چطوری میشه

وردپرس در مقابل Weebly – مقایسه ویژگی ها

وردپرس در مقابل Weebly – مقایسه ویژگی ها

انتخاب پلتفرم مناسب برای کمک به ایجاد وب سایت خود می تواند تصمیم دشواری باشد. به همین دلیل است که ما این راهنمای وردپرس در مقابل Weebly را ایجاد کرده ایم تا به شما در درک مزایا و معایب هر راه حل کمک کند. مقایسه وردپرس ما با Weebly شامل موارد زیر خواهد شد:

  • قیمت
  • میزبانی
  • سهولت استفاده
  • موضوعات
  • ویژگی ها و عملکردها
  • SEO
  • پشتیبانی مشتری

در پایان مطالعه، باید درک روشنی از اینکه آیا وردپرس یا Weebly بهترین مناسب برای وب سایت جدید شما هستند، داشته باشید.

نمایش کلی وردپرس

WordPress.org

در حال حاضر، بیش از 27.5% از تمام وب سایت های جهانی از وردپرس استفاده می کنند (که البته شامل WPExplorer نیز می شود). بنابراین، همانطور که می بینید، این یک پلت فرم بسیار محبوب است. و دلیل خوبی دارد. (توجه: در این مقاله، وقتی وردپرس را ذکر می کنیم، به WordPress.org خود میزبانی شده اشاره می کنیم. برای اطلاعات در مورد WordPress.com، لطفاً راهنمای ما را در WordPress.com در مقابل WordPress.org).

WordPress یک نرم افزار متن باز است، به این معنی که نصب و استفاده از آن رایگان است. این کاملاً قابل تنظیم است و شما را قادر می سازد تا هر نوع و سبکی از وب سایت را که ممکن است نیاز داشته باشید طراحی کنید. هزاران تم و افزونه نیز توسط توسعه‌دهندگان ایجاد شده‌اند، بنابراین می‌توانید بدون نیاز به لمس یک خط کد، قابلیت‌های بیشتری را به سایت خود اضافه کنید.

تجربه ساخت وب سایت ارائه شده توسط وردپرس با Weebly بسیار متفاوت است. راه اندازی یک وب سایت وردپرس بسیار بیشتر طول می کشد، و ممکن است نیاز به مطالعه قبلی توسط کسانی باشد که تجربه طراحی وب محدودی دارند. با این حال، گزینه‌های موجود از طریق وردپرس بسیار فراتر از گزینه‌های Weebly هستند و وردپرس در نهایت به شما کنترل کامل بر تمام جنبه‌های سایتتان می‌دهد.

وردپرس به شما این امکان را می دهد که هر نوع وب سایتی را طراحی کنید و هر ابزار اضافی وردپرس یا شخص ثالث را به سایت خود اضافه کنید. و همه برای همان مقدار یا به همان اندازه پولی که می خواهید خرج کنید. همچنین تعداد بی‌شماری توسعه‌دهندگان و طراحان وردپرس وجود دارند که می‌توانند عناصر سفارشی را برای وب‌سایت شما طراحی کنند و به کسب و کار شما در مقابل رقبا برتری دهند. بنابراین، اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت جدی، حرفه ای و منحصر به فرد هستید، وردپرس بستر مناسبی برای شماست.

نمای کلی Weebly

Weebly

Weebly یک سرویس سازنده وب‌سایت کشیدن و رها کردن است. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به کدنویسی سریع و آسان وب سایت ها را طراحی کنید. Weebly نیز یک سرویس کاملا میزبانی شده است. این بدان معنی است که وب سایت شما بر روی سرورهای Weebly میزبانی می شود.

برای استفاده از Weebly نیازی به طراحی وب قبلی یا تجربه فنی ندارید. رابط Weebly بسیار شهودی است و راهنمایی های گام به گام در مورد نحوه استفاده از نرم افزار به طور مداوم ارائه می شود. بنابراین، اگر می‌خواهید یک سایت را در عرض چند دقیقه ایجاد و راه‌اندازی کنید، می‌توانید این کار را انجام دهید و سپس هر زمان که نیاز داشتید آن را به راحتی به‌روزرسانی کنید.

Weebly شامل تم‌های پاسخگو، گزینه‌های طرح‌بندی از پیش طراحی‌شده، یک پلتفرم تجارت الکترونیک یکپارچه، و یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن است. این ویژگی ها به شما کمک می کند تا یک وب سایت حرفه ای و شیک ایجاد کنید. بنابراین چه به دنبال راه‌اندازی یک وبلاگ، وب‌سایت خاص یا فروشگاه تجارت الکترونیک هستید، Weebly می‌تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

Weebly همچنین طیف گسترده ای از ابزارهای تجارت الکترونیک و بازاریابی را ارائه می دهد. اینها به شما کمک می کند تا یک فروشگاه آنلاین روان و موفق داشته باشید، ترافیک سایت خود را افزایش دهید، به شما کمک می کند تا دنبال کنندگان وبلاگ خود را افزایش دهید و موارد دیگر. برنامه های موبایل Weebly همچنین تضمین می کنند که می توانید از هر دستگاهی به سایت خود دسترسی داشته باشید. این به شما امکان می دهد با بازدیدکنندگان سایت خود تعامل داشته باشید، عملکرد سایت خود را ردیابی کنید و سفارشات فروشگاه را از هر کجای دنیا مدیریت کنید.

قیمت

قیمت‌گذاری مهم است و اغلب برای بسیاری در مورد اینکه از کدام پلتفرم (وردپرس در مقابل Weebly) برای ایجاد وب‌سایت خود استفاده می‌کنند، تعیین‌کننده است. هر دو Weebly و WordPress در ابتدا رایگان هستند. اما، اگر در ساخت یک وب سایت موفق و پر رونق جدی هستید، هر دو پلتفرم در دراز مدت برای شما هزینه خواهند داشت.

هزینه های وردپرس

نرم افزار WordPress.org همیشه رایگان بوده و خواهد بود. بنابراین نصب نرم افزار و ایجاد وب سایت در وردپرس هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

با این حال، باید نام دامنه و سرویس میزبانی سایت خود را خریداری کنید. نام‌های دامنه عموماً ارزان هستند (می‌توانید از این دامنه‌های GoDaddy برای دریافت زیر 1 دلار معامله کنید، و می توان آن را به صورت سالانه پرداخت کرد. ارائه دهندگان هاستینگ از نظر قیمت بسیار متفاوت هستند، اما باز هم به ضرر بانک نیستند و می توانند ماهانه پرداخت شوند.

سایر هزینه‌های ساخت یک وب‌سایت وردپرس شامل خرید افزونه‌های ممتاز مانند سرویس نگهداری است، تم ممتاز یا برخی از ابزارهای ممتاز وردپرس از جمله سازندگان صفحه و راه‌حل‌های تولید سرنخ.

قیمت گذاری Weebly

Pricing

استفاده از Weebly رایگان است، اما این معامله با جلب توجه همراه است. در مرحله اول، برای ایجاد نام دامنه خود، یا برای انتقال دامنه از پلتفرم دیگری، باید به طرح «اتصال» حق بیمه Weebly ارتقا دهید. اگر می‌خواهید به صورت رایگان از Weebly استفاده کنید، می‌توانید زیر دامنه خود را ایجاد کنید و در نتیجه URL سایت شما به «sitename».weebly.com ختم می‌شود. این برای یک وب‌سایت شخصی خوب است، اما اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار جدی و حرفه‌ای را به تصویر بکشید، استفاده از زیر دامنه Weebly آن را کاهش نمی‌دهد.

ثانیاً، اگر با استفاده از طرح رایگان Weebly یک وب سایت بسازید، تبلیغات Weebly را در وب سایت خود خواهید دید. باز هم ظاهر یک تجارت معتبر نیست. همچنین وب‌سایت‌های رایگان فقط دارای فضای ذخیره‌سازی محدودی هستند و نمی‌توانند از بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته Weebly، از جمله تجزیه و تحلیل، اقدامات امنیتی اضافی، و موارد دیگر استفاده کنند.

با این حال، از جنبه مثبت، اگر از پرداخت هزینه خدمات راضی هستید، Weebly طیف وسیعی از برنامه ها را برای برآوردن نیازهای مختلف وب سایت ارائه می دهد. از جمله برنامه‌های Starter، Pro و Business، که فضای ذخیره‌سازی را افزایش داده‌اند، بدون تبلیغات، یکپارچه‌سازی ویدیو و صوتی HD، و پشتیبانی تجارت الکترونیک، برای نام بردن از چند ویژگی ممتاز. این طرح‌ها به صورت ماهانه یا سالانه شارژ می‌شوند و تا زمانی که وب‌سایت راه‌اندازی است، باید پرداخت شود.

قیمت مقایسه شده

استفاده از وردپرس رایگان است، اما دامنه و خدمات میزبانی به این معنی است که شما برای آنلاین نگه‌داشتن سایت خود هزینه‌های ماهانه کوچکی دارید. همه ابزارها و خدمات ممتاز مبتنی بر وردپرس اختیاری هستند، بنابراین می‌توانید هزینه‌های خود را انتخاب کنید.

Weebly به شما امکان می دهد یک وب سایت کاملا رایگان ایجاد کنید. با این حال، اگر می‌خواهید یک وب‌سایت مهم ایجاد کنید، آماده باشید تا برای پرداخت‌های ماهانه نامحدود وارد شوید.

میزبانی

هاست یک مشکل بزرگ برای بسیاری از صاحبان وب سایت است. و دلیل خوبی دارد. نکته اصلی این است که اگر وب سایت خود را خود میزبانی نکنید، در واقع مالک آن نیستید. و اگر بخواهید پلتفرم‌ها را تغییر دهید یا شرایط خدمات را رعایت نکنید، می‌تواند استرس زیادی ایجاد کند.

WordPress – خود میزبانی شده

Hosting

سایت های WordPress.org همگی باید خود میزبان باشند. این می تواند برای کسانی که قبلاً وب سایتی ایجاد نکرده اند کمی دلهره آور به نظر برسد، زیرا باید به بیرون بروید و در مورد ارائه دهندگان هاست تحقیق کنید تا ببینید کدام سرویس به بهترین وجه با نیازهای سایت شما مطابقت دارد. ما به طور گسترده در مورد نحوه انتخاب یک ارائه دهنده هاست نوشته ایم، بنابراین اگر مطمئن نیستید، هاست وردپرس.

نکته مهم در مورد میزبانی WordPress.org این است که انتخاب های زیادی وجود دارد. چه به تازگی شروع به کار کرده باشید یا یک شرکت چند ملیتی بزرگ داشته باشید، به راحتی می توانید یک سرویس میزبانی وب سایت خود را پیدا کنید. و اگر به دلایلی از قرارداد میزبانی که دریافت می کنید راضی نیستید، می توانید به سرعت سایت خود را به یک ارائه دهنده جدید منتقل کنید.

Weebly – Hosted Service

Weebly همه وب‌سایت‌ها را روی سرورهای خود میزبانی می‌کند، که بلافاصله افراد را از استفاده از این پلتفرم محروم می‌کند. با این حال، میزبانی سایت شما برای شما مزایایی دارد.

Weebly زحمت انتخاب یک سرویس میزبانی را از بین می برد و از تمام جنبه های فنی اجرای یک وب سایت مراقبت می کند. این شامل امنیت وب سایت شما می شود و اطمینان از اینکه سایت شما همیشه خوب به نظر می رسد، سریع اجرا می شود و آنلاین می ماند. Weebly همچنین یک گواهی SSL برای فروشگاه تجارت الکترونیک شما ارائه می‌کند که به مشتریان شما امکان می‌دهد با خیال راحت در سایت شما پرداخت کنند.

مقایسه میزبانی

WordPress.org به صورت خود میزبانی می شود، بنابراین شما مسئول یافتن یک ارائه دهنده میزبانی و همچنین اطمینان از ایمن، امن و روان بودن سایت خود هستید. با این حال، مزیت اصلی در اینجا این است که شما مالک سایت خود هستید و کنترل کامل آن را حفظ می کنید.

Weebly به تمام نیازهای میزبانی شما و همچنین امنیت و عملکرد فنی سایت شما رسیدگی می کند. با این حال، از آنجایی که Weebly یک پلت فرم میزبانی شده است، یک سوال بزرگ در مورد اینکه واقعاً مالک وب سایت شما است وجود دارد. اگر یک وب سایت سه صفحه ای راه اندازی کنید خوب است. اما اگر سال‌ها صرف ایجاد محتوا کرده‌اید، و برای درآمد ماهانه به سایت خود متکی هستید، ناگهان مالکیت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

سهولت استفاده

استفاده از Weebly و WordPress آسان است و هر دو پلتفرم های عالی هستند که شما را قادر می سازند تا وب سایت های زیبا و موفقی بسازید. با این حال، اگر هیچ تجربه وب ندارید، شکی نیست که Weebly گزینه بهتری برای شما خواهد بود. به همین ترتیب، اگر به دنبال ایجاد یک سایت بزرگ، متشکل از ویژگی ها و عملکردهای متعدد هستید، وردپرس مناسب تر خواهد بود.

وردپرس

WordPress تجربه طراحی بسیار متفاوتی را ارائه می‌کند، اما تجربه‌ای که همچنان شما را قادر می‌سازد تا وب‌سایت‌های زیبا را به راحتی طراحی کنید. قطعا منحنی یادگیری وردپرس در مقایسه با Weebly تندتر است. و اگر تجربه ای در زمینه طراحی وب یا استفاده از وردپرس ندارید، باید در مورد نحوه شروع مطالعه مطالعه کنید. با این حال، با یک جامعه پر رونق وردپرس، اطلاعات گسترده ای در مورد استفاده از وردپرس در سرتاسر وب در دسترس است.

تجربه طراحی وردپرس شما بسته به موضوع و ابزاری که تصمیم به استفاده از آن دارید متفاوت خواهد بود. بسیاری از توسعه دهندگان وردپرس، سایت های وردپرس خود را برای اجرای هرگونه تغییر ضروری کدگذاری می کنند. اما زیبایی وردپرس این است که چیزی برای همه فراهم می کند، بنابراین اگر نمی خواهید یک خط کد را لمس کنید، نیازی به این کار ندارید. اکثر مضامین وردپرس شما را قادر می سازد تا سایت خود را از طریق پنل گزینه های تم، از طریق Customizer در سمت زنده سایت خود یا استفاده از صفحه ساز.

Weebly

Ease of Use

Weebly یک سازنده وب‌سایت کشیدن و رها کردن است، بنابراین هر چیزی که برای ایجاد یک وب‌سایت اولیه نیاز دارید فوراً در دسترس است. هنگامی که با Weebly وارد شدید، می توانید از میان تم های متعدد Weebly انتخاب کنید. سپس قالب انتخابی شما در ویرایشگر Weebly باز می شود، جایی که می توانید عناصر طراحی را روی صفحه بکشید و رها کنید تا سایت خود را سفارشی کنید. عناصر محتوا شامل متن، عکس، نقشه و ویدئو است. همچنین می توانید به راحتی صفحات را اضافه کنید، عناصر استایل را تغییر دهید، داده های SEO را اضافه کنید و موارد دیگر.

رابط Weebly بسیار ساده است، که به ساده‌سازی فرآیند طراحی کمک می‌کند و طراحی سایت شما را سریع و سرگرم‌کننده می‌کند. دستورالعمل‌های واضحی در مورد نحوه استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن نیز نمایش داده می‌شود که ویژگی‌های مختلف را بدون زحمت در دسترس قرار می‌دهد. و همه ویژگی‌ها و ابزارها وجود دارند، بنابراین هیچ چیزی نیاز به نصب یا ارتقاء در هر زمان ندارد.

مقایسه سهولت استفاده

Weebly قطعاً برای سهولت استفاده دست بالا را دارد و برای مبتدیان یا کسانی که زمان محدودی دارند عالی است. با این حال، نتیجه این است که اگر از Weebly استفاده می کنید، انتخاب ها، ویژگی ها و در نهایت کنترل بر سایت و طراحی آن ندارید.

WordPress منحنی یادگیری تندتری دارد و راه اندازی سایت شما در این پلتفرم زمان بیشتری می برد. اما ابزارهای متعدد وردپرس در حال حاضر به این معنی است که طراحی سایت شما می تواند یک تجربه روان و نوآورانه باشد. و مهمتر از همه، وردپرس می تواند تمام ویژگی ها و قابلیت هایی را که وب سایت در حال رشد شما ممکن است به آن نیاز داشته باشد، ارائه دهد.

موضوعات

هر دو وردپرس و Weebly تم هایی را ارائه می دهند که می توانید وب سایت خود را از آنها ایجاد کنید. چه در حال ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک، وبلاگ، یا سایت نمونه کار هستید، هر دو پلتفرم دارای طیف وسیعی از تم ها برای ارائه هستند. برای انواع مختلف سایت ها.

وردپرس

Themes

اگر وب سایت خود را بر روی وردپرس بسازید، هزاران موضوع را در اختیار خواهید داشت. زمینه های وردپرس رایگان را می توان در وبلاگ های توسعه دهندگان برتر (مانند WPExplorer) و همچنین مستقیماً از داشبورد وردپرس خود در مخزن وردپرس. در هر جایگاهی که هستید، می‌توانید موضوع مناسبی برای پروژه خود پیدا کنید.

تم های ممتاز را می توان از تعدادی از بازارهای طرح زمینه و توسعه دهندگان تم خریداری کرد. هنگام انتخاب یک پوسته ممتاز وردپرس، همیشه مطمئن شوید که از یک منبع معتبر خرید می‌کنید، مانند ThemeForest . فقط کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید که این یک بازار قانونی یا فردی با سابقه خوب است.

تم های ممتاز وردپرس دارای ویژگی های پیشرفته هستند و معمولاً گزینه های پشتیبانی بهتری نسبت به تم های رایگان ارائه می دهند. آنها همچنین اغلب شامل افزونه‌های ممتاز یکپارچه می‌شوند تا قابلیت‌های اضافی مرتبط با موضوع مورد نظر شما را اضافه کنند.

Weebly

موضوعات Weebly همه از پیش ساخته شده‌اند و قابل تنظیم هستند و طیف وسیعی از ویژگی‌های نوآورانه از جمله جلوه‌های اختلاف منظر، گزینه‌های پس‌زمینه ویدیو، فونت‌های سفارشی و موارد دیگر را در خود جای داده است. تم ها را می توان با یک کلیک در ویرایشگر کشیدن و رها کردن بارگذاری کرد و همراه با تصاویر و همه موارد نصب شد. همه مضامین رایگان، پاسخگو هستند و دارای طرح‌بندی‌ها و تصاویری مدرن و باطراوت هستند.

نکته منفی این است که تعداد تم های ارائه شده توسط Weebly محدود است. و اگر تصمیم دارید وب سایت خود را در Weebly بسازید، فقط می توانید از تم های ارائه شده Weebly استفاده کنید.

مقایسه تم ها

در مورد تم های وردپرس در مقابل Weebly واقعاً هیچ مقایسه ای وجود ندارد. اگرچه Weebly تعداد خوبی از تم های با کیفیت بالا را ارائه می دهد، اما این نمی تواند با تعداد و تنوع تم های وردپرس موجود مقایسه شود.

ویژگی ها و عملکردها

ویژگی‌ها و قابلیت‌های WordPress در مقابل Weebly یک مقایسه نسبتاً چشمگیر است. هر دو ویژگی های زیادی را ارائه می دهند که کاربران دوست خواهند داشت. این موارد به شما کمک می کند نه تنها یک وب سایت خیره کننده طراحی کنید، بلکه به سایت شما کمک می کند تا به اهداف خود برسد.

ویژگی ها و عملکردهای وردپرس

به طور سنتی، عملکرد وردپرس از طریق افزونه ها اضافه می شد. با این حال، امروزه یافتن مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص که مستقیماً در قالب‌های وردپرس ادغام شده‌اند، غیرعادی نیست. هنگام تحقیق در مورد موضوعات، به دقت نگاه کنید تا ببینید با کدام ویژگی ها عرضه می شوند. اگر ویژگی‌های خاصی که می‌خواهید فهرست نشده‌اند، باید آنها را با استفاده از افزونه‌های وردپرس نصب کنید.

افزونه های وردپرس

مزیت نصب عملکرد از طریق افزونه ها، گزینه های نامحدودی است که افزونه های وردپرس ارائه می دهند. نیازهای سایت شما هر چه باشد، می‌توانید افزونه‌های مناسب وردپرس را برای پاسخگویی به آنها پیدا کنید.

افزونه‌های رایگان را می‌توانید در مخزن WordPress پیدا کنید، و معمولاً می‌توان آنها را نصب کرد و به بالا و در عرض چند دقیقه در سایت شما اجرا شود. افزونه‌های ممتاز را می‌توان از بازارهای آنلاین مانند CodeCanyon و همچنین خریداری کرد. از بسیاری از توسعه دهندگان قالب و افزونه وردپرس.

ویژگی های داخلی Weebly

Weebly با طیف وسیعی از ویژگی‌ها و عملکردهای داخلی موثر ارائه می‌شود. /a>. از آنجایی که آنها ابزارهای یکپارچه هستند، در صورت نیاز و در صورت نیاز فوراً در دسترس هستند. در اینجا برخی از ویژگی های پیشرفته ای است که پلتفرم Weebly به شما امکان دسترسی به آنها را می دهد…

  • سازنده و گالری نمایش اسلاید آنلاین – به راحتی گالری‌های عکس و نمایش اسلایدهای زیبای خود را ایجاد کنید، از کتابخانه عکس Weebly استفاده کنید، تصاویر را ویرایش کنید، شرح‌ها و موارد دیگر را اضافه کنید.
  • اشتراک‌گذاری اجتماعی – برنامه‌ریزی کنید که پست‌های وبلاگ در فیس‌بوک و توییتر منتشر شوند تا به محتوای شما کمک کند مخاطبان بیشتری را جذب کند.
  • ویدئوها را مستقیماً در سایت خود جاسازی یا میزبانی کنید – از YouTube جاسازی کنید یا فایل های ویدیویی را در Weebly آپلود کنید.
  • فرم‌های سفارشی – فرم‌های سفارشی ایجاد کنید و موارد ارسالی را مدیریت کنید، و شما را با بازدیدکنندگان سایت خود در تماس نگه می‌دارد.

Weebly همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای SEO، تجارت الکترونیک، تجزیه و تحلیل و بازاریابی ایمیلی را ارائه می‌کند.

برنامه های Weebly

Features and Functionality

مرکز برنامه Weebly تعداد زیادی برنامه رایگان ارائه می‌کند و برنامه های پریمیوم دسته ها عبارتند از…

  • تجارت الکترونیک
  • ارتباطات
  • بازاریابی
  • اجتماعی
  • ابزارها و ویژگی های سایت

در مجموع Weebly بیش از 300 برنامه ارائه می دهد. با این حال، مانند تم ها، فقط می توانید از برنامه های ارائه شده Weebly استفاده کنید، برنامه ها و افزونه های شخص ثالث مجاز نیستند.

مقایسه ویژگی ها و عملکردها

مزایا و معایب ویژگی ها و عملکردهای مختلف ارائه شده در وردپرس در مقابل Weebly وجود دارد. قالب های وردپرس اغلب دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و عملکردها هستند. و هر چیزی که نیاز دارید اما در قالب شما گنجانده نشده است را می توان با استفاده از افزونه های وردپرس نصب کرد. پیدا کردن افزونه های مناسب برای پروژه شما ممکن است در ابتدا نیاز به تحقیق داشته باشد. با این حال، تعداد نامحدودی از افزونه‌های موجود تضمین می‌کند که می‌توانید به سرعت یک وب‌سایت سفارشی بر اساس نیازهای تجاری خود بسازید.

ویژگی‌های Weebly همگی داخلی هستند و بلافاصله آماده و استفاده آسان هستند. با این حال، شما در مورد آنچه ارائه می شود محدود هستید، و اگرچه مجموعه ای از برنامه های Weebly را برای انتخاب دارید، نمی توانید افزونه های شخص ثالث را نصب کنید. بنابراین اگر Weebly آنچه را که می‌خواهید ندارد، یا تحت تأثیر این انتخاب قرار نگرفته‌اید، هیچ کاری نمی‌توانید در مورد آن انجام دهید.

SEO

سئو باید برای همه صاحبان وب سایت در اولویت باشد. سئو فعال بودن به سایت شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد و میزان ترافیک ورودی به سایت شما را افزایش دهد.

وردپرس

Yoast SEO

اکثر تم های مدرن کاملاً پاسخگو هستند و برای موتورهای جستجو بهینه شده اند. با این حال، تعدادی افزونه وردپرس نیز وجود دارد که به رتبه بندی محتوای شما کمک می کند.

Yoast SEO محبوب ترین و دانلود شده ترین افزونه است و برای دلیل خوب. Yoast SEO عملکرد نقشه سایت XML پیشرفته ای را ارائه می دهد، به شما کنترل کامل بر خرده نان سایت را می دهد و شما را قادر می سازد تا به راحتی عناوین و توضیحات فراداده را به صفحات و پست ها اضافه کنید. این افزونه برای نصب و استفاده رایگان است و برای همه وب سایت های وردپرسی ضروری است.

Weebly

اگر از Weebly برای ایجاد سایت خود استفاده می‌کنید، بسیاری از SEO شما داخلی است. همه سایت‌های Weebly دارای توضیحات متا، نقشه سایت، قالب‌بندی HTML مناسب SEO و طراحی‌های واکنش‌گرا هستند. گزینه های اضافی SEO نیز در دسترس هستند، از جمله توضیحات خاص صفحه، برچسب های جایگزین روی تصاویر و موارد دیگر. نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که هر زمان که سئو داخلی تعبیه شود، تغییر به یک پلت فرم وب سایت دیگر دشوارتر می شود.

Weebly همچنین دستورالعمل‌هایی را ارائه می‌کند که به راحتی می‌توانید اطلاعات سئو سایت خود را بهبود بخشید، این برای کسانی که هنوز در حال یادگیری نحوه بهینه‌سازی سایت خود برای موتورهای جستجو هستند عالی است.

مقایسه SEO

هنگامی که به وردپرس در مقابل Weebly نگاه می کنیم، هر دوی آنها سئو را به خوبی پوشش داده اند. سئوی Weebly تماماً داخلی است و دستورالعمل‌های واضحی در مورد نحوه بهینه‌سازی سایت خود ارائه می‌کند. با وردپرس، باید یک افزونه SEO را انتخاب و نصب کنید. با این حال، اگر به Yoast پایبند باشید، می‌توانید مطمئن باشید نیازهای SEO شما برطرف خواهد شد.< /p>

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی مشتری با کیفیت بالا می تواند یک عامل کلیدی در ایجاد یک وب سایت کاملاً کارآمد باشد. و همچنین می تواند راه طولانی را برای حفظ سلامت شما در طول فرآیند طراحی کمک کند.

وردپرس

جامعه وردپرس در سراسر جهان و اینترنت پر است از وبلاگ های وردپرس، سایت های کمک و تالارهای انجمن الف>. با این اوصاف، هیچ سرویس پشتیبانی مرکزی وجود ندارد که کمک ایمیل یا تلفن ارائه دهد، مگر اینکه یک سرویس یا طرح زمینه ممتاز خریداری کنید.

اگر احساس می‌کنید به پشتیبانی یک به یک نیاز دارید، ممکن است ارزش خرید یک تم ممتاز را داشته باشد، زیرا بسیاری از آنها با اسناد گسترده، آموزش‌های ویدیویی، و همه چت زنده مهم یا خط تلفن مستقیم ارائه می‌شوند.

Weebly

wordpress.org vs weebly

Weebly دارای یک سیستم پشتیبانی چشمگیر است که طراحی وب را در پلت فرم آن یک تجربه بسیار مثبت است. به غیر از دستورالعمل‌های ویرایشگر کشیدن و رها کردن، به انجمن انجمن و پشتیبانی چت و ایمیل نیز دسترسی خواهید داشت. برای کسانی که Weebly Pro و Business Plans ممتاز را انتخاب می کنند، در صورت نیاز از پشتیبانی تلفنی نیز برخوردار خواهید شد.

مقایسه پشتیبانی مشتری

هر دو Weebly و WordPress سطوح بالایی از پشتیبانی را ارائه می دهند. وردپرس بسیار بیشتر از Weebly در مورد آن نوشته است. با این حال، جستجو در اینترنت برای یافتن راهنماها یا انجمن های پشتیبانی مناسب برای پروژه شما ممکن است زمان ببرد. از طرف دیگر، Weebly تمام اسناد را در سایت دارد که دسترسی به آن را آسان می کند. و هر دو گزینه های پشتیبانی یک به یک دارند، اما هزینه اضافی برای شما خواهد داشت.

WordPress در مقابل Weebly – کدام پلتفرم برای شما مناسب است؟

همانطور که می بینید، وردپرس در مقابل Weebly مزایا و معایب مختلفی را ارائه می دهد. پلتفرمی که انتخاب می کنید بسیار به نیازهای شما و پروژه شما بستگی دارد (اگرچه ما همیشه وردپرس را انتخاب می کنیم). Weebly برای مبتدیان یا کسانی که وقت کمی دارند، یا کسانی که نمی خواهند مجبور به یادگیری نحوه استفاده از وردپرس باشند، عالی است. با این حال، اگر به دنبال توسعه سایت خود به یک تجارت موفق و سودآور هستید، وردپرس گزینه بهتری است. به طرز شگفت آوری سریع و آسان است، هزاران تم و افزونه برای استایل دادن به سایت شما وجود دارد و یک جامعه (در میلیون ها نفر) از مردمی وجود دارد که دوست دارند به یکدیگر کمک کنند.

کدام سازنده وب سایت برای شما جذاب است؟ لطفاً نظرات خود را در مورد WordPress vs Weebly در نظرات زیر به اشتراک بگذارید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا