چطوری میشه

چگونه هوش مصنوعی تجارت الکترونیک فروشگاه های وردپرس را تغییر می دهد

چگونه هوش مصنوعی تجارت الکترونیک فروشگاه های وردپرس را تغییر می دهد

ما در حال مشاهده روند رو به رشد در توسعه افزونه وردپرس هستیم. شرکت های بیشتری در حال ایجاد ابزارهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی سازگار با وردپرس هستند. بسیاری از این برنامه ها شبیه گزینه های موجود بازاریابی و تجارت الکترونیک در فروشگاه افزونه وردپرس هستند، اما با قدرت هوش مصنوعی عملکرد بهتری دارند.

اگر برای کسب و کار تجارت الکترونیک خود قصد سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را دارید، به صفحه جستجوی افزونه وردپرس خود نگاه نکنید. این راه‌ها را برای استفاده از هوش مصنوعی تجارت الکترونیک برای بهبود نام تجاری تجارت الکترونیک خود بررسی کنید.

1. بهبود توصیه های محصول

هوش مصنوعی باعث پیدایش دستیارهای شخصی مانند الکسا و Google Home شده است، اما همچنین ارتش کوچکی از خریداران شخصی را برای راهنمایی بازدیدکنندگان سایت در فرآیند خرید ایجاد کرده است.

در ابتدایی ترین سطح خود، ابزارهای هوش مصنوعی تجارت الکترونیک می توانند توصیه های محصول بهتری را برای مشتریان ارائه دهند. این‌ها را در سایت‌هایی مانند Bed Bath و Beyond می‌بینید، جایی که موتور توصیه‌ای به شما نشان می‌دهد که پنج پرده حمام را نشان می‌دهد، زیرا به یکی از آنها نگاه کرده‌اید.

با این حال، برخی از این موتورهای پیشنهادی پیشرفته‌تر می‌شوند. آنها فقط پرده‌های دوش تصادفی را نشان نمی‌دهند زیرا مشتری به یک صفحه محصول نگاه کرده است. این ربات‌ها رنگ‌های خاصی را که احتمالاً به آن‌ها علاقه دارید و سایر پرده‌های بر اساس برندهای خاص را به شما نشان می‌دهند. برخی از ابزارها با نشان دادن اقلامی که مشتریان با هم می‌خرند، این کار را یک قدم جلوتر می‌گذارند – به این معنی که خریداران در حالی که در آن هستند با پرده، تشک حمام، و کیسه دوش از آنجا دور می‌شوند.

E-Commerce AI Product Recommendations Example: The North Face

The North Face اخیراً خرید شخصی‌شده را با Watson IBM به سطح بالاتری رسانده است. مشتریان به یک سری سوالات پاسخ می دهند و ربات گزینه هایی را بر اساس پاسخ های آنها ارائه می دهد. واتسون آب و هوای مکان شما را بررسی می کند و سپس نتایج را بر اساس فعالیت های برنامه ریزی شده و ترجیحات مد شما محدود می کند. بنابراین احتمال گم شدن مشتریان با استفاده از وب سایت و پرش کردن آنها کاهش می یابد.

Recomendo.ai

Recomendo E-Commerce AI Recommended Content

برای افزودن توصیه‌های هوش مصنوعی به سایت تجارت الکترونیک وردپرس خود نیازی به فناوری سطح Watson ندارید. Recomendo ابزاری است که از هوش مصنوعی برای پیشنهاد محتوا و سایر صفحات به بازدیدکنندگان سایت شما استفاده می کند. می تواند افراد را برای مدت طولانی تری در صفحات شما نگه دارد و به آنها کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنند.

2. مشکلات مشتریان را از طریق چت بات ها حل کنید

سیستم‌های خودکار وحشتناکی که هر بار که با بانک یا شرکت کابلی خود تماس می‌گیرید فریاد می‌زنید، به زودی به گذشته تبدیل خواهند شد. ربات‌های گفتگوی مدرن گوش می‌دهند، پاسخ‌های پویا ارائه می‌دهند و یاد می‌گیرند که در طول زمان بهتر پاسخ دهند.

تا سال 2020، 85 درصد از تمام تعاملات خدمات مشتری از طریق ربات‌های چت انجام خواهد شد. علاوه بر این، 27 درصد از مردم می‌گویند که نمی‌دانند آخرین تجربه مشتری آنها با انسان بوده یا ربات. اگر به دنبال بهبود تجربه خدمات مشتری خود در صفحه تجارت الکترونیک خود هستید، اما مطمئن نیستید که می‌توانید استرس سیستم‌های چت آنلاین را کنترل کنید، به جای آن روی یک افزونه هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کنید.

Acobot AI Chatbot

Acobot Web Assistant Free AI Chatbot Plugin

چندین افزونه وردپرس برای هوش مصنوعی مشتری ربات چت در دسترس شما است. سرویس. گزینه ها هرگز چیز بدی نیستند. می‌توانید ربات‌های گفتگوی مختلف را آزمایش کنید و بهترین را برای فروشگاه خود انتخاب کنید تا به اکثر مشتریان کمک کند. دستیار وب Acobot یک گزینه ربات چت کاملاً خودکار و قدرتمند است. این افزونه برای کاهش نرخ پرش شما و افزایش زمان حضور مشتریان در سایت کار می کند.

چت ربات من

My Chatbot Free WordPress Plugin

My Chatbot همچنین به دلیل پوشش های مارک دار و گزینه های قابل تنظیم آن محبوب است. این چت ربات سریع و آسان مجهز به هوش مصنوعی از پاسخ‌های سریع، تصاویر و لینک‌ها (از طریق HTML) پشتیبانی می‌کند. به علاوه کد کوتاه و ویجت ارائه شده، اضافه کردن آن را به هر صفحه یا نوار کناری خاصی در سایت تجارت الکترونیک شما آسان می کند.

3. درباره مشتریان خود بیشتر بیاموزید

افراد تمایل دارند عباراتی مانند داده های بزرگ و هوش مصنوعی را به جای یکدیگر استفاده کنند، حتی اگر آنها دو مفهوم کاملاً متفاوت باشند. Big Data به مجموعه ای از نقاط اطلاعاتی مختلف به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران یا مشتریان شما اشاره دارد. Big Data همچنین از اطلاعات و آمار جمعیتی موجود برای پر کردن حفره‌های اطلاعات یا ایجاد تصویر واضحی از آنچه می‌خواهید به آن نگاه کنید استفاده می‌کند.

در حالی که هوش مصنوعی اغلب برای مرتب‌سازی داده‌ها استفاده می‌شود، مزیت اصلی هوش مصنوعی توانایی گرفتن اطلاعات و تصمیم‌گیری بر اساس آن است.

به عنوان مثال، صدها دوربین‌هایی در سرنگتی که برای گرفتن عکس با احساس حرکت آموزش دیده‌اند. هدف مطالعه این است که از چه حیواناتی برای گرفتن عکس گرفته می شود و برای اندازه جمعیت، مکان ها و نیازهای حفاظتی ایده می گیریم. این میلیون ها عکس نشان دهنده داده ها هستند. به جای اینکه محققان به هر عکس نگاه کنند و آن را برچسب گذاری کنند، یک ابزار هوش مصنوعی ایجاد کردند که حیوان را شناسایی کرده و آن را برای آنها برچسب گذاری می کند. سپس این ابزار می تواند داده ها را به وضوح و در قالبی قابل هضم برای مشاهده محققان ارائه دهد.

دوربین های موجود در Serengeti برای سایت تجارت الکترونیک وردپرس شما چه معنایی دارند؟ ما در دنیایی زندگی می کنیم که “داده ها نفت جدید هستند”، به این معنی که شرکت ها برای تصمیم گیری به اطلاعات متکی هستند. هدف شما به‌عنوان یک بازاریاب یا مدیر تجارت الکترونیک، جمع‌آوری داده‌ها در مورد مخاطبان و مشتریان هدف خود است تا بتوانید فروش بهتری به آنها داشته باشید.

AFS Analytics

AFS Analytics for WordPress

احتمالاً قبلاً این کار را با برخی از افزونه‌ها مانند Google Analytics انجام می‌دهید، اما گزینه‌های هوش مصنوعی دیگری برای وردپرس وجود دارد که از داده‌های بزرگ برای ارائه بینش مشتری استفاده می‌کنند. AFS Analytics به شما امکان می‌دهد طرح‌بندی تجزیه و تحلیل خود را سفارشی کنید تا بتوانید معیارهایی را که برایتان مهم هستند ببینید. همچنین کلمات کلیدی «ارائه نشده» را از گوگل بازیابی می کند. این پیش بینی ها با گذشت زمان به دلیل ابزارهای یادگیری ماشین بهتر می شوند. با استفاده از این اطلاعات، می توانید تصمیمات بازاریابی بهتری بگیرید و کلمات کلیدی ارزشمندی را هدف قرار دهید که باعث افزایش ترافیک و فروش می شود.

یکپارچه سازی قیمت گذاری داروین ووکامرس

WooCommerce Darwin Geo-Targeted Pricing Integration

همچنین می‌توانید از داده‌های مشتری برای ایجاد پیشنهادهای سفارشی بر اساس مکان استفاده کنید. یک راه آسان برای افزودن این مورد به سایت تجارت الکترونیک خود با ادغام قیمت گذاری داروین. این افزونه از داده های جمع آوری شده توسط Darwin Pricing استفاده می کند تا فروشگاه آنلاین شما بتواند با خرده فروشان محلی رقابت کند. تخفیف‌ها و تبلیغات برای بهترین نتایج ممکن در محلی‌های مختلف و بدون هیچ تلاشی از سوی شما هدف‌گذاری جغرافیایی دارند.

4. نظرات هرزنامه و بررسی های جعلی را بگیرید

اگر هنوز فکر نمی کنید که سرمایه گذاری در هوش مصنوعی برای تجارت الکترونیک شما کم خطر و کم هزینه است، این واقعیت را در نظر بگیرید که احتمالاً قبلاً از ابزارهای هوش مصنوعی در وردپرس استفاده می کنید.

Akismet Antispam

Akismet WordPress Spam Protection Plugin

تقریباً هر صفحه وردپرس از Akismet استفاده می‌کند (مسلماً بهترین افزونه هرزنامه برای وردپرس) برای گرفتن ربات های هرزنامه از ارسال در صفحه شما. این امر مانع از بررسی و حذف صدها نظر هرزنامه توسط تیم شما می شود. با این حال، تعداد کمی متوجه می شوند که این افزونه در واقع از هوش مصنوعی استفاده می کند تا یاد بگیرد که هرزنامه ها چگونه صدا می کنند تا نظرات یا نظرات بد را بهتر پرچم گذاری کنند. حتی محتوای نوشته‌شده توسط انسان و ارسال‌کنندگان هرزنامه را که ربات نیستند، پرچم‌گذاری می‌کند، زیرا می‌تواند محتوایی را تشخیص دهد که دستور کار بدی به غیر از ارسال پست در صفحه شما دارد.

Akismet همچنین تفاوت بین هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را برجسته می کند. هوش مصنوعی مجموعه ای از قوانین را دنبال می کند و بر اساس اطلاعاتی که دارد اقدام می کند. با این حال، یادگیری ماشین قوانین خود را ایجاد می کند و آنچه را که می داند گسترش می دهد. به عنوان مثال، یک ابزار هوش مصنوعی ممکن است یک نظر با دستور زبان بد را به عنوان هرزنامه پرچم گذاری کند. با این حال، یک ابزار یادگیری ماشینی می‌آموزد که چه زمانی دستور زبان بد از یک هرزنامه است و چه زمانی از یک اشتباه تایپی مشتری باشد.

جمع بندی هوش مصنوعی تجارت الکترونیک برای وردپرس

اکنون که تفاوت‌های بین داده‌های بزرگ، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را می‌دانید، می‌توانید با اطمینان راه‌حل‌ها و پلاگین‌های هوش مصنوعی تجارت الکترونیک را برای فروشگاه آنلاین وردپرس خود جستجو کنید.

شما احتمالاً از هوش مصنوعی در صفحه وردپرس خود استفاده می‌کنید (چگونه را بررسی کنید هوش مصنوعی و وردپرس در هم تنیده شده اند). این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید این ابزار را با افزونه های اضافی بیشتر کاوش کنید تا ببینید چگونه تجربه تجارت الکترونیک مشتری و نتیجه شما را بهبود می بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا