چطوری میشه

بهترین هاست وردپرس برای وب سایت شما

بهترین هاست وردپرس برای وب سایت شما

WordPress بهترین راه برای ساختن وب سایت شما است، اما قبل از اینکه بتوانید با تم ها و افزونه ها شروع کنید، باید بهترین هاست وردپرس را برای وب سایت خود پیدا کنید. این می تواند سخت باشد. صدها شرکت وجود دارند که طرح هایی را ارائه می دهند که در یک نگاه همه به نظر بسیار شبیه به هم هستند. اما همه هاستینگ ها یکسان نیستند، و برخی از عوامل کلیدی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین هاست وردپرس برای وب سایت خود در نظر بگیرید.

در این پست به شما نشان خواهیم داد که چگونه برنامه‌ای را انتخاب کنید که برای وب‌سایت شما مناسب‌تر است و بهترین برنامه‌های میزبانی وردپرس را که فرصتی برای آزمایش شخصی داشته‌ایم به اشتراک بگذارید. بیایید شروع کنیم!

چک لیست میزبانی خوب

Good Hosting Checklist

هنگامی که به دنبال بهترین هاست وردپرس برای وب سایت خود هستید، چند کادر وجود دارد که می خواهید آنها را علامت بزنید. اگر مستقیماً به سر اصل مطلب برسیم، هر شرکت میزبانی وب که ارزشش را دارد، موارد زیر را خواهد داشت:

  • نسخه PHP 7.4 و بالاتر
  • MySQL نسخه 5.7 و بالاتر (یا MariaDB 10.4 و بالاتر)
  • پشتیبانی HTTPS
  • نصب وردپرس با یک کلیک یا از پیش نصب شده (در صورت مدیریت)
  • ذخیره سازی داخلی*
  • گارانتی به‌روزرسانی
  • پشتیبانی ایمیل، چت یا تلفن

سه مورد اول لیست ممکن است برای شما کمی غریبه به نظر برسد، مگر اینکه توسعه دهنده باشید یا قبلا هاست خریداری کرده باشید. برای ساده نگه داشتن آن، شرکت های هاستینگ از سرورها (که مانند مگا کامپیوترها هستند) برای ارائه برنامه های میزبانی خود استفاده می کنند. این سرورها باید بتوانند آخرین نسخه وردپرس را بدون مشکل نصب کنند، و شایان ذکر است که اکثر شرکت های میزبان در حال حاضر از PHP8.2 و MySQL 8 پشتیبانی می کنند.

WordPress همچنین HTTPS را توصیه می‌کند و ما نیز این کار را انجام می‌دهیم. یک شرکت میزبان خوب یا گواهینامه های SSL ممتاز را می فروشد یا به شما امکان می دهد از یک سرویس شخص ثالث رایگان مانند بیایید رمزگذاری کنیم تا مطمئن شویم خوانندگان وبلاگ می توانند به طور ایمن به وب سایت شما دسترسی داشته باشند.

ما به شدت توصیه می کنیم میزبانی را انتخاب کنید که یا به طور کامل مدیریت شود (جایی که وردپرس از قبل برای شما نصب و نگهداری می شود) یا نصب آسان با یک کلیک را ارائه می دهد. در حالی که مطمئناً می توانید وردپرس را به صورت دستی روی یک برنامه میزبانی نصب کنید، ما واقعاً آن را فقط در صورتی توصیه می کنیم که توسعه دهنده با تجربه باشید.

در نهایت، شرکت‌های میزبانی خوب ضمانت‌های آپتایم و پشتیبانی برتر را ارائه می‌کنند. ضمانت‌های Uptime به طور کلی به شما اطمینان می‌دهند که 99.9٪ یا بیشتر از مواقع وب‌سایت شما راه‌اندازی می‌شود و کسری از زمان به‌روزرسانی سرور باقی می‌ماند. و پشتیبانی واقعاً کلیدی است. اگر تا به حال مشکل میزبانی دارید، می خواهید بتوانید کسی را به دست آورید. شرکت های هاستینگ خوب چند راه آسان برای ارتباط شما با یک فناوری پشتیبانی خواهند داشت.

انواع هاست وردپرس

Types of WordPress Hosting

وقتی نوبت به میزبانی می‌رسد، هیچ کمبودی در گزینه‌ها وجود ندارد. طرح هایی با نام های مختلف از انواع شرکت ها وجود دارد، اما در اینجا خلاصه ای سریع از رایج ترین انواع میزبانی وردپرس است که ممکن است بخواهید هنگام تلاش برای یافتن بهترین هاست وردپرس برای وب سایت خود در نظر بگیرید.

میزبان وردپرس مشترک

رایج ترین و معمولاً مقرون به صرفه ترین هاست اشتراکی، چندین حساب کاربری را در یک سرور ترکیب می کند. این بدان معنی است که شما منابعی مانند پهنای باند و حافظه را با سایر کاربران “به اشتراک می گذارید”. میزبانی اشتراکی برای وبلاگ نویسان جدید عالی است زیرا احتمالاً هنگام شروع کار به منابع زیادی نیاز نخواهید داشت، و همیشه می توانید یک برنامه بزرگتر را افزایش دهید یا بعداً منابع اضافه کنید.

وقتی نوبت به اجرای هاست اشتراکی وردپرس می‌رسد، اغلب بیش از آن است که قدرت مورد نیاز شما را فراهم کند. نصب وردپرس نیز معمولاً نسبتاً آسان است زیرا اکثر ارائه دهندگان میزبانی مشترک یک فرآیند نصب با یک کلیک را ارائه می دهند. فقط وقتی برای برنامه خود ثبت نام می کنید WordPress را انتخاب کنید و تقریباً بلافاصله آماده شروع وبلاگ نویسی خواهید بود.

میزبان وردپرس ابری

میزبان ابری سرورهای مجازی مجزا را به کاربران ارائه می‌دهد که روی «ابر» میزبانی می‌شوند، که در این مورد شبکه‌ای از سرورها در سراسر جهان است. مزیت میزبانی ابری این است که (در تئوری) وب سایت شما هرگز از بین نمی رود زیرا در هر نقطه ای از زمان سرورها باید در جایی در جهان راه اندازی و اجرا شوند. میزبانی ابری همچنین به دلیل مقیاس پذیری خود مشهور است زیرا اضافه کردن منابع بیشتر در صورت نیاز بسیار آسان است.

ما میزبانی ابری را برای افراد باهوش فناوری که می‌خواهند تنظیمات سرور خود را مدیریت کنند، توصیه می‌کنیم، با این حال شرکت‌هایی وجود دارند که میزبانی ابری مدیریت شده را ارائه می‌دهند و آن را گزینه‌ای مناسب برای وبلاگ‌نویسان جدید نیز می‌کنند. از آنجایی که مقیاس پذیر است، یک گزینه عالی برای شبکه های اجتماعی، اشتراک گذاری تصویر یا وب سایت های نوع محتوای ویروسی است که ممکن است دارای ترافیک نوسانی یا انفجارهای بزرگ/پراکنده باشند.

میزبانی VPS برای وردپرس

VPS مخفف سرور خصوصی مجازی است و زمانی است که یک شرکت میزبان از نرم افزاری برای پارتیشن دیجیتالی یک سرور فیزیکی به چندین سرور مجازی مجزا استفاده می کند. این یک گزینه مقرون به صرفه تر برای داشتن سرور اختصاصی شماست، اگرچه برای کار کردن به مهارت های فنی پیشرفته نیاز دارد زیرا تنظیمات سرور مجازی خود را کنترل می کنید.

برای وبلاگ ها یا مشاغل با اندازه متوسط، VPS یک گزینه عالی است. فقط به یاد داشته باشید که باید وردپرس را به صورت دستی روی سرور خود نصب کنید و تمام تنظیمات سرور خود را مدیریت کنید. به همین دلایل، توصیه می‌کنیم زمانی را برای یادگیری سرورها یا استخدام یک متخصص اختصاص دهید.

میزبان سرور اختصاصی

یک سرور اختصاصی سرور مستقل و مستقل خودتان است که می توانید آن را از یک شرکت میزبان اجاره کنید. آنها سرور فیزیکی را برای شما حفظ می کنند اما تمام تنظیمات و نرم افزارها در دست شماست. هزینه بیشتری دارد، اما شما 100% کنترل دارید و می توانید از 100% منابع سرور استفاده کنید و آن را به بهترین انتخاب برای یک وبلاگ، وب سایت یا تجارت بزرگ تبدیل کنید.

مانند VPS، ما به شدت توصیه می‌کنیم که یک متخصص را برای مدیریت سرور اختصاصی خود استخدام کنید یا زمان زیادی را صرف یادگیری تنظیمات، نرم‌افزار و زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف برای کارکرد صحیح سرور کنید. این یک گزینه میزبانی توصیه شده برای مبتدیان نیست.

هاست وردپرس مدیریت شده

هاست وردپرس مدیریت شده ساده ترین (و از نظر ما بهترین) راه برای میزبانی وب سایت وردپرس است. با میزبانی مدیریت شده، شرکت میزبان به طور کامل سرور شما را برای وردپرس بهینه می کند و آنها تمام به روز رسانی ها و تنظیمات را مدیریت می کنند.

بیشتر میزبانی مدیریت شده وردپرس بر اساس یک پلت فرم مشترک یا ابری است که آن را برای وبلاگ نویسان، کسب و کارهای کوچک، نمونه کارهای آنلاین و غیره مناسب می کند. با این حال، شرکت های میزبان خوب، برنامه های سرور اختصاصی کاملاً مدیریت شده را برای وب سایت ها و شرکت های بزرگ ارائه می دهند (که آنچه ما برای WPExplorer استفاده می کنیم).

کدام هاستینگ را باید انتخاب کنید؟

ابتدا هدف وب سایت خود را در نظر بگیرید. یک وبلاگ در مقابل یک فروشگاه تجارت الکترونیک نیازهای میزبانی بسیار متفاوتی خواهد داشت. وبلاگ ها، نمونه کارهای شخصی یا وب سایت های حرفه ای کوچک معمولاً سبک وزن هستند و نیاز کمتری به یک برنامه میزبانی بزرگ دارند. از طرف دیگر تجارت الکترونیک، فهرست راهنمای یا سایت‌های اجتماعی به منابع زیادی نیاز دارند و بنابراین به یک برنامه میزبانی بزرگتر و گران‌تر نیاز دارند.

در همان خطوطی که اولین نکته ما بود، محتوای خود را در نظر بگیرید. یک وب سایت با یک صفحه در یک برنامه میزبانی کوچک و اشتراکی به خوبی عمل می کند. یک وب سایت تجاری شرکتی با صدها صفحه، یک وبلاگ فعال و یک شبکه کارکنان خصوصی احتمالاً با یک سرور اختصاصی بهترین عملکرد را خواهد داشت.

در نهایت ترافیک شما نقش مهمی در نیازهای میزبانی شما خواهد داشت. یک وب سایت جدید مدتی طول می کشد تا دنبال کننده ایجاد کند و ترافیک منظم را افزایش دهد. مگر اینکه قبلاً حضور گسترده‌ای در شبکه یا سایت رسانه اجتماعی دیگری ایجاد کرده باشید، احتمالاً می‌توانید با خیال راحت برنامه میزبانی خود را از سطح پایین شروع کنید و با رشد وب‌سایت خود آن را افزایش دهید یا ارتقا دهید.

مقایسه ساده شرکت های برتر میزبانی وردپرس

در حالی که بسیاری از شرکت‌های هاستینگ ویژگی‌های مشابهی را ارائه می‌دهند، دو شرکت میزبانی کاملاً شبیه هم نیستند. هر هاست برنامه های میزبانی تخصصی ارائه می دهد و همه شرکت های میزبانی که ما توصیه می کنیم برای وردپرس عالی هستند. به خواندن ادامه دهید تا با انتخاب های ما برای بهترین میزبانی وردپرس آشنا شوید و بدانید کدام یک برای نیازهای شما مناسب است.

Bluehost: میزبانی وردپرس اشتراکی مقرون به صرفه

Bluehost Web Hosting

Bluehost یکی از بزرگترین بازیکنان میزبانی است و به دلایلی – آنها برنامه های میزبانی مقرون به صرفه را با منابع فراوان، پشتیبانی خوب و برخی امتیازات اضافی ارائه می دهند که هر صاحب وب سایت جدیدی دوست خواهد داشت. Bluehost یک نام دامنه رایگان، SSL رایگان، حساب های ایمیل رایگان و پیشنهادات بازاریابی پاداش (مانند 200 دلار در پیشنهادات بازاریابی برای کاربران مثبت و اصلی) ارائه می دهد. از همه بهتر، طرح‌های آن‌ها برخی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌ها هستند – به‌علاوه آن‌ها تخفیف عظیم ۶۳ درصدی برای خوانندگان WPExplorer ارائه می‌دهند، پس چه چیزی را دوست ندارید؟

درباره Bluehost بیشتر بیاموزید

Cloudways: Cloud Hosting آسان شده

Cloudways Web Hosting

هاست ابری روشی انعطاف‌پذیر برای میزبانی وب‌سایت شما است، اما برای برخی از کاربران نصب دستی وردپرس در AWS، Digital Ocean یا Azure فراتر از توانایی‌های فنی آنهاست. اینجاست که Cloudways وارد می‌شود. Cloudways از پلتفرم‌های میزبانی ابری AWS، Google Cloud، Digital Ocean، Linode و Vultr پشتیبانی می‌کند. فقط مورد علاقه خود را انتخاب کنید، وردپرس را به عنوان CMS خود انتخاب کنید و به Cloudways اجازه دهید فرآیند پیکربندی را برای شما انجام دهد. بهترین بخش در مورد Cloudways این است که استفاده از آن آسان است. ایجاد و نگهداری سرور ابری خود می‌تواند زمان‌بر باشد، اما با رابط Cloudways منابع اختصاصی (CPU، RAM، IP، ذخیره‌سازی) را در اختیار دارید. ویژگی‌ها عبارتند از نصب وردپرس با یک کلیک، شبیه‌سازی سایت، پشتیبان‌گیری، مقیاس‌گذاری (رم و ذخیره‌سازی)، مرحله‌بندی، پایگاه‌های داده متعدد، به علاوه هزاران افزونه عالی (ایمیل، کنسول، نظارت و غیره).

درباره Cloudways بیشتر بیاموزید

معبد رسانه: میزبانی مشترک، مدیریت شده و VPS

Media Temple: Shared, Managed & VPS Hosting

Media Temple یک شرکت میزبانی چشمگیر است که طیف وسیعی از محصولات میزبانی را ارائه می دهد که مطمئناً نیازهای هر وب سایت را برآورده می کند. آنها همه چیز را از میزبانی مشترک برای وبلاگ نویسان، میزبانی مدیریت شده وردپرس برای کسانی که در مورد محتوای خود جدی هستند، VPS برای حرفه ای ها و حتی برنامه های اختصاصی برای مشاغلی که به منابع اضافی نیاز دارند ارائه می دهند. تمام برنامه های Media Temple بهینه شده اند و با وردپرس فوق العاده کار می کنند. به علاوه ویژگی‌های اضافی مانند فضای ذخیره‌سازی تمام SSD، منابع مقیاس‌پذیر، اسکن بدافزار، آدرس‌های ایمیل، سخت‌افزار برتر و بهترین از همه پشتیبانی 24/7 ممتاز را ارائه می‌دهند.

درباره Media Temple بیشتر بدانید

Kinsta: میزبانی ابری وردپرس مدیریت شده

d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d987d8a7d8b3d8aa d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d988d8a8 d8b3d8a7db8cd8aa d8b4d985d8a7 6699b5529d2d9
بهترین هاست وردپرس برای وب سایت شما 9

Kinsta فقط یک شرکت میزبان مدیریت شده وردپرس نیست. آنها میزبانی کاملاً مدیریت شده را برای سایت های وردپرس در زیرساختی ارائه می دهند که توسط شبکه لایه Premium پلتفرم Google Cloud و جدیدترین ماشین های مجازی C2 و C3D پشتیبانی می شود. Kinsta همچنین از یک فناوری، کانتینرهای ایزوله، برای قرار دادن هر سایت در کانتینر خود با منابع اختصاص داده شده به صورت جداگانه استفاده می کند.

علاوه بر این، Kinsta توسط کارشناسان وردپرس کار می‌کند و آماده کمک به شما در مورد مشکلاتی که ممکن است هنگام اجرای سایت وردپرس خود بر روی سرورهای ابری خود با آن مواجه شوید، دارند. در مورد استفاده از داشبورد Kinsta خود سؤالی دارید؟ در مورد مقیاس بندی طرح میزبانی خود به مشاوره نیاز دارید؟ نمی دانید چگونه محدودیت حافظه خود را افزایش دهید؟ فقط بپرس! سایر ویژگی‌های قابل توجه میزبانی شامل یکپارچه‌سازی Cloudflare در سطح سازمانی با SSL رایگان، CDN و Edge Caching رایگان، پشتیبان‌گیری روزانه، نظارت بر زمان آپدیت و حتی مهاجرت رایگان است.

درباره Kinsta بیشتر بیاموزید

موتور WP: میزبانی وردپرس با مدیریت برتر

WP Engine: Premium Managed WordPress Hosting

وقتی نوبت به انتخاب بهترین هاست وردپرس برای وب سایت وردپرسی شما می رسد، WP Engine را به شدت توصیه می کنیم. آنها فقط برنامه های میزبانی وردپرس مدیریت شده را ارائه می دهند و در کاری که انجام می دهند عالی هستند. به طور خاص، کل پلت فرم میزبانی آنها بر روی فناوری خط ساخته شده است. آنها یک محیط بهینه برای وردپرس ایجاد کرده اند که توسط قوانین طراحی شده و کدگذاری شده سفارشی طراحی شده است، به طوری که سرورهای آنها می توانند درخواست های مرورگر را ارزیابی کنند، بار سرور را متعادل کنند و EverCache یکپارچه را برای مقیاس بندی منابع درخواستی یکپارچه کنند. اساساً همه اینها به این معنی است که وب سایت شما می تواند بدون نیاز به مدیریت هر چیزی که مربوط به سرور باشد، با حداکثر کارایی عالی اجرا شود. WP Engine همچنین پشتیبانی حرفه ای از کارشناسان وردپرس، 24/7 ارائه می دهد. بنابراین حتی اگر در روز یکشنبه نیاز به کمک داشته باشید، کمک در دسترس است. سایر ویژگی‌های میزبان شامل محیط‌های مرحله‌ای، گزینه SSL رایگان، چند سایت وردپرس، پشتیبانی از PHP8 و حتی یک CDN داخلی (برای برنامه‌های حرفه‌ای و بالاتر) است.

درباره WP Engine بیشتر بدانید

Pagely: راه حل های میزبانی سازمانی سفارشی

Pagely: Custom Enterprise Hosting Solutions

برای مشاغل در مقیاس بزرگ، Pagely بهترین راه حل های میزبانی سازمانی سفارشی را در وب ارائه می دهد. Pagely ارزان نیست، اما یک سرمایه گذاری عالی در کسب و کار شما است. بر اساس یک سیستم ابری مدیریت شده، میزبانی قابل اعتماد و ایمن ارائه می دهند که می تواند به راحتی با نیازهای کسب و کار شما مقیاس شود. Pagely ویژگی های چشمگیری از جمله بهینه سازی تصویر پویا، امنیت پیشرفته، CDN جهانی، حافظه پنهان داخلی، تجزیه و تحلیل عملکرد، پشتیبانی از HTTP2 و PHP8 را ارائه می دهد. این علاوه بر ویژگی های خاص وردپرس مانند به روز رسانی هسته کاملاً مدیریت شده و WP-CLI است. به طور خلاصه در حالی که قیمت آن بالاتر از هر یک از میزبان های دیگر در این لیست است، Pagely یک سرویس معتبر ارائه می دهد که بیش از ارزش پول دارد.

درباره Pagely بیشتر بیاموزید

لطفاً توجه داشته باشید، اینها همه گزینه‌های میزبانی در دسترس شما نیستند. در عوض، این مجموعه ساده ای از شرکت های میزبانی محبوب و دارای رتبه خوب است که ما شخصاً این شانس را داشته ایم که آزمایش کنیم.

بهترین هاست وردپرس کدام است؟

از آنجایی که نمی‌توانیم فقط یکی را انتخاب کنیم، دو مورد برتر خود را به شما می‌دهیم.

به نظر ما، WP Engine بهترین وردپرس است میزبانی. این چیزی است که ما برای میزبانی وب سایت خود از آن استفاده می کنیم و تجربه خوبی از کار با آنها داشته ایم. آنها کاملاً مدیریت می شوند، زمان زیادی دارند، پشتیبانی همیشه سریع و دوستانه است و ما بیش از اندازه منابع در برنامه فعلی خود برای رشد کسب و کار خود داریم.

Bluehost از نظر ما در رتبه دوم قرار دارد. آنها برای وبلاگ نویسانی که تازه شروع به کار کرده اند مناسب هستند. آنها برنامه های میزبانی با قیمت مناسب را ارائه می دهند که به راحتی تنظیم می شوند، منابع کافی برای تقویت وردپرس دارند و برخی از امتیازات جایزه مانند نام دامنه و برخی اعتبارات تبلیغاتی را برای راه اندازی دریافت می کنید. این یک معامله بسیار شیرین برای وبلاگ نویسان جدید است.

سؤالات متداول میزبانی وب

ممکن است هنگام تحقیق در مورد هاست، سؤالات زیادی ایجاد شود. در اینجا چند پاسخ سریع به سؤالات رایجی که در مقاله بالا به آنها نپرداخته ایم آورده شده است. امیدواریم این به شما در انتخاب بهترین هاست وردپرس برای وب سایت خود کمک کند.

آیا به یک سرویس میزبانی برای وردپرس نیاز دارید؟

بله، برای وردپرس خود میزبان (که در WordPress.org یافت می شود) قطعاً به یک برنامه میزبانی نیاز دارید. این چیزی است که آن را به خودمیزبانی تبدیل می کند.

آیا وردپرس یک میزبان است؟

WordPress میزبانی VIP خود را ارائه می دهد اما بسیار گران است و ما آن را فقط برای مشاغلی توصیه می کنیم که به یک راه حل میزبانی مناسب سفارشی نیاز دارند (مثلاً اگر می خواهید یک پلت فرم رایگان وبلاگ نویسی آنلاین خود، یک شبکه اجتماعی مبتنی بر وردپرس یا یک عکس راه اندازی کنید. سایت اشتراک گذاری).

چگونه وبلاگ وردپرس خود را میزبانی کنم؟

< برای میزبانی وبلاگ خود به یک طرح میزبانی نیاز دارید که به صورت ماهانه یا سالانه از یک شرکت هاست معتبر خریداری می کنید. صدها میزبان وب وجود دارد، اما در بیشتر موارد آنها برنامه های مشابهی مانند اشتراک گذاری، ابر، VPS، اختصاصی یا مدیریت شده را ارائه می دهند.

آیا هاست رایگان برای وردپرس وجود دارد؟

نه واقعا. وب‌سایت‌هایی وجود دارند که ادعا می‌کنند میزبانی «رایگان» را ارائه می‌کنند، اما معمولاً منابع کمی ارائه می‌دهند و از آن دسته وب‌سایت‌هایی نیستند که می‌خواهید اطلاعات شخصی را با آنها به اشتراک بگذارید. همچنین ممکن است به WordPress.com فکر کنید که یک شبکه وبلاگ نویسی رایگان مانند Tumblr است. این با WordPress.org بسیار متفاوت است (که همه ما در مورد آن هستیم) و می توانید در مورد تفاوت های WordPress .ORG و COM.

بیشتر بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا