چطوری میشه

راهنمای خرید و فروش سایت های وردپرسی

راهنمای خرید و فروش سایت های وردپرسی

در حالی که ممکن است کمی رضایت و موفقیت در راه اندازی وب سایت شما وجود داشته باشد، نمی توان از فرصت خرید یک سایت وردپرس معتبر یا حتی فروش سایتی که خودتان ساخته اید غافل شد.

در واقع خرید یا فروش یک وب سایت بسیار آسان است. ما به شما نشان خواهیم داد که کجا این کار را انجام دهید، اما ابتدا باید به چند سوال مهم پاسخ دهیم.

چرا یک سایت وردپرس بخریم؟

ممکن است راه ساده‌ای به نظر برسد، نوعی هک رشد که در reddit در مورد آن می‌خوانید، یا فقط یک تقلب در تجارت، اما خرید یک وب‌سایت از قبل ایجاد شده این روزها بسیار عادی است.< /p>

ده ها دلیل عالی برای خرید یک سایت وردپرس به جای ساختن یک سایت از ابتدا وجود دارد. در نهایت فقط به چند برد جهانی می رسد.

  • ساخت چارچوب برای یک سایت برای همه نیست
  • به دست آوردن جذابیت در موتور جستجو زمان می برد
  • اجرای یک کسب و کار موفق نیاز به سرعت دارد

ساخت یک سایت خوب تلاش می کند

اگر تا به حال دامنه ای خریداری کرده اید، میزبانی را راه اندازی کرده اید و با یک صفحه خالی وارد وردپرس شده اید، می دانید که چند هفته اول چقدر می تواند سخت باشد.

شما باید لوگوها و طرح های رنگی را ایجاد کنید. شما باید قالبی را انتخاب کنید که دقیقاً برای آنچه می خواهید به دست آورید کار کند و سپس آن را برای موفقیت سفارشی کنید. هر صفحه باید با دقت فکر، برنامه ریزی و اجرا شود.

مطمئناً، می‌توانید در عرض چند دقیقه یک سایت را با استفاده از وردپرس راه‌اندازی کنید، اما آن سایت برای مخاطبان خوانندگان خیلی پویا، جذاب یا جذاب نخواهد بود.

خرید یک سایت از قبل موجود تمام این کار طراحی را از فرآیند خارج می کند. مطمئناً ممکن است بخواهید چند چیز را تغییر دهید. ممکن است فونت‌ها را به‌روزرسانی کنید، عکس‌های مختلف را انتخاب کنید، صفحه‌ای را حذف کنید یا صفحه دیگری اضافه کنید. اما به جای اینکه شروع به ساختن خانه در یک قطعه زمین در وسط جنگل کنید، با خانه‌ای شروع می‌کنید که فقط نیاز به یک لایه رنگ تازه دارد.

SEO زمان می برد

ترافیک ارگانیک بزرگترین جنبه ای است که هر وب سایتی می تواند داشته باشد. ده ها پلاگین به طور خاص برای کمک به افزایش سئو در دسترس هستند و به وب سایت شما اجازه می دهند در گوگل، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگری رتبه بالایی داشته باشد.

اما حتی با وجود این ابزارهای مفید SEO، ساخت سئو به زمان نیاز دارد. به دست آوردن بک لینک های با کیفیت برای مقالات منتشر شده شما نمی تواند یک شبه اتفاق بیفتد. اگر محتوای خارق‌العاده‌ای داشته باشید، حتماً اتفاق می‌افتد، اما حتی اگر بهترین مقالاتی را که تا به حال تصور شده نوشته‌اید، ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول می‌کشد تا خوانندگان کافی مقاله‌های شما را به اشتراک بگذارند تا بتوانند در رتبه‌ها بالا بروند.

هنگام خرید یک سایت معتبر وردپرس، می‌توانید جستجوی دقیقی را برای آن دسته از سایت‌هایی که قبلاً برای کلمات کلیدی خاص کسب و کار شما یا مخاطبان مورد نظر شما رتبه‌بندی شده‌اند، انجام دهید. شما می‌توانید یک محدوده سنی، یک نمره اعتبار SEMrush یا واقعاً هر چیزی را که می‌توانید تصور کنید برای جستجوی وب‌سایت عالی برای خرید و خرید تعریف کنید. خودتان بسازید.

یک سایت رایگان بخرید

کسب و کار امروز به سرعت در حال حرکت است. اگر رشد نمی کنید، در حال مرگ هستید.

به احتمال زیاد رقبای شما در حال حاضر جلوتر از بازی است، یا حداقل تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می دهند.

اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید و سعی می‌کنید حضور وب خود را افزایش دهید، شروع از صفر شما را به همان اندازه که قبلاً عقب هستید، رها می‌کند. یا اگر از قبل جلوتر هستید، به رقبای شما این فرصت را می‌دهد که به عقب برسند.

خرید یک وب‌سایت به شما رتبه‌بندی فوری و تماس‌های فوری با مشتری و فرصت‌هایی برای هدف‌گیری مجدد می‌دهد. به جای نیاز به انتشار 100 مقاله، قبلاً آنها را دریافت کرده اید. فقط باید آنها را الک کنید و کمی آنها را تمیز کنید.

چرا سایت وردپرس خود را بفروشم؟

How To Buy or Sell Your WordPress Site with Flippa

احتمالاً این سؤالی است که بیشتر از اینکه چرا ممکن است یک سایت بخرید، مطرح می شود.

بالاخره، خرید یک سایت معتبر آنقدر مزایای آشکار دارد، که برای کسی که بخواهد از سایتی که زمان زیادی را صرف ساخت و نگهداری آن کرده است صرف نظر کند، تقریباً دیوانه کننده به نظر می رسد.

وقتی نوبت به فروش یک سایت می‌رسد، که واقعاً می‌توان آن را فروش یک کسب‌وکار در نظر گرفت، هر کسی دلایل و زمان‌بندی خاص خود را دارد. معمولی ترین پاسخ زمانی که در مورد زمان مناسب برای فروش یک وب سایت پرسیده می شود؟ “در زمان مناسب آن را خواهید فهمید.

سه پاسخ معمولی وجود دارد که در بازارهایی مانند Flippa در مورد دلایل فروش شنیده می شود:

  • مالک برای سرمایه گذاری بزرگتر به پول نیاز دارد
  • آنها با پروژه های دیگر پر شده اند
  • مالک علاقه خود را از دست داده است

فروش سایت وردپرس برای سرمایه گذاری در جای دیگر

کارآفرینان سریالی همیشه به دنبال ایده عالی بعدی هستند. گاهی اوقات، این ایده ها هزینه دارند.

اگر سایت وردپرسی دارید که ماهانه چند صد یا حتی ده ها هزار دلار درآمد دارد، اگر فوراً برای یک خانه جدید یا سرمایه گذاری در شرکت جدید.

محتوای متوسط ​​یا کسب و کار تجارت الکترونیک، که اغلب بر اساس وردپرس ساخته شده است، می تواند از هر نقطه ای بین 1.5 برابر تا بیش از 6 برابر سود خالص سالانه مضرب، به طور میانگین در حدود 2.4 برابر در بازار آزاد. این بدان معناست که اگر وب‌سایت شما هر ماه 1000 دلار سود کسب می‌کند، احتمالاً می‌توانید آن را با قیمتی در حدود 24000 دلار یا شاید بیشتر بفروشید، اگر واقعاً چیز خاصی است و به شما پول می‌دهد تا فوراً در جای دیگری سرمایه‌گذاری کنید.

گاهی اوقات درک اینکه چرا کسی از یک جریان درآمد ثابت برای چند سال درآمد چشم پوشی می کند دشوار است، اما اگر فرصت سرمایه گذاری مناسب باشد، این یک رویکرد بسیار رایج برای انجام تجارت است.

چیزی به عنوان درآمد غیرفعال وجود ندارد

اصطلاح “درآمد غیرفعال” با رها کردن بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطمئناً، یک وب‌سایت می‌تواند به صورت خودکار اجرا شود و چند دلار از طریق درآمد Adsense یا برخی از فروش‌های وابسته به دست بیاورد، اما هر کسی که تجربه داشته باشد می‌داند که اگر یک سایت را رها کنید تا خودش اجرا شود، سود به طور مداوم ماه به ماه کاهش می‌یابد.

کسانی که چندین وب‌سایت را راه‌اندازی می‌کنند، یا وب‌سایت خود را به‌عنوان یک شلوغی فرعی اداره می‌کنند، در حالی که ساعات روز آنها درگیر یک کار شرکتی یا کار فشرده است، اغلب می‌توانند خود را در مخمصه‌ای بیابند که در آن وقت کافی برای نگه‌داشتن آن ندارند. چیزها دیگر در حال اجرا هستند یا، شاید، کسب‌وکار دیگر آن‌ها سودآورتر است و صرف وقت در وب‌سایت کمتر منطقی نیست.

اغلب بهتر است سایت را بفروشید و از کنار تماشا کنید که شخص دیگری آن را به اوج بالقوه ارتقا می‌دهد تا اینکه آن را در دستان خود تماشا کنید.

علاقه خود را از دست ندهید، اما سرمایه را از دست ندهید

این برای همه ما اتفاق می افتد. ما پروژه ای را شروع می کنیم و ماه ها یا سال ها از زندگی خود را وقف آن می کنیم. ما وب سایت خود را تا حد عالی رشد می دهیم. در صفحه اول جستجوی گوگل تسلط دارد. پول می آید.

و سپس…به هر دلیلی…علاقه خود را از دست می دهیم.

اما این دلیلی برای از دست دادن سرمایه نیست.

اگر علاقه‌تان به وب‌سایت خود را از دست دادید، یا فقط زمانی را در برنامه خود برای به‌روز نگه‌داشتن آن پیدا نکردید، بهترین کار این است که آن را در حالی که هنوز در بالای نمودارها قرار دارد، بفروشید. این زمانی است که برای خریدار احتمالی بیشترین ارزش را دارد.

به جای اینکه آن را فراموش کنید و تماشا کنید که بازدیدهای ماهانه صفحه و درآمد کلی کاهش پیدا می کند، آن را بفروشید. فروش سایت خود به یک مالک جدید می تواند شما را با مقداری پول نقد برای هر چیزی که در آن لحظه توجه شما را جلب می کند، هزینه کنید.

چگونه سایت وردپرس خود را بخریم یا بفروشیم

به اندازه کافی عجیب، توضیح چگونه برای خرید یا فروش یک سایت وردپرس بسیار ساده تر از توضیح چرا است که باید این کار را انجام دهید.

به طور خلاصه، توصیه می کنیم از Flippa استفاده کنید.

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً هرگز نام Flippa را نشنیده اید. اما بازار آنلاین آن‌ها در واقع بیش از یک دهه است که وجود دارد و به مراتب راحت‌ترین مکان برای خرید یا فروش یک تجارت آنلاین (مانند وب‌سایت شما) است.

البته رقبای کمی برای Flippa وجود دارد. با این حال، تعدادی دلایل وجود دارد که چرا Flippa آنها را شکست می دهد< /a>. به طور خلاصه، به این موضوع برمی گردد که

  • آنها بزرگترین پایگاه مشتری از کاربرانی را دارند که به دنبال خرید یک وب سایت هستند
  • بزرگترین کاتالوگ وب سایت هایی که در حال حاضر برای فروش هستند
  • بهترین قیمت در کل
  • و به عبارت ساده، استفاده از آن آسان است

چند نکته برای فروشندگان

به عنوان یک بازار همتا به همتا، وب سایت آنها به شما امکان می دهد وب سایت خود را به راحتی فهرست کنید و آن را در کانون توجه هزاران خریدار مشتاق قرار دهید. برخلاف بسیاری از کارگزاران وب سایت، Flippa بزرگترین و سودآورترین سایت ها را انتخاب نمی کند. در واقع، هزاران نمونه از وب سایت های کوچک و خاص وجود دارد که باعث موفقیت فروش سریع در پلتفرم خود می شوند. فقط به این سایت نگاه کنید که توسط وابسته فروش، به طور خاص به صفحه کلیدهای بازی اختصاص داده شده است که تنها در 7 روز به قیمت 12500 دلار فروخته می شود. یا به جای آن، این سایت که همه چیز درباره مبلمان فضای باز است که به قیمت 138000 دلار فروخته شد.

Flippa Website Valuation Tool

اگر حتی مطمئن نیستید که ارزش وب سایت شما چقدر است، توصیه می کنیم از ابزار ارزیابی داخلی آنها استفاده کنید که می تواند در عرض چند دقیقه تخمینی به شما بدهد.

اطلاعات زیادی در سراسر وب در مورد بهترین شیوه ها هنگام فروش وب سایت شما موجود است. اینها فقط چند نکته سریع هستند که شما را ایمن در راه خود قرار می دهند.

  1. مطمئن شوید که برای ساختن یک فهرست با کیفیت وقت خود را صرف کنید. اگر از تلاش کردن خسته نمی شوید، چرا کسی به فکر خرید یک کسب و کار از شما باشد؟ آن را مانند فروش خانه در نظر بگیرید. اگر قبل از اینکه مردم از آنجا عبور کنند، زمین را جارو کنید و دیوارها را رنگ کنید، علاقه بسیار بیشتری خواهید داشت. آن را جذاب کنید و همه مزایایی را که ایجاد کرده اید به مردم نشان دهید.
  2. ارتباط پذیر باشید. مردم سوال خواهند پرسید. مطمئناً، آنها ممکن است به خرید ادامه ندهند، اما شما هرگز نمی دانید. هنگامی که مردم شروع به چت کردن با شما می کنند، مطمئن شوید که به موقع و با حداکثر اطلاعات ممکن پاسخ دهید.
  3. اشیاء خود را جمع آوری کنید. برای انتقال آماده باشید. علامت گذاری کنید و روال ها را در یک سند برای مالک بعدی دنبال کنید. گذرواژه‌ها، لاگین‌ها، فایل‌های هنری، هر آنچه ممکن است در یک پوشه باشد جمع‌آوری کنید تا بتوانید به راحتی آنها را تحویل دهید.
  4. زمان خود را صرف کنید. اگر توجهی به شما نشود، ممکن است بعد از چند روز ناامید شوید، اما فروش یک تجارت با فروش یک جفت جوراب متفاوت است. فروش متوسط ​​سایت کمی بیش از 3 ماه طول می کشد. اگر به نظر می رسد همه چیز کند پیش می رود، ناآرام نشوید.

چند نکته برای خریداران

به عنوان یک خریدار بالقوه، زندگی به همان اندازه آسان است. کافی است سر بزنید و مرور همه سایت‌های وردپرس را که در حال حاضر در دسترس هستند شروع کنید و ببینید چه چیزی علاقه شما را قلقلک می دهد. فقط از کلیدهای جستجوی آنها برای تنظیم بودجه یا هر نقطه داده دیگری که برای شما مهم است استفاده کنید.

به معنای واقعی کلمه هزاران وب سایت برای فروش در هر روز وجود دارد و تعداد بیشتری از آنها همیشه لیست می شوند. پس اگر امروز عاشق نیستی، فردا عاشق شو. حتی ممکن است بخواهید برای ایمیل روزانه Flippa ثبت نام کنید زیرا آنها هر روز برخی از بهترین لیست ها را برجسته می کنند.

اطلاعات زیادی در سراسر وب در مورد بهترین شیوه ها هنگام فروش وب سایت شما موجود است. اینها فقط چند نکته سریع هستند که شما را ایمن در راه خود قرار می دهند.

  1. دقت لازم را انجام دهید. ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کنیم. اعداد را در ارزش اسمی آنها قبول نکنید. سوال بپرسید، درخواست دسترسی به گوگل آنالیتیکس کنید، زیر سرپوش را نگاه کنید.
  2. دوستانه باشید. شما در حال ایجاد رابطه با شخصی هستید که وب سایت او را می فروشد. حتی پس از انجام تراکنش، ممکن است سوالاتی در مورد نحوه ساخت یا عملکرد سایت از آنها داشته باشید. هیچ کس نمی خواهد با یک خریدار زورگو دست بدهد.
  3. بیش از چیزی که می توانید گاز نگیرید. وب سایت هایی وجود دارند که اعداد نسبتاً شگفت انگیزی را به نمایش می گذارند. اما فقط به این دلیل که یک نفر این کار را انجام می دهد، به این معنی نیست که می توانید به طور خودکار آن را ادامه دهید. مطمئن شوید که دقیقاً می‌دانید سایت چگونه اداره می‌شود، چه تیمی در محل است، چه تبلیغاتی در حال اجرا هستند، و هر چیز دیگری که ممکن است بر ارزش آینده کسب‌وکار تأثیر بگذارد. برای یادگیری سریع آماده باشید، اما چیزی را نخرید که نمی دانید چگونه با آن رفتار کنید.

دلایل بی‌شماری وجود دارد که می‌خواهید یک وب‌سایت بخرید یا بفروشید. ممکن است به دنبال یک شروع سریع برای ثبات مالی باشید. یا ممکن است به دنبال خروج از کسب و کار فعلی خود و شروع دیگری باشید.

مهم نیست دلیل شما چیست و به دنبال خرید یا فروش هستید، وقت خود را با گروه های فیس بوک یا کارگزاران وب سایت گران قیمت تلف نکنید. به Flippa بروید و شروع کنید. این آسان است، مقرون به صرفه است، و در واقع بسیار سرگرم کننده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا