چطوری میشه

بهینه سازی سایت وردپرس برای تولید سرنخ

بهینه سازی سایت وردپرس برای تولید سرنخ

سرنخ ها یکی از حیاتی ترین جنبه های هر کسب و کاری هستند. بدون سرنخ، مشتریان جدیدی به دست نخواهید آورد، و بدون مشتریان جدید، احتمالاً کسب و کار شما زیاد دوام نخواهد آورد. به همین دلیل است که کسب‌وکارها نه تنها بر تولید سرنخ جدید، بلکه بر تبدیل آن‌ها به فروش تأکید زیادی دارند.

برای کاربران وردپرس، بهینه سازی سایت شما برای سرنخ ها آسان است. ابزارها و افزونه‌های WordPress زیادی در دسترس هستند که می‌توانند به شما کمک کنند. با تولید سرنخ، اما گاهی اوقات سخت است که بدانید از کجا شروع کنید. برای این منظور، در اینجا راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید سایت وردپرس خود را برای تولید سرنخ بهینه کنید، همراه با برخی از بهترین ابزارها که به شما در انجام آن کمک می‌کنند.

1. یک تم با ظاهر تمیز انتخاب کنید

یکی از اولین چیزهایی که باید داشته باشید یک قالب وردپرس عالی است. هزاران گزینه برای شما وجود دارد، اما همه آنها یکسان ایجاد نمی شوند. برخی از آنها به سادگی کیفیت بهتری دارند، در حالی که برخی برای سایت شما مناسب تر خواهند بود. فقط به اولین موضوعی که با آن برخورد می کنید بسنده نکنید، زیرا موضوع شما نقش مهمی در سرنخ ها و تبدیل ها.

موضوع مناسب از دو طریق به شما در تولید سرنخ کمک می‌کند. اول اینکه، اگر وب سایت شما به راحتی قابل مشاهده و استفاده باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد در سایت بمانند. این بدان معنی است که شما زمان بیشتری برای تبدیل سرنخ های خود به فروش دارید. دوم، اگر مردم از سایت شما لذت ببرند، احتمال بیشتری دارد که سایت شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. هیچ کس نمی خواهد وب سایتی را به اشتراک بگذارد که استفاده از آن سخت بوده است، بنابراین می توانید با صرف زمان برای انتخاب موضوع مناسب، سرنخ های بیشتری جذب کنید.

2. سازماندهی منوها

Organize Your Menus & Sidebars

البته، انتخاب تم مناسب کافی نیست. پس از نصب تم جدید وردپرس، هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد. شما باید نوارهای جانبی را بهینه کنید، محتوای خود را اضافه کنید، تنظیم کنید رنگ ها و موارد دیگر برای اهداف تولید سرنخ، باید روی منوهای خود تمرکز کنید.

منو نحوه یافتن افراد در سایت شما است. اگر آن‌ها می‌خواهند محصول یا اطلاعات خاصی را پیدا کنند، باید به راحتی بفهمند که آن محصول از طریق منوی شما کجاست. مهم‌ترین دسته‌های شما باید در بالای منو، با تعداد زیادی زیرمجموعه در زیر فهرست شوند. اگر مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید، از این راهنما در استفاده کنید نحوه استفاده از منوهای وردپرس.

گاهی اوقات ما تلاش زیادی را صرف می کنیم تا کسی را به سایت خود بیاوریم. با این حال، هنگامی که آنها به آنجا می‌رسند، تصمیم می‌گیرند که به محصولی متفاوت از محصولی که آنها را وارد کرده علاقه‌مندند. اگر نمی‌خواهید پیشروی خود را از دست بدهید، باید این اطلاعات را برای آنها آسان کنید. اساسی ترین راه از طریق منوی شماست، بنابراین مطمئن شوید که سایت شما به خوبی سازماندهی شده است و استفاده از منوها آسان است.

3. پست ها و محصولات مرتبط را اضافه کنید

Add Related Posts to Increase Leads

علاوه بر منوهای خود، می‌توانید به افراد کمک کنید اطلاعات مورد نظر خود را از طریق پست‌ها و محصولات مرتبط پیدا کنند. فرض کنید شما یک شرکت حقوقی را اداره می کنید. شخصی پس از جستجوی پاسخ های مربوط به قانون مهاجرت، وب سایت شما را پیدا می کند. پس از خواندن پست شما، آنها متوجه می شوند آنچه واقعاً به آن علاقه مند هستند قانون خانواده است. اگر پیوندی به پست دیگری دارید که درباره قانون خانواده نوشته‌اید، پیوند به آن به ماندن این شخص در سایت شما کمک می‌کند.

در مورد محصولات هم همینطور. آمازون یک مثال عالی برای این موضوع است. هر بار که محصولی را در آمازون مشاهده می کنید، لیستی از محصولات مشابه دیگری وجود دارد که ممکن است به آنها علاقه مند باشید. می توانید همین کار را در سایت وردپرس خود انجام دهید، یا با افزودن پیوندها به صورت دستی یا استفاده از یک افزونه برای نمایش محصولات مرتبط.< /p>

وقتی شخصی را به وب‌سایت خود جذب کردید، می‌خواهید هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا او را در آنجا نگه دارید و به فروش تبدیل کنید. نمایش پست ها یا محصولات مرتبط راهی عالی برای انجام این کار است. در اینجا چند پست‌های مرتبط با افزونه‌های وردپرس وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. برای ساده کردن این فرآیند و بهبود تولید سرنخ شما.

4. سرعت سایت وردپرس خود را افزایش دهید

Speed Up WordPress for Lead Generation

بگذارید بگوییم تا کنون همه موارد بالا را انجام داده اید. شما یک تم وردپرس عالی پیدا کردید، محتوا و منوها را طوری سازماندهی کردید که استفاده از آنها را آسان کنید، و پست ها و محصولات مشابهی را در تمام صفحات خود نمایش می دهید. فقط یک مشکل وجود دارد – وقتی PageSpeed ​​Insights را بررسی می کنید خیلی کند است.

همه ما تجربه سایتی را داشته ایم که بارگذاری آن خیلی طول می کشد. اغلب اوقات، ما به سادگی وب سایت را ترک می کنیم و دیگری را امتحان می کنیم. مطالعات این موضوع را تأیید می‌کند، نشان می‌دهد که در صورت انجام این کار، احتمال خروج افراد بیشتر است بارگذاری بیش از چند ثانیه طول می کشد. علاوه بر این، موتورهای جستجو مانند Google احتمالاً سایت شما را جریمه می‌کنند و در صورتی که خیلی کند باشد، آن را در رتبه‌بندی پایین‌تر کاهش می‌دهند.

بنابراین اگر می‌خواهید سرنخ‌هایی را که ایجاد کرده‌اید حفظ کنید، باید سرعت سایت خود را افزایش دهید. چند راه برای انجام این کار وجود دارد و بسیاری از افزونه های وردپرس به شما کمک می کند. می‌توانید اندازه یا تعداد تصاویر خود را کاهش دهید، به سرور سریع‌تری بروید یا از حافظه پنهان استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر، این راهنمای روش‌های بهبود را بررسی کنید سرعت سایت وردپرس شما.

5. یک فرم اشتراک ایمیل

را وارد کنید

اغلب شخصی بدون هدف مشخصی از سایت شما بازدید می کند. شاید با پستی که شما در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اید برخورد کرده‌اند و علاقه‌شان را برانگیخته است، یا شاید فقط یک سوال سریع داشته‌اند که در موتور جستجو تایپ کرده‌اند. این شخص واقعاً هنوز در مرحله خرید نیست، اما این بدان معنا نیست که روزی نخواهد بود.

با افزودن وردپرس فرم ثبت نام در سایت خود، می توانید بازدیدکنندگان فعلی را بگیرید و بعداً آنها را تبدیل کنید. جمع آوری لیستی از ایمیل ها از افرادی که حتی کوچکترین علاقه ای به محصول یا خدمات شما دارند، ابزار ارزشمندی است. می‌توانید بارها و بارها به این افراد مراجعه کنید و محصولات جدید یا تخفیف‌های خود را در جایی که آنها مرتباً بررسی می‌کنند تبلیغ کنید.

وردپرس شروع به جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل از بازدیدکنندگان خود را آسان می‌کند. ابزارهایی برای گنجاندن فرم در نوار کناری وجود دارد، یا حتی می‌توانید یک پنجره بازشو برای بازدیدکنندگان جدید ظاهر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم فرم لیست ایمیل در سایت وردپرس خود، می توانید این راهنما را در اصول بازاریابی ایمیلی. پس از اتمام کار، یک ابزار عالی برای تبدیل لیدهای نرم به سرنخ های با کیفیت بالا خواهید داشت.

6. سایت وردپرس خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

Optimize Your WordPress Site for Search Engines & Lead Generation

یکی از بهترین راه ها برای جمع آوری سرنخ ها از طریق موتورهای جستجو است. اکثر مردم این روزها زمانی که می خواهند چیزی را پیدا کنند از موتورهای جستجو استفاده می کنند – چه این که چگونه یک سینک نشتی را تعمیر کنند یا کجا می توانند کیک های کوچک در شهر خود تهیه کنند. مهم نیست که چه نوع سایتی را اجرا می کنید، احتمالاً می خواهید پاسخ سؤال دیگران باشید.

برای جذب سرنخ، باید در بالای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات مرتبط با سایت خود باشید. بهینه سازی موتور جستجو راهی برای انجام این کار است و وردپرس آن را آسان می کند. برای شروع، توصیه می کنیم از افزونه Yoast SEO برای وردپرس استفاده کنید. می‌توانید در اینجا و نحوه استفاده مؤثر از آن بیشتر بیاموزید .

7. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را اضافه کنید

Add Social Sharing to Generate New Leads

در نهایت، می‌خواهید اشتراک‌گذاری سایتتان را برای مردم آسان کنید – چه محصولات شما باشد یا پست های وبلاگ. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به هر یک از صفحات خود اضافه کنید.

دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهند که آن صفحه را با فالوورهای رسانه‌های اجتماعی خود تنها با کلیک یک دکمه به اشتراک بگذارند. برای کاربران وردپرس، اضافه کردن آنها فوق العاده آسان است – در اینجا برخی از افزونه های اشتراک گذاری اجتماعی عالی برای وردپرس برای شروع.

با قرار دادن این دکمه ها می توانید به راحتی شروع به جذب سرنخ های جدید کنید. محتوا و محصولات عالی شما در رسانه های اجتماعی منتشر می شود و به افرادی می رسد که قبلاً هرگز نام شما را نشنیده اند. هرچه بتوانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، تعداد مشتریان بیشتری می توانید ایجاد کنید.

8. از دست دادن سرنخ جلوگیری کنید و مشتریان خود را نجات دهید

تولید سرنخ‌های با کیفیت بالا می‌تواند فرآیند نسبتاً دشواری باشد در حالی که از دست دادن سرنخ اصلاً سخت نیست. و هنگامی که زمان و تلاش زیادی را برای به دست آوردن سرنخ صرف می کنید، نمی خواهید آنها را به هیچ قیمتی از دست بدهید.

راههای زیادی برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری وجود دارد. اما یکی از مؤثرترین روش‌ها برای حفظ مشتریان بالقوه، استفاده از پنجره‌های بازشو خروجی است. . پنجره‌های بازشو که به خوبی طراحی و اجرا شده‌اند، مشتریان احتمالی شما را آزار نمی‌دهند. علاوه بر این، آنها تجربه بازدیدکنندگان شما را بهبود می‌بخشند، ثبت‌نام‌های بیشتری در سایت شما ایجاد می‌کنند، فهرست ایمیل شما را رشد می‌دهند و در نهایت از از دست دادن سرنخ وب‌سایت شما جلوگیری می‌کنند.

اغلب اتفاق می افتد که مشتریان خدمات و محصولات را لغو یا لغو می کنند. باید بپذیریم که از دست دادن مشتریان اجتناب ناپذیر است، اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کاهش ریزش انجام دهید. یکی از موثرترین راه‌ها برای کاهش ریزش، صرفه‌جویی در مشتریان و حفظ پایگاه مشتری شما، استفاده از ابزارهای مفیدی مانند LessChurn است. که با ارائه گزینه‌های متنوعی به غیر از ترک سیگار، به شناسایی مشتریان مشتاق و تشویق آنها به ماندن کمک می‌کند.

LessChurn

کلید نجات مشتریان شما این است که درک عمیقی از آنچه می خواهند، کمبود آنها و نحوه ارائه آن به آنها داشته باشید.

با سایت وردپرس خود از تولید سرنخ حداکثر استفاده را ببرید

یکی از بهترین چیزها در مورد وردپرس این است که ایجاد تغییرات سریع آسان است. برای انجام برخی از موارد بالا از طریق ساخت وب‌سایت معمولی، باید فایل‌های HTML، PHP یا جاوا اسکریپت را باز کرده و کدنویسی را در تغییرات شروع کنید. با وردپرس فقط می‌توانید روی چند دکمه ضربه بزنید یا برخی از بهترین افزونه‌ها را برای وردپرس نصب کنید و آماده کار هستید.

بنابراین با بهینه سازی سایت وردپرس خود برای تولید سرنخ بهترین استفاده را ببرید. در پایان شما سایتی خواهید داشت که عالی به نظر می رسد، عملکرد خوبی دارد، افراد بیشتری را جذب می کند و تعداد بیشتری از آنها را به فروش تبدیل می کند، همه اینها برای زمان و تلاش نسبتا کمی. شما نمی توانید بیشتر از این درخواست کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا