چطوری میشه

مقیاس بازاریابی ویدئویی با رسانه های اجتماعی و وردپرس

مقیاس بازاریابی ویدئویی با رسانه های اجتماعی و وردپرس

محتوای ویدیویی در حال افزایش است و به این زودی ها عقب نشینی نمی کند. TechCrunch گزارش می دهد که مردم حداقل یک میلیارد ساعت را صرف تماشای ویدیوهای YouTube در یک روز می کنند.

و YouTube تنها جایی نیست که مردم برای تماشای ویدیوها می‌روند. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها نیز مملو از ویدیو هستند.

سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مملو از تبلیغات و سایر محتوای تبلیغاتی هستند که برقراری ارتباط با مخاطبان مناسب را به چالش می‌کشد. اما ویدیوها این کار را آسان می‌کنند، زیرا مصرف آن‌ها آسان، سازگار با موبایل هستند و نتایج بیشتری را در مقایسه با سایر انواع محتوا ایجاد می‌کنند.

اهمیت بازاریابی ویدئویی

چه قصد دارید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید یا یک کسب و کار موجود داشته باشید، ضروری است که ویدیوها را در محتوای خود قرار دهید. استراتژی بازاریابی.

براساس Wyzowl، 95٪ تخمین زده شده کسب و کارها در حال حاضر از محتوای ویدیویی به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کنند.

ویدئوها اعتماد را افزایش می دهند

در بیشتر موارد، پست‌های رسانه‌های اجتماعی غیرشخصی و دور به نظر می‌رسند – مردم فقط ارتباط انسانی را احساس نمی‌کنند. اینجاست که ویدیوها می درخشند زیرا چهره و صدا را به پیام می دهند و آن را برای مخاطب جذاب تر می کنند.

SproutSocial Transparent Media

ویدئوها اعتبار و لمس شخصی را به پیام شما می‌افزایند، که اعتماد را افزایش می‌دهد. در واقع، اکثر کاربران ویدیوها را شفاف‌تر‌تر از سایر محتواها می‌دانند. انواع.

ویدئوها زمان ماندگاری را افزایش می‌دهند

مخاطبان امروزی بسیار پریشان هستند و بهترین راه برای جلب توجه مردم استفاده از ویدیوها در وب سایت و پلت فرم رسانه های اجتماعی است.

استفاده از ویدیوها در وب‌سایت شما زمان ماندن را افزایش می‌دهد، یعنی مدت زمانی که بازدیدکننده در وب‌سایت شما صرف می‌کند.

اگرچه گوگل در مورد اینکه آیا زمان ماندن بر رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارد یا خیر، صحبت نکرده است، حقیقت زمان ماندن تأثیر غیرمستقیم بر رتبه‌بندی سایت شما دارد، زیرا به Google می‌گوید آیا وب‌سایت شما ارزشی برای کاربران دارد یا خیر. بنابراین، زمان ماندن نشانگر ارزش و ارتباط محتوای شما است.

ویدیوها درآمد را افزایش می دهند

در حالی که بیشتر کسب‌وکارها بر روی ویدیو به‌عنوان منبع اصلی ترافیک یا سازنده انجمن تمرکز نمی‌کنند، به خاطر داشته باشید که ایجاد ویدیو در نهایت می‌تواند به یک منبع درآمد کاملاً جدید برای کسب‌وکار شما منجر شود.

اگر یک کانال YouTube راه‌اندازی کنید، می‌توانید از راه‌های مختلفی درآمد کسب کنید که در صورت داشتن وبلاگ در دسترس نیستند (پروفسور یک ساعته نکات بسیار خوبی دارد).

به‌علاوه، ایجاد یک کانال نه تنها جریان‌های درآمد کسب‌وکار شما را متنوع می‌کند، بلکه منابع ترافیک شما را نیز متنوع می‌کند، که از شما در صورت به‌روزرسانی‌های الگوریتم ترسناک از سوی Google محافظت می‌کند.

بنابراین، چگونه بازاریابی ویدیویی را با رسانه های اجتماعی و وردپرس مقیاس بندی می کنید؟

1. استراتژی بازاریابی ویدئویی رسانه های اجتماعی خود را از قبل به خوبی برنامه ریزی کنید

Calendar Planning

یک استراتژی بازاریابی ویدیویی عالی نیاز به برنامه ریزی متفکرانه دارد. برنامه ریزی شما باید به دو جنبه اصلی محدود شود: یافتن مخاطب هدف و هدف آنها.

مخاطب هدف

قبل از اجرای استراتژی بازاریابی ویدیویی، باید مخاطبان مورد نظر را شناسایی کنید که احتمالاً به شما ارائه خواهد کرد. بهترین بازگشت سرمایه.

در اینجا چند سوال وجود دارد که به شما کمک می‌کند با ویدیوی خود (و سایت وردپرس خود) به افراد مناسب دسترسی پیدا کنید:

خدمات یا محصول شما برای چه کسی است؟

بیشتر کسب‌وکارها، چه کوچک و چه بزرگ، دارای شخصیت مشخصی برای بازارهای خاص خود هستند تا پیشنهادات خود را ارائه دهند.

پرسونا یک پرتره دقیق از مشتری است، از جمله سن، علایق، سرگرمی ها، شغل، وضعیت تاهل، اهداف بلند مدت و کوتاه مدت، چالش های روزانه، و موارد دیگر.

پرسونا همچنین باید نشان دهد که چگونه خدمات یا محصول شما می تواند به مشتریان بالقوه شما در زندگی روزمره آنها کمک کند. برای ایجاد یک شخصیت دقیق و ارتباط موثر با آنها، که به عنوان بازاریابی تخصصی نیز شناخته می شود، موارد زیر را تعریف کنید:

  • نام: به این صورت به شخصیت اشاره می‌کنید و معمولاً شامل نام و شناسه است.
  •  جزئیات دموگرافیک: این موارد شامل جنسیت، سن، درآمد و موقعیت مکانی است
  • شخصیت: فرد چه چیزی را تماشا می کند یا می خواند؟ تفریحات آنها چیست؟ برای خرید به کجا می روند؟ به هر سوال ممکن پاسخ دهید تا علایق و شخصیت آنها را مشخص کنید.
  • چالش ها: چالش هایی را که شخصیت شما به صورت روزانه با آن مواجه است را تعریف کنید.
  • رزولوشن: چرا آن شخص به خدمات یا محصول شما ابراز علاقه می کند. چگونه محصول راه حلی برای مشکلات آنها ارائه می دهد؟ چه چیزی ممکن است مانع از خرید آنها از شما شود؟

شما ممکن است بیش از یک شخصیت داشته باشید و این کاملاً خوب است!

هدف ویدیوی شما چیست؟

هدف شما ممکن است این باشد:

  • مشتریان جدید را جذب کنید
  • مشتریان فعلی خود را جذب کنید
  • اخبار مهم را به تیم های راه دور منتقل کنید

هدف ویدیوی شما تا حد زیادی مخاطب هدف شما را تعیین می کند. برای مثال، اگر می‌خواهید مشتریان جدیدی جذب کنید و فروش داشته باشید، ممکن است بخواهید مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهید.

اگر هدف شما پرورش سرنخ‌ها یا جذب افراد بالقوه است، پس مخاطبان شما باید کاملاً با شخص مورد نظر هماهنگ باشند: باید به علایق، نقاط دردناک، پیشینه و موارد دیگر توجه کنید.

از سوی دیگر، اگر می‌خواهید روز تیم خود را روشن کنید، از اطلاعاتی که قبلاً درباره آنها می‌دانید، از جمله بزرگترین چالش‌های آنها و یادآوری در مورد هدف نهایی استفاده خواهید کرد.

قصد

در حالی که اطلاعات جمعیتی ضروری است، اما به این سوال که کاربران چه چیزی را جستجو می‌کنند و چرا آن را جستجو می‌کنند، پاسخ نمی‌دهند.

نیت به یک مشکل خاص مربوط می شود و با درک مشکل مشتریان احتمالی خود، می توانید مرتبط ترین راه حل را در یک ویدیوی با کیفیت بسته بندی کنید و آن را در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر یا هر پلتفرم دیگری به اشتراک بگذارید.

هنگامی که هدف را شناختید و از نرم افزار نقشه راه محصول برای ترسیم برنامه اقدام خود استفاده کردید، از بازاریابی ویدئویی برای ارتباط با افراد مناسب، رسیدگی به مشکل مناسب و ارائه خدمات یا محصول خود به عنوان راه حل ایده آل استفاده کنید. ابزارهایی مانند Trello یا آسانا می تواند کمک بزرگی باشد.

2. چند ثانیه اول را شمارش کنید

Video Editing

مایکروسافت یک مطالعه مصرف کننده انجام داد که نشان داد طول توجه انسان ها نسبت به ماهی قرمز کمتر است. به طور خاص، دامنه توجه انسان هشت ثانیه است.

بنابراین، هنگام ایجاد و ویرایش ویدیوی خود محتوا، بدانید که کسری از بینندگان ممکن است پس از چند ثانیه اول متوقف شوند. به همین دلیل است که باید یک اسکریپت داشته باشید که به مردم کمک کند تا آخر آن را تماشا کنند.

چند ثانیه اول ویدیوی شما بسیار مهم است. اگر در ابتدا توجه افراد را به خود جلب نکنید، آنها را از دست خواهید داد زیرا آنها فیدهای خود را به پایین اسکرول می کنند تا سعی کنند ویدیوی بهتری را که دوست دارند و به اشتراک می گذارند بیابند.

بنابراین، وظیفه شما ارائه یک افتتاحیه جذاب است که ارزش ویدیوی شما را نشان دهد.

این به شما بستگی دارد که آیا ارزش زیادی ارائه دهید یا یک معرفی جالب ارائه دهید. نکته این است که بینندگان را علاقمند نگه دارید.

و قبل از اینکه مردم ویدیوی شما را تماشا کنند، اولین چیزی که می بینند تصویر کوچک است. به همین دلیل است که باید یک تصویر کوچک جذاب ایجاد کنید تا در وب سایت یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود استفاده شود. همچنین، حتماً عنوانی را در تصویر کوچک خود قرار دهید تا زمینه بیشتری را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید.

برای اینکه ویدیوی شما متمایز شود، فقط یک عکس تصادفی را در تصویر کوچک قرار ندهید. مطمئن شوید که موضوع ویدیو را منعکس می کند و دارای رنگ های روشن و جذاب است.

در اینجا نمونه‌های خاصی از ترفندهای جلب توجه از Instasize.

  • بینندگان را از “پیمایش” خارج کنید
  • با یک شوک شروع کنید
  • بلند و بی صدا باش
  • اشتراک‌گذاری را با سبک «اخبار» تشویق کنید
  • با اعتماد به نفس عجیب و غریب باشید

3. تمرکز بر کیفیت بر کمیت

اگر می‌خواهید از ویدیوهای آپلود شده در سایت وردپرس یا رسانه‌های اجتماعی خود تعامل گسترده ایجاد کنید، ممکن است بخواهید ویدیوهای کوتاه و ارزشمندی ایجاد کنید که به راحتی با یک سازنده ویدیوی آنلاین ساخته شوند. Canva و VistaCreate گزینه‌های عالی هستند اگر آماده نیستید وارد نرم‌افزار ویرایش ویدیوی حرفه‌ای شوید.

اگر به درستی انجام شود، ویدیوهای کوتاه می‌توانند به برند شما کمک کنند تا توجه درست را جلب کند، دسترسی ارگانیک را بهبود بخشد، و آگاهی از برند را افزایش دهد.

بازاریاب‌های باهوش در حال حاضر از ویدیوهای کوتاه استفاده می‌کنند زیرا می‌دانند این ویدیوها کار می‌کنند. کافی است فید اینستاگرام خود را بررسی کنید و ویدیوهای 60 ثانیه ای ویروسی پیدا خواهید کرد.

فیس‌بوک نیز ویدیوهای دو دقیقه‌ای آموزنده دارد که عملکرد خوبی دارند.

حتی می‌توانید تلاش‌های خود را با اشتراک‌گذاری ویدیوها در لینکدین نیز متنوع کنید. اگر زمان کافی برای انجام این کار به صورت دستی ندارید، از یک ابزار اتوماسیون LinkedIn مانند Expandi استفاده کنید. مدیریت فعال مورد نیاز برای شما را به شدت کاهش می دهد.

تحقیق Hubspot نشان می‌دهد که برای اینکه ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی بهترین نتایج را داشته باشند، باید دارای طول زیر باشند:

  •  فیسبوک: ۱ دقیقه
  • اینستاگرام: 26 ثانیه
  • توئیتر: 45 ثانیه
  • YouTube: 2 دقیقه

Wistia این حقیقت را تکرار می کند:

Wistia Engagement Analysis

اما دقیقاً چه چیزی ویدیوهای کوتاه را قدرتمند می‌کند؟

اگرچه دلایل زیادی برای توضیح این موضوع وجود دارد، واضح‌ترین توضیح آن این است که چنین ویدئوهایی به راحتی می‌توان میان وعده‌ها را تهیه کرد یا به سادگی «گزیدگی» دارند.

آنها وقت شما را مصرف نمی کنند و فوراً ارزش فوق العاده ای ارائه می دهند. محتوای ویدیویی مؤثر در رسانه‌های اجتماعی باعث رضایت فوری می‌شود، زیرا این همان چیزی است که کاربران می‌خواهند.

کاربر رسانه های اجتماعی امروزی می خواهد:

  •  از موضوعات پرطرفدار مورد علاقه آنها مطلع شوید
  •  محتوای مفید را در کوتاه ترین زمان ممکن مصرف کنید
  • از آخرین اتفاقات نزدیک آنها مطلع شوید
  • سرگرمی در محل دریافت کنید و ادامه دهید

ویدئوهای کوتاه برای کاربرانی که در جستجوی محتوای ارزشمند هستند، اما زمان زیادی برای مصرف آن ندارند، به خوبی کار می‌کنند.

در واقع، حتی نشریات برجسته مانند GetVoIP (با مجموعه‌های اخیر Insights در YouTube) با توضیحات کوتاه وارد بازی بازاریابی ویدیویی شده‌اند.

آنها مایلند هنگام استفاده از برنامه های دیگر در تلفن های هوشمند خود، مسافرت، انتظار اتوبوس و غیره محتوا را مصرف کنند.

ویدئوهای کوتاه مؤثر، روش‌هایی هستند که بر نحوه عملکرد محصول شما تمرکز می‌کنند و به بینندگان کمک می‌کنند بفهمند محصول یا خدمات شما چگونه می‌تواند مشکلاتشان را حل کند.

این ویدیوهای کوتاه “تیزر” برای برانگیختن علاقه و هیجان نیز موثر هستند. بازاریابان هوشمند از این ویدئوها برای تشویق بینندگان به انجام برخی اقدامات استفاده می کنند. فراخوان برای اقدام می تواند ثبت نام در یک خبرنامه، یک وبینار یا حتی یک دوره آنلاین باشد.

4. شامل شرح‌ها

زیرنویس‌ها تفاوت زیادی در ویدیوهای شما برای مخاطبان بومی و غیربومی ایجاد می‌کنند. کسانی که آسیب شنوایی دارند از زیرنویس‌ها نیز قدردانی خواهند کرد.

چه در وردپرس و چه در رسانه‌های اجتماعی، زیرنویس‌ها دسترسی‌پذیری را برای محتوای شما بهبود می‌بخشد.

مزیت دیگر زیرنویس ها این است که استفاده از ویدیوهای شما را آسان می کنند. یکی دیگر از دلایل مهم بودن زیرنویس این است که اکثر ویدیوهای رسانه های اجتماعی با پخش خودکار شروع می شوند.

به عنوان مثال، ویدیوهای فیس بوک اغلب به صورت خودکار در حالت بی صدا شروع می شوند، به این معنی که نمی توانید بدون روشن کردن صدا، مخاطبان خود را با کلمات قدرتمند مجذوب خود کنید.

با این حال، شرح‌ها پیام را منتقل می‌کنند، خواه ویدیوی شما قابل شنیدن باشد یا نباشد.

علاوه بر اضافه کردن شرح به ویدیوهای وردپرس خود، ممکن است بخواهید از افزونه هایی مانند Speaker – صفحه به گفتار برای تبدیل صفحات و پست های شما به صدا، که برای کسانی که شنیدن را به خواندن ترجیح می دهند خوب است.< /p>

5. پیوند متقابل برای SEO

Youtube Video Platform

بیشتر کسب و کارها یک کانال YouTube دارند و این چیز خوبی است. اما از تعداد صفحات وب که فاقد محتوای ویدیویی هستند شگفت زده خواهید شد.

بنابراین، وقتی ویدیویی را در YouTube آپلود می‌کنید، همیشه به یاد داشته باشید که در توضیحات ویدیو به یک پست یا صفحه مرتبط در سایت خود پیوند دهید.

این مرحله نه تنها می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد، بلکه ردپای سئوی وب سایت شما را افزایش می دهد، زیرا YouTube یک سایت معتبر برای لینک دادن است.

علاوه بر این، ممکن است بخواهید ویدیو را در پست وردپرس خود جاسازی کنید تا یکنواختی خواندن متن را بشکنید و زمان ماندن در صفحه خود را افزایش دهید.

وقتی گزینه‌های پیش‌فرض WordPress oEmbed را در اختیار دارید، نیازی نیست جاسازی ویدیوها کار سختی باشد.


نظر نهایی: مردم ویدیوهای کوتاه و ارزشمند را دوست دارند. با ویدیوهای خود مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید و کسب و کار شما رشد خواهد کرد. با شناسایی شخصیت خود شروع کنید. سپس محتوای خود را متناسب با نیازهای آنها تنظیم کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا