چطوری میشه

Sendinblue vs Mailchimp – بازاریابی ایمیلی مقایسه شده است

Sendinblue vs Mailchimp – بازاریابی ایمیلی مقایسه شده است

در این مقاله مروری، Sendinblue را با Mailchimp مقایسه می‌کنیم – دو پلتفرم محبوب بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون بازاریابی.

به طور سنتی، Sendinblue و Mailchimp هر دو به عنوان ابزار بازاریابی ایمیلی شروع به کار کردند و به تدریج به پلتفرم‌های بازاریابی همه‌جانبه تبدیل شدند.

امروزه، هر دو این پلتفرم‌ها دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها از جمله قابلیت‌های اتوماسیون بازاریابی، هدف‌یابی رفتاری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هستند.

علاوه بر این، آنها همچنین کانال های متعددی را جدا از ایمیل پشتیبانی می کنند. از جمله تبلیغات دیجیتال، صفحات فرود، بازاریابی پیامکی و چت وب سایت.

برای کمک به شما در استفاده حداکثری از این مقاله، مهم‌ترین ویژگی‌ها را از Sendinblue و Mailchimp انتخاب کرده‌ایم و آن‌ها را در شش مجموعه ویژگی مجزا دسته‌بندی کرده‌ایم. علاوه بر این، ما تفاوت های کلیدی بین Sendinblue و Mailchimp را در هر یک از این مجموعه ها برجسته کرده ایم.

  1. مدیریت فهرست ایمیل: این مجموعه ویژگی ویژگی‌های مدیریت فهرست هر پلتفرم مانند تقسیم‌بندی، نمایه‌های تماس و قابلیت‌های CRM را مورد بحث قرار می‌دهد.
  2. اتوماسیون بازاریابی: در اینجا به قابلیت‌های اتوماسیون و شخصی‌سازی هر پلتفرم، مانند هدف‌گیری رفتاری، شخصی‌سازی و بهینه‌سازی زمان ارسال می‌پردازیم.
  3. کانال‌های بازاریابی: در این مجموعه ویژگی، کانال‌ها را جدا از ایمیل‌هایی که در هر پلتفرم موجود است، مقایسه می‌کنیم. به عنوان مثال می توان به تبلیغات دیجیتال پولی، بازاریابی پیامکی، چت وب سایت و کارت پستال اشاره کرد.
  4. گزارش، تجزیه و تحلیل و بینش: این بخش گزینه‌های گزارش‌گیری مختلف موجود در هر پلتفرم مانند نرخ کلیک/باز کردن ایمیل، آمار تحویل، و جمعیت‌شناسی مخاطب را مورد بحث قرار می‌دهد. همچنین تعدادی از بینش ها و توصیه های کمپین مبتنی بر داده را که مختص Mailchimp هستند، برجسته می کند.
  5. ابزارهای اضافی: در اینجا به چند ابزاری می پردازیم که کاملاً به بازاریابی ایمیلی یا اتوماسیون بازاریابی مرتبط نیستند. آنها شامل نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی، ابزار مدیریت محتوا و سازنده وب سایت هستند.
  6. قیمت‌گذاری: در نهایت، الگوهای قیمت‌گذاری هر دو پلتفرم را مورد بحث قرار می‌دهیم و توصیه‌ای را بر اساس نیاز کاربر به اشتراک می‌گذاریم.

بیایید شروع کنیم.

ویژگی های مدیریت لیست ایمیل

Sendinblue و Mailchimp هر دو مجموعه فوق العاده ای از ویژگی های مدیریت لیست ایمیل اولیه و پیشرفته را در برنامه رایگان خود ارائه می دهند. Sendinblue به شما امکان می دهد تعداد تقریباً نامحدودی از لیست های ایمیل ایجاد کنید.

mailchimp audience dashboard 2020

Mailchimp با لیست های ایمیل متفاوت رفتار می کند. آنها مخاطبان نامیده می شوند. یک مخاطب می تواند چندین بخش داشته باشد و تقریباً شبیه به یک لیست ایمیل رفتار می کند.  با این حال، Mailchimp تنها 1، 3 و 5 مخاطب را در طرح‌های رایگان، Essentials و Standard خود ارائه می‌کند. طرح Premium مخاطبان نامحدودی دارد.

sendinblue audience managment

یک تفاوت اساسی بین Sendinblue و Mailchimp این است که در Sendinblue، یک مخاطب در چندین لیست فقط یک بار شمارش می‌شود. در حالی که در Mailchimp، یک مخاطب در چندین لیست (مخاطب) چند برابر

شمارش می‌شود.

به عبارت دیگر، اگر یک مخاطب را در سه لیست ایمیل جداگانه داشته باشید، Sendinblue آن را یک و Mailchimp آن را سه حساب می کند. این نمی‌تواند یک نقطه ضعف برای کاربران Mailchimp باشد زیرا یک مخاطب می‌تواند چندین بخش داشته باشد.

تقسیم بندی و برچسب های مخاطب

از نظر تقسیم‌بندی، Sendinblue و Mailchimp هر دو قابلیت‌های تقسیم‌بندی فوق‌العاده‌ای را بر اساس ویژگی‌های فهرست و سایر معیارها ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، می‌توانید فیلدهای سفارشی مانند شماره تلفن یا اولین خرید را به لیست خود اضافه کنید و بر اساس آن، مخاطبان بخش‌بندی شده ایجاد کنید.

mailchimp segmentation options based on campaign activity

Mailchimp می‌تواند فهرست‌ها را بر اساس داده‌های مشترک (مانند مکان، مشتری ایمیل)، فعالیت کمپین (رفتار خودکار، باز شدن ایمیل)، جمعیت‌شناسی پیش‌بینی‌شده (محدوده سنی و جنسیت) و رویدادهای سفارشی (فعالیت برنامه و وب) تقسیم‌بندی کند.

sendinblue segmentation features

Sendinblue از تقسیم بندی بر اساس فعالیت ایمیل و داده های رویداد سفارشی پشتیبانی می کند. می‌توانید هر تعداد مخاطب را که می‌خواهید، و همچنین تعداد نامحدودی از رویدادها و ویژگی‌ها را ذخیره کنید (برچسب‌ها به زودی ارائه می‌شوند).

برچسب‌ها در Mailchimp: Mailchimp یک ویژگی اضافی به نام برچسب‌ها را ارائه می‌دهد. می‌توانید برچسب‌ها را به مخاطبین خود اختصاص دهید و کمپین‌های بسیار هدفمند را با استفاده از برچسب‌ها و فیلدهای سفارشی ایجاد کنید.

برچسب ها در Sendinblue در دسترس نیستند، با این حال، می توانید به راحتی از یک راه حل استفاده کنید. می‌توانید یک فیلد سفارشی به نام برچسب‌ها در فهرست ایمیل خود ایجاد کنید و از ویژگی AND هنگام ایجاد مخاطبین خود استفاده کنید.

ابزارهای CRM

mailchimp crm people profile

اتخاذ یک رویکرد سفارشی مشتری اول برای موفقیت کسب و کار B2C ضروری است. به همین دلیل است که پلتفرم‌های بازاریابی AIO مانند Sendinblue و Mailchimp دارای ویژگی‌های داخلی CRM مانند پروفایل‌های تماس هستند که یک صفحه اختصاصی برای هر مخاطب در حساب شما است. برای ارتباطات بازاریابی بهتر، می‌توانید Sendinblue و Mailchimp را به ابزارهای CRM سازمانی خود متصل کنید.

نمای کلی بخش

  • Mailchimp با فهرست‌های ایمیل به عنوان مخاطب برخورد می‌کند و به 1، 3، 5 یا نامحدود مخاطب محدود می‌شود.
  • Mailchimp تعداد کل مخاطبین (غیر منحصر به فرد) را در نظر می گیرد در حالی که Sendinblue تعداد مخاطبین منحصر به فرد را در نظر می گیرد.
  • Mailchimp گزینه‌های بخش‌بندی کمی بهتر از جمله جمعیت‌شناسی پیش‌بینی‌شده در طرح‌های پولی بالاتر ارائه می‌دهد.

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی با پیام‌های شخصی‌سازی شده و هدف‌گیری رفتاری می‌تواند برای یک کسب‌وکار معجزه کند. هر دو Sendinblue و Mailchimp از شخصی سازی از طریق برچسب های ادغام و هدف گیری رفتاری پیشرفته پشتیبانی می کنند. بیایید نگاهی بیندازیم:

Mailchimp Marketing Automation

mailchimp automation

قابلیت‌های اتوماسیون Mailchimp را می‌توان به چهار دسته کلی دسته‌بندی کرد:

  1. اتوماسیون های اساسی: ایمیل خوش آمدگویی، اتوماسیون مبتنی بر داده مانند تولدها یا سالگردها.
  2. اتوماسیون RSS به ایمیل که از طریق آن می توانید خبرنامه های خودکار را از فیدهای RSS ایجاد کنید.
  3. اتوماسیون تجارت الکترونیکمانند ایمیل‌های سبد خرید رها شده، توصیه‌های محصول، اعلان‌های سفارش، اولین خرید و ایمیل‌های تعامل به مشتریان وفادار و غیرفعال (توجه داشته باشید – این فقط برای مشترکین در دسترس است و در برخی موارد موارد ممکن است به افزونه ایمیل تراکنش برتر خود نیاز داشته باشند).
  4. اتوماسیون مبتنی بر رویداد: می توانید داده های تعامل وب سایت و برنامه (مانند ورود به سیستم یا سطح تکمیل شده) را به Mailchimp ارسال و ارسال کنید. ایمیل های خودکار بر اساس رفتار کاربر.

اتوماسیون بازاریابی Sendinblue

Sendinblue همچنین از اتوماسیون های بازاریابی ایمیلی مشابه Mailchimp مانند پیام های خوش آمد گویی، فعالیت تجارت الکترونیک، فعالیت تراکنش ها و غیره پشتیبانی می کند. اما یک تفاوت عمده این است که برای استفاده از این ویژگی در Sendinblue نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید – این در حال حاضر انجام شده است. گنجانده شده است.

sendinblue marketing automations

آنچه Sendinblue را متمایز می‌کند، سازنده گردش کار سفارشی آن است. سازنده گردش کار سفارشی Sendinblue به شما کمک می کند تا برای کاربرانی که دنباله ای از فعالیت های از پیش تعریف شده را انجام می دهند، ایمیل ارسال کنید. به عنوان مثال، می توانید یک گردش کاری ایجاد کنید که در آن کاربر (که در لیست مخاطبین شما قرار دارد) از وب سایت محصول SaaS بازدید می کند، صفحه قیمت گذاری را مشاهده می کند و سپس از وب سایت خارج می شود. در پایان گردش کار، یک ایمیل تعامل (مانند ویدیوی وبینار یا نسخه نمایشی محصول) برای کاربر ارسال می‌شود.

sendinblue leadscore workflow

Sendinblue همچنین از امتیاز سرنخ پشتیبانی می‌کند که روشی برای به‌روزرسانی پویا کیفیت سرنخ‌های شما بر اساس رفتار آنهاست. برای مثال، اگر مخاطبی ایمیل خوشامدگویی شما را باز کند، می‌توانید 10+ امتیاز را به آن مخاطب اختصاص دهید. اگر مخاطبی خرید کرد، 50+ امتیاز را به او اختصاص دهید، زیرا احتمال دارد دوباره خرید کند.

نمای کلی بخش

  • Mailchimp از رویدادهای برنامه‌ای که Sendinblue ارائه نمی‌کند پشتیبانی می‌کند.
  • Sendinblue یک سازنده گردش کار سفارشی دارد و امتیازدهی سرنخ را ارائه می دهد که Mailchimp ندارد.
  • هر دو پلتفرم همچنین بهینه‌سازی زمان ارسال را ارائه می‌کنند که در آن ایمیل‌ها براساس زمانی که احتمال دارد ایمیل را باز کند به صندوق ورودی کاربر تحویل داده می‌شوند.

کانال های بازاریابی

در دنیای omnichannel امروزی، می‌توان از طریق ایمیل، پیامک، فیس‌بوک مسنجر، واتس‌اپ، اینستاگرام، اعلان‌های فشار (موبایل و وب) و تبلیغات هدفمند به مشتریان دسترسی داشت. (آیا هیچ کدام را از دست داده ام؟)

ارتباط با مشتری دیگر محدود به ایمیل نیست و در اینجا نحوه پذیرش Sendinblue و Mailchimp آمده است.

mailchimp campaign types

در Mailchimp، می‌توانید از طریق:

با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید

  • ایمیل
  • صفحات مقصد
  • کارت پستال های فیزیکی
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی در فیس بوک و اینستاگرام
  • هدف گذاری مجدد تبلیغات در Google، Facebook و Instagram

مخاطبان شبیه: Mailchimp همچنین به شما امکان می‌دهد برای تبلیغات اجتماعی و کمپین‌های کارت پستال خود، مخاطبان مشابه ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر آدرس فیزیکی مشتری را در پرونده ندارید، Mailchimp آن نمایه را با پایگاه داده خود ارجاع می دهد و کارت را از طرف شما پست می کند. می‌توانید از مخاطبان مشابه برای ایجاد کمپین‌های بسیار هدفمند استفاده کنید.

sendinblue campaign types

در مقایسه، Sendinblue به شما امکان می‌دهد از طریق:

با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید

  • ایمیل
  • صفحات مقصد
  • پیامک
  • گپ وب سایت
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی در فیس بوک
  • هدف گذاری مجدد تبلیغات از طریق AdRoll

Sendinblue یک داشبورد یکپارچه به شما می‌دهد که از طریق آن می‌توانید تمام ارتباطات با مشتریان خود را مدیریت کنید.

نمای کلی بخش

  • Sendinblue پیامک و چت وب‌سایتی را به‌عنوان کانال‌های بازاریابی اضافی ارائه می‌دهد، در حالی که Mailchimp کارت‌پستال فیزیکی ارائه می‌دهد.
  • Mailchimp پلتفرم های تبلیغاتی کمی بهتر و مخاطبان مشابه ارائه می دهد.
  • در صورت ایمیل های تراکنش، Sendinblue آن را در همان طرح ارائه می دهد، در حالی که Mailchimp از شما می خواهد که یک سرویس اضافی به نام Mandrill خریداری کنید.

گزارش، تجزیه و تحلیل و اطلاعات بینش

sendinblue campaign report

از نظر گزارش و تجزیه و تحلیل، Sendinblue و Mailchimp هر دو معیارهای مهمی مانند نرخ باز شدن ایمیل، CTR (نرخ کلیک)، نرخ ریزش فهرست (تعداد لغو اشتراک) و گزارش‌های تحویل را ارائه می‌کنند تا به شما در اندازه‌گیری عملکرد کمپین کمک کنند. همچنین اطلاعات بیشتری مانند مکان‌های برتر، منابع رشد و موارد دیگر را در طرح‌های پولی دریافت می‌کنید.

mailchimp campaign benchmarking

Mailchimp همچنین معیارهای کمپین را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عملکرد کمپین خود را با معیارهای صنعت مقایسه کنید. با توجه به پایگاه گسترده مشتریان Mailchimp، این یک منبع داده قابل اعتماد است که نشان می دهد کمپین های شما بیش از حد عملکرد دارند یا عملکرد ضعیفی دارند.

اگر فروشگاه آنلاین خود را به Mailchimp متصل کنید، یک ویژگی به نام ارزش طول عمر مشتری (CLV) به هر مخاطب اختصاص داده می شود. می‌توانید از این اطلاعات برای ایجاد کمپین‌های تعامل مجدد بسیار هدفمند استفاده کنید.

ابزارهای اضافی

در زیر چند ویژگی دیگر بازاریابی ایمیلی آورده شده است که می تواند عملکرد کمپین و دقت اندازه گیری را بهبود بخشد.

  • افزونه رسمی: می توانید Sendinblue رسمی را نصب و استفاده کنید افزونه خبرنامه از داشبورد وردپرس شما. MailChimp افزونه رسمی خود را ارائه نمی دهد، بنابراین برای ادغام آسان با وردپرس باید به توسعه دهندگان افزونه شخص ثالث اعتماد کنید.
  • الگوهای ایمیل: هر دو پلتفرم الگوهای ایمیل از پیش ساخته شده و بهینه شده برای تبدیل را برای اهداف مختلف کمپین (مانند آموزش، اطلاع رسانی، لذت و غیره) ارائه می دهند.
  • آزمایش A/B: Sendinblue همانند Mailchimp آزمایش A/B را در طرح پولی خود ارائه می‌کند.

Mailchimp همچنین آزمایش چند متغیره را در طرح Premium خود ارائه می دهد (چیزی که Sendinblue ندارد).

  • ادغام‌های شخص ثالث: Mailchimp از ادغام‌های شخص ثالث بیشتری نسبت به Sendinblue پشتیبانی می‌کند، اما محبوب‌ترین ابزارها/مقصدها توسط هر دو پلتفرم پشتیبانی می‌شوند.

ابزارهای زیر مستقیماً با بازاریابی ایمیلی مرتبط نیستند، اما اگر هر یک از راه‌حل‌ها را به عنوان پلتفرم بازاریابی خود در نظر می‌گیرید، مزایای زیادی را ارائه می‌دهند.

  • صفحات مقصد: Mailchimp آن را به صورت رایگان ارائه می دهد، Sendinblue این را در طرح پولی خود ارائه می دهد.
  • سازنده وب‌سایت: فقط توسط Mailchimp به صورت رایگان ارائه می‌شود، از جمله پشتیبانی دامنه سفارشی.
  • مدیریت رسانه‌های اجتماعی: Mailchimp ابزارهای رایگانی را برای ارسال و زمان‌بندی پست در رسانه‌های اجتماعی (فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر) و مدیریت تبلیغات پولی در تبلیغات فیس‌بوک و تبلیغات اینستاگرام ارائه می‌دهد.
  • Mailchimp همچنین یک استودیوی محتوا ارائه می‌دهد که اساساً یک ابزار مدیریت دارایی دیجیتال برای سایت شما است. همراه با ابزار رسانه های اجتماعی، این یک ترکیب قدرتمند برای مدیریت حضور شما در رسانه های اجتماعی به طور مستقیم از داشبورد Mailchimp شما می شود.

Sendinblue در مقابل Mailchimp – مقایسه قیمت

اکنون مهم‌ترین جنبه – مدل‌های قیمت‌گذاری ارائه شده توسط این دو پلتفرم است. این یک خلاصه سریع است:

  • Mailchimp بر اساس تعداد کل مخاطبین و تعداد ایمیل‌های ارسال شده به شما صورت‌حساب می‌دهد.
  • صورت‌حساب‌های Sendinblue که شما براساس آن فقط بر اساس تعداد ایمیل‌های ارسال شده است. می‌توانید مخاطبین نامحدودی داشته باشید.

بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل قیمت گذاری Mailchimp

mailchimp pricing jan 2020

طرح رایگان Mailchimp یکی از دلایل اصلی موفقیت فراری آن است. شما ابزارهای پیشرفته بازاریابی ایمیلی مانند اتوماسیون های تک مرحله ای (ایمیل های خوش آمدگویی، سبد خرید رها شده)، هدف گیری رفتاری، تقسیم بندی و برچسب ها، قالب های ایمیل رایگان، صفحات فرود، سازنده وب سایت با پشتیبانی دامنه سفارشی، مدیریت رسانه های اجتماعی (پست و تبلیغات ارگانیک) را دریافت می کنید. و استودیوی محتوا شما محدود به 2000 مخاطب و 10000 ایمیل در ماه هستید. شما همچنین محدود به یک مخاطب هستید، اما می توانید چندین بخش ایجاد کنید.

تعداد تماس Mailchimp در مقابل معمای قیمت

درست پس از طرح رایگان، زمانی است که چیزها شروع به جالب شدن می کنند. قیمت نشان داده شده در تصویر بالا برای 500 مخاطب است. با افزایش تعداد مخاطبین، قیمت افزایش می یابد.

به عنوان مثال، برنامه استاندارد Mailchimp از 14.99 دلار در ماه برای 500 مخاطب با سقف 50000 ایمیل در ماه و 189 دلار در ماه برای 20000 مخاطب با سقف 240000 ایمیل در ماه شروع می شود.

در مقایسه، گران‌ترین طرح Sendinblue با همه ویژگی‌ها، مخاطبین نامحدود و 300000 ایمیل در ماه، 173 دلار در ماه هزینه دارد.

در اینجا یک نمای کلی از برنامه های پولی Mailchimp آمده است:

  1. Mailchimp Essentials: این طرح شامل هر 3 مخاطب، الگوهای ایمیل، پشتیبانی از تست A/B و نام تجاری سفارشی، حذف پاورقی Mailchimp، و پشتیبانی 24×7 ایمیل و چت است. تعداد کل ایمیل‌هایی که در ماه ارسال می‌شوند، 10 برابر تعداد مخاطبین شماست، که سقف آن 500000 ایمیل در ماه است.
  2. Mailchimp Standard: این طرح شامل 5 مخاطب، بینش مخاطبان پیشرفته از جمله ارزش طول عمر مشتری (LTV)، هدف‌گذاری مجدد تبلیغات، الگوهای ایمیل با کد سفارشی، سریال‌ها، زمان‌بندی پست رسانه‌های اجتماعی (مانند بافر)، ارسال بهینه سازی زمان، تحویل براساس منطقه زمانی و گردش کار سفارشی چند مرحله ای از جمله اتوماسیون مبتنی بر رویداد. محدودیت ارسال ایمیل ماهانه 12 برابر تعداد کل مخاطبین شما است که حداکثر 1.2 میلیون ایمیل در ماه است. گزینه های پشتیبانی مانند طرح Essentials هستند.
  3. Mailchimp Premium: این طرح شامل بخش‌بندی پیشرفته، آزمایش چند متغیره، مخاطبان نامحدود و پشتیبانی تلفنی است. محدودیت ارسال ایمیل ماهانه 15 برابر تعداد کل مخاطبین شما است که حداکثر 1.2 میلیون ایمیل در ماه است.

برای یک نمای کلی از ویژگی‌ها و برنامه‌های Mailchimp، از وب‌سایت آن‌ها دیدن کنید.

بررسی و تجزیه و تحلیل اجمالی قیمت گذاری Sendinblue

sendinblue pricing jan 2020

این بخش تجزیه و تحلیلی از برنامه‌های بازاریابی ایمیل مختلف ارائه شده توسط Sendinblue از ژانویه 2020 ارائه می‌کند. من سعی کرده‌ام این بخش را تا حد امکان کوتاه نگه دارم، بدون اینکه اطلاعات مهمی را حذف کنم. هر طرح شامل عامل متمایز کننده از طرح قبلی است. آن را به عنوان آنچه در ازای پول اضافی که می پردازید دریافت می کنید، در نظر بگیرید. در اینجا خلاصه ای سریع از هر یک از طرح های قیمت گذاری فعلی Sendinblue آمده است:

  • طرح رایگان Sendinblue به شما امکان می دهد تا حداکثر 300 ایمیل در روز ارسال کنید. شما می توانید تقریباً به تمام ویژگی های بازاریابی ایمیلی از جمله قالب های ایمیل، چت وب سایت، اتوماسیون بازاریابی (از جمله سازنده گردش کار) و بازاریابی پیامکی دسترسی داشته باشید. ویژگی هایی که گنجانده نشده اند عبارتند از تبلیغات، صفحات فرود و چت وب سایت.
  • طرح Lite به سادگی محدودیت ارسال روزانه را حذف می‌کند و حداکثر 40000 ایمیل را در ماه پشتیبانی می‌کند. هیچ ویژگی اضافی دیگری ارائه نشده است.
  • طرح اساسی نشان‌واره Sendinblue را حذف می‌کند، آمار گزارش‌دهی پیشرفته را نمایش می‌دهد و شامل پشتیبانی تلفنی می‌شود. باز هم، هیچ ویژگی اضافی دیگری ارائه نشده است.
  • طرح ممتاز شامل همه ویژگی‌هایی است که Sendinblue ارائه می‌کند و می‌تواند تا 300000 ایمیل در ماه ارسال کند. ویژگی‌های بدون قفل عبارتند از تبلیغات، صفحات فرود، تست A/B، بهینه‌سازی زمان ارسال و پشتیبانی چند کاربره (سه مورد اول شامل و ۱۲ دلار/کاربر اضافی). گزینه های پشتیبانی ارائه شده در طرح های Essential و Premium یکسان هستند.
  • طرح سازمانی شامل پشتیبانی اختصاصی همراه با سایر ویژگی‌ها می‌شود. همچنین اگر نیاز به ارسال ایمیل بسیار بالایی دارید، باید تخفیف حجمی دریافت کنید.

حصول – کدام پلتفرم را انتخاب کنید

انتخاب یک پلتفرم بازاریابی به مورد استفاده و سایر عوامل پشتیبانی بستگی دارد. در زیر دو مورد استفاده متمایز آمده است:

وبلاگ: Sendinblue برای یک وبلاگ منطقی تر است زیرا احتمالاً لیست ایمیل بزرگی دارید و ممکن است نیاز به ارسال تعداد زیادی ایمیل در ماه داشته باشید. Sendinblue بسیار ارزان تر خواهد بود.

از قضا، محدودیت ایمیل طرح رایگان Mailchimp (10000 ایمیل در ماه) کمی بیشتر از طرح رایگان Sendinblue (9000 ایمیل در ماه) است. با این حال، Sendinblue مخاطبین نامحدود را در همه برنامه های خود ارائه می دهد.

فروشگاه آنلاین: برای یک فروشگاه آنلاین، پرورش و تعامل با مخاطبان کلید موفقیت است. همچنین احتمال کمتری وجود دارد که اندازه فهرست بسیار بالایی داشته باشید (در مقایسه با خبرنامه یک وبلاگ). در چنین حالتی، من Mailchimp را انتخاب می‌کنم زیرا ابزارهای بهتری را در طرح استاندارد خود ارائه می‌کند، مانند هدف‌گیری مجدد تبلیغات، LTV مشتری و موارد دیگر.

با این حال، همانطور که فروشگاه من رشد می کند، (یعنی اندازه لیست بزرگ می شود) من تجزیه و تحلیل هزینه در مقابل سود Mailchimp در مقابل Sendinblue را بر اساس اندازه لیست، تعداد ایمیل های ارسال شده در ماه و ویژگی های انحصاری پلت فرم استفاده می کنم. . اگر مشخص شود که Sendinblue به طور قابل توجهی ارزان تر است، من تغییر را انجام می دهم.


به شما – نظر شما در مورد این پست مقایسه ای چیست؟ چیزی هست که بخواهید اضافه کنید؟ انتخاب شما برای یک پلتفرم بازاریابی چیست؟ Sendinblue یا Mailchimp؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا