چطوری میشه

5 تا از بهترین جایگزین های WooCommerce

5 تا از بهترین جایگزین های WooCommerce

وقتی نوبت به فروش آنلاین هر چیزی می رسد، شکی نیست که WooCommerce مورد علاقه فراری است. با نزدیک به 60 میلیون دانلود، نزدیک به 30 درصد از کسب و کارها آن را برای ایجاد می کنند فروشگاه اینترنتی. فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست – نصب، استفاده و سفارشی سازی WooCommerce آسان است. علاوه بر این، صدها برنامه افزودنی به کاربران اجازه می دهد تا به دلخواه خود توابع اضافه کنند. همانطور که گفته شد، WooCommerce ممکن است بهترین گزینه برای همه وب سایت ها نباشد. ممکن است فقط یک ویژگی را که برای وب سایت شما بسیار مهم است از دست داده باشد. بنابراین، چه چیزی شما را از بررسی رقابت و جستجوی بهترین گزینه های WooCommerce باز می دارد؟

برخلاف WooCommerce، برخی از این راه‌حل‌های جایگزین، میزبان نرم‌افزار تجارت الکترونیک مانند Shopify هستند. و BigCommerce. اما راه‌حل‌های دیگری مانند WooCommerce، راه‌حل‌های تجارت الکترونیکی خود میزبان هستند. اینها عبارتند از Magento و OpenCart، از جمله.

نرم افزار تجارت الکترونیک میزبانی شده یک بسته آماده است که در آن لازم نیست نگران میزبانی یا امنیت باشید. سطح حمایت نیز بیشتر است. از طرف دیگر، نرم افزارهای تجارت الکترونیکی خود میزبان کمی D-I-Y هستند. آنها به شما نیاز دارند که با میزبان عالی وردپرس شروع کنید، نرم افزارهایی را دانلود و نصب کنید. به عنوان وردپرس و ووکامرس، و آن را مطابق با نیازهای فروشگاه آنلاین خود سفارشی کنید. مزیت بزرگ اینجا این است که شما کنترل کاملی بر سفارشی سازی و داده های فروشگاه خود دارید.

بیایید نگاهی به برخی از بهترین جایگزین‌های WooCommerce داشته باشیم.

1. دانلودهای دیجیتال آسان

ما با Easy Digital Downloads شروع می کنیم، یک افزونه طراحی شده به طور خاص برای فروش آنلاین کالاهای دیجیتال. تقریباً بلافاصله وب سایت وردپرس شما را به یک فروشگاه دیجیتال آنلاین تبدیل می کند، زیرا هر ویژگی مهمی که برای این منظور لازم است در افزونه تعبیه شده است. شما به راحتی می‌توانید تم‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، آلبوم‌های موسیقی، افزونه‌ها یا فایل‌های PDF خود را بفروشید و بدون دردسر فقط با استفاده از افزونه اصلی، برای آنها پول دریافت کنید.

Best WooCommerce Alternatives - Extra Digital Downloads

برای هرگونه عملکرد اضافی، افزونه‌های رایگان و پولی ( از جمله پسوندهای شخص ثالث) به راحتی در دسترس هستند. می‌توانید از آنها برای افزودن درگاه‌های پرداخت، صورت‌حساب، پیام‌رسانی، افزودن نظرات، پنجره‌های بازشو و موارد دیگر استفاده کنید.

چیزی که آن را جذاب‌تر می‌کند این است که افزونه اصلی رایگان است، در حالی که افزونه‌ها را می‌توان به صورت جداگانه خریداری کرد (درست مانند WooCommerce). همچنین می‌توانید برنامه‌های افزودنی را در بسته‌هایی خریداری کنید که از ۹۹ دلار در سال شروع می‌شوند.

Extra Digital Downloads صفحات محصول دیجیتال را به طور مستقیم ایجاد می کند. با یک صفحه پرداخت ساده ارائه می شود که PayPal و Amazon Payments را فوراً در دسترس قرار می دهد. با بیش از 40 افزونه پرداخت، این افزونه با اکثر مضامین و افزونه های وردپرس سازگار است. همچنین شامل یک سیستم وابسته داخلی، تجزیه و تحلیل، سیستم‌های تخفیف و بازپرداخت و موارد دیگر است.

اگر می‌پرسید که آیا WooCommerce اجازه فروش محصولات دیجیتال را می‌دهد، حتماً این کار را می‌کند. اما باید کمی راه اندازی و انتخاب گزینه ها را طی کنید. با دانلودهای دیجیتال اضافی، پلاگین اصلی تمام عملکردهای مربوط به فروش محصولات دیجیتال را انجام می دهد. اینها شامل بازاریابی، مدیریت حساب های مشتری، دانلود فایل، کدهای تخفیف، ادغام شرکت های وابسته و سبد خرید می شود. وقتی صحبت از WooCommerce می شود، بسیاری از این توابع افزونه های پولی هستند. علاوه بر این، اگر کالاهای فیزیکی نمی‌فروشید، ویژگی‌های WooCommerce مربوط به فروش کالاهای فیزیکی، بی‌رویه باطن شما را شلوغ می‌کند.

آیا این بدان معناست که نمی‌توانید کالاهای فیزیکی را با دانلودهای دیجیتال اضافی بفروشید؟ به هیچ وجه، افزونه ها در این مورد به شما کمک می کنند.

اجازه دهید اینطور بیان کنیم – اگر عمدتاً کالاهای فیزیکی می فروشید، WooCommerce مناسب تر است. اما اگر فیلم، موسیقی، نرم‌افزار، اسناد دیجیتال، عکس‌ها یا مجوزها نان آنلاین شما هستند، دانلودهای دیجیتال اضافی باید بهترین انتخاب شما باشد.

2. Shopify

Shopify یک راه حل میزبانی شده است که بیش از نیمی از میلیون ها صاحب فروشگاه آنلاین، چه بزرگ و چه کوچک. هرکسی می‌تواند این نرم‌افزار مقیاس‌پذیر را به مدت 14 روز به‌صورت رایگان، بدون ارائه جزئیات کارت اعتباری، امتحان کند. در عرض چند دقیقه می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید و آماده پذیرش سفارش‌ها و پرداخت‌ها از سراسر جهان هستید.

Shopify

در پایان دوره آزمایشی خود، می‌توانید از بین طرح‌هایی انتخاب کنید که از 9 دلار در ماه (Lite) تا 299 دلار در ماه (پیشرفته) شروع می‌شوند. و اگر یک اپراتور در سطح سازمانی هستید، تیم Shopify برنامه ها را برای شما سفارشی می کند. برای اکثر مبتدیان، بسته پایه با 29 دلار در ماه کافی است. شما به راحتی می توانید کانال های فروش جدید اضافه کنید، محصولات و موجودی را مدیریت کنید. علاوه بر این، می‌توانید سفارش‌ها را در یک مرحله انجام دهید و روند فروش و رشد را دنبال کنید.

Shopify دارای داشبوردی است که شامل یک سازنده کامل تجارت الکترونیک، با میزبانی، نام دامنه، طراحی، تم ها و بازاریابی است. هنگام استفاده از پرداخت های Shopify، هیچ کارمزد تراکنش جداگانه ای وجود ندارد.

اگر فروشگاهی می‌خواهید که نشان‌دهنده برند شما باشد، می‌توانید به راحتی یکی از آن‌ها را بسازید. بیش از 100 تم آماده برای موبایل در دسترس است تا فروشگاه شما عالی به نظر برسد، در حالی که صدها برنامه برای بهبود عملکردهای فروشگاه در دسترس هستند. اگر به هر دلیلی گیر کرده اید، از پشتیبانی کارشناسان از پیش تأیید شده که می توانند به شما در سفارشی کردن طراحی و عملکردها کمک کنند، خوشحال خواهید شد. با پشتیبانی شبانه روزی، زمان خاموشی به حداقل می رسد.

اگر مبتدی هستید که نمی‌خواهید نگران میزبانی یا امنیت یا پردازش پرداخت‌ها باشید، اما می‌خواهید یک فروشگاه کاملاً کاربردی و زیبا داشته باشید، Shopify یک شرط مطمئن است.

Shopify با وردپرس نیز سازگار است. می‌توانید از دکمه خرید Shopify استفاده کنید یا زندگی خود را آسان‌تر کنید با نصب WPShopify. این افزونه مفید با فروشگاه Shopify شما همگام‌سازی می‌شود، محصولات شما را وارد می‌کند و شامل گزینه درج دکمه خرید شما می‌شود.

3. گامرود

Gumroad به شما کمک می کند تقریباً هر چیزی را که می خواهید به صورت آنلاین بفروشید – کالاهای دیجیتال یا فیزیکی، اشتراک و حتی اقلام از قبل سفارش داده شده اگر یک رگه خلاقانه در شما وجود داشته باشد و بخواهید از آن برای استفاده تجاری استفاده کنید، مکانی عالی برای فروش است. بنابراین هنرمندان، عکاسان، طراحان و نویسندگان – توجه بیشتری به این پلت فرم تجارت الکترونیک داشته باشند. کاربران وردپرس می‌توانند از افزونه کمک بگیرند تا Gumroad را در وب‌سایت‌های خود جاسازی کنند.< /p>

Gumroad

اگر کالاهای دیجیتال نقطه قوت شما هستند، خوشحال خواهید شد که می توانید چندین نسخه از محصول خود را ارائه دهید، کلیدهای مجوز تولید کنید و کدهای تخفیف ارائه دهید. با افزودن علامت «+» به محصولات، می‌توانید از مشتریان بخواهید که آنچه را که می‌خواهند پرداخت کنند. برای اطمینان از اینکه محصول شما به اشتراک گذاشته نمی شود، پیشگیری از سوء استفاده داخلی، مهر زدن PDF یا خاموش کردن دانلودها وجود دارد.

با دسترسی به کتابخانه‌های محتوا و کلیدهای مجوز برای نرم‌افزار، فروش هر نوع اشتراک تکراری و طرح‌های عضویت آسان است. مشتریان نیز از گزینه های پرداخت و پرداخت آسان راضی خواهند بود. آنها می توانند یک حساب ایجاد کنند و همه محتوا را در یک مکان نگه دارند یا آن را به Dropbox یا Kindle یا هر مقصد استاندارد دیگری هدایت کنند.

Gumroad دارای ویژگی هایی است که از فروش محصولات فیزیکی نیز پشتیبانی کامل می کند. از انواع محصولات و محدودیت های کشوری در فروش گرفته تا تعیین نرخ حمل و نقل، تخفیف ها و اجرای پیشنهادات فروش، Gumroad همه چیز را دارد.

این به همین جا ختم نمی شود – Gumroad محصولات شما را در هر کجا که هستند برای مخاطبان شما قابل مشاهده می کند. پیش‌نمایش‌های سفارشی‌شده برای کانال‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر، و نشانی‌های اینترنتی سفارشی برای محصول شما برای ارتقای نام تجاری، برخی از راه‌هایی است که آن‌ها برای آن پیش می‌روند. هنگامی که با تجزیه و تحلیل قدرتمند ترکیب می‌شوید، می‌دانید چه چیزی برای شما مفید است و چه چیزی نیست. گردش‌های کاری خودکار به شما کمک می‌کند با یادداشت‌های تشکر، به‌روزرسانی‌ها و موارد دیگر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

Gumroad برای شروع رایگان است، اما با ارتقا به ویژگی‌های حرفه‌ای، هزینه 10 دلار در ماه وجود دارد. برای فروش هایی که از طریق برنامه Discover آنها انجام می شود، 10٪ هزینه اضافی وجود دارد.

Gumroad WordPress Plugin

استفاده از Gumroad با وردپرس نیز بسیار آسان است. اگر نمی خواهید از کد استفاده کنید، فقط افزونه رایگان آنها را نصب کنید. این افزونه شامل یک کد کوتاه آسان برای افزودن همپوشانی Gumroad و جاسازی ویجت‌ها برای محصولات شما است.

4. MemberPress

اگر به دنبال فروش اشتراک یا عضویت هستید، واقعاً نیازی نیست به فراتر از MemberPress. تقریباً تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای این کار با این افزونه در دسترس است – دانلودهای دیجیتال، صفحات قیمت‌گذاری، مدیریت اشتراک، محتوای قطره‌ای و تولید کد کوپن. علاوه بر این، این افزونه ادغام کد سفارشی خود را با آن آسان می کند. بنابراین می‌توانید هر طور که می‌خواهید، آن را سفارشی کنید.

MemberPress

بسته به اشتراک اعضا، MemberPress به شما امکان می‌دهد دسترسی به پست‌ها، ویدیوها، فیدها و سایر انواع محتوای خود را کنترل کنید. برای مدیریت محتوا، انجمن ها و انجمن ها به طور کامل با وردپرس ادغام می شود. همچنین با سایر راه حل های شخص ثالث برای پردازش پرداخت، بازاریابی وابسته و موارد دیگر، بدون هزینه اضافی، ادغام می شود.

برای فروش عضویت ها یا اشتراک ها با استفاده از WooCommerce، باید چندین افزونه جداگانه خریداری کنید و این می تواند هزینه بیشتری نسبت به MemberPress داشته باشد. و در حالی که MemberPress به دلیل پشتیبانی عالی از مشتری متمایز است، WooCommerce تعداد بیشتری درگاه پرداخت را ارائه می دهد.

خدمات در 3 طرح ارائه می‌شوند – طرح اولیه با 129 دلار در سال، طرح پلاس با 249 دلار در سال و طرح حرفه‌ای با 349 دلار در سال. ضمانت بازگشت وجه 14 روزه نیز وجود دارد. MemberPress یک راه حل مطمئن برای هر کسی است که به دنبال فروش عضویت، اشتراک، دوره ها یا محصولات دیجیتال است.

5. Magento

Magento یک پلت فرم مستقل کامل است که شامل هر ویژگی تجارت الکترونیکی مطلوب است و درجه بالایی از سفارشی سازی این احتمال وجود دارد که هرگز با Magento به دنبال یک برنامه افزودنی نباشید. بر خلاف WooCommerce، تنظیم یا سفارشی کردن آن آسان نیست و بسیاری از ما ممکن است برای این کار به حرفه ای نیاز داشته باشیم.

Magento

Magento برای مشاغل بزرگی که به دنبال رشد سریع هستند مناسب است. این به راحتی می تواند نیازهای تجارت الکترونیک پیشرفته را در عملیاتی که بازارهای بین المللی را در بر می گیرد برآورده کند. مهمتر از همه، به شما این امکان را می دهد که رویکرد اول تلفن همراه را برای استفاده از بازار رو به رشد خرید تلفن همراه اتخاذ کنید.

Magento 2 WordPress Integration

و می توانید به راحتی فروشگاه Magento خود را با استفاده از یک افزونه با وردپرس ادغام کنید. Magento2WordPress گزینه دیگر ادغام محصولات Mag است که یکپارچه سازی ساده را ارائه می دهد. لیست محصولات.

متاسفانه Magento ارزان نیست و قیمت آن بلافاصله مشخص نیست. شما به احتمال زیاد باید از خدمات شرکای پیاده سازی استفاده کنید و هزینه بسته به انتخاب شما متفاوت است. ایمن‌تر است که با شریک دارای گواهی مجنتو بروید، زیرا پلتفرم با به‌روزرسانی‌ها و تغییرات منظم پیچیده است. یک گزینه رایگان و منبع باز نیز وجود دارد، اما از نظر ویژگی‌ها نسبتاً محدود است.

بهترین جایگزین WooCommerce برای شما کدام است؟

WooCommerce یک راه حل فوق العاده برای اکثر فروشگاه ها است. اما، همانطور که قبلاً گفتم، ممکن است یکی از این گزینه‌های WooCommerce مناسب‌تر باشد. این مورد مخصوصاً زمانی است که افزونه اصلی با محصولات اصلی فروشگاه شما هماهنگی بهتری دارد. سپس تصمیم آسان‌تر می‌شود – Easy Digital Downloads برای محصولات دیجیتال، Gumroad برای خلاقان، MemberPress برای فروش عضویت، Magento برای کسب‌وکارهای بزرگ/در حال رشد سریع و Shopify برای کسانی که به همه چیز نیاز دارند.

نظر شما چیست؟ آیا گزینه تجارت الکترونیک دیگری را توصیه می کنید؟ ما دوست داریم نظر شما را بدانیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا