چطوری میشه

Youzer: افزونه BuddyPress با ویژگی های غنی برای وردپرس

Youzer: افزونه BuddyPress با ویژگی های غنی برای وردپرس

اگر وب سایت وردپرس شما جنبه اجتماعی دارد یا چندین کاربر دارد، پس این بررسی Youzer به شما افزونه مفیدی را معرفی می کند که می تواند به بهبود سایت شما کمک کند.

ساخته شده برای بهبود افزونه های BuddyPress و bbPress، و همچنین عملکرد اصلی وردپرس، Youzer مجموعه ای قدرتمند از ابزارها است که قالب ها و سایر ویژگی ها را به وب سایت شما اضافه می کند. این بررسی بهترین ویژگی های Youzer را با جزئیات بیشتر پوشش می دهد. نکات برجسته این افزونه شامل بسیاری از ابزارهای ارتباطی و شبکه، عضویت و عملکرد دایرکتوری، و تعداد زیادی قالب و گزینه های سفارشی سازی است.

Youzer را برای وردپرس دریافت کنید     مشاهده همه نمایش‌ها & ویژگی ها

بنابراین، اگر می‌خواهید بیشتر بدانید چرا فکر می‌کنیم Youzer یکی از بهترین افزونه‌های BuddyPress موجود است و این افزونه چه کاری می تواند برای وب سایت اجتماعی شما انجام دهد، سپس برای بررسی کامل Youzer ما به ادامه مطلب بروید.

یوزر چیست؟

User Profile Page

Youzer یک افزونه تجاری وردپرس است که برای بهبود افزونه BuddyPress ساخته شده است. بنابراین، اگر یک وب‌سایت اجتماعی با استفاده از BuddyPress ایجاد می‌کنید یا قبلاً آن را اجرا می‌کنید، Youzer در جهت شما است.

هنگامی که BuddyPress در سایت شما فعال شد، می توانید Youzer را نصب کرده و شروع به اضافه کردن قالب های انتخابی به سایت خود کنید. این الگوها صفحات ورود و ثبت نام کاربر، صفحات نمایه کاربر، و دیوار اجتماعی و نواحی فید خبری جهانی را پوشش می دهند تا به چند مورد اشاره کنیم. همانطور که این بررسی Youzer نشان خواهد داد، همه این قالب ها و سایر ویژگی های این افزونه را می توان به شدت از طریق رابط بصری کنترل پنل سفارشی کرد.

این بخش از بررسی Youzer اکنون بهترین و مفیدترین ویژگی های این افزونه را بررسی می کند تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این ابزار مناسب برای ارتقاء وب سایت انجمن وردپرس BuddyPress شما است یا خیر.

گزینه های یکپارچه سازی Youzer

Youzer با وردپرس کار می‌کند و علاوه بر ارتقاء ویژگی‌های نمایه کاربر این پلتفرم انتشاراتی، یوزر با برخی افزونه‌ها و سرویس‌های دیگر ادغام می‌شود. در درجه اول، Youzer برای بهبود و ارتقاء عملکرد افزونه های BuddyPress و bbPress ساخته شده است. با این حال، گزینه های یکپارچه سازی به همین جا ختم نمی شود. به عنوان مثال، می‌توانید از افزونه Youzer برای ادغام سایت خود با سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp استفاده کنید و همزمان با ارائه یک محیط تعاملی غنی از ویژگی‌ها برای مخاطبان، فهرست خود را افزایش دهید.

ویژگی های اجتماعی Youzer

یکی دیگر از نکات برجسته Youzer ویژگی های اجتماعی آن است. با ادغام افزونه Youzer با BuddyPress، می‌توانید از این افزونه برای افزودن برخی ویژگی‌های واقعاً مفید به وب‌سایت انجمن یا شبکه اجتماعی خود استفاده کنید. برخی از نمونه‌ها عبارتند از دیوار اجتماعی بسیار کاربردی و قابلیت تسهیل دوستی و ارتباطات بین کاربران در وب‌سایت وردپرس شما. در حالی که BuddyPress برخی از این قابلیت‌ها را به صورت خارج از جعبه ارائه می‌کند، Youzer این جنبه از وب‌سایت شما را حتی بهتر می‌کند.

Youzer Review Social Wall Feature

همچنین می‌توانید سایر ویژگی‌های اصلی اجتماعی و اجتماعی را با Youzer فعال کنید، از جمله گروه‌ها، پیام‌ها، اشاره‌ها و اعلان‌ها. همه اینها به بهبود وب سایت وردپرس شما و تبدیل آن به مکانی اجتماعی تر کمک می کند – چیزی که اگر می خواهید جامعه شما شکوفا شود بسیار حیاتی است.

ویژگی های عضویت Youzer

Youzer همچنین دارای الگوهای زیادی برای صفحاتی است که بازدیدکنندگان شما ممکن است ببینند که آیا شما یک سایت عضویت یا پروژه مشابهی را اجرا می کنید. علاوه بر ظاهر حرفه‌ای این الگوها، همچنین متوجه خواهید شد که آنها دارای برخی ویژگی‌های مفید هستند، مانند فیلدهای کپچا و توانایی محدود کردن تلاش‌های ورود به سیستم برای کمک به حفظ امنیت وب‌سایت شما.

هنگام تنظیم این قالب های ورود و ثبت نام برای وب سایت وردپرس خود، Youzer گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، شما به راحتی می توانید انتخاب کنید که لاگین های اجتماعی را فعال کنید. بنابراین، بازدیدکنندگان شما می‌توانند با استفاده از فیس‌بوک، توییتر یا حسابی از سایر شبکه‌های پشتیبانی‌شده ثبت‌نام کنند.

همچنین می‌توانید از پنجره‌های بازشو استفاده کنید و جلوه‌های بارگذاری آژاکس را پیکربندی کنید تا نحوه دسترسی بازدیدکنندگان به فرم‌های ورود و ثبت‌نام سایت شما را سفارشی کنید. Youzer همچنین انتخاب فیلدهایی که در فرم‌هایی که استفاده می‌کنید را آسان می‌کند و به شما کمک می‌کند تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از کاربران خود دریافت کنید.

ویژگی های فهرست یوزر

BuddyPress Member Directory Template

چه بخواهید یک فهرست اعضا به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید، چه بخواهید مناطق دایرکتوری سایت بادی پرس یا bbPress خود را بهبود بخشید، Youzer دارای برخی ویژگی های مفید در این زمینه است. در بسته افزونه، شما نه تنها الگوهایی برای نمایش اعضا، بلکه یک فهرست راهنمای گروه و یک خبرنامه جهانی پیدا خواهید کرد.

ویژگی های نمایه Youzer

User Profile Page Content

صرف نظر از اینکه از BuddyPress، bbPress یا WordPress به تنهایی استفاده می کنید، Youzer واقعاً می تواند به شما در بهبود نمایه های کاربر در وب سایت خود کمک کند. در میان ویژگی‌های بهبود این جنبه از سایت خود، مجموعه‌ای از الگوهای مختلف، ویجت‌های متعدد برای نمایش نمایه‌های کاربر، و گزینه افزودن برگه‌های سفارشی به نمایه‌های خود را خواهید یافت.

گزینه های سفارشی سازی آسان

از آنجایی که افراد از BuddyPress به روش‌های مختلف استفاده می‌کنند، بسیار مهم است که بتوانید هر افزونه‌ای را که نصب می‌کنید سفارشی کنید. خوشبختانه، در این زمینه، Youzer ناامید نمی شود. پس از فعال کردن Youzer در وب‌سایت وردپرس با BuddyPress خود، می‌توانید به کنترل پنل افزونه دسترسی داشته باشید تا نحوه کارکرد آن را سفارشی کنید.

Youzer Admin Panel

کنترل پنل

گزینه‌های سفارشی‌سازی تحت پوشش کنترل پنل شامل رنگ‌های استفاده شده توسط افزونه، تنظیمات طرح‌بندی و سایر گزینه‌های ویژگی نمایش است. همچنین می‌توانید سبک‌های چیدمان قالب‌های ارائه‌شده توسط افزونه، از جمله ظاهر جعبه‌های نویسنده را انتخاب کنید.

Control Panel

ویژگی های نمایه کاربر

علاوه بر تنظیمات کلی، Youzer همچنین کنترل خوبی بر ویژگی‌های نمایه کاربر افزونه به شما می‌دهد. با توجه به این موضوع، به راحتی می توانید نحوه فعال سازی و نمایش پروفایل های کاربران در وب سایت وردپرس خود را مشخص کنید. برخی از گزینه‌ها و تنظیمات نمونه شامل امکان خصوصی کردن نمایه‌های کاربر، امکان حذف حساب‌های شخصی به کاربران و تنظیم عکس‌های نمایه و جلد پیش‌فرض است.

Layout Options

طرح‌بندی‌ها و ابزارک‌ها

از آنجایی که Youzer یک افزونه وردپرس بسیار قابل تنظیم و افزونه BuddyPress است، انتخاب گزینه‌های طرح‌بندی برای کنترل نمایه‌ها و سایر عناصر در سایت شما آسان است. اگر قصد دارید از هر یک از ویجت های Youzer در وب سایت خود استفاده کنید، می توانید آنها را نیز از طریق کنترل پنل افزونه سفارشی کنید. خوشبختانه، همه ویجت‌های مختلف را می‌توان به‌طور مستقل از یکدیگر سفارشی‌سازی کرد تا اطمینان حاصل شود که سایت شما به شکلی که می‌خواهید کار می‌کند و به نظر می‌رسد.

Social Login Settings

تنظیمات عضویت

اگر می خواهید به بازدیدکنندگان خود این امکان را بدهید که خودشان در وب سایت شما ثبت نام کنند، تنظیمات عضویت به شما امکان می دهد نحوه عملکرد این جنبه از وب سایت خود را پیکربندی کنید. برخی از این ویژگی‌هایی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید شامل ورود به سیستم اجتماعی اختیاری، امکان فعال کردن فیلدهای فرم کپچای ضد هرزنامه، و ابزارهای محدودکننده تلاش برای ورود به سیستم است که می‌تواند به حفظ امنیت سایت شما کمک کند.

فعال کردن افزونه ها

در نهایت، هنگام راه‌اندازی Youzer در داشبورد وردپرس خود، می‌توانید مجموعه کوچکی از افزونه‌های برتر را فعال کنید. این ابزارهای اختیاری می توانند حتی ویژگی های بیشتری را به وب سایت شما اضافه کنند، از جمله ابزارهای اشتراک گذاری اجتماعی، توانایی ایجاد انواع نامحدود اعضای سفارشی، و ارائه واکنش های بیشتر فعالیت BuddyPress به کاربران شما. همچنین می‌توانید پیوندهای سریع به اسناد افزونه را در کنترل پنل Youzer پیدا کنید.

جزئیات قیمت پلاگین Youzer

همانطور که ذکر شد، Youzer یک افزونه ممتاز وردپرس است که برای خرید از بازار CodeCanyon در دسترس است. قیمت فعلی یوزر 49 دلار است. این شامل دسترسی مادام‌العمر به به‌روزرسانی‌های افزونه و شش ماه پشتیبانی از سوی سازندگان افزونه است. می توانید این دوره پشتیبانی را با قیمت 16.50 دلار به 12 ماه افزایش دهید.

با توجه به حجم زیاد ویژگی‌های مفید در افزونه Youzer، این قیمت منصفانه‌ای است.

نتیجه گیری بررسی Youzer

Youzer Profile Widgets

اگرچه افزونه‌های بسیار خوبی برای BuddyPress و bbPress وجود دارد، اما در صورت وجود، افزونه‌های بسیار قوی‌تر و پر از ویژگی‌ها نسبت به Youzer وجود ندارند.

اگر می خواهید به سرعت تعداد زیادی از الگوهای با کیفیت بالا را به وب سایت انجمن BuddyPress خود اضافه کنید، پس Youzer سخت است. به سادگی فایل افزونه را در وب سایت وردپرس خود آپلود کنید و سپس انتخاب کنید و انتخاب کنید که کدام ویژگی ها را قبل از پیکربندی نحوه عملکرد آنها در سایت شما فعال کنید.

اگر می خواهید با وردپرس یک وب سایت متمرکز بر جامعه ایجاد کنید، افزونه ای مانند Youzer ضروری است.

Youzer را برای وردپرس دریافت کنید     مشاهده همه نمایش‌ها & ویژگی ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا