چطوری میشه

فروشگاه WooCommerce خود را با Google Merchant Center بازاریابی کنید

فروشگاه WooCommerce خود را با Google Merchant Center بازاریابی کنید

هر صاحب فروشگاه آنلاین به دنبال راه‌های نوآورانه برای بازاریابی محصولات خود خواهد بود. یکی از کانال های ترجیحی برای بازاریابی در فضای دیجیتال، تبلیغات خرید گوگل است. تبلیغات محصول شما همراه با تصاویر زمانی نمایش داده می شود که کاربر با یک پرس و جو مرتبط در Google جستجو می کند. از آنجایی که از نظر بصری جذاب هستند و اطلاعات به روز ارائه می دهند، تبلیغات خرید گوگل در افزایش تبدیل نیز بسیار موثر است. یکی از جنبه های ضروری بازاریابی از طریق تبلیغات خرید گوگل، ایجاد فید محصول برای مرکز مرچنت گوگل است. در این مقاله اصول اولیه بازاریابی فروشگاه WooCommerce خود با Google Merchant Center را مورد بحث قرار خواهیم داد.

Google Merchant Center چیست؟

Google Merchant Center

Google Merchant Center یک پلتفرم ارائه شده توسط Google است، که صاحبان فروشگاه های آنلاین می توانند برای آپلود و نگهداری اطلاعات محصول خود استفاده کنند. همچنین گزینه‌هایی برای پیوند داده‌های محصول شما با سایر سرویس‌های Google مانند Google Ads فراهم می‌کند. با Google Merchant Center، کنترل بهتری بر تلاش‌های بازاریابی خود با استفاده از خدمات Google خواهید داشت.

مزایای Google Merchant Center

تنظیم حساب Google Merchant Center چندین مزیت را برای صاحبان فروشگاه های آنلاین ارائه می دهد. درک این مزایا مهم است تا بتوانید از آن استفاده کامل کنید.

به در دسترس قرار دادن محصولات شما برای تبلیغات Google Shopping کمک می کند

یکی از بارزترین مزایای ایجاد فید محصول برای Google Merchant Center این است که می‌توانید محصولات خود را برای تبلیغات خرید Google در دسترس قرار دهید. این تبلیغات با تبلیغات متنی گوگل که شما را ملزم به انتخاب مجموعه ای از کلمات کلیدی برای محصولات خود می کند متفاوت است. برای نمایش محصولات خود در تبلیغات خرید، باید فید محصولات خود را در قالب مشخص شده و آن را در Google Merchant Center آپلود کنید. سپس، می‌توانید حساب Merchant Center خود را با تبلیغات Google مرتبط کنید و قیمت‌های مناسب را تعیین کنید. بر اساس پرس و جو جستجو و ارتباط فید شما، گوگل تبلیغات محصول شما را به کاربران خود نمایش می دهد. این به میزان قابل توجهی دید فروشگاه و محصولات شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند مشتریان جدیدی پیدا کنید.

ادغام با سایر خدمات Google

Google Merchant Center به عنوان یک پلت فرم عالی عمل می کند تا به شما کمک کند اطلاعات محصول خود را در دسترس سایر سرویس های Google مانند Google Ads قرار دهید. همچنین می‌توانید برای ایجاد استراتژی‌های بازاریابی بهتر، اطلاعاتی از Google Analytics دریافت کنید.

بررسی های محصول را پیوند دهید

فید محصول در Google Merchant Center به داده‌های غنی از جمله نظرات محصول اجازه می‌دهد تا کاربران اطلاعات بهتری در مورد تبلیغات محصولی که می‌بینند داشته باشند. مشاهده آسان داده های بررسی محصول می تواند به کاربران در تصمیم گیری برای خرید کمک کند. همچنین می‌توانید با خودکار کردن فرآیند بررسی، بازخورد منظمی از مشتریان جمع‌آوری کنید.

به نمایش محصولات محلی کمک می کند

گاهی اوقات، هنگامی که یک مکان فیزیکی برای فروشگاه خود دارید، حتی می توانید یک فید محصول خاص برای تبلیغات فهرست موجودی محلی Google ایجاد کنید. این پتانسیل را دارد که محصولات شما را که فقط در محل فروشگاه در دسترس هستند به بازار عرضه کند.

اقدامات خرید

در ایالات متحده و فرانسه، کاربران می‌توانند مستقیماً با استفاده از دستگاه‌های خاصی از Google خرید کنند. در صورتی که فید Merchant Center خود را به Shopping Actions مرتبط کنید، می‌توانید ارسال کنید.

تبلیغات و بازاریابی مجدد

برای اطمینان از نرخ تبدیل بهتر، می‌توانید معاملات و پیشنهادات مرتبط با محصولات خود را نمایش دهید. Google Merchant Center گزینه ای به نام Merchant Promotions ارائه می دهد تا به شما کمک کند تخفیف های موجود را با محصولات خود نمایش دهید. همچنین استراتژی‌های بازاریابی مجدد مرتبط Google را برای بهبود تبدیل‌ها و همچنین وفاداری مشتری بسیار مفید خواهید یافت.

چگونه محصولات فروشگاه WooCommerce خود را به Google Merchant Center مرتبط کنیم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تبلیغات خرید گوگل بر اساس کلمات کلیدی خاصی که شما هدف قرار می دهید کار نمی کنند. درعوض، گوگل محصولات شما را هنگامی که پرس و جوهای مرتبط دریافت می کند نمایش می دهد. بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که خوراک محصول شما مرتبط و به روز است. گوگل دستورالعمل های بسیار سختگیرانه ای دارد که به جزئیات نحوه سازماندهی اطلاعات محصول در فید می پردازد. این برای اطمینان از این است که Google می تواند محصولات شما را به خوبی درک کند تا در صورت دریافت عبارت جستجوی مرتبط، آنها را نمایش دهد.

بنابراین، یکی از اولین مراحل بازاریابی فروشگاه خود با استفاده از Google Merchant Center، ایجاد فید محصول است. می‌توانید با استفاده از الگوی Google Sheets که در حساب Merchant Center خود پیدا می‌کنید، آن را به صورت دستی ایجاد کنید. یا می‌توانید از ابزاری برای ایجاد یک فید دقیق در قالب فایل مورد نیاز و سپس آپلود آن استفاده کنید.

افزونه های WooCommerce Google Feed Product

ابزارهایی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا یک فید محصول دقیق از محصولات خود را در قالب فایل مورد نظر ایجاد کنید. اگر از پلتفرم WooCommerce برای فروشگاه آنلاین خود استفاده می کنید، چندین افزونه وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد و به روز رسانی منظم فید محصول در حساب Merchant Center خود استفاده کنید.

1. افزونه فید محصول ELEX Google

ELEX Google Product Feed Plugin

با کمک این افزونه، می‌توانید فید محصول Google را در حساب Merchant Center خود آپلود کنید. این افزونه گزینه ای برای ترسیم دسته بندی های گوگل و ویژگی های محصول با دسته ها و ویژگی های مربوطه در فروشگاه ووکامرس شما فراهم می کند. حتی می توانید قوانین و شرایطی را برای نگاشت ویژگی ها در حین استفاده از این افزونه تنظیم کنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های به‌روزرسانی را برای فید محصول خود تنظیم کنید، به طوری که هر تغییری در فروشگاه شما در فید محصول نیز منعکس شود.

ELEX Google Product Feed

در اینجا نگاهی گذرا به ویژگی های افزونه ELEX Product Feed Google آورده شده است:

  • یک یا چند فید محصول در قالب‌های XML، TSV یا CSV ایجاد کنید، که می‌توانید آن‌ها را در حساب Google Merchant Center خود آپلود کنید.
  • برنامه‌های به‌روزرسانی روزانه، هفتگی یا ماهانه ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند اطمینان حاصل کنید که فید محصول شما با داده‌های فروشگاه شما همگام‌سازی می‌شود.
  • تنوعات محصول را در فید خود بگنجانید تا به کاربران کمک کنید هنگام استفاده از عبارت‌های جستجو با آن مقادیر مشخصه، محصولات شما را پیدا کنند.
  • دسته‌های فروشگاه WooCommerce خود را با دسته‌های Google ترسیم کنید.
  • برای غنی‌تر کردن فید محصول خود، فیلدهای ویژگی محصول اضافی را اضافه کنید.
  • به طور انتخابی محصولات را از فید حذف کنید.
  • فیدهای چند محصول را به راحتی با گزینه های آسان برای حذف یا دانلود آنها مدیریت کنید.
  • تیم پشتیبانی قابل اعتماد.

اگر نمی‌خواهید محصولات متغیر را در فید خود اضافه کنید، می‌توانید نسخه رایگان افزونه ELEX Google Product Feed.

2. فید محصول Google WooCommerce

WooCommerce Google Product Feed

این برنامه افزودنی به شما کمک می کند تا فید محصول را از فروشگاه WooCommerce خود به Google Merchant Center تولید و به روز کنید. علاوه بر فید محصولات Google، می‌توانید با استفاده از این افزونه فید برای Bing و همچنین برای بررسی محصولات Google ایجاد کنید. از بیش از 50 فیلد مشخصه پشتیبانی می کند و تضمین می کند که محصولات شما داده های غنی را در اختیار Google قرار می دهند. شما می توانید فیلدهای اضافی سفارشی را بنا به نیاز خود ایجاد کنید. برنامه افزودنی با چندین افزونه محبوب مانند Product Bundles، Brands، Composite Products و غیره سازگار است.

WooCommerce Google Product Feed

ویژگی های این افزونه عبارتند از:

  • فیدهای محصول را در زمان واقعی ایجاد کنید تا آخرین اطلاعات محصول را به مرکز تجاری Google ارائه دهید.
  • گزینه های نقشه برداری آسان برای پیوند داده های محصول WooCommerce با فیلدهای مورد نیاز Google.
  • فیلدهای سفارشی ایجاد کنید تا داده‌های اضافی مورد نیاز Google را که به‌طور پیش‌فرض در WooCommerce در دسترس نیستند، ضبط کنید.
  • از واردات انبوه با استفاده از واردکننده WooCommerce پشتیبانی می‌کند.
  • منعطف برای سفارشی سازی با فیلترها و اقدامات وردپرس.
  • اسناد گسترده.

3. WooCommerce Google Feed Manager

WooCommerce Google Feed Manager

اگر می خواهید فید محصول Google با کمتر از 100 محصول ایجاد کنید، این محصول رایگان می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این افزونه با گنجاندن تمام فیلدهایی که گوگل اجباری کرده است، به طور خودکار یک فید محصول ایجاد می کند. علاوه بر این، می توانید فید را مطابق با هر نیاز خاص کسب و کار یا مکان خود تغییر دهید. نصب و راه اندازی این افزونه بسیار ساده است به طوری که حتی کاربران جدید وردپرس نیز می توانند با آن کار کنند. علاوه بر این، به شما کمک می‌کند تا فید را بهینه کنید تا محصولات شما از طریق تبلیغات خرید Google بهتر دیده شوند. همچنین، تضمین می‌کند که وقتی هر گونه تغییری در اطلاعات محصول شما ایجاد می‌شود، فید در زمان واقعی به‌روزرسانی می‌شود.

WP Pro Google Product Feed

اگر تعداد زیادی محصول دارید، نسخه ممتاز افزونه Google Feed Manager برای فروشگاه شما مناسب خواهد بود.

>

افزونه رایگان شامل ویژگی هایی برای:

است

  • به راحتی دسته‌های محصولات WooCommerce را با دسته‌های Google با کمک الگوها ترسیم کنید.
  • فید خود را با ایجاد بهبودهای مناسب برای غنی‌تر کردن فید خود بهینه کنید.
  • به‌طور خودکار فید خود را با مشخص کردن برنامه‌های بازخوانی به‌روزرسانی کنید.
  • فیلترهای پیشرفته برای حذف انتخابی برخی محصولات از فید تولید شده توسط شما.
  • فرایند نصب ساده و پشتیبانی قابل اعتماد.

از طریق Google Merchant Center از دید بهتری برای محصولات خود برخوردار شوید

همانطور که بحث کردیم، Google Merchant Center یک پلتفرم عالی برای اطمینان از دسترسی محصولات شما به مشتریان و بازارهای بیشتری ارائه می‌کند. این به شما کمک می کند تا با سایر سرویس های Google مانند Google Ads و همچنین Google Analytics یکپارچه شوید. یکی از مراحل ضروری برای فهرست کردن محصولات شما در تبلیغات خرید Google، ایجاد یک فید دقیق محصول Google است.

وقتی یک فروشگاه ووکامرس با تعداد زیادی محصول دارید، می توانید از یکی از افزونه های ذکر شده در بالا برای تولید خودکار فید محصول استفاده کنید. این افزونه ها به شما کمک می کنند مطمئن شوید که فید در فواصل زمانی منظم به روز می شود تا از هرگونه عدم تطابق بین فروشگاه شما و فید جلوگیری شود. امیدواریم اصول بازاریابی فروشگاه WooCommerce شما با استفاده از Google Merchant Center در این مقاله واضح باشد. اگر سوالی دارید برای ما کامنت بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا