک برنامه اقدام ایجاد کنید تا هر استراتژی برای شما کارساز باشد. موفق باشید!

از چه استراتژی هایی برای تبلیغ وب سایت وردپرس خود در خارج از سایت استفاده خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا